Begon zo goedquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
Eindelijk eens een leuke show voor de belezen onder ons
Er is natuurlijk maar één echte Ted.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:55 schreef KingRoland het volgende:
Sked en ik hebben maar 2 woorden voor de reactie van Ted Cruz net.
Bedankt Ted.
Die Hans moet daar vaker aanschuivenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 00:32 schreef Evertjan het volgende:
ik kijk in de herhaling en ik zie Hans schitteren aan tafel bij Pauw. Die zit daar op zijn plek
Dat zijn nog eens boude uitspraken als het om Pauw gaatquote:
Toch heeft hij wel wat met boten.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
Zo blijkt maar weer dat Pauw ook niets weet van roeien
Apart, immers hij woont op een boot.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:00 schreef Tagliano het volgende:
Zo blijkt maar weer dat Pauw ook niets weet van roeien
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heeft hij wel wat met boten.
Ik merk dat de users scherp zijn in dit topicquote:
Dat zijn ook inkoppertjes hequote:Op maandag 28 maart 2016 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Ik merk dat de users scherp zijn in dit topic
Daarvoor had je de documentaire van Fidan kunnen kijken.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:01 schreef DrDentz het volgende:
De wereld staat in brand, en we gaan het over een roeiwedstrijd hebben? Wat is dit?
Ik ben niet creatief genoeg om met een comeback te komenquote:Op maandag 28 maart 2016 23:02 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je moet roeien met de riemen die je hebt.
Die heb ik gezien maar die raakte niet de kern van het probleem. Het probleem is niet dat moslims zich buitengesloten voelen. Het probleem is hun ideologie.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarvoor had je de documentaire van Fidan kunnen kijken.
Gewoon laten varen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben niet creatief genoeg om met een comeback te komen
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit vergelijken met een voetbalnederlaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |