Dan ben je ook wel een fantastische aanslagpleger overigensquote:Op maandag 28 maart 2016 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het werd ook niet groot uitgemeten, maar in de gehele politieke geschiedenis was het nou ook niet de meest schokkende gebeurtenis. Kosto werd ook het doelwit van een bomaanslag, maar was gelukkig op dat moment niet thuis.
Dat ligt eraan of je de persoon wilt doden of slechts intimideren.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel een fantastische aanslagpleger overigens
Goed puntquote:Op maandag 28 maart 2016 23:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je de persoon wilt doden of slechts intimideren.
Als hedendaags dezelfde aanslag was gepleegd op de PVV, dan was het wereldnieuws.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel een fantastische aanslagpleger overigens
Waren ook vroeg begonnen. Voor elven zelfs.quote:
Toen was er ook niet zoveel nieuws he internet was er gelukkig nog niet, en we hadden 2 zenders op den antenne tvquote:Op maandag 28 maart 2016 23:51 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als hedendaags dezelfde aanslag was gepleegd op de PVV, dan was het wereldnieuws.
Toch zie je op lokaal niveau al wel veel van dat soort intimidatie omtrent AZC-kwesties. Doodsbedreigingen aan het adres van politici en hun gezinnen, vernielingen en fysieke intimidatie, enzovoort.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:51 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als hedendaags dezelfde aanslag was gepleegd op de PVV, dan was het wereldnieuws.
Heeft er ook iemand zijn been verloren?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch zie je op lokaal niveau al wel veel van dat soort intimidatie omtrent AZC-kwesties. Doodsbedreigingen aan het adres van politici en hun gezinnen, vernielingen en fysieke intimidatie, enzovoort.
Niet voor zover ik weet, maar ik zie dat nog wel ergens escaleren.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:59 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Heeft er ook iemand zijn been verloren?
Dat de weduwe van Janmaat gehandicapt door het leven moet, vind ik wel een stukje erger dan de hedendaagse onvrede wat slechts blijft bij vernielingen of intimidatie.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet voor zover ik weet, maar ik zie dat nog wel ergens escaleren.
Uiteindelijk was dat ook 'collateral damage'. Het is zeker niet ondenkbaar dat iets soortgelijks zaken ook in de huidige omstandigheden plaatsvinden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat de weduwe van Janmaat gehandicapt door het leven moet, vind ik wel een stukje erger dan de hedendaagse onvrede wat slechts blijft bij vernielingen of intimidatie.
Dus als jij brand sticht en iemand komt daarbij om het leven, dan vind jij dit nevenschade "Nederlandstalige woord voor collateral damage" Gelukkig denkt een rechter en ons wetboek daar heel anders over. Wie was hier nou dom?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uiteindelijk was dat ook 'collateral damage'. Het is zeker niet ondenkbaar dat iets soortgelijks zaken ook in de huidige omstandigheden plaatsvinden.
Dat hadden ze zeker niet kunnen voorzien, die daders?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:04 schreef Monolith het volgende:
Uiteindelijk was dat ook 'collateral damage'
Op school hebben ze het over. Mij is het wel verteld, maar ik heb wel geschiedenis als keuzevak gehad. Maar goed, er zijn ook mensen die niet weten dat in de 2e WO Spanje aan de kant van Duitsland stond. Sowieso hebben we echt niets gehad over Franco. Verder denken een hoop mensen dat we met zijn allen voor de Joden opkwamen, zo goed als het kon tijdens de Duitse bezetting, en onze geschiedenisboeken geven die indruk ook echt. Zeker die voor de basisschool. En dat we in Indonesië simpelweg de bezetter waren wordt eveneens amper gesteld.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Janmaat was echt groots nieuws toen hoor, Kameraad Janmaat, Bert de vries verlies (CDA) scandeerden we toen met zn allen.
Ik weet niet of je weet in welke context het woord "collateral damage" doorgaans wordt gebruikt, maar twaalf dooie onschuldige burgers wanneer men een (vermeende) terrorist probeert uit te schakelen noemt het Amerikaanse leger gewoon 'collateral damage'.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dus als jij brand sticht en iemand komt daarbij om het leven, dan vind jij dit nevenschade "Nederlandstalige woord voor collateral damage" Gelukkig denkt een rechter en ons wetboek daar heel anders over. Wie was hier nou dom?
quote:Hoe is het nu met: Jeroen Pauw
Vergeten tv-persoonlijkheid neemt veel tijd voor zichzelf
Menig vrouw wachtte in de jaren '90 met smart op haar dagelijkse smulmoment op de Nederlandse televisie. Jeroen Pauw presenteerde destijds het befaamde programma 'RTL Nieuws'. Na RTL Nieuws konden de vrouwelijke kijkers in een liefdevolle roes hun bed betreden, op naar een avond vol dromen over hun betoverende nieuwslezer.
Nu, 20 jaar later, zochten wij hem op, en vroegen deze vergeten tv-persoonlijkheid naar de huidige stand van zaken in zijn leven.
"Sinds ik ben gestopt bij RTL, heb ik veel meer tijd voor mezelf. Ik wandel veel en doe aan pilates", zegt hij terwijl hij een boerenkool-kiwi smoothie voor zichzelf maakt. "Daarnaast presenteer ik vijf avonden per week een talkshow bij NPO."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
Wie ?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook nog Plasman & Dennis Honing
Topshow.
Eens.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Bart U. geval is prima. Met Johan is het bij Pauw altijd wel een topshow.
Ik kijk.
Hij heeft nu wel een vies snorretje.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:59 schreef matthijst het volgende:
S kieken of die honingdude al bij de tandarts is geweest.
okéquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:00 schreef luxerobots het volgende:
Ik kijk morgen de interessante stukjes wel terug.
Zeker, wel balen voor HK dat hij laat moet werken. Struggles wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
Dit zijn nu van die momenten dat je graag met je maten Roland, HK en GGMM op de bank zou zitten met een pilsje en een nootje om op dezelfde momenten keihard in de lach te schieten en je hand op de bank te laten ploffen.
VBLquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik merk dat VBL weer uitmuntend is vertegenwoordigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |