Al zou je het debiel vinden, dan hoef je er toch nog geen bezwaar tegen te hebben? Ik vind een stropdas ook debiel, maar ik maak geen bezwaar als mensen er een dragen.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Maar in een westerse samenleving anno 2016 nog met een hoofddoek rondlopen vind ik gewoon debiel.
Kijk maar uit zo krijg je weer tikken, kun je hier weer een huiltopic openen.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook debiel.
Stel voor dat we jou uit het straatbeeld weren.
Maar als je vrouwen verbiedt een hoofddoek te dragen is het ook weer vrouwenonderdrukking.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:34 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Een samenleving die vrouwenonderdrukking gedoogt is nog debieler.
Onderaan in de kast, naast de schoenendoos. Daar ligt de ritalin.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
wooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww dit antwoord je bent nog dommer dan ik dacht
kkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii heyyyyyyy![]()
wowwwwwwwwwww
Ik kan het niet helpen als ik zulke domme reactie's lees. Zelfs voor jouw standards.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Onderaan in de kast, naast de schoenendoos. Daar ligt de ritalin.
Eerder bevrijding maar daar zijn ze ook niet mee geholpen zolang die achterlijke mannen nog vrij rondlopen.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar als je vrouwen verbiedt een hoofddoek te dragen is het ook weer vrouwenonderdrukking.
Ik draag gwn een hoofddoek zodat de kortpittige Ria's nog een kans maken bij mannen hoor.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:39 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Eerder bevrijding maar daar zijn ze ook niet mee geholpen zolang die achterlijke mannen nog vrij rondlopen.
Hé, kijk! Debieltje gaat stoer doen.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Kijk maar uit zo krijg je weer tikken, kun je hier weer een huiltopic openen.
Dat herinner ik me inderdaad omdat ik me helemaal doorgesnoven had aan liberale coke en me keer op keer weer oogkleppen opzette om het goed te doen als een echte gutmensch. Maar eenmaal de waarheid gezien te hebben duurde het niet echt lang voor het gezond verstand weer terug kwam.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen als ik zulke domme reactie's lees. Zelfs voor jouw standards.
Maar verder vind ik het wel amusant hoe jouw moslimhaat versterkt of verminderd op hoe geaccepteerd jij wordt in de samenleving. Ben niet vergeten toen je je excuses kwam aanbieden in dm voor je moslimhaat hoor.
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
Toch gek hoe vrijwel de grote meerderheid van het westen dit heeft kunnen veranderen maar de islam toch nog altijd achtergesteld is op dat vlak. Maar nee, hand in hand gaan ze niet hoor
Kijk jongens! GhpH maakt weer een inhoudelijk sterke post!!!quote:Op zondag 27 maart 2016 20:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
Toch gek hoe vrijwel de grote meerderheid van het westen dit heeft kunnen veranderen maar de islam toch nog altijd achtergesteld is op dat vlak. Maar nee, hand in hand gaan ze niet hoor
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:43 schreef Faeroer het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik een enorm stijve penor krijg van hijabi's
Randstad is voor mij echt heaven on earth
Raar dat je er keer op keer in faalt die waarheid van je te onderbouwen.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat herinner ik me inderdaad omdat ik me helemaal doorgesnoven had aan liberale coke en me keer op keer weer oogkleppen opzette om het goed te doen als een echte gutmensch. Maar eenmaal de waarheid gezien te hebben duurde het niet echt lang voor het gezond verstand weer terug kwam.
Vind je eigenlijk niet dat je vrouwen enorm tekort doet door ze hier zo neer te zetten als weerloze wezens die door de koene bruinhemdridder op het witte paard bevrijd moeten worden?quote:Op zondag 27 maart 2016 20:39 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Eerder bevrijding maar daar zijn ze ook niet mee geholpen zolang die achterlijke mannen nog vrij rondlopen.
De gender pay gapquote:Op zondag 27 maart 2016 20:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat je dol bent op statistiek:
Dat hebben (enkele) westerse staten kunnen veranderen door welvaart te creëren.
En ja: GDP is geen steekproef dat zijn keiharde cijfers. Equility Gap Index is zeker weten een valideerde meting. Voordat je weer over betrouwbaarheid van bronnen gaat zeuren.
Ik weet dat ik altijd onzin schrijf, maar ik meen het. Weet niet waarom.quote:
De Bijbel noemt geen leeftijd; wat jij nu zegt is wat *waarschijnlijk* zou kunnen zijn door wat toen normaal was. Ook wordt in het Christendom Maria ALTIJD als (jonge) vrouw en geen kind van onder de tien neergezet. Laat staan onder de 16.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En Maria was 14 toen ze Jezus kreeg. Jezus zelf deed t met een hoer.
Verder is dat hele verhaal over Aisha onzin. Zeker als je de chronologie van anekdotes op een tijdlijn zet. Ze zou dan namelijk minstens 13 geweest moeten zijn wat in die tijd vrij normaal was
Als je achterlijke pinda van een brein wat verder had gegoogled, was je er ook achter gekomen dat "gemiddeld 20 jaar" alleen zo was vanwege kindersterfte. Als je je kindertijd overleefdde, was er grote kans dat je gewoon 60er werd.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:42 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
toen werden mensen gemiddeld 20 jaar.
Tja.. Je username deed je al niet al te intelligent overkomen.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:39 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Tot die conclusie waren we een paar posts verder ook al gekomen.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:48 schreef BlazingV2 het volgende:
Als je achterlijke pinda van een brein wat verder had gegoogled, was je er ook achter gekomen dat "gemiddeld 20 jaar" alleen zo was vanwege kindersterfte. Als je je kindertijd overleefdde, was er grote kans dat je gewoon 60er werd.
Ik wist al dat je niet goed was in nadenken en opzoeken, dus ik zal je de moeite besparen:quote:Op zondag 27 maart 2016 20:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
De gender pay gapnu is de deuk pas echt.
Hé, GhpH gaat alwéér niet in op de inhoud.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
De gender pay gapnu is de deuk pas echt.
Ben hier gestopt.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:48 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
De Bijbel noemt geen leeftijd; wat jij nu zegt is wat *waarschijnlijk* zou kunnen zijn door wat toen normaal was. Ook wordt in het Christendom Maria ALTIJD als (jonge) vrouw en geen kind van onder de tien neergezet. Laat staan onder de 16.
In het Christendom is het gewoon pure pedofilie. Meisjes van 16 werden/zijn altijd al als lichamelijk volwassen beschouwd (een discussie voor een andere keer) maar als je aan een kind kwam, was je het laagste soort vuil.
De Islam prijst Aisha's jonge huwelijk als heilig en aangezien het leven van de profeet zo veel mogelijk ge-emuleerd moet worden, is een kind als bruid ook gewoon voor vele *normaal* omdat Mahmoud het ook gedaan had.
Gelukkig zijn er nu vele die het hier niet mee eens zijn.
Het "Chronologisch klopt het niet" maakt geen reet uit, aangezien het Islam nog steeds het 6-en-9 aan houdt en dat heilig acht.
Een geloof van pure pedofilie.
[..]
Als je achterlijke pinda van een brein wat verder had gegoogled, was je er ook achter gekomen dat "gemiddeld 20 jaar" alleen zo was vanwege kindersterfte. Als je je kindertijd overleefdde, was er grote kans dat je gewoon 60er werd.
In westerse (Christelijke) beschavingen en ook in het Midden-Oosten, dus dat is pure onzin.
Het huwelijk instappen was, overal, pas een mogelijkheid wanneer ze lichamelijk volwassen was. Dit lag grotendeels gewoon rond de 17, met, pak-en-beet, misschien een jaar of twee speling.
Met een klein meisje van 6 of 9 was het gewoon niet mogelijk en, net zoals nu, er kwam gewoon een mes tussen je ribben als je dat probeerde.
Lees eens door, dan leer je misschien nog eens wat.quote:
Excuus, ik was even weg.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tot die conclusie waren we een paar posts verder ook al gekomen.
Allen heil de alwetende BlazingV2quote:Op zondag 27 maart 2016 20:51 schreef BlazingV2 het volgende:
Lees eens door, dan leer je misschien nog eens wat.
Beetje jammer dat je hem uitscheldt omdat hij niet even beter googlede terwijl je zelf niet eens wat posts leest.quote:
je vangt meer vliegen met honing dan met azijn..quote:Op zondag 27 maart 2016 20:51 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Lees eens door, dan leer je misschien nog eens wat.
[..]
Excuus, ik was even weg.
Blazing is gewoon een beetje speciaal.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je hem uitscheldt omdat hij niet even beter googlede terwijl je zelf niet eens wat posts leest.
Aangezien hij het trouwen met 6-jarige goed acht omdat mensen gemiddeld twintig werden (wat alleen zo was omdat kindersterfte hoog lag, de gemiddelde mens die de kindertijd voorbij was had een goede kans om 60er te worden), is het eerder een compliment dat ik het nog een pinda noem.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je hem uitscheldt omdat hij niet even beter googlede terwijl je zelf niet eens wat posts leest.
Ja, want dat was letterlijk wat ik zei.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:54 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Aangezien hij het trouwen met 6-jarige goed acht omdat mensen gemiddeld twintig werden (wat klink-klare onzin is), is het eerder een compliment dat ik het nog een pinda noem.
ja open mijn foboquote:Op zondag 27 maart 2016 20:55 schreef Faeroer het volgende:
Hebben jullie voorbeelden van hijab meisjes die er echt onderdrukt uit zien?
boksquote:Op zondag 27 maart 2016 20:43 schreef Faeroer het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik een enorm stijve penor krijg van hijabi's
Randstad is voor mij echt heaven on earth
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:55 schreef Faeroer het volgende:
Hebben jullie voorbeelden van hijab meisjes die er echt onderdrukt uit zien?
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:54 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Aangezien hij het trouwen met 6-jarige goed acht omdat mensen gemiddeld twintig werden (wat klink-klare onzin is), is het eerder een compliment dat ik het nog een pinda noem.
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je hem uitscheldt omdat hij niet even beter googlede terwijl je zelf niet eens leest.
Ik zie nu al veel fouten als ik door de bronnen van die statistieken ga. De pay gap alleen al. Laat staan de restquote:Op zondag 27 maart 2016 20:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik wist al dat je niet goed was in nadenken en opzoeken, dus ik zal je de moeite besparen:
Equility Index (Gender Gap, zonder pay) is gemeten over:
• Economic participation and opportunity
• Educational attainment
• Political empowerment
• Health and survival
Pay Gap is maar een klein gedeelte van dit cijfer vriend.
Raar, net bevestigde je deze statistiek nog.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:54 schreef BlazingV2 het volgende:
omdat mensen gemiddeld twintig werden (wat klink-klare onzin is),
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, want dat was letterlijk wat ik zei.
Mensen werden niet twintig, het gemiddelde lag op twintig omdat kindersterfte hoog lag.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Raar, net bevestigde je deze statistiek nog.
Stel je voor dat Aisha gestorven was. Dan was Mohammed niet alleen pedo-, maar ook necrofiel.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:59 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Mensen werden niet twintig, het gemiddelde lag op twintig omdat kindersterfte hoog lag.
Even aangepast, daarmee heb je gelijk.
In KLB met eenquote:Op zondag 27 maart 2016 20:58 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik als antwoord krijg dat "Toen werden mensen gemiddeld twintig" op een post waar ik uitleg hoe het islam het heilig acht dat een meisje van 6 het huwelijk instapt en op haar negende geneukt wordt, dan ja, dan geef je die indruk sterk dat je het daarme "oke" wilt praten.
Gender Gap. Ik weet niet waar jij op aan het googlen bent. Maar die pay gap is een heel ander ding beste jongen. Heeft niks met jaarlonen te maken. Maar als je ook echt zou lezen had je dat al uit mijn eerder post begrepen.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik zie nu al veel fouten als ik door de bronnen van die statistieken ga. De pay gap alleen al. Laat staan de restZe vergelijken gewoon puur de lonen. Kijk bvb verder op de site naar de part-time/fulltime verhouding. Daar hebben ze geen rekening mee gehouden bij de vergelijking van gemiddeld jaarloon man en vrouw.
Daarbij gemiddeld jaarloon man en vrouw vergelijken is totale bullshit tenzij elke job een 50/50 verdeling zou hebben.
quote:Thirteen out of the fourteen variables used to create the index are from publicly available "hard data" indicators from international organizations, such as the International Labour Organization, the United Nations Development Programme and the World Health Organization.
http://reports.weforum.or(...)onomies/#economy=NLDquote:Op zondag 27 maart 2016 21:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gender Gap. Ik weet niet waar jij op aan het googlen bent. Maar die pay gap is een heel ander ding beste jongen. Heeft niks met jaarlonen te maken. Maar als je ook echt zou lezen had je dat al uit mijn eerder post begrepen.
http://reports.weforum.org/global-gender-gap-report-2014/
Harde info uit harde bronnen:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |