soms een natte droomquote:
je hebt gewoon een hoog aaibaar gehaltequote:
Dan zwaai ik alleen evenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
Vind aanrakingen niet fijn. Liever niet zegmaar.
Een slimme vos is hetquote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
wijsheid komt met de jaren door ervaring. Dus raad kan ik beter hier zoeken dan in jong SC
Al een afspraak met die 2 dames gemaakt?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
Van fouten moet je leren. Er al genoeg gemaakt.
Nee komt vamzelf. Sws begin ik woensdag met tentamens dus niet echt tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Al een afspraak met die 2 dames gemaakt?
Wijs .. Eerst de studiequote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee komt vamzelf. Sws begin ik woensdag met tentamens dus niet echt tijd
Is dit mijn dagboek SC? Dan ja. Hier zitten wel geen bekenden van mij.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
Hé vosje, je houdt ons hier toch wel op de hoogte van je 'trio' toch?
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]er is wat veranderd in de afgelopen 25-30 jaar
oa de Jeugd van tegenwoordigquote:
U vraagtquote:
geen elektrotechniek?quote:
Sjoef heeft toch niet de MTS gedaan? Ik dacht dat het Piet was? (of was het Mo?quote:
Echt zo irritant niet leukquote:
Zijn we het daar over eensquote:
how about me?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sjoef heeft toch niet de MTS gedaan? Ik dacht dat het Piet was? (of was het Mo?)
Uh, MTS is toch ver van voor jouw tijdquote:
Hbo Elektrotechniek.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, MTS is toch ver van voor jouw tijd
Dat is toch tegenwoordig MBO- of HBO- technischnogwattes?
2 x 18 bedoel je..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gezegd dat met mijn ID en mijn rijbewijs samen ik hier mag posten.
20 +quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:48 schreef chufi het volgende:
[..]
2 x 18 bedoel je..
Je mag hier sws altijd posten.. We doen niet gauw moeilijk over leeftijd..
dankjeequote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een ouwe lul net als de rest hierMaar welkom
nope zijn jonger dan ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die 2 dames samen zijn ook net 40+?
hoop het.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ,, nou ik zou zeggen Geniet er van
Jup. Daarom kan ik nog beetje aankloten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:09 schreef chufi het volgende:
Maar je bent een single en kinderloze jonge 40+ er
Nooit getrouwd geweest?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
Jup. Daarom kan ik nog beetje aankloten.
OK.. Gewoon voor de statistieken hier... Er zijn hier wat dames actief en er wordt een hoop gelurkt .. Dus je weet maar nooitquote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben net gestopt met knikkeren. Dus nee
Voor de Dames. Ik ben NIET goed in bed.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:15 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Gewoon voor de statistieken hier... Er zijn hier wat dames actief en er wordt een hoop gelurkt .. Dus je weet maar nooitMaar post lekker mee hier wanneer je zin hebt
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
Voor de Dames. Ik ben NIET goed in bed.
jupquote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]Dat wordt nog een probleem met die 2 jongere dames dan
nou geen idee. Best kloos denk ik als ze een one night willen met elkaar en een jongenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe close zijn die 2 ? Anders mag je er ook wel 1 deze kant op sturen
Ja daar lijkt het wel op... Waar komen ze vandaan? Misschien hebben ze wel zin in een weekendje grote stad?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou geen idee. Best kloos denk ik als ze een one night willen met elkaar en een jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door chufi op 26-03-2016 03:33:13 ]
Niet inzetbaar materieel aanhouden?quote:Ruim de helft van de voertuigen van de landmacht is niet inzetbaar. Als gevolg van jarenlange bezuinigingen zijn veel pantservoertuigen, bergingstanks en andere voertuigen zo verouderd, dat ze met grote regelmaat stilstaan.
waar ga je naartoequote:
Ik vraag me af in welke tijdzone Post.nl zitquote:PostNL verwacht dat de chauffeur op 26-03-2016 tussen 08:30 - 10:30 bij je aan de deur komt.
Ik moet zo nog n keer weg, 3e keerquote:
dat vraag ik mij al 14 jaar afquote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af in welke tijdzone Post.nl zit
oh ja, eten moet ik ook nog halen, moet wel alles goed plannen want mijn kind heeft mijn auto geleend; moet dus in die fietstassen passenquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klinkt heul best en makkelijk te maken.
PostNL maakte omstreden folder bij stempassen Oekraïne-referendumquote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af in welke tijdzone Post.nl zit
Wat naar Chuf, gecondoleerd, je kon wel best met die man opschieten toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:20 schreef chufi het volgende:
Mijn ex-schoonvader is gisteren overleden hoor ik net...
Ja was een hele lieve Opa... Hij werd door iedereen Abuelo genoemd.. 90 is ie ongeveer geworden..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat naar Chuf, gecondoleerd, je kon wel best met die man opschieten toch?
90 jaar is dan wél weer en respectabele leeftijd ..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was een hele lieve Opa... Hij werd door iedereen Abuelo genoemd.. 90 is ie ongeveer geworden..
Ja dat dan weer wel..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
90 jaar is dan wél weer en respectabele leeftijd ..
Die is vanochtend al geweest... Nichtje uit London kwam nu net pas aan.,, Maar ik dacht er gisteren nog aan en verdomd...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
De begrafenis haal je natuurlijk niet, dat gaat snel daar toch?
Ah... dat is wel heel snel dan, misschien dacht je aan hem omdat hij ziek was?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is vanochtend al geweest... Nichtje uit London kwam nu net pas aan.,, Maar ik dacht er gisteren nog aan en verdomd...
Ja dat ook, maar denk dat het komt vanwege Cruijff zn crematie gisteren..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dat is wel heel snel dan, misschien dacht je aan hem omdat hij ziek was?
ah... combinatie van dus...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar denk dat het komt vanwege Cruijff zn crematie gisteren..
Ja en Whatsapp werkte niet... Dus bericht van gisteren gemist...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... combinatie van dus...
ik snap het
Gecondoleerd...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:20 schreef chufi het volgende:
Ik ben niet boos hoor, ik heb alleen niet zoveel te vertellen....quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu niet meer boos worden en weglopen, hè?
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor, ik heb alleen niet zoveel te vertellen....
Ik hoorde van Sasha andere verhalenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor, ik heb alleen niet zoveel te vertellen....
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:20 schreef chufi het volgende:
Dat gaat hem niet wordenquote:
Denk je nou echt .....quote:
Waarom zeg je het dan? Dan wil je toch iets uitlokken of hier iedereen laten denken dat ikquote:
gecondoleerd sjoefquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:20 schreef chufi het volgende:
niet nodig Fann, soury is souryquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
en dit is de reden dat ik liever rondzap, ik word hier héél moe van.Soury.....
ja, ja ik laat het weer gaan...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:28 schreef sacha het volgende:
[..]
niet nodig Fann, soury is soury![]()
laat het gaan
Dat ben ik wel met Fann eens.quote:
Wijze woorden van de grote leider.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:28 schreef sacha het volgende:
[..]
niet nodig Fann, soury is soury![]()
laat het gaan
Holleeder op 2.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:31 schreef sacha het volgende:
maar in godesnaam, ga the passion kijken op Fox
Ik hou niet van Andre Hazes...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:31 schreef sacha het volgende:
Ik ga War and Peace kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:31 schreef sacha het volgende:
Wees dan eens eerlijk, je tieft op vanwegen een lapo terwijl je het zelf graag doet met niks zeggendequote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
en dit is de reden dat ik liever rondzap, ik word hier héél moe van.Soury.....
Stone Roses etc.quote:
Zeg me dat het niet zo isquote:
Zit je nou steeds met je Ctrl-V toetscombinatie te spelen?quote:
Best mooi nummerquote:
De regie was in handen van Nederlandersquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zweer het, hier kan Nederland nog wat van leren maar het is al afgelopen
Ik twijfel nog...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
any hoe, ik heb vandaag ontslag genomen bij één van mijn werkgevers, mijn dag kan niet meer stuk, de grote opruiming is begonnen!![]()
wie wil de volgende zijn?
ik ben er helemaal klaar voor!
dat weet ik maar Amerika heeft veel meer muziek om uit te puttenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
De regie was in handen van Nederlanders
Best heftig ik hoop dat je een goede keus heb gemaaktquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
any hoe, ik heb vandaag ontslag genomen bij één van mijn werkgevers, mijn dag kan niet meer stuk, de grote opruiming is begonnen!![]()
wie wil de volgende zijn?
ik ben er helemaal klaar voor!
Morgen ookquote:
De klok in mijn auto klopt weerquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:57 schreef chufi het volgende:
Niet vergeten de klok vooruit te zetten vannacht of straks
ik heb nog tig anderequote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Best heftig ik hoop dat je een goede keus heb gemaakt
Fijn, anders ben je welkom we kruipen al Noordquote:
is dat gekut nu alweer?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:57 schreef chufi het volgende:
Niet vergeten de klok vooruit te zetten vannacht of straks
Weer fucking donker als je op staat. Ik zie het nut er niet van inquote:
Ik vind het prima...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Weer fucking donker als je op staat. Ik zie het nut er niet van in
Ik niet zit ik weer in het donker even..quote:
Mijn ervaring is dat dat vrij snel over is, maar ik weet niet hoe vroeg jij begint als je vroeg begintquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet zit ik weer in het donker even..
tis maar eventjesquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet zit ik weer in het donker even..
Maar wat is het verschil? Waarom moet ditquote:
Economisch verantwoord... Langer licht minder energiekosten blabla ...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil? Waarom moet dit
Wat een BSquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Economisch verantwoord... Langer licht minder energiekosten blabla ...
ooit hebben ze bedacht dat dit een goed plan was, energiebesparing en zo, tegenwoordig is het zoals het is maar vind ik het niet meer van deze tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil? Waarom moet dit
Sleep jij die kabels en lampenquote:
Het maakt geen zak uit.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ooit hebben ze bedacht dat dit een goed plan was, energiebesparing en zo, tegenwoordig is het zoals het is maar vind ik het niet meer van deze tijd
Die van mij staat vanaf morgen weer een half jaar verkeerd, of eigenlijk gewoon goed want die tijd klopt.quote:
Ik ook niet gelukkig al vergeten ze de kabels wel eensquote:
Ik blijf er vanaf dat ding is kut. Morgen is het weer op tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van mij staat vanaf morgen weer een half jaar verkeerd, of eigenlijk gewoon goed want die tijd klopt.
RELLENquote:
quote:
Nou niet doen... Echt zo slechtquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:25 schreef Soury het volgende:
Ik post wel vaak in het film topic, maar wat een domme kut film is Deadpool. Ik keek er naar uit.
Pff wat een dramaquote:
Kick ass was best een toffe film ik had die een beetje in gedachtequote:
Daar begin ik niet eens aan. Deadpool was een must see.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat deze : Batman v Superman: Dawn of Justice niet veel beter is .. Nog niet gezien btw
Bond kijk ik altijd wel, gewoon omdat het Bond is Niet dat ze er veel beter op worden, maar tis meer een moetjequote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar begin ik niet eens aan. Deadpool was een must see.Ik heb de laatste Bond film ook niet gezien. Er zijn betere en mooiere films. Of ik word oud
Ik word er verdrietig vanquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Bond kijk ik altijd wel, gewoon omdat het Bond is Niet dat ze er veel beter op worden, maar tis meer een moetje
Vinyl komt morgen welquote:
Voor eens en altijd, het zal me werkelijk worst zijn of ik de lapo heb of niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees dan eens eerlijk, je tieft op vanwegen een lapo terwijl je het zelf graag doet met niks zeggende
posts. Het maakt mij geen zak uit maar ga niet lopen miepen.
En je bent nogal gevoelig voor tegenspraak
Ze doen maar...Ik heb er schijt aanquote:Op zondag 27 maart 2016 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Totdat ze allerlei dingen over jou gaat roepen
Ok veel plezier.. Ik kijk: Cop Carquote:Op zondag 27 maart 2016 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat heb ik, maar de lol is er wel van af![]()
ik ga weer verder met mijn serie
Het was geen plagerijtje, ik dacht oprecht dat het al veel langer geduurd had dan een minuut en daarom opende ik het nieuwe topic.quote:Op zondag 27 maart 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
...misschien was dat plagerijtje van MM daarom, want zo zie ik het een plagerijtje
niet meer en niet minder. MM vroeg of ik in slaap gevallen was maar er zat net en minuut
tussen de lapo en dat hij dat topic geopend had, dan snap ik zelf ook wel dat dat effe plagen
is.
oh nou ja, kan je nagaan, ik dacht dat het een geintje was, want ik was gewoon bezig te openen maar het ging al niet meer, dus je was érg vlotquote:Op zondag 27 maart 2016 00:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was geen plagerijtje, ik dacht oprecht dat het al veel langer geduurd had dan een minuut en daarom opende ik het nieuwe topic.
Lapo's en TT's interesseren me geen ene reet, dus daar doe ik het niet voor en ook niet om jou dwars te zitten...
Volgens mij zijn we hier te oud om ons druk te maken om een lapo kaap en dat soort dingen.. Soms heb ik geen zin of inspiratie en wacht ik wat langer.. En soms pak ik hem omdat ik iets in mn hoofd heb.. Triviale shizzlequote:Op zondag 27 maart 2016 01:59 schreef FANN het volgende:
[..]
oh nou ja, kan je nagaan, ik dacht dat het een geintje was, want ik was gewoon bezig te openen maar het ging al niet meer, dus je was érg vlot![]()
War and Peace had in elk geval een mooi einde dus ik kan met een gerust hart gaan slapen ....
Deze informatie wordt u gratis aangebodenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je nou steeds met je Ctrl-V toetscombinatie te spelen?
Je valt herhaaldelijk in herhaling...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Treehut362 op 27-03-2016 08:54:04 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 27 maart 2016 08:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Deze informatie wordt u gratis aangebodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha ik heb een Krantenwijkquote:
ik had twee eieren gevondenquote:
Neemt niet weg dat dat 'belachelijk kinderachtig gedoe', vrij naar Fann, en ik vind dat ze gelijk heeft, nogal vervelend en langdradig begint te worden.quote:
Die kan vast wel bovenstaande koekjes waarderenquote:Op zondag 27 maart 2016 09:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Filipijn voor dertigste keer gekruisigd
Ook als je keer op keer door dezelfde user getreiterd wordt?quote:
Blijkbaar nooit effectief, normaal gesproken moet éénmaal voldoende zijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 09:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Filipijn voor dertigste keer gekruisigd
Laten hangenquote:Op zondag 27 maart 2016 09:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blijkbaar nooit effectief, normaal gesproken moet éénmaal voldoende zijn.
Die conclusie trek je nu pas?quote:Op zondag 27 maart 2016 09:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat dat 'belachelijk kinderachtig gedoe', vrij naar Fann, en ik vind dat ze gelijk heeft, nogal vervelend en langdradig begint te worden.
ik rapporteer direct in zo;n gevalquote:Op zondag 27 maart 2016 09:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook als je keer op keer door dezelfde user getreiterd wordt?
Knap.
Niet alleen op deze reeks...quote:Op zondag 27 maart 2016 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die conclusie trek je nu pas?
Aanstaande psychiaters studeren af op deze topic reeks...
Hallo Dees!quote:Op zondag 27 maart 2016 09:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook als je keer op keer door dezelfde user getreiterd wordt?
Knap.
Nee, dat constateer ik niet nu pas, ik zeg het nu misschien wel voor het eerst hardop.quote:Op zondag 27 maart 2016 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die conclusie trek je nu pas?
Aanstaande psychiaters studeren af op deze topic reeks...
Misschien moet ik ook nog maar eens een studie gaan doen...quote:Op zondag 27 maart 2016 09:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet alleen op deze reeks...
Heel fok
Ik moest even mijn ei kwijt.quote:Op zondag 27 maart 2016 09:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo Dees!
Ook een uur en 3 eieren kwijt?
De meesten hier ook al automatisch, maar die antieke krengen weigeren elk jaar zelf actie te ondernemen...quote:Op zondag 27 maart 2016 09:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verrek, de klok is een uur vooruit, hier op eentje na dan.
Heb het meteen even geregeld, voor ik in de war raak.quote:Op zondag 27 maart 2016 09:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De meesten hier ook al automatisch, maar die antieke krengen weigeren elk jaar zelf actie te ondernemen...
Ja schandaligquote:Op zondag 27 maart 2016 09:25 schreef MadMaster het volgende:
En waarom zijn uitgerekend vandaag de winkels dan weer dicht?
Hier ook, zelfs de AH, morgen is ie wel open van 12 tot 17 u.quote:Op zondag 27 maart 2016 09:25 schreef MadMaster het volgende:
En waarom zijn uitgerekend vandaag de winkels dan weer dicht?
De supermarkten zijn wel open, maar die verkopen geen monitors...quote:Op zondag 27 maart 2016 09:34 schreef Deisyy het volgende:
De jumbo in dit pittoreske plaatsje is zelfs vandaag open.
Ach, het geeft toch een ´wij´-gevoel in deze tijden van individualisme en onbetrokkenheid ten opzichte van ons medemens...quote:Mijn oven en mijn auto, daarvan moet ik de klok even gelijk zetten. Ik vind het nog steeds idioterie, dat uur verzetten.
Voel de verbroedering!quote:Op zondag 27 maart 2016 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, het geeft toch een ´wij´-gevoel in deze tijden van individualisme en onbetrokkenheid ten opzichte van ons medemens...![]()
Het is gelukkig baggerweer, dus nu is het niet zo erg dat uurtje minder.quote:Op zondag 27 maart 2016 09:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voel de verbroedering!
In het najaar vind ik het minder erg, want dan krijg ik een uur.
http://m.telegraaf.nl/art(...)el-op-tweede-paasdagquote:Op zondag 27 maart 2016 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gelukkig baggerweer, dus nu is het niet zo erg dat uurtje minder.
En je hebt een extra vrije dag om er aan te wennen...
Code geel voor het hele land.quote:Op zondag 27 maart 2016 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gelukkig baggerweer, dus nu is het niet zo erg dat uurtje minder.
En je hebt een extra vrije dag om er aan te wennen...
Het zal weer eens niet.quote:Op zondag 27 maart 2016 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://m.telegraaf.nl/art(...)el-op-tweede-paasdag
Code geel, hoe toepasselijk met Pasen
quote:Op zondag 27 maart 2016 11:09 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen .. Horloges moeten ook handmatig
Eéntje hier wel, de andere is een kwestie van een knopje indrukken.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:16 schreef chufi het volgende:
Die van mij hebben geen atoomklok syncfunctie
Check.quote:Op zondag 27 maart 2016 11:45 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers die wakker willen worden:
Ik draai op Radio 49 nu de MadMaster Passion....
En dat meld ik nu pas...![]()
Heeft het beest eerst een flink eind moeten vliegen, maar wel lekker.quote:Op zondag 27 maart 2016 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Peking Eend is het vanavond...
[ afbeelding ]
De eend is van hier, alleen de Peking hebben we laten invliegen...quote:Op zondag 27 maart 2016 12:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heeft het beest eerst een flink eind moeten vliegen, maar wel lekker.
Da's wel een goed plan.quote:
O jah, die kerels vreten meestal voor twee, die van mij wel in elk gevalquote:
hont en kip ookquote:Op zondag 27 maart 2016 14:02 schreef FANN het volgende:
[..]
de poes kan door de nasidoen ze bij de chinees ook
Zilvervlies in het kippenhok...quote:Op zondag 27 maart 2016 14:05 schreef FANN het volgende:
[..]
As je maar wél zilvervliesrijst gebruikt heb ik net geleerd
Ik denk dat die wel open is, maar ik was niet van plan te gaan vandaagquote:Op zondag 27 maart 2016 14:05 schreef MadMaster het volgende:
Maarre Fann, hoe laat bij de Jumbo?
Die zal toch wel open zijn...
Dan ga ik ook niet.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel open is, maar ik was niet van plan te gaan vandaag
Maar al dat grind er tussen, dat lijkt me toch geen pretje elke maand...quote:Op zondag 27 maart 2016 14:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Kippenvoer is ook érg gezond heb ik wel eens gehoord, is ook een manier om te bezuinigen
quote:Op zondag 27 maart 2016 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ga ik ook niet.
En ik wilde je nog wel een lapo cadeau doen...
Maar serieus, weten jullie precies wat jullie aan eten en drinken uitgeven per maand?quote:Op zondag 27 maart 2016 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar al dat grind er tussen, dat lijkt me toch geen pretje elke maand...
dat moet je eigenlijk vocaroeenquote:Op zondag 27 maart 2016 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* Attentie , de lapo is voor Fann! Herhaling, de lapo is voor Fann...
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 27 maart 2016 14:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar serieus, weten jullie precies wat jullie aan eten en drinken uitgeven per maand?
ik weet dat niet precies hoor
Wat een stereotype gedachte weer.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
O jah, die kerels vreten meestal voor twee, die van mij wel in elk gevaldus dat scheelt meteen een heel stuk.
Die ga ik kapen.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* Attentie , de lapo is voor Fann! Herhaling, de lapo is voor Fann...
hangt er van af hoe rijk ik benquote:Op zondag 27 maart 2016 14:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar serieus, weten jullie precies wat jullie aan eten en drinken uitgeven per maand?
dit topicquote:Op zondag 27 maart 2016 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
Maar ik weet ongeveer wel wat we aan boodschappen uitgeven, los van andere uitgaven aan voedsel en zo...
Ik kan dat redelijk precies inschatten.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik dat voor elkaar hebben heeft Fann de lapo alquote:Op zondag 27 maart 2016 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet Dees doen, ik heb geen microfoon...
Die van mij eet écht veelquote:
Knaagje in zijn maagjequote:Op zondag 27 maart 2016 14:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Die van mij eet écht veelminstens het dubbele van wat ik eet, ook niet zo gezond
maar ja, als ie honger heeft wordt ie knorrig
Nee ik ga het niet doen, ik hou me inquote:Op zondag 27 maart 2016 14:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik dat voor elkaar hebben heeft Fann de lapo al
Ik ben ook een uitzondering daarin.quote:Op zondag 27 maart 2016 14:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Die van mij eet écht veelminstens het dubbele van wat ik eet, ook niet zo gezond
maar ja, als ie honger heeft wordt ie knorrig
als je die alleen boodschappen laat doen, komt ie met rumbonen en spritsen thuis, diequote:
Rare TTquote:Op zondag 27 maart 2016 14:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik ga het niet doen, ik hou me inanders wordt het een rare TT
ik zou het écht niet durven zeggen wat wij uitgeven aan eten, maar best veel ben ik bangquote:Op zondag 27 maart 2016 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben ook een uitzondering daarin.
Maar ik geef ca. 260 euro p mnd aan boodschappen uit, maar hoeveel daarvan nou exact alleen voeding is weet ik dus niet.
die van mij heeft laatst 20 potten sperziebonen gekocht want was in de aanbiedingquote:Op zondag 27 maart 2016 14:15 schreef FANN het volgende:
[..]
als je die alleen boodschappen laat doen, komt ie met rumbonen en spritsen thuis, die
krijgt af en toe boodschappenles van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |