Nee, bij de ING ook niet. Ik zit bij ING,ASN en RABO en vind Rabo het slechtste van de 3.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar met de app gebruik je die dus bijna nooit meer.
Ik vind het nog wel meevallen, minder handelingen dan die reader. Het is natuurlijk ook gewoon net als contactloos betalen een opmaat naar het gebruik van je mobiele telefoon.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:19 schreef Tem het volgende:
Rabo is gewoon ruk met die rabo scanner. Over omslachtig gesproken.
Dat wordt puur genot. Nooit meer een portemonnee bij je hoeven hebben omdat het gewoon allemaal met de mobiel kan, of het nou betalen of inchecken in het ov is.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen, minder handelingen dan die reader. Het is natuurlijk ook gewoon net als contactloos betalen een opmaat naar het gebruik van je mobiele telefoon.
Heeft 'ie wel, hij laat alleen liever een ander ervoor opdraaien zonder zich ervoor te schamen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:23 schreef Tem het volgende:
Euribob heeft geen geld dus die moet zijn klep houden met zijn lapo hunten.
Waarom zoveel joh?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, bij de ING ook niet. Ik zit bij ING,ASN en RABO en vind Rabo het slechtste van de 3.
Wat ik bij anderen meekrijg van ING ben ik niet zo onder de indruk. ABN heeft de app wel goed voor elkaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, bij de ING ook niet. Ik zit bij ING,ASN en RABO en vind Rabo het slechtste van de 3.
Rabo voor de hypotheek, ASN spaarrekeningen voor mij en de kinderen, ING is gewoon betaalrekening die historisch altijd is blijven bestaan.quote:
Ik was bijna door m'n contante geld heen omdat ik een week zonder pinpas door moest komen. Er even niet aangedacht dat we het allemaal contant gingen doen. Boehoe.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heeft 'ie wel, hij laat alleen liever een ander ervoor opdraaien zonder zich ervoor te schamen.
Je hebt er dus geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat ik bij anderen meekrijg van ING ben ik niet zo onder de indruk. ABN heeft de app wel goed voor elkaar.
Een week? Bij de Rabo heb je zo'n nieuwe pas binnen een dag of twee.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik was bijna door m'n contante geld heen omdat ik een week zonder pinpas door moest komen. Er even niet aangedacht dat we het allemaal contant gingen doen. Boehoe.
Inderdaad, meer dan drie ton cash.quote:
Wel bijzonder dat dit elke keer zo is. Maar goed, je neemt vervolgens altijd het initiatief om iedereen terug te betalen dus doet er ook niet toe natuurlijk. Oh wacht.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik was bijna door m'n contante geld heen omdat ik een week zonder pinpas door moest komen. Er even niet aangedacht dat we het allemaal contant gingen doen. Boehoe.
Dat zeg ik, je hebt er dus geen ervaring meequote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet voor mezelf maar je hebt het nog wel eens over dingen met elkaar
Vind ik wel bij je passen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:25 schreef eriksd het volgende:
Ik bij de SNS en ING. SNS is wat kneuterig maar werkt altijd.
Whehe.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat dit elke keer zo is. Maar goed, je neemt vervolgens altijd het initiatief om iedereen terug te betalen dus doet er ook niet toe natuurlijk. Oh wacht.
Ik zie dit als compliment.quote:
Verder fijn dat zo iedereen je spoor kan volgen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat wordt puur genot. Nooit meer een portemonnee bij je hoeven hebben omdat het gewoon allemaal met de mobiel kan, of het nou betalen of inchecken in het ov is.
Dat kan met een pinpas inderdaad niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Verder fijn dat zo iedereen je spoor kan volgen.
Als de ton vol is gespaard neemt hij een nieuwe bank. Depositogarantiestelsel en en zo.quote:
Daarom contant betalen waar mogelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kan met een pinpas inderdaad niet.
Wacht, wij staan niet quitte?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat dit elke keer zo is. Maar goed, je neemt vervolgens altijd het initiatief om iedereen terug te betalen dus doet er ook niet toe natuurlijk. Oh wacht.
Je moet natuurlijk van je zwarte geld af.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daarom contant betalen waar mogelijk.
Klopt. Verdien ik ook niet genoeg voor.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:35 schreef eriksd het volgende:
Met het risico dat ik Tem beledig, maar ik vind hem niet een type voor zulke bergen cash. Levensgenieten en zulks.
Nou, ook nietquote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat natuurlijk weer wel, je krijgt het alleen niet
Nee, niet echt. Maar jij en de andere aanwezigen op die borrel ook niet schat ik zo in.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wacht, wij staan niet quitte?
Misschien wat minder zeiken en gewoon je pizza eten. Ookal zit er kaas op.
Iemand is verplaatst naar WGR hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat natuurlijk weer wel, je krijgt het alleen niet
Niks moet natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk van je zwarte geld af.
Tem heeft volgens mij 8 huizen, met al z'n geld.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:35 schreef eriksd het volgende:
Met het risico dat ik Tem beledig, maar ik vind hem niet een type voor zulke bergen cash. Levensgenieten en zulks.
Alsof een beetje Fok!ken en koffiedrinken dat niet waard zou zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou, ook nietAls ik tonnen zou overhouden voor het werk wat ik doe zou ik dat een beetje scheve verhouding vinden.
Dat kan nu toch ook?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Verder fijn dat zo iedereen je spoor kan volgen.
Waarom? Als iemand bereid is het ervoor te betalen dan is het gewoon zo.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou, ook nietAls ik tonnen zou overhouden voor het werk wat ik doe zou ik dat een beetje scheve verhouding vinden.
Daarom betaal ik altijd contant.quote:
Wel een beetje zo'n 30+ cm redenatie inderdaad.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alsof een beetje Fok!ken en koffiedrinken dat niet waard zou zijn.
Vind ik niet. Maar ik snap dat jij dat wel vindt.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarom? Als iemand bereid is het ervoor te betalen dan is het gewoon zo.
30+ cm? Ben je Mr. Ed of zo?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Wel een beetje zo'n 30+ cm redenatie inderdaad.
Ach er zijn dagen bij dat die omschrijving de lading van mijn werkdag vrij aardig dekt.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Wel een beetje zo'n 30+ cm redenatie inderdaad.
Is jouw generatie ook gewend natuurlijk. Vind dat maar een gedoetje.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daarom betaal ik altijd contant.
Knisperende briefjes en rinkelende munten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is jouw generatie ook gewend natuurlijk. Vind dat maar een gedoetje.
Afschaffen die handel.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is jouw generatie ook gewend natuurlijk. Vind dat maar een gedoetje.
Ik snap nu dat Kaas hier zo vaak te vinden isquote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen 30+ cm hebben en wel op FOK! zitten
Als je de handel afschaft waar haalt de staat dan haar inkomsten vandaan?quote:
Allemaal leugens, ben nog geen fokker tegen gekomen waarbij het bleek te kloppen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik snap nu dat Kaas hier zo vaak te vinden is
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Daarom contant betalen waar mogelijk.
Geen idee wat je nu weer wil zeggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als je de handel afschaft waar haalt de staat dan haar inkomsten vandaan?
D66 zal hier tzt wel een voorstel toe doen, tot ergernis van de oudjes en zo.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Allemaal leugens, ben nog geen fokker tegen gekomen waarbij het bleek te kloppen.
Slettebak.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Allemaal leugens, ben nog geen fokker tegen gekomen waarbij het bleek te kloppen.
Lekker relevant wat die marginale partij wil.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
D66 zal hier tzt wel een voorstel toe doen, tot ergernis van de oudjes en zo.
Maar dan worden die arme buschauffeurs tenminste ook nooit meer beroofd.
In de rij gaan staan in de supermarkt.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:47 schreef Monolith het volgende:
Niets irritanter dan in de supermarkt achter van die types als P_T te staan in de rij.
Correct, maar ze weten het desondanks voor elkaar te krijgen een hoop mensen te ergeren en dat is ook iets waard.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker relevant wat die marginale partij wil.
Dit. Staat er zo'n afgeleefd fossiel voor je die een kwartier in d'r portemonnee loopt te graaien.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:47 schreef Monolith het volgende:
Niets irritanter dan in de supermarkt achter van die types als P_T te staan in de rij.
Touche.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Correct, maar ze weten het desondanks voor elkaar te krijgen een hoop mensen te ergeren en dat is ook iets waard.
Dan ga je lekker bij de pinkassa staan? Heb je geen last van de cashbetalers.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:47 schreef Monolith het volgende:
Dit. Gewoon zelfscannen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In de rij gaan staan in de supermarkt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit. Staat er zo'n afgeleefd fossiel voor je die een kwartier in d'r portemonnee loopt te graaien.
Doodknuppelen, die bejaarden.
Dat laatste is natuurlijk wel iets voor te zeggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit. Staat er zo'n afgeleefd fossiel voor je die een kwartier in d'r portemonnee loopt te graaien.
Kassameisjes van hun baan beroven.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
In de rij gaan staan in de supermarkt.
Eerst geld zoeken, dan geven, dan moet de kassajuffrouw het tellen, de briefjes door een scanner halen, het in de kassa doen, wisselgeld zoeken en teruggeven, moet PT het nog even natellen etc etc in die tijd kunnen zeker 5+ mensen langs de kassa op de normale manier.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:47 schreef Monolith het volgende:
In een zelfdestructieve buiquote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk wel iets voor te zeggen.
Moet ik nu ook maar af en toe in WGR komen posten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat dat dat qua puzzelstukjes wat beter uitkwam.
En dan het liefste contactloos, lekker snel.quote:
Je punt?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
"Brave arbeider, geef ons maar welke aankopen je allemaal doet. Ja, goed zo."
Maar wel weer 3 tellen sociaal contact, dat is voor een hoop mensen al heel wat.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eerst geld zoeken, dan geven, dan moet de kassajuffrouw het tellen, de briefjes door een scanner halen, het in de kassa doen, wisselgeld zoeken en teruggeven, moet PT het nog even natellen etc etc in die tijd kunnen zeker 5+ mensen langs de kassa op de normale manier.
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Waarom denk je dat alle fokkers contactloos willen betalen?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wel weer 3 tellen sociaal contact, dat is voor een hoop mensen al heel wat.
Ik vind het menselijke contact wel prima. Nooit de behoefte gehad om zelf maar te gaan scannen.quote:
Behalve ik dan, ik heb dat direct uitgezet.... krijg je ruzie met de mevrouw van de viskraam (viswijf), dat je je pincode niet meer hoeft in te voeren... ja dat moet ik welquote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom denk je dat alle fokkers contactloos willen betalen?
Dat zoen ze maar bij de hoeren.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wel weer 3 tellen sociaal contact, dat is voor een hoop mensen al heel wat.
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kwam je voor mij in NWS posten dan?
Ik betaal al vrijwel uitsluitend met de pin. En nu?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Zonde wel, vond je wel verfrissend en lekker communicatief op NWS. WGR kom ik toch zelden of nooit.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat dat dat qua puzzelstukjes wat beter uitkwam.
Oh, dat vind ik dan wel weer lief... nou, dan zul je ook vast wel een reden vinden om in WGR te postenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eerst geld zoeken, dan geven, dan moet de kassajuffrouw het tellen, de briefjes door een scanner halen, het in de kassa doen, wisselgeld zoeken en teruggeven, moet PT het nog even natellen etc etc in die tijd kunnen zeker 5+ mensen langs de kassa op de normale manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |