soms een natte droomquote:
je hebt gewoon een hoog aaibaar gehaltequote:
Dan zwaai ik alleen evenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
Vind aanrakingen niet fijn. Liever niet zegmaar.
Een slimme vos is hetquote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
wijsheid komt met de jaren door ervaring. Dus raad kan ik beter hier zoeken dan in jong SC
Al een afspraak met die 2 dames gemaakt?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
Van fouten moet je leren. Er al genoeg gemaakt.
Nee komt vamzelf. Sws begin ik woensdag met tentamens dus niet echt tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Al een afspraak met die 2 dames gemaakt?
Wijs .. Eerst de studiequote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee komt vamzelf. Sws begin ik woensdag met tentamens dus niet echt tijd
Is dit mijn dagboek SC? Dan ja. Hier zitten wel geen bekenden van mij.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
Hé vosje, je houdt ons hier toch wel op de hoogte van je 'trio' toch?
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]er is wat veranderd in de afgelopen 25-30 jaar
oa de Jeugd van tegenwoordigquote:
U vraagtquote:
geen elektrotechniek?quote:
Sjoef heeft toch niet de MTS gedaan? Ik dacht dat het Piet was? (of was het Mo?quote:
Echt zo irritant niet leukquote:
Zijn we het daar over eensquote:
how about me?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sjoef heeft toch niet de MTS gedaan? Ik dacht dat het Piet was? (of was het Mo?)
Uh, MTS is toch ver van voor jouw tijdquote:
Hbo Elektrotechniek.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, MTS is toch ver van voor jouw tijd
Dat is toch tegenwoordig MBO- of HBO- technischnogwattes?
2 x 18 bedoel je..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gezegd dat met mijn ID en mijn rijbewijs samen ik hier mag posten.
20 +quote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:48 schreef chufi het volgende:
[..]
2 x 18 bedoel je..
Je mag hier sws altijd posten.. We doen niet gauw moeilijk over leeftijd..
dankjeequote:Op zaterdag 26 maart 2016 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een ouwe lul net als de rest hierMaar welkom
nope zijn jonger dan ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die 2 dames samen zijn ook net 40+?
hoop het.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ,, nou ik zou zeggen Geniet er van
Jup. Daarom kan ik nog beetje aankloten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:09 schreef chufi het volgende:
Maar je bent een single en kinderloze jonge 40+ er
Nooit getrouwd geweest?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
Jup. Daarom kan ik nog beetje aankloten.
OK.. Gewoon voor de statistieken hier... Er zijn hier wat dames actief en er wordt een hoop gelurkt .. Dus je weet maar nooitquote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben net gestopt met knikkeren. Dus nee
Voor de Dames. Ik ben NIET goed in bed.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:15 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Gewoon voor de statistieken hier... Er zijn hier wat dames actief en er wordt een hoop gelurkt .. Dus je weet maar nooitMaar post lekker mee hier wanneer je zin hebt
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
Voor de Dames. Ik ben NIET goed in bed.
jupquote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]Dat wordt nog een probleem met die 2 jongere dames dan
nou geen idee. Best kloos denk ik als ze een one night willen met elkaar en een jongenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe close zijn die 2 ? Anders mag je er ook wel 1 deze kant op sturen
Ja daar lijkt het wel op... Waar komen ze vandaan? Misschien hebben ze wel zin in een weekendje grote stad?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 03:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou geen idee. Best kloos denk ik als ze een one night willen met elkaar en een jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door chufi op 26-03-2016 03:33:13 ]
Niet inzetbaar materieel aanhouden?quote:Ruim de helft van de voertuigen van de landmacht is niet inzetbaar. Als gevolg van jarenlange bezuinigingen zijn veel pantservoertuigen, bergingstanks en andere voertuigen zo verouderd, dat ze met grote regelmaat stilstaan.
waar ga je naartoequote:
Ik vraag me af in welke tijdzone Post.nl zitquote:PostNL verwacht dat de chauffeur op 26-03-2016 tussen 08:30 - 10:30 bij je aan de deur komt.
Ik moet zo nog n keer weg, 3e keerquote:
dat vraag ik mij al 14 jaar afquote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af in welke tijdzone Post.nl zit
oh ja, eten moet ik ook nog halen, moet wel alles goed plannen want mijn kind heeft mijn auto geleend; moet dus in die fietstassen passenquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klinkt heul best en makkelijk te maken.
PostNL maakte omstreden folder bij stempassen Oekraïne-referendumquote:Op zaterdag 26 maart 2016 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af in welke tijdzone Post.nl zit
Wat naar Chuf, gecondoleerd, je kon wel best met die man opschieten toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:20 schreef chufi het volgende:
Mijn ex-schoonvader is gisteren overleden hoor ik net...
Ja was een hele lieve Opa... Hij werd door iedereen Abuelo genoemd.. 90 is ie ongeveer geworden..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat naar Chuf, gecondoleerd, je kon wel best met die man opschieten toch?
90 jaar is dan wél weer en respectabele leeftijd ..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja was een hele lieve Opa... Hij werd door iedereen Abuelo genoemd.. 90 is ie ongeveer geworden..
Ja dat dan weer wel..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
90 jaar is dan wél weer en respectabele leeftijd ..
Die is vanochtend al geweest... Nichtje uit London kwam nu net pas aan.,, Maar ik dacht er gisteren nog aan en verdomd...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
De begrafenis haal je natuurlijk niet, dat gaat snel daar toch?
Ah... dat is wel heel snel dan, misschien dacht je aan hem omdat hij ziek was?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is vanochtend al geweest... Nichtje uit London kwam nu net pas aan.,, Maar ik dacht er gisteren nog aan en verdomd...
Ja dat ook, maar denk dat het komt vanwege Cruijff zn crematie gisteren..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dat is wel heel snel dan, misschien dacht je aan hem omdat hij ziek was?
ah... combinatie van dus...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar denk dat het komt vanwege Cruijff zn crematie gisteren..
Ja en Whatsapp werkte niet... Dus bericht van gisteren gemist...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... combinatie van dus...
ik snap het
Gecondoleerd...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:20 schreef chufi het volgende:
Ik ben niet boos hoor, ik heb alleen niet zoveel te vertellen....quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu niet meer boos worden en weglopen, hè?
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor, ik heb alleen niet zoveel te vertellen....
Ik hoorde van Sasha andere verhalenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor, ik heb alleen niet zoveel te vertellen....
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:20 schreef chufi het volgende:
Dat gaat hem niet wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |