Van Poppel hangt er nog achter.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan nog eerder Van Poppel of Viviani.
Froome rijdt gewoon iedereen uit het wielquote:Op zondag 27 maart 2016 15:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Very funny fonzie
Iets met verkoudheid enzo...
En vervolgens bij de finish van de weg geblazen.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Froome rijdt gewoon iedereen uit het wiel
"Hij vliegt gewoon over de weg"quote:Op zondag 27 maart 2016 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En vervolgens bij de finish van de weg geblazen.
[ afbeelding ]
Sow koekoekquote:Op zondag 27 maart 2016 15:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En vervolgens bij de finish van de weg geblazen.
[ afbeelding ]
ja echt elke renner die ik opstel dit klassieken/voorseizoen verneukt het of valtquote:
Kun je voortaan alleen renners van Sky en Etixx opstellen?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja echt elke renner die ik opstel dit voorseizoen verneukt het of valt
Netjes hoor.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:45 schreef Mani89 het volgende:
Sam Oomen wordt 5de bergop aankomst. Pinot wint.
zal er aan denkenquote:Op zondag 27 maart 2016 15:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kun je voortaan alleen renners van Sky en Etixx opstellen?
Zouden de Fransen leuk vinden als Pinot wintquote:Op zondag 27 maart 2016 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Die gaat binnen 5 jaar de Tour winnen.
Kan nog een goede fietser worden als hij ooit leert fietsen.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaviria weer aan het sukkelen.
Is niet echt noodzakelijk, dat heeft Froome wel aangetoond.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kan nog een goede fietser worden als hij ooit leert fietsen.
Zelfs Koffieplanter had hem niet in zijn prono.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Dit is echt de allerlaatste keer dat ik Gaviria in mijn prono doe.
Oh laat dan maar.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs Koffieplanter had hem niet in zijn prono.
verlaten allemaal het zinkende schipquote:Op zondag 27 maart 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis van de laatste koersen zou het eerder Fran Ventoso moeten zijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb drie Movistars gezien. Amador sowieso, de ander was volgens mij die foute Duitser Sütterlin, maar de laatste heb ik nog niet kunnen identificeren. Zou het?
Ja, logisch. Volgens Don Patrick is hij al een tijdje over zijn piek heen en hij rijdt hier zijn laatste wedstrijd van het voorjaar. Pas in Cali stapt hij weer op, als voorbereiding op de Olympische Spelen. Bovendien lopen ze in elke microfoon te roeptoeteren dat Boonen en Terpstra hier kopman zijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Cali bedoel je dus de Olympische Spelen-baan?quote:Op zondag 27 maart 2016 15:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, logisch. Volgens Don Patrick is hij al een tijdje over zijn piek heen en hij rijdt hier zijn laatste wedstrijd van het voorjaar. Pas in Cali stapt hij weer op, als voorbereiding op de Olympische Spelen. Bovendien lopen ze in elke microfoon te roeptoeteren dat Boonen en Terpstra hier kopman zijn.
Californië.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Cali bedoel je dus de Olympische Spelen-baan?
Nouja als het een massasprint wordt gaan ze echt niet Terpstra spelen natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2016 15:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, logisch. Volgens Don Patrick is hij al een tijdje over zijn piek heen en hij rijdt hier zijn laatste wedstrijd van het voorjaar. Pas in Cali stapt hij weer op, als voorbereiding op de Olympische Spelen. Bovendien lopen ze in elke microfoon te roeptoeteren dat Boonen en Terpstra hier kopman zijn.
Of een liedjequote:Op zondag 27 maart 2016 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cali klinkt alsof het een stad zou kunnen zijn in Colombia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |