Helaas fietsen ze niet op papier maar op de wegquote:Op zondag 27 maart 2016 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van Asbroeck won dat jaar daarvoor de Euro Tour, dat was op papier een prima aankoop.
Dan hadden ze voor Berden de Vries moeten gaan.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dat is inclusief schaatsen denk ik
en geen Skygod.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Amador is een baas, op zoveel verschillende terreinen inzetbar.
Gaat ie in de Giro nog wat doen?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Lachwekkend dat hij 4de wordt in de Giro.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat was vrij hilarisch ja.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lachwekkend dat hij 4de wordt in de Giro.
Fucking Sven Kramerquote:Op zondag 27 maart 2016 14:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dacht maar iets van 5/6 miljoen. Rest idd schaatsen
Is prachtig joh, even advies ingeslagen bij de gebroeders Rojas.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lachwekkend dat hij 4de wordt in de Giro.
#samenrijden #samenopkopquote:Op zondag 27 maart 2016 15:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vooraan Etixx-renners aan het rijden, achteraan ook. Vooral LottoNL dat meedraait, achteraan ook.
twitter:JohndenBraber twitterde op zondag 27-03-2016 om 15:03:39Russisch waaiertje bij Etixx. Mag helemaal niet, maar de mannen van @sporza vinden het een toonbeeld van kracht. Uiteraard. #gw reageer retweet
quote:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die Belg>quote:Op zondag 27 maart 2016 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Nog even de overwinning van Oomen meepakken in Criterium International.
Goede tip.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Finish is bergop?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Is gewoon een bekende uitdrukking in het wielrennen.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig dat Joezi niet meepost, anders zou het hier helemaal uit de hand zijn gelopen.
Lachwekkend inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Oja, heel eerlijk. Mads Pedersen reed woensdag nog 1.HC en mag nog even meekomen doen in een 1.Ncup wedstrijd. Zo kan ik het ook. Slecht systeem, matig.
Weet ik ook wel. Laat je niet zo opnaaienquote:Op zondag 27 maart 2016 15:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is gewoon een bekende uitdrukking in het wielrennen.
Brilliant tactics by Jan Boven.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:20 schreef franklop het volgende:
Iemand een idee waarom LottoNL vooraan meedraaide en dat in de achtergrond ook blijft doen?
Straftrainingquote:Op zondag 27 maart 2016 15:20 schreef franklop het volgende:
Iemand een idee waarom LottoNL vooraan meedraaide en dat in de achtergrond ook blijft doen?
Mollerquote:Op zondag 27 maart 2016 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad.
Sowieso moeten de immer vroeg piekende Denen worden uitgesloten van deelname.
Omdat het de grootste kneuzenploeg van het internationale wielrennen is?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:20 schreef franklop het volgende:
die stuiterde niet verder door neequote:Op zondag 27 maart 2016 15:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die ging lelijk onderuit op de Koppenberg
Aan de andere kant, als Pedersen al top-15 kan rijden in een profkoers, hoe ver moet Mathieu dan komen? We gaan het nooit weten.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lachwekkend inderdaad.
Sowieso moeten de immer vroeg piekende Denen worden uitgesloten van deelname.
Werd ie niet overreden door een auto daar? Of minstens zijn fiets?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die ging lelijk onderuit op de Koppenberg
Wie moet er dan winnen bij Sky?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:26 schreef Syntix het volgende:
Sky zit niet in de voorste groep dus die groep gaat het nooit winnen.
met nog wat anderenquote:
Zoveel Denen hebben er niet gereden.quote:
Mathieu gaat ooit wel naar de weg. Komt goed, schatje.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als Pedersen al top-15 kan rijden in een profkoers, hoe ver moet Mathieu dan komen? We gaan het nooit weten. [ afbeelding ]
Yepquote:Op zondag 27 maart 2016 15:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Werd ie niet overreden door een auto daar? Of minstens zijn fiets?
Maar Sorenssen was toch enigzins een geblokte Deen?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoveel Denen hebben er niet gereden.
Kwiatkowski start hier niet, maar leuk dat je je favoriete ploeg zo volgt!quote:
Toen was ik nog amper 1 jaarquote:
Leuk man quoten voor de edit. Goed gedaanquote:Op zondag 27 maart 2016 15:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kwiatkowski start hier niet, maar leuk dat je je favoriete ploeg zo volgt!
Stannard dan!quote:Op zondag 27 maart 2016 15:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kwiatkowski start hier niet, maar leuk dat je je favoriete ploeg zo volgt!
quote:
Weet niet of die het wel gaan volhouden tot het einde.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan nog eerder Van Poppel of Viviani.
Van Poppel hangt er nog achter.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan nog eerder Van Poppel of Viviani.
Froome rijdt gewoon iedereen uit het wielquote:Op zondag 27 maart 2016 15:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Very funny fonzie
Iets met verkoudheid enzo...
En vervolgens bij de finish van de weg geblazen.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Froome rijdt gewoon iedereen uit het wiel
"Hij vliegt gewoon over de weg"quote:Op zondag 27 maart 2016 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En vervolgens bij de finish van de weg geblazen.
[ afbeelding ]
Sow koekoekquote:Op zondag 27 maart 2016 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En vervolgens bij de finish van de weg geblazen.
[ afbeelding ]
ja echt elke renner die ik opstel dit klassieken/voorseizoen verneukt het of valtquote:
Kun je voortaan alleen renners van Sky en Etixx opstellen?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja echt elke renner die ik opstel dit voorseizoen verneukt het of valt
Netjes hoor.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:45 schreef Mani89 het volgende:
Sam Oomen wordt 5de bergop aankomst. Pinot wint.
zal er aan denkenquote:Op zondag 27 maart 2016 15:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kun je voortaan alleen renners van Sky en Etixx opstellen?
Zouden de Fransen leuk vinden als Pinot wintquote:Op zondag 27 maart 2016 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Die gaat binnen 5 jaar de Tour winnen.
Kan nog een goede fietser worden als hij ooit leert fietsen.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaviria weer aan het sukkelen.
Is niet echt noodzakelijk, dat heeft Froome wel aangetoond.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kan nog een goede fietser worden als hij ooit leert fietsen.
Zelfs Koffieplanter had hem niet in zijn prono.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Dit is echt de allerlaatste keer dat ik Gaviria in mijn prono doe.
Oh laat dan maar.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs Koffieplanter had hem niet in zijn prono.
verlaten allemaal het zinkende schipquote:Op zondag 27 maart 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis van de laatste koersen zou het eerder Fran Ventoso moeten zijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb drie Movistars gezien. Amador sowieso, de ander was volgens mij die foute Duitser Sütterlin, maar de laatste heb ik nog niet kunnen identificeren. Zou het?
Ja, logisch. Volgens Don Patrick is hij al een tijdje over zijn piek heen en hij rijdt hier zijn laatste wedstrijd van het voorjaar. Pas in Cali stapt hij weer op, als voorbereiding op de Olympische Spelen. Bovendien lopen ze in elke microfoon te roeptoeteren dat Boonen en Terpstra hier kopman zijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Cali bedoel je dus de Olympische Spelen-baan?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, logisch. Volgens Don Patrick is hij al een tijdje over zijn piek heen en hij rijdt hier zijn laatste wedstrijd van het voorjaar. Pas in Cali stapt hij weer op, als voorbereiding op de Olympische Spelen. Bovendien lopen ze in elke microfoon te roeptoeteren dat Boonen en Terpstra hier kopman zijn.
Californië.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Cali bedoel je dus de Olympische Spelen-baan?
Nouja als het een massasprint wordt gaan ze echt niet Terpstra spelen natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2016 15:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, logisch. Volgens Don Patrick is hij al een tijdje over zijn piek heen en hij rijdt hier zijn laatste wedstrijd van het voorjaar. Pas in Cali stapt hij weer op, als voorbereiding op de Olympische Spelen. Bovendien lopen ze in elke microfoon te roeptoeteren dat Boonen en Terpstra hier kopman zijn.
Of een liedjequote:Op zondag 27 maart 2016 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cali klinkt alsof het een stad zou kunnen zijn in Colombia.
Mooie naam voor een drugskartel.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2016 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn is nog niet echt een wereldburger.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het leek me wel logisch, maar blijkbaar heb ik je wat overschat. [ afbeelding ]
Dit is toch wel ernstig. Weten dat Django Wagner een nummer heeft dat Kali heet.quote:
Ik zal me hier niet verder over uit wijden.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit is toch wel ernstig. Weten dat Django Wagner een nummer heeft dat Kali heet.
Verder wel met je eens, moest ook direct aan Cali in Colombia denken.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal me hier niet verder over uit wijden.
Het zou nog enigszins logisch zijn als Gaviria er wedstrijden mocht rijden, maar je mag niet meedoen aan 2.2 wedstrijden als WorldTour renner.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Verder wel met je eens, moest ook direct aan Cali in Colombia denken.
Hij is vooral bezig met Nizzolo. Die zit ook constant voorin en begin steeds meer het idee te krijgen dat dat de man is bij Trek.quote:
Ah ok.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zou nog enigszins logisch zijn als Gaviria er wedstrijden mocht rijden, maar je mag niet meedoen aan 2.2 wedstrijden als WorldTour renner.
als we lekker gaan sprinten gewoon een kanshebber jaquote:Op zondag 27 maart 2016 16:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij is vooral bezig met Nizzolo. Die zit ook constant voorin en begin steeds meer het idee te krijgen dat dat de man is bij Trek.
Dat wordt nog spannend dan voor de 2de plek tussen hem en Sagan.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij is vooral bezig met Nizzolo. Die zit ook constant voorin en begin steeds meer het idee te krijgen dat dat de man is bij Trek.
Toen stond er ook windkracht 12 ofzoquote:Op zondag 27 maart 2016 16:01 schreef opperkleurder het volgende:
Het is nog niet zo leuk als vorig jaar.
Dat was echt een van de leukste koersen van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen stond er ook windkracht 12 ofzo
Windkracht 5 tegen...dan fiets je niet zo snelquote:Op zondag 27 maart 2016 16:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Hebben ze in de eerste uren zo langzaam gefietst?
Logisch iddquote:Op zondag 27 maart 2016 16:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Windkracht 5 tegen...dan fiets je niet zo snel
Omdat ze bijna allemaal verongelukten?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was echt een van de leukste koersen van de afgelopen jaren.
volgens de wet van herbert nog een haalbare kaart om ze terug te halen inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2016 16:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
18 seconden met nog 65 kilometer. Zie het niet gebeuren.
Net zoals die etappe in Polen paar jaar geleden. Toen moesten ze om omgewaaide bomen slalommenquote:Op zondag 27 maart 2016 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat ze bijna allemaal verongelukten?
Dat was nog erger, alsof ter plekke de poort van de hel open ging.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Net zoals die etappe in Polen paar jaar geleden. Toen moesten ze om omgewaaide bomen slalommen
Boonen zou daar om z'n moeder hebben geroepen ja.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was nog erger, alsof ter plekke de poort van de hel open ging.
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 27-03-2016 om 16:01:54Met vertraging, maar alsnog: W-W-Waaaaaaaierrrrrrrrrs #gw reageer retweet
Ok bedankt. Idioot.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:18 schreef wimderon het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 27-03-2016 om 16:01:54Met vertraging, maar alsnog: W-W-Waaaaaaaierrrrrrrrrs #gw reageer retweet
Twee en half uur dus te laatquote:Op zondag 27 maart 2016 16:18 schreef wimderon het volgende:
Ik zou met Jojanneke ook wel eitjes willen zoeken hoor.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Samen met Jojanneke en de kids een paasbrunch bij Van der Valk gehad?
Jojanneke moet wel iedere werkdag tussen 18u en 19u bij EenVandaag staan.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Samen met Jojanneke en de kids een paasbrunch bij Van der Valk gehad?
En Jojanneke, wat stond er vandaag op Twitter?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jojanneke moet wel iedere werkdag tussen 18u en 19u bij EenVandaag staan.
Je bent enkel jaloers dat jij daar niet mag staanquote:Op zondag 27 maart 2016 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En Jojanneke, wat stond er vandaag op Twitter?
Ze zit langer in de sminkruimte dan voor de camera.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jojanneke moet wel iedere werkdag tussen 18u en 19u bij EenVandaag staan.
En ook op de vingers getikt worden door de grote Thijs Slegers.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch heerlijk dat je voor die onzin 120k verdient.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hoor!quote:Op zondag 27 maart 2016 16:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je bent enkel jaloers dat jij daar niet mag staan
Bron?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heerlijk dat je voor die onzin 120k verdient.
Heb het ergens gehoord...maar geloof wel dat al die huppelkutjes op de NPO een ton binnen harken.quote:
Ook geweldig. Die Belgjes weten wel hoe ze muziek moeten maken. Vooral Het Zesde Metaal haalt toch een ongekend hoog niveau.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geweldig nummer.
Als we dan toch bezig zijn dan deze ook nog maar even:
Ligt er aan bij welke ploeg hij in dienst is.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:32 schreef wimderon het volgende:
Zou Gaviria, als sprinter die zich op kasseien gaat concentreren, ook zo terechtkomen als Farrar? Dat je ergens voor de finale gaten dicht mag rijden enzo.
Ja. Ja dat denk ik wel.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:32 schreef wimderon het volgende:
Zou Gaviria, als sprinter die zich op kasseien gaat concentreren, ook zo terechtkomen als Farrar? Dat je ergens voor de finale gaten dicht mag rijden enzo.
motors verbieden denkquote:Op zondag 27 maart 2016 16:39 schreef Szura het volgende:
@TeamWantyGobert
Antoine Demoitié is in Lille hospital after a serious crash with a motor bike in Gent-Wevelgem. #GWE
nog best een hoop toch?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Welke sprinters zitten nog in de groep?
Theuns?
Je zat er flink naast met je voorspelling.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:18 schreef wimderon het volgende:
Helemaal zonder kan niet maar ze moeten het aantal motoren en auto's wel eens tegen het licht houden. Het volgens mij wel wat minder.quote:
Coquard en superman Boonenquote:Op zondag 27 maart 2016 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Welke sprinters zitten nog in de groep?
Theuns?
Ik was de enige deelnemer aan die prono, dus ben ik alsnog de winnaar!quote:Op zondag 27 maart 2016 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je zat er flink naast met je voorspelling.
normaal gaat ie al twee weken eerder inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2016 16:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Sep heeft zich lang in kunnen houden.
Kon een glimlach niet onderdrukkenquote:Op zondag 27 maart 2016 16:45 schreef franklop het volgende:
[..]
normaal gaat ie al twee weken eerder inderdaad
je weet wat ik bedoelquote:Op zondag 27 maart 2016 16:45 schreef franklop het volgende:
[..]
normaal gaat ie al twee weken eerder inderdaad
Heeft al wel vol moeten koersen om terug te komen vanuit groep 2 natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2016 16:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Sep heeft zich lang in kunnen houden.
Voor Sep zou er elke 100m een mannetje klaar moeten staan nuquote:Op zondag 27 maart 2016 16:54 schreef franklop het volgende:
handig dat daar al een LottoNL man klaarstond met nieuwe wielen
Daar had ik zo'n berg niet voor nodigquote:Op zondag 27 maart 2016 16:54 schreef Van_Poppel het volgende:
De afdaling van de Kemmel
Menigeen heeft daar z'n tanden verloren.
Ik zeg Fabianquote:Op zondag 27 maart 2016 16:54 schreef wimderon het volgende:
Als deze groep vooruit blijft is de vraag natuurlijk wie er eerste wordt voor Sagan.
Sep moet nog zijn lekke band krijgen, dus dat beperkt de mogelijkheden alquote:Op zondag 27 maart 2016 16:54 schreef wimderon het volgende:
Als deze groep vooruit blijft is de vraag natuurlijk wie er eerste wordt voor Sagan.
Hij had ook goed gezien dat Kwiatkowski hier niet aan het vertrek stond.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Rowe. Dat had Syntix toch weer goed gezien.
Vanmarcke is nooit te beroerd om zijn krachten te vergooienquote:Op zondag 27 maart 2016 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met Spartacus en Sagan hoef je geen kopwerk meer te doen, genot
Kuznetsov wint met 20 meter voorsprong de sprint.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Vanmarcke is nooit te beroerd om zijn krachten te vergooien
Heerlijk toch en dan volgende week de hoogmisquote:Op zondag 27 maart 2016 16:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is weer een prachtig Vlaams voorjaar aan het worden
Hopelijk met veel regen, wind en hagelbuien.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Heerlijk toch en dan volgende week de hoogmis
En de week erop een nog hogere hoogmis.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hopen op regengenotquote:Op zondag 27 maart 2016 16:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En de week erop een nog hogere hoogmis.
Dan verzint Sagan wel iets anders om tweede te kunnen wordenquote:Op zondag 27 maart 2016 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk niet dat gruppo Sagan vooruit blijft.
Vanaf half tien op de TV. Puur genotquote:Op zondag 27 maart 2016 16:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En de week erop een nog hogere hoogmis.
Gelukkig werden we daar op geattendeerd door RR, Syntix was daar redelijk mad over.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij had ook goed gezien dat Kwiatkowski hier niet aan het vertrek stond.
quote:Op zondag 27 maart 2016 16:59 schreef napoleonfour het volgende:
Hij blies zichzelf op... nee lekker geformuleerd :")
Hier zuur over doenquote:Op zondag 27 maart 2016 16:59 schreef napoleonfour het volgende:
De befaamde telelensquote:Op zondag 27 maart 2016 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt geen 20 seconden op die camera.
Helemaal niks mis mee.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wielerjargon was eerder dan opblazende Moslimgekkies.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:59 schreef napoleonfour het volgende:
Is toch een geintje Bob.quote:
met 5 man erachter wordt het moeilijk, jammer.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt geen 20 seconden op die camera.
Gaviriagod gaat vandaag winnen.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:00 schreef DeeBee het volgende:
Zo, gaatje nu hoor
Inb4 Gaviria die de hekken in stuurt als ze de kopgroep terugpakken...
Lekker toch met je handje in de broek kijkenquote:Op zondag 27 maart 2016 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanaf half tien op de TV. Puur genot
Broek gaat nooit aan die dagquote:Op zondag 27 maart 2016 17:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Lekker toch met je handje in de broek kijken
Dat impliceert dat je broekje aanblijft. Slechte keuze derhalvequote:Op zondag 27 maart 2016 17:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Met verse croissantjes, sinaasappelsap en het gulpje open ontbijten bij Parijs-Roubaix...mooier gaat het niet worden.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:03 schreef buzz1291 het volgende:
Ligt het aan mij, of is het cht een saai koers vandaag met als enige hoogtepunt tot nu toe het vermakelijke gezchr dat de Etixx boys zich weer eens in het oak hebben laten steken?
Ligt aan jouquote:Op zondag 27 maart 2016 17:03 schreef buzz1291 het volgende:
Ligt het aan mij, of is het cht een saai koers vandaag met als enige hoogtepunt tot nu toe het vermakelijke gezicht dat de Etixx boys zich weer eens in het oak hebben laten steken?
Hoe vaker hoe beterquote:Op zondag 27 maart 2016 17:03 schreef buzz1291 het volgende:
Ligt het aan mij, of is het cht een saai koers vandaag met als enige hoogtepunt tot nu toe het vermakelijke gezicht dat de Etixx boys zich weer eens in het oak hebben laten steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |