De gebeurtenissen van afgelopen tijd laat zien dat terroristen zich eenvoudig verplaatsen tussen landen en dat er nog wel wat schort aan de uitwisseling van gegevens tussen die diensten. Die uitwisseling moet beter en dat kan door beter samen te werken tussen de diensten maar eventueel ook door een nieuwe dienst op te richten die juist daar op gericht is.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende: [..] En waarom zouden we niet zonder kunnen. Welke feiten dwingen ons er toe en worden met die dienst opgelost?
Alleen voor de linksen zodat we ze van hun malle ideeën af kunnen helpen.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:29 schreef Kaas- het volgende:
Anderhalf jaar dienstplicht leek me ook best wel een toffe ervaring eigenlijk, al ben ik er geen voorstander van om dat voor iedereen in te voeren.
Gewoon alles uitbesteden naar Interpol. Die weten wel een beetje hoe het werkt.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De gebeurtenissen van afgelopen tijd laat zien dat terroristen zich eenvoudig verplaatsen tussen landen en dat er nog wel wat schort aan de uitwisseling van gegevens tussen die diensten. Die uitwisseling moet beter en dat kan door beter samen te werken tussen de diensten maar eventueel ook door een nieuwe dienst op te richten die juist daar op gericht is.
Ik krijg bij Dumpert en Youtube de hele tijd reclame voor een verkort officierstraject. Kennelijk zijn ze aan het werven nu.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:29 schreef Kaas- het volgende:
Ik was m'n halve jeugd helemaal idolaat van het Korps Mariniers en ging tweejaarlijks naar de open dag. Wist jarenlang zeker dat ik erbij wilde en op m'n 18e was dat opeens voorbij. Al kijk ik af en toe nog steeds stiekem naar de vacatures voor een verkort officierstraject na een bachelor/master.
En bij jou zouden ze er misschien wat fatsoenlijke muzieksmaak in kunnen rammen.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alleen voor de linksen zodat we ze van hun malle ideeën af kunnen helpen.
Insert John Lennon quote.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:26 schreef Kaas- het volgende:
Maar Janneke, je bent dus nu een WO-wiskundestudie in retail en uiteindelijk in onderwijs beland? Best een interessant verhaal eigenlijk waar ik op een meet graag eens meer over zou horen.
Het probleem was niet dat er geen kanaal was om informatie te delen. Dus waarom zou men nog een kanaal ineens wel gaan gebruiken?quote:Op zondag 27 maart 2016 12:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De gebeurtenissen van afgelopen tijd laat zien dat terroristen zich eenvoudig verplaatsen tussen landen en dat er nog wel wat schort aan de uitwisseling van gegevens tussen die diensten. Die uitwisseling moet beter en dat kan door beter samen te werken tussen de diensten maar eventueel ook door een nieuwe dienst op te richten die juist daar op gericht is.
Officier zeedienst lijkt me wel iets voor jou.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik krijg bij Dumpert en Youtube de hele tijd reclame voor een verkort officierstraject. Kennelijk zijn ze aan het werven nu.
quote:Op zondag 27 maart 2016 12:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Officier zee(veer)dienst lijkt me wel iets voor jou.
Lijkt mij leuk. Als het maar een groot of snel schip is. Zo'n fregat dat met 40 knopen door de golven klieft is een machtig gezicht.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Officier zeedienst lijkt me wel iets voor jou.
Zal wel de Donald-Duck-variant worden.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:46 schreef Rezania het volgende:
Kaas in zo'n matrozenpakje, dat moet ik zien.
Yes, daar dacht ik zeker aan.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zal wel de Donald-Duck-variant worden.
quote:Op zondag 27 maart 2016 12:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Sneuquote:Op zondag 27 maart 2016 12:50 schreef Janneke141 het volgende:
Wielrenner verdwaalt in E3 Harelbeke, team neemt maatregelen
Beetje lastig lezen met die lap reclame erover.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:50 schreef Janneke141 het volgende:
Whehequote:Op zondag 27 maart 2016 12:50 schreef Janneke141 het volgende:
Óóit...quote:Op zondag 27 maart 2016 12:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Insert John Lennon quote.
Maar reken niet op mij bij de meet. Je zult het met de online Janneke moeten doen.
quote:Op zondag 27 maart 2016 12:46 schreef Rezania het volgende:
Kaas in zo'n matrozenpakje, dat moet ik zien.
Dus zonder broek?quote:Op zondag 27 maart 2016 12:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach ja, als je al decennia lang via de media wordt aangepraat wat voor gevaarlijke mensen moslims wel niet zijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:36 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)alt_moslima_aan.html
Sjongejonge, Nederland...
Pak het dan in ieder geval goed aan. Doe iets dat een verschil maakt, zoals een zelfmoordaanslag. Dit halfbakken lastigvallen van een fietsmoslima is dan weer kleinzerigheid op zijn eh, grootst?quote:Op zondag 27 maart 2016 13:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ach ja, als je al decennia lang via de media wordt aangepraat wat voor gevaarlijke mensen moslims wel niet zijn.
Wat erg..quote:Op zondag 27 maart 2016 13:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Mooi filmpje om de polarisatie nog meer aan te wakkeren.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja, ik ga zo even een paar babyboomers in elkaar hoeken denk ik.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooi filmpje om de polarisatie nog meer aan te wakkeren.
Mèn..quote:Op zondag 27 maart 2016 13:36 schreef Pokkelmans het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2016 13:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]!
Matrozen zijn trouwens manschappen en vormen de laagste rang bij de marine, die pakjes hoef je niet te dragen als je een officierstraject doet.
Precies. Jij weet abi.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:52 schreef Tem het volgende:
Filmpje agressieve niet moslims richting moslims -> Kamp A
Filmpje agressieve moslims richting niet moslims -> Kamp B
Ik wil gewoon een excuus om mensen te haten. Maak mij niet uit wie, of waarom.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:52 schreef Tem het volgende:
Filmpje agressieve niet moslims richting moslims -> Kamp A
Filmpje agressieve moslims richting niet moslims -> Kamp B
Spoorboekje erbij.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Tem weet al wie naar welk kamp moet.
Moet je weer verantwoording af leggen en zo.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:55 schreef Tem het volgende:
Maar goed, het is natuurlijk wel lekker overzichtelijk als je in één van die kampen zit.
Als je iedereen het ziekenhuis in wilt hebben ben je meer van kamp ER.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een excuus om mensen te haten. Maak mij niet uit wie, of waarom.
De wereld ligt nog voor je open.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet je weer verantwoording af leggen en zo.
Veel makkelijker is om gewoon met alle winden mee te waaien, en vooral te haten op andere mensen. Dat doe ik graag om me beter te voelen over mijn eigen gefaalde bestaan.
Ganzen.quote:Op zondag 27 maart 2016 13:56 schreef Kaas- het volgende:
Ik zit in het kamp van de eenden-muziekoptocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |