Allen heil de alwetende BlazingV2quote:Op zondag 27 maart 2016 20:51 schreef BlazingV2 het volgende:
Lees eens door, dan leer je misschien nog eens wat.
Beetje jammer dat je hem uitscheldt omdat hij niet even beter googlede terwijl je zelf niet eens wat posts leest.quote:
je vangt meer vliegen met honing dan met azijn..quote:Op zondag 27 maart 2016 20:51 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Lees eens door, dan leer je misschien nog eens wat.
[..]
Excuus, ik was even weg.
Blazing is gewoon een beetje speciaal.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je hem uitscheldt omdat hij niet even beter googlede terwijl je zelf niet eens wat posts leest.
Aangezien hij het trouwen met 6-jarige goed acht omdat mensen gemiddeld twintig werden (wat alleen zo was omdat kindersterfte hoog lag, de gemiddelde mens die de kindertijd voorbij was had een goede kans om 60er te worden), is het eerder een compliment dat ik het nog een pinda noem.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je hem uitscheldt omdat hij niet even beter googlede terwijl je zelf niet eens wat posts leest.
Ja, want dat was letterlijk wat ik zei.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:54 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Aangezien hij het trouwen met 6-jarige goed acht omdat mensen gemiddeld twintig werden (wat klink-klare onzin is), is het eerder een compliment dat ik het nog een pinda noem.
ja open mijn foboquote:Op zondag 27 maart 2016 20:55 schreef Faeroer het volgende:
Hebben jullie voorbeelden van hijab meisjes die er echt onderdrukt uit zien?
boksquote:Op zondag 27 maart 2016 20:43 schreef Faeroer het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik een enorm stijve penor krijg van hijabi's
Randstad is voor mij echt heaven on earth
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:55 schreef Faeroer het volgende:
Hebben jullie voorbeelden van hijab meisjes die er echt onderdrukt uit zien?
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:54 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Aangezien hij het trouwen met 6-jarige goed acht omdat mensen gemiddeld twintig werden (wat klink-klare onzin is), is het eerder een compliment dat ik het nog een pinda noem.
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je hem uitscheldt omdat hij niet even beter googlede terwijl je zelf niet eens leest.
Ik zie nu al veel fouten als ik door de bronnen van die statistieken ga. De pay gap alleen al. Laat staan de restquote:Op zondag 27 maart 2016 20:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik wist al dat je niet goed was in nadenken en opzoeken, dus ik zal je de moeite besparen:
Equility Index (Gender Gap, zonder pay) is gemeten over:
• Economic participation and opportunity
• Educational attainment
• Political empowerment
• Health and survival
Pay Gap is maar een klein gedeelte van dit cijfer vriend.
Raar, net bevestigde je deze statistiek nog.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:54 schreef BlazingV2 het volgende:
omdat mensen gemiddeld twintig werden (wat klink-klare onzin is),
quote:Op zondag 27 maart 2016 20:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, want dat was letterlijk wat ik zei.
Mensen werden niet twintig, het gemiddelde lag op twintig omdat kindersterfte hoog lag.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Raar, net bevestigde je deze statistiek nog.
Stel je voor dat Aisha gestorven was. Dan was Mohammed niet alleen pedo-, maar ook necrofiel.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:59 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Mensen werden niet twintig, het gemiddelde lag op twintig omdat kindersterfte hoog lag.
Even aangepast, daarmee heb je gelijk.
In KLB met eenquote:Op zondag 27 maart 2016 20:58 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik als antwoord krijg dat "Toen werden mensen gemiddeld twintig" op een post waar ik uitleg hoe het islam het heilig acht dat een meisje van 6 het huwelijk instapt en op haar negende geneukt wordt, dan ja, dan geef je die indruk sterk dat je het daarme "oke" wilt praten.
Gender Gap. Ik weet niet waar jij op aan het googlen bent. Maar die pay gap is een heel ander ding beste jongen. Heeft niks met jaarlonen te maken. Maar als je ook echt zou lezen had je dat al uit mijn eerder post begrepen.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik zie nu al veel fouten als ik door de bronnen van die statistieken ga. De pay gap alleen al. Laat staan de restZe vergelijken gewoon puur de lonen. Kijk bvb verder op de site naar de part-time/fulltime verhouding. Daar hebben ze geen rekening mee gehouden bij de vergelijking van gemiddeld jaarloon man en vrouw.
Daarbij gemiddeld jaarloon man en vrouw vergelijken is totale bullshit tenzij elke job een 50/50 verdeling zou hebben.
quote:Thirteen out of the fourteen variables used to create the index are from publicly available "hard data" indicators from international organizations, such as the International Labour Organization, the United Nations Development Programme and the World Health Organization.
http://reports.weforum.or(...)onomies/#economy=NLDquote:Op zondag 27 maart 2016 21:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gender Gap. Ik weet niet waar jij op aan het googlen bent. Maar die pay gap is een heel ander ding beste jongen. Heeft niks met jaarlonen te maken. Maar als je ook echt zou lezen had je dat al uit mijn eerder post begrepen.
http://reports.weforum.org/global-gender-gap-report-2014/
Harde info uit harde bronnen:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |