abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160984181
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Maar in een westerse samenleving anno 2016 nog met een hoofddoek rondlopen vind ik gewoon debiel.
Al zou je het debiel vinden, dan hoef je er toch nog geen bezwaar tegen te hebben? Ik vind een stropdas ook debiel, maar ik maak geen bezwaar als mensen er een dragen.
pi_160984183
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik vind jou ook debiel.

Stel voor dat we jou uit het straatbeeld weren.
Kijk maar uit zo krijg je weer tikken, kun je hier weer een huiltopic openen.
  zondag 27 maart 2016 @ 20:35:30 #103
395200 deadprez
One more rail
pi_160984198
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:34 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Een samenleving die vrouwenonderdrukking gedoogt is nog debieler.
Maar als je vrouwen verbiedt een hoofddoek te dragen is het ook weer vrouwenonderdrukking. :T
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_160984204
quote:
10s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:34 schreef Crip het volgende:

[..]

wooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww dit antwoord je bent nog dommer dan ik dacht

kkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii heyyyyyyy

_O- _O-

wowwwwwwwwwww
Onderaan in de kast, naast de schoenendoos. Daar ligt de ritalin.
pi_160984294
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:35 schreef GhpH het volgende:

[..]

Onderaan in de kast, naast de schoenendoos. Daar ligt de ritalin.
Ik kan het niet helpen als ik zulke domme reactie's lees. Zelfs voor jouw standards.

Maar verder vind ik het wel amusant hoe jouw moslimhaat versterkt of verminderd op hoe geaccepteerd jij wordt in de samenleving. Ben niet vergeten toen je je excuses kwam aanbieden in dm voor je moslimhaat hoor.
  zondag 27 maart 2016 @ 20:39:20 #106
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160984299
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:35 schreef deadprez het volgende:

[..]

Maar als je vrouwen verbiedt een hoofddoek te dragen is het ook weer vrouwenonderdrukking. :T
Eerder bevrijding maar daar zijn ze ook niet mee geholpen zolang die achterlijke mannen nog vrij rondlopen.
pi_160984332
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:39 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Eerder bevrijding maar daar zijn ze ook niet mee geholpen zolang die achterlijke mannen nog vrij rondlopen.
Ik draag gwn een hoofddoek zodat de kortpittige Ria's nog een kans maken bij mannen hoor.
pi_160984350
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Kijk maar uit zo krijg je weer tikken, kun je hier weer een huiltopic openen.
Hé, kijk! Debieltje gaat stoer doen.
  zondag 27 maart 2016 @ 20:41:17 #109
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_160984353
Jammer dat je je baseert op bronnen met 200 respondenten terwijl hele populatie (laat ik even moslims als een populatie behandelen) bestaat uit naar schatting 1.57 miljard. Dat is nooit statistisch nauwkeurig.
pi_160984384
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:39 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik kan het niet helpen als ik zulke domme reactie's lees. Zelfs voor jouw standards.

Maar verder vind ik het wel amusant hoe jouw moslimhaat versterkt of verminderd op hoe geaccepteerd jij wordt in de samenleving. Ben niet vergeten toen je je excuses kwam aanbieden in dm voor je moslimhaat hoor.
Dat herinner ik me inderdaad omdat ik me helemaal doorgesnoven had aan liberale coke en me keer op keer weer oogkleppen opzette om het goed te doen als een echte gutmensch. Maar eenmaal de waarheid gezien te hebben duurde het niet echt lang voor het gezond verstand weer terug kwam.
pi_160984393
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:34 schreef GhpH het volgende:

[..]

Toch gek hoe vrijwel de grote meerderheid van het westen dit heeft kunnen veranderen maar de islam toch nog altijd achtergesteld is op dat vlak. Maar nee, hand in hand gaan ze niet hoor :o

Omdat je dol bent op statistiek:

Dat hebben (enkele) westerse staten kunnen veranderen door welvaart te creëren.

En ja: GDP is geen steekproef dat zijn keiharde cijfers. Equility Gap Index is zeker weten een valideerde meting. Voordat je weer over betrouwbaarheid van bronnen gaat zeuren.

Voordat je over Saudi Arabie, Qatar en Koeweit gaat zeuren: onder de lijn is goed, er boven is slecht. Dus die zijn niet best bezig, maar zie ook Singapore, Luxemburg en Noorwegen ver boven de lijn uitspringen. En bedenk even dat ook veel van die witte puntjes zonder naam onder de lijn islamitische staten zijn.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_160984398
Ik wil even zeggen dat ik een enorm stijve penor krijg van hijabi's

Randstad is voor mij echt heaven on earth
pi_160984411
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:34 schreef GhpH het volgende:

[..]

Toch gek hoe vrijwel de grote meerderheid van het westen dit heeft kunnen veranderen maar de islam toch nog altijd achtergesteld is op dat vlak. Maar nee, hand in hand gaan ze niet hoor :o
Kijk jongens! GhpH maakt weer een inhoudelijk sterke post!!!
  zondag 27 maart 2016 @ 20:43:59 #114
395200 deadprez
One more rail
pi_160984413
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:43 schreef Faeroer het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik een enorm stijve penor krijg van hijabi's

Randstad is voor mij echt heaven on earth
:D!
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_160984442
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:42 schreef GhpH het volgende:

[..]

Dat herinner ik me inderdaad omdat ik me helemaal doorgesnoven had aan liberale coke en me keer op keer weer oogkleppen opzette om het goed te doen als een echte gutmensch. Maar eenmaal de waarheid gezien te hebben duurde het niet echt lang voor het gezond verstand weer terug kwam.
Raar dat je er keer op keer in faalt die waarheid van je te onderbouwen.

Al is het claimen van het alleenrecht op de waarheid wel iets wat bij een fascist als jij past.
  zondag 27 maart 2016 @ 20:45:27 #116
395200 deadprez
One more rail
pi_160984443
quote:

[..]

Vind je eigenlijk niet dat je vrouwen enorm tekort doet door ze hier zo neer te zetten als weerloze wezens die door de koene bruinhemdridder op het witte paard bevrijd moeten worden?
Stop the violence
Down with the hate
pi_160984499
quote:
19s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Omdat je dol bent op statistiek:

Dat hebben (enkele) westerse staten kunnen veranderen door welvaart te creëren.

En ja: GDP is geen steekproef dat zijn keiharde cijfers. Equility Gap Index is zeker weten een valideerde meting. Voordat je weer over betrouwbaarheid van bronnen gaat zeuren.
De gender pay gap _O- nu is de deuk pas echt.
pi_160984503
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:

[..]

:D!
Ik weet dat ik altijd onzin schrijf, maar ik meen het. Weet niet waarom.

En dan kom je thuis en mag je je cadeautje uitpakken na een lange werkdag

Echt een olijfmomentje snap je
  zondag 27 maart 2016 @ 20:48:38 #119
239775 BlazingV2
Och gut toch
pi_160984523
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 19:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En Maria was 14 toen ze Jezus kreeg. Jezus zelf deed t met een hoer.
Verder is dat hele verhaal over Aisha onzin. Zeker als je de chronologie van anekdotes op een tijdlijn zet. Ze zou dan namelijk minstens 13 geweest moeten zijn wat in die tijd vrij normaal was
De Bijbel noemt geen leeftijd; wat jij nu zegt is wat *waarschijnlijk* zou kunnen zijn door wat toen normaal was. Ook wordt in het Christendom Maria ALTIJD als (jonge) vrouw en geen kind van onder de tien neergezet. Laat staan onder de 16.
In het Christendom is het gewoon pure pedofilie. Meisjes van 16 werden/zijn altijd al als lichamelijk volwassen beschouwd (een discussie voor een andere keer) maar als je aan een kind kwam, was je het laagste soort vuil.

De Islam prijst Aisha's jonge huwelijk als heilig en aangezien het leven van de profeet zo veel mogelijk ge-emuleerd moet worden, is een kind als bruid ook gewoon voor vele *normaal* omdat Mahmoud het ook gedaan had.
Gelukkig zijn er nu vele die het hier niet mee eens zijn en is dit puur illegaal is vele staten, maar het geloof preekt het nog steeds.

Het "Chronologisch klopt het niet" maakt geen reet uit, aangezien het Islam nog steeds het 6-en-9 aan houdt en dat heilig acht.

Een geloof van pure pedofilie.

quote:
4s.gif Op zondag 27 maart 2016 19:42 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

toen werden mensen gemiddeld 20 jaar. :')
Als je achterlijke pinda van een brein wat verder had gegoogled, was je er ook achter gekomen dat "gemiddeld 20 jaar" alleen zo was vanwege kindersterfte. Als je je kindertijd overleefdde, was er grote kans dat je gewoon 60er werd.
In westerse (Christelijke) beschavingen en ook in het Midden-Oosten, dus dat is pure onzin.

Het huwelijk instappen was, overal, pas een mogelijkheid wanneer ze lichamelijk volwassen was. Dit lag grotendeels gewoon rond de 17, met, pak-en-beet, misschien een jaar of twee speling.
Met een klein meisje van 6 of 9 was het gewoon niet mogelijk en, net zoals nu, er kwam gewoon een mes tussen je ribben als je dat probeerde.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
  zondag 27 maart 2016 @ 20:49:11 #120
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_160984530
quote:

[..]

Tja.. Je username deed je al niet al te intelligent overkomen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 27 maart 2016 @ 20:49:13 #121
395200 deadprez
One more rail
pi_160984532
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:48 schreef BlazingV2 het volgende:
Als je achterlijke pinda van een brein wat verder had gegoogled, was je er ook achter gekomen dat "gemiddeld 20 jaar" alleen zo was vanwege kindersterfte. Als je je kindertijd overleefdde, was er grote kans dat je gewoon 60er werd.
Tot die conclusie waren we een paar posts verder ook al gekomen.
Stop the violence
Down with the hate
pi_160984540
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:47 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik wist al dat je niet goed was in nadenken en opzoeken, dus ik zal je de moeite besparen:

Equility Index (Gender Gap, zonder pay) is gemeten over:

• Economic participation and opportunity
• Educational attainment
• Political empowerment
• Health and survival

Pay Gap is maar een klein gedeelte van dit cijfer vriend.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_160984542
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:47 schreef GhpH het volgende:

[..]

Hé, GhpH gaat alwéér niet in op de inhoud.

Verbaast mij dit ff zeg.
pi_160984550
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:48 schreef BlazingV2 het volgende:

[..]

De Bijbel noemt geen leeftijd; wat jij nu zegt is wat *waarschijnlijk* zou kunnen zijn door wat toen normaal was. Ook wordt in het Christendom Maria ALTIJD als (jonge) vrouw en geen kind van onder de tien neergezet. Laat staan onder de 16.
In het Christendom is het gewoon pure pedofilie. Meisjes van 16 werden/zijn altijd al als lichamelijk volwassen beschouwd (een discussie voor een andere keer) maar als je aan een kind kwam, was je het laagste soort vuil.

De Islam prijst Aisha's jonge huwelijk als heilig en aangezien het leven van de profeet zo veel mogelijk ge-emuleerd moet worden, is een kind als bruid ook gewoon voor vele *normaal* omdat Mahmoud het ook gedaan had.
Gelukkig zijn er nu vele die het hier niet mee eens zijn.

Het "Chronologisch klopt het niet" maakt geen reet uit, aangezien het Islam nog steeds het 6-en-9 aan houdt en dat heilig acht.

Een geloof van pure pedofilie.

[..]

In westerse (Christelijke) beschavingen en ook in het Midden-Oosten, dus dat is pure onzin.

Het huwelijk instappen was, overal, pas een mogelijkheid wanneer ze lichamelijk volwassen was. Dit lag grotendeels gewoon rond de 17, met, pak-en-beet, misschien een jaar of twee speling.
Met een klein meisje van 6 of 9 was het gewoon niet mogelijk en, net zoals nu, er kwam gewoon een mes tussen je ribben als je dat probeerde.
Ben hier gestopt.
  zondag 27 maart 2016 @ 20:51:41 #125
239775 BlazingV2
Och gut toch
pi_160984606
quote:
2s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:49 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ben hier gestopt.
Lees eens door, dan leer je misschien nog eens wat.

quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

Tot die conclusie waren we een paar posts verder ook al gekomen.
Excuus, ik was even weg.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')