met 5 man erachter wordt het moeilijk, jammer.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt geen 20 seconden op die camera.
Gaviriagod gaat vandaag winnen.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:00 schreef DeeBee het volgende:
Zo, gaatje nu hoor
Inb4 Gaviria die de hekken in stuurt als ze de kopgroep terugpakken...
Lekker toch met je handje in de broek kijkenquote:Op zondag 27 maart 2016 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanaf half tien op de TV. Puur genot
Broek gaat nooit aan die dagquote:Op zondag 27 maart 2016 17:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Lekker toch met je handje in de broek kijken
Dat impliceert dat je broekje aanblijft. Slechte keuze derhalvequote:Op zondag 27 maart 2016 17:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Met verse croissantjes, sinaasappelsap en het gulpje open ontbijten bij Parijs-Roubaix...mooier gaat het niet worden.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:03 schreef buzz1291 het volgende:
Ligt het aan mij, of is het cht een saai koers vandaag met als enige hoogtepunt tot nu toe het vermakelijke gezchr dat de Etixx boys zich weer eens in het oak hebben laten steken?
Ligt aan jouquote:Op zondag 27 maart 2016 17:03 schreef buzz1291 het volgende:
Ligt het aan mij, of is het cht een saai koers vandaag met als enige hoogtepunt tot nu toe het vermakelijke gezicht dat de Etixx boys zich weer eens in het oak hebben laten steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |