Begon zo goedquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
Eindelijk eens een leuke show voor de belezen onder ons
Er is natuurlijk maar één echte Ted.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:55 schreef KingRoland het volgende:
Sked en ik hebben maar 2 woorden voor de reactie van Ted Cruz net.
Bedankt Ted.
Die Hans moet daar vaker aanschuivenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:32 schreef Evertjan het volgende:
ik kijk in de herhaling en ik zie Hans schitteren aan tafel bij Pauw. Die zit daar op zijn plek
Dat zijn nog eens boude uitspraken als het om Pauw gaatquote:
Toch heeft hij wel wat met boten.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
Zo blijkt maar weer dat Pauw ook niets weet van roeien
Apart, immers hij woont op een boot.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
Zo blijkt maar weer dat Pauw ook niets weet van roeien
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heeft hij wel wat met boten.
Ik merk dat de users scherp zijn in dit topicquote:
Dat zijn ook inkoppertjes hequote:Op maandag 28 maart 2016 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Ik merk dat de users scherp zijn in dit topic
Daarvoor had je de documentaire van Fidan kunnen kijken.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:01 schreef DrDentz het volgende:
De wereld staat in brand, en we gaan het over een roeiwedstrijd hebben? Wat is dit?
Ik ben niet creatief genoeg om met een comeback te komenquote:Op maandag 28 maart 2016 23:02 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je moet roeien met de riemen die je hebt.
Die heb ik gezien maar die raakte niet de kern van het probleem. Het probleem is niet dat moslims zich buitengesloten voelen. Het probleem is hun ideologie.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarvoor had je de documentaire van Fidan kunnen kijken.
Gewoon laten varen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben niet creatief genoeg om met een comeback te komen
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit vergelijken met een voetbalnederlaag
Papegaaiensoep . lekker hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 23:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wonen daar nog lekkere wijven in dat wooncomplex?
Geen idee, zou hem nog wel 's een programma willen zien presenteren...dat was altijd prima integere TVquote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Willibrord is nog wel eens achtervolgd met een hakbijl, dat zou Genee ook eens mee moeten maken met al zijn getroll.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:13 schreef Sked het volgende:
Ik ben er!YESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Dat is uitstekend nieuwsquote:Op maandag 28 maart 2016 23:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem een maand geleden nog met een kinderwagen lopen op het winkelcentrum.
Die is sowieso in Engeland een stuk groter dan in Nederland (de beweging dan)quote:
Is die weer vader geworden dan?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem een maand geleden nog met een kinderwagen lopen op het winkelcentrum.
Jaap mag dat weten.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die is sowieso in Engeland een stuk groter dan in Nederland (de beweging dan)
Heel Cruijff is in het buitenland groterquote:Op maandag 28 maart 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeiden ze gister in SV nog jaquote:Op maandag 28 maart 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zullen hier maar iemand op normale wijze eren (bij voorkeur als de persoon in kwestie nog leeft)quote:Op maandag 28 maart 2016 23:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Heel Cruijff is in het buitenland groter
Pretoogjesquote:Op maandag 28 maart 2016 23:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij krijgt wel steeds kleinere oogjes.
Beetje dezelfde setting als die briljante persiflage van Van Muiswinkelquote:Op maandag 28 maart 2016 23:15 schreef Martinello het volgende:
Bij de CD hielden ze van bloemen
[ afbeelding ]
Eren doen we pas als onze helden (bijna) dood zijnquote:Op maandag 28 maart 2016 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zullen hier maar iemand op normale wijze eren (bij voorkeur als de persoon in kwestie nog leeft)
Daar zouden ze op zijn minst de lokale kroeg naar moeten vernoemenquote:Op maandag 28 maart 2016 23:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Eren doen we pas als onze helden (bijna) dood zijn
Helaas doet ook mijn cluppie daaraan mee (sorry Theo)
Wil staat al met 1 been in de boot.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jeroen heeft z'n snoepje voor vanavond al op het oog.
Een tribune en borstbeeld is niet genoeg?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zouden ze op zijn minst de lokale kroeg naar moeten vernoemen
Hmm vooruit. Toch lijkt bier drinken (en een peuk voor wie dat wil) in zijn kroegje mij redelijk toepasselijkquote:Op maandag 28 maart 2016 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Een tribune en borstbeeld is niet genoeg?
Joezi regelt dat welquote:Op maandag 28 maart 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm vooruit. Toch lijkt bier drinken (en een peuk voor wie dat wil) in zijn kroegje mij redelijk toepasselijk
Wellicht moet je Maas het laten doen. Heb je wel kans dat een week later alle tafels en krukjes op andere plekken staanquote:
Dan draai je elk weekend verliesquote:Op maandag 28 maart 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wellicht moet je Maas het laten doen. Heb je wel kans dat een week later alle tafels en krukjes op andere plekken staan
Jeroen Overbeek ookquote:Op maandag 28 maart 2016 23:25 schreef Coco98 het volgende:
Tom Egbers praat juist krampachtig door die autocue.
Wat is eigenlijk grappig aan dat filmpje?quote:
Niks, Peter legt uit hoe het zit.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk grappig aan dat filmpje?
Zij heeft alle eieren gevonden en is trots...quote:Op maandag 28 maart 2016 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom heeft ze allemaal gebakken eieren op haar trui
Ze is een beetje te mooi voor die afschuwelijke trui.quote:
Goede openingszin welquote:Op maandag 28 maart 2016 23:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze is een beetje te mooi voor die afschuwelijke trui.
Ah.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zij heeft alle eieren gevonden en is trots...
Had je maar geen vmbo moeten doen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:40 schreef MakkieR het volgende:
Het is toch wel ongelooflijk hoe destijds tegen Jan Maat aangekeken werd en wat mij nog meer verbaasd is dat er 30 jaar geleden een aanslag is geweest, Eerlijk gezegd heb ik op school of in de media er nog nooit iets van vernomen. We leven maar in een eng wereldje waar afwijkend gedrag meteen wordt afgeschoten
Ik moet zeggen dat op mijn vwo-opleiding er ook bijster weinig aandacht voor is geweestquote:
Jan Maat kwam ook minder vaak in het nieuws dan Hans Janmaat.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:40 schreef MakkieR het volgende:
Het is toch wel ongelooflijk hoe destijds tegen Jan Maat aangekeken werd en wat mij nog meer verbaasd is dat er 30 jaar geleden een aanslag is geweest, Eerlijk gezegd heb ik op school of in de media er nog nooit iets van vernomen. We leven maar in een eng wereldje waar afwijkend gedrag meteen wordt afgeschoten
Inderdaadquote:Op maandag 28 maart 2016 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toen Hannah begon te praten vond ik haar toch iets minder leuk.
Janmaat had een tyfushekel aan zwarten en buitenlanders en stak dat niet onder stoelen of banken. Dat maakte hem zelfs bij de gemiddelde Henk en Ingrid onsympathiek. Wilders is wat dat betreft wat handiger en geniepiger.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:39 schreef Djoetma het volgende:
Janmaat wordt nu in dezelfde hoek gezet als Wilders, maar Janmaat had bijv. ook iets tegen donkere spelers in het Nederlands elftal. Zijn ideeën waren wel wat concreter als het om antipathie richting bepaalde groepen gaat. Hetzelfde gold voor zijn medekamerleden die de nodige radicale en concreet racistische uitlatingen hebben gedaan backstage. Dat de CD-ideeën tegenwoordig gemeengoed zijn of iig bij de PVV is dus slechts voor een deel waar.
20/30 jaar geleden waren we veel gewelddadiger dan nu, wij hadden standaard ME en gbo in de wijk hiero, we hebben flink huisgehoudenquote:Op maandag 28 maart 2016 23:40 schreef MakkieR het volgende:
Kan me ook niet herinneren dat mij dit ooit is verteld.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:40 schreef MakkieR het volgende:
Het werd ook niet groot uitgemeten, maar in de gehele politieke geschiedenis was het nou ook niet de meest schokkende gebeurtenis. Kosto werd ook het doelwit van een bomaanslag, maar was gelukkig op dat moment niet thuis.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat op mijn vwo-opleiding er ook bijster weinig aandacht voor is geweest
Janmaat was echt groots nieuws toen hoor, Kameraad Janmaat, Bert de vries verlies (CDA) scandeerden we toen met zn allen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:44 schreef Physsic het volgende:
[..]
Kan me ook niet herinneren dat mij dit ooit is verteld.
Geen vmbo gedaan.
Dan ben je ook wel een fantastische aanslagpleger overigensquote:Op maandag 28 maart 2016 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het werd ook niet groot uitgemeten, maar in de gehele politieke geschiedenis was het nou ook niet de meest schokkende gebeurtenis. Kosto werd ook het doelwit van een bomaanslag, maar was gelukkig op dat moment niet thuis.
Dat ligt eraan of je de persoon wilt doden of slechts intimideren.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel een fantastische aanslagpleger overigens
Goed puntquote:Op maandag 28 maart 2016 23:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je de persoon wilt doden of slechts intimideren.
Als hedendaags dezelfde aanslag was gepleegd op de PVV, dan was het wereldnieuws.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel een fantastische aanslagpleger overigens
Waren ook vroeg begonnen. Voor elven zelfs.quote:
Toen was er ook niet zoveel nieuws he internet was er gelukkig nog niet, en we hadden 2 zenders op den antenne tvquote:Op maandag 28 maart 2016 23:51 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als hedendaags dezelfde aanslag was gepleegd op de PVV, dan was het wereldnieuws.
Toch zie je op lokaal niveau al wel veel van dat soort intimidatie omtrent AZC-kwesties. Doodsbedreigingen aan het adres van politici en hun gezinnen, vernielingen en fysieke intimidatie, enzovoort.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:51 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als hedendaags dezelfde aanslag was gepleegd op de PVV, dan was het wereldnieuws.
Heeft er ook iemand zijn been verloren?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch zie je op lokaal niveau al wel veel van dat soort intimidatie omtrent AZC-kwesties. Doodsbedreigingen aan het adres van politici en hun gezinnen, vernielingen en fysieke intimidatie, enzovoort.
Niet voor zover ik weet, maar ik zie dat nog wel ergens escaleren.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:59 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Heeft er ook iemand zijn been verloren?
Dat de weduwe van Janmaat gehandicapt door het leven moet, vind ik wel een stukje erger dan de hedendaagse onvrede wat slechts blijft bij vernielingen of intimidatie.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet voor zover ik weet, maar ik zie dat nog wel ergens escaleren.
Uiteindelijk was dat ook 'collateral damage'. Het is zeker niet ondenkbaar dat iets soortgelijks zaken ook in de huidige omstandigheden plaatsvinden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat de weduwe van Janmaat gehandicapt door het leven moet, vind ik wel een stukje erger dan de hedendaagse onvrede wat slechts blijft bij vernielingen of intimidatie.
Dus als jij brand sticht en iemand komt daarbij om het leven, dan vind jij dit nevenschade "Nederlandstalige woord voor collateral damage" Gelukkig denkt een rechter en ons wetboek daar heel anders over. Wie was hier nou dom?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uiteindelijk was dat ook 'collateral damage'. Het is zeker niet ondenkbaar dat iets soortgelijks zaken ook in de huidige omstandigheden plaatsvinden.
Dat hadden ze zeker niet kunnen voorzien, die daders?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:04 schreef Monolith het volgende:
Uiteindelijk was dat ook 'collateral damage'
Op school hebben ze het over. Mij is het wel verteld, maar ik heb wel geschiedenis als keuzevak gehad. Maar goed, er zijn ook mensen die niet weten dat in de 2e WO Spanje aan de kant van Duitsland stond. Sowieso hebben we echt niets gehad over Franco. Verder denken een hoop mensen dat we met zijn allen voor de Joden opkwamen, zo goed als het kon tijdens de Duitse bezetting, en onze geschiedenisboeken geven die indruk ook echt. Zeker die voor de basisschool. En dat we in Indonesië simpelweg de bezetter waren wordt eveneens amper gesteld.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Janmaat was echt groots nieuws toen hoor, Kameraad Janmaat, Bert de vries verlies (CDA) scandeerden we toen met zn allen.
Ik weet niet of je weet in welke context het woord "collateral damage" doorgaans wordt gebruikt, maar twaalf dooie onschuldige burgers wanneer men een (vermeende) terrorist probeert uit te schakelen noemt het Amerikaanse leger gewoon 'collateral damage'.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dus als jij brand sticht en iemand komt daarbij om het leven, dan vind jij dit nevenschade "Nederlandstalige woord voor collateral damage" Gelukkig denkt een rechter en ons wetboek daar heel anders over. Wie was hier nou dom?
quote:Hoe is het nu met: Jeroen Pauw
Vergeten tv-persoonlijkheid neemt veel tijd voor zichzelf
Menig vrouw wachtte in de jaren '90 met smart op haar dagelijkse smulmoment op de Nederlandse televisie. Jeroen Pauw presenteerde destijds het befaamde programma 'RTL Nieuws'. Na RTL Nieuws konden de vrouwelijke kijkers in een liefdevolle roes hun bed betreden, op naar een avond vol dromen over hun betoverende nieuwslezer.
Nu, 20 jaar later, zochten wij hem op, en vroegen deze vergeten tv-persoonlijkheid naar de huidige stand van zaken in zijn leven.
"Sinds ik ben gestopt bij RTL, heb ik veel meer tijd voor mezelf. Ik wandel veel en doe aan pilates", zegt hij terwijl hij een boerenkool-kiwi smoothie voor zichzelf maakt. "Daarnaast presenteer ik vijf avonden per week een talkshow bij NPO."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook nog Plasman & Dennis Honing
Topshow.
Eens.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Bart U. geval is prima. Met Johan is het bij Pauw altijd wel een topshow.
Ik kijk.
Hij heeft nu wel een vies snorretje.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:59 schreef matthijst het volgende:
S kieken of die honingdude al bij de tandarts is geweest.
okéquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:00 schreef luxerobots het volgende:
Ik kijk morgen de interessante stukjes wel terug.
Zeker, wel balen voor HK dat hij laat moet werken. Struggles wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
Dit zijn nu van die momenten dat je graag met je maten Roland, HK en GGMM op de bank zou zitten met een pilsje en een nootje om op dezelfde momenten keihard in de lach te schieten en je hand op de bank te laten ploffen.
VBLquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk dat VBL weer uitmuntend is vertegenwoordigd
Ik verwacht weer wat: 'Ik zie die meneer daar nu heel vroom en overtuigd praten, maar dan denk ik 'Jij was 5 jaar geleden met je volle verstand toch een hele normale gozer die bier dronk in het café en playboys kocht bij het lokale tankstation?' Ik kan zo iemand gewoon heel lastig serieus nemen, weetjewel...'quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:03 schreef Evertjan het volgende:
eigenlijk is 1 uur niet genoeg voor derksen
Kwaliteit vergaat niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde als bij Viesdik moment.
Wat is Johan viesdun op die foto overigens.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ahh een echte kenner.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij was gisteren bijna weggewaaid tijdens de paasstormquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is Johan viesdun op die foto overigens.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
De eerste Pauw waarbij Stijn legaal alcohol mag drinken.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is Johan viesdun op die foto overigens.
4 jaar geleden lachten we ons stuk om zijn gestuntel.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:10 schreef Evertjan het volgende:
4 jaar geleden wou Groningen Blind niet eens overnemen
Betondorp he.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker die verneukte betonbak vernoemen naar Cruijff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |