Ik zal me hier niet verder over uit wijden.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit is toch wel ernstig. Weten dat Django Wagner een nummer heeft dat Kali heet.
Verder wel met je eens, moest ook direct aan Cali in Colombia denken.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal me hier niet verder over uit wijden.
Het zou nog enigszins logisch zijn als Gaviria er wedstrijden mocht rijden, maar je mag niet meedoen aan 2.2 wedstrijden als WorldTour renner.quote:Op zondag 27 maart 2016 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Verder wel met je eens, moest ook direct aan Cali in Colombia denken.
Hij is vooral bezig met Nizzolo. Die zit ook constant voorin en begin steeds meer het idee te krijgen dat dat de man is bij Trek.quote:
Ah ok.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zou nog enigszins logisch zijn als Gaviria er wedstrijden mocht rijden, maar je mag niet meedoen aan 2.2 wedstrijden als WorldTour renner.
als we lekker gaan sprinten gewoon een kanshebber jaquote:Op zondag 27 maart 2016 16:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij is vooral bezig met Nizzolo. Die zit ook constant voorin en begin steeds meer het idee te krijgen dat dat de man is bij Trek.
Dat wordt nog spannend dan voor de 2de plek tussen hem en Sagan.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij is vooral bezig met Nizzolo. Die zit ook constant voorin en begin steeds meer het idee te krijgen dat dat de man is bij Trek.
Toen stond er ook windkracht 12 ofzoquote:Op zondag 27 maart 2016 16:01 schreef opperkleurder het volgende:
Het is nog niet zo leuk als vorig jaar.
Dat was echt een van de leukste koersen van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 27 maart 2016 16:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen stond er ook windkracht 12 ofzo
Windkracht 5 tegen...dan fiets je niet zo snelquote:Op zondag 27 maart 2016 16:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Hebben ze in de eerste uren zo langzaam gefietst?
Logisch iddquote:Op zondag 27 maart 2016 16:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Windkracht 5 tegen...dan fiets je niet zo snel
Omdat ze bijna allemaal verongelukten?quote:Op zondag 27 maart 2016 16:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was echt een van de leukste koersen van de afgelopen jaren.
volgens de wet van herbert nog een haalbare kaart om ze terug te halen inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2016 16:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
18 seconden met nog 65 kilometer. Zie het niet gebeuren.
Net zoals die etappe in Polen paar jaar geleden. Toen moesten ze om omgewaaide bomen slalommenquote:Op zondag 27 maart 2016 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat ze bijna allemaal verongelukten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |