quote:De selectie van het Nederlands Elftal
Jasper Cillessen
Kenneth Vermeer
Jeroen Zoet
Rick Karsdorp
Joël Veltman
Jeffrey Bruma
Virgil van Dijk
Timo Letschert
Daley Blind
Jetro Willems
Patrick van Aanholt
Wesley Sneijder
Ibrahim Afellay
Georginio Wijnaldum
Jordy Clasie
Davy Klaassen
Riechedly Bazoer
Klaas-Jan Huntelaar
Memphis Depay
Luciano Narsingh
Luuk de Jong
Quincy Promes
Vincent Janssen
Vrijdag 25 maartquote:De selectie het Frans voetbalelftal
Hugo Lloris
Steve Mandanda
Benoît Costil
Christophe Jallet
Patrice Evra
Raphaël Varane
Mamadou Sakho
Jérémy Mathieu
Bacary Sagna
Lucas Digne
Laurent Koscielny
Yohan Cabaye
Lassana Diarra
Blaise Matuidi
Moussa Sissoko
Paul Pogba
N'Golo Kanté
Antoine Griezmann
Dimitri Payet
Olivier Giroud
André-Pierre Gignac
Anthony Martial
Kingsley Coman
De keeper ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:09 schreef CrashO het volgende:
Ik was eindelijk eens optijd
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap die relatie voor geen meter.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik merk vandaag wat frictie tussen GGMM en Stijn.
Terwijl zij toch jarenlang een band hadden als vader en zoon. Misschien is dit wel de zogenaamde "puberfase".
Dat was hij ook bij PSV.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is die Memphis een domme voetballer zeg.
Ik dacht omdat 'ie de zoon van de trainer was. Dat was vroeger bij de F'jes ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat niemand anders daarvoor geschikt is, zal Danny Blind wel vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
boetius is beterquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is die Memphis een domme voetballer zeg.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen in AfrikaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boeetsiusquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
boetius is beter
aldus kapiteintje en hmf
Tsja, volgens mij is Daley bijna de speler met de meeste ERVARING (!!!!) in deze formatie.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik dacht omdat 'ie de zoon van de trainer was. Dat was vroeger bij de F'jes ook.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen in AfrikaAls dit het WK steigerzitten is klopt de stand niet helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het probleem preciesquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:12 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ze spelen allemaal weer met die lompe hartslagmeters onder hun shirts. Je ziet die "bobbels"bij schouders heel erg.
Jij mag hem Vincent noemen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:14 schreef Joezi het volgende:
Misschien Vincent straks eens testen als pinchhitter
Schandalig dat hij speelt en niet Wijnaldum.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
Klaassen is de gevaarlijkste man bij Nederland.
Kan het slechter dan die dwaas van een Memphis die op de linksachterpositie kapt en draait en de bal verliest.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
boetius is beter
aldus kapiteintje en hmf
Davy halfgodquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
Klaassen is de gevaarlijkste man bij Nederland.
neequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schandalig dat hij speelt en niet Wijnaldum.
jaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan het slechter dan die dwaas van een Memphis die op de linksachterpositie kapt en draait en de bal verliest.
Bij jou zie je de "bobbels" op je voorhoofd heel erg.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:12 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ze spelen allemaal weer met die lompe hartslagmeters onder hun shirts. Je ziet die "bobbels"bij schouders heel erg.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jou zie je de "bobbels" op je voorhoofd heel erg.
hihi NIG-GERquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in de wedstrijd Niger - Duitsland
Speelt toch top premier League...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij is Daley bijna de speler met de meeste ERVARING (!!!!) in deze formatie.
neequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
Zouden Depay en Willems gisteravond ook gezellig 'The Passion' hebben gekeken?
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:13 schreef Zipportal het volgende:
Depay speelt net als zijn vader. Die nam ook geen verantwoordelijkheid.
Die denken nu: Patience kaartspelquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, gewoon eens die hele KNVB-top schoonvegen. Wishful thinking natuurlijk. Lekker zien hoe heel Nederland kapot wordt gemaakt op voetbalgebied.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Speelt toch top premier League...
Maarja. Misschien moeten we de selectie eens helemaal omgooien. Sturen we Jong Oranje naar de volgende oefeninterlands.
Deze mannen hebben er duidelijk geen zin in.
Ik denk dat die twee elkaar aanspreken met mr.dr.niqqahquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
Wat ben je recalcitrant vandaag. Moet je niet in een of ander dorp in het plaatselijke café de dansvloer murderen?quote:
Gaan we samen kijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in de wedstrijd Niger - Duitsland
Alternatieve voetbalbond oprichtenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gewoon eens die hele KNVB-top schoonvegen. Wishful thinking natuurlijk. Lekker zien hoe heel Nederland kapot wordt gemaakt op voetbalgebied.
Ik vind het geen engnek maar ik vind het pijnlijk dat hij zichzelf zo voor schut zet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:17 schreef Typisch het volgende:
moeten jullie ook binnensmonds kotsen trouwens als jullie danny blind zien?
wat een eng nek
Echt de grootste fout die de KNVB had kunnen maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:17 schreef Typisch het volgende:
wat een eng nek
neequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je recalcitrant vandaag. Moet je niet in een of ander dorp in het plaatselijke café de dansvloer murderen?
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:17 schreef Typisch het volgende:
wat een eng nek
was ook weinig beschikbaarquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt de grootste fout die de KNVB had kunnen maken.
Ronald Koeman.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
was ook weinig beschikbaar
enige die ik mij kan bedenken is fredsj
of stevens
een van de weinige nederlanders die in vorm isquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
Wie heeft eigenlijk bepaald dat Promes opeens een aanwinst is voor het Nederlands elftal?
Misschien is het idee van bondscoach zijn geen eens een slecht idee voor Fredsj.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
of stevens
Of ehhh Roland Koemanquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
of stevens
De grootste fout is niet gewoon koeman nemenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
of stevens
nopequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Typisch vergist zich weer eens pijnlijk.
Oh, de telegraaf. Dan is het waar.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_geen_Oranje___.html
[..]
Toen hadden ze al voor Blind gekozen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ja, omdat ze eerst voor Hiddink hadden gekozenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
De vorm van zijn hoofd, en profil bekeken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:20 schreef Groby het volgende:
Wij kan mij eens duidelijk vertellen wat er zo bijzonder is aan Klaassen?
Als je even had gelezen zie je dat zij de quote hebben gehaald van Sky Sports.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, de telegraaf. Dan is het waar.
Hadden we beter vooraf kunnen doenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:20 schreef DonRaja het volgende:
Goedenavond samen, kom net binnen. Heb op de radio gehoord dat de eerste helft zo slecht was dat mensen massaal hun ogen hebben uitgestoken.
het gaat toch ook over de aanstelling van blind, niet die van hiddinkquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, omdat ze eerst voor Hiddink hadden gekozen
Ik heb niet gelezen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je even had gelezen zie je dat zij de quote hebben gehaald van Sky Sports.
Je had weer eens ongelijk.
Zijn kop is bijzonder lelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:20 schreef Groby het volgende:
De Fransen hadden gewoon geen respectquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:20 schreef DonRaja het volgende:
Goedenavond samen, kom net binnen. Heb op de radio gehoord dat de eerste helft zo slecht was dat mensen massaal hun ogen hebben uitgestoken.
Ik steun je ten volle.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
is de zoon van een van de de boertjesquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:20 schreef Groby het volgende:
10 september. Toen was Blind al coach.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het wordt een beetje pijnlijk zo, vind je niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
10 september. Toen was Blind al coach.
Je kletst weer eens hopeloos uit je nek.
Gevaarlijk voor de goal, werkt zich een tierelier, goede balafpakker, geeft de bal over het algemeen aan dezelfde kleur en kan spelers alleen voor de keeper zetten.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:20 schreef Groby het volgende:
Toen Hiddink werd gekozen, hadden ze toch ook al beslist dat Blind het na 2 jaar zou overnemenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
het gaat toch ook over de aanstelling van blind, niet die van hiddink
Nee. Koeman wil niet weg om van dit zooitje bondscoach te worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
10 september. Toen was Blind al coach.
Je kletst weer eens hopeloos uit je nek.
Waren allebei debiel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
het gaat toch ook over de aanstelling van blind, niet die van hiddink
Zonder dat thuisvoordeel was Brazilië niet eens door de groepsfase gekomen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:21 schreef KingRoland het volgende:
Frankrijk het thuisvoordeel tijdens het EK net als Brazilië toen op het WK van 2014![]()
In huize Tagliano ookquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze lachen zich kapot bij Frankrijk als V. Janssen erin komt
Echt hquote:
Misschien snap je het wel als je je hersenen gebruikt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Depay nou opgeroepen? Ik snap dat met heel mijn hart totaal niet.
wie wil je daar dan laten spelen? el ghazi?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Depay nou opgeroepen? Ik snap dat met heel mijn hart totaal niet.
Uitgeroepen door de enige persoon die verstand heeft van kansloze posts. Een eer.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit moet de meest kansloze post van de dag zijn, gefeliciteerd!
Idd, kun je nagaan wat er zou gebeuren als Argentinië van Duitsland wist te winnen? Nog meer rellenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zonder dat thuisvoordeel was Brazilië niet eens door de groepsfase gekomen.
Het is zeer ongebruikelijk om eerst je stelling te plaatsen en dan daarna pas 'Stelling:' te typen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vincent Janssen is de beste spits die we hebben.
Stelling:
'El Ghazi legt supertalent Ödegaard en consorten het zwijgen op'quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
wie wil je daar dan laten spelen? el ghazi?
Boetiusquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Komt door mijn hoofdpijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is zeer ongebruikelijk om eerst je stelling te plaatsen en dan daarna pas 'Stelling:' te typen.
Hij doet wel vaker dingen in een andere volgorde. Zoals eerst praten en dan pas nadenken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is zeer ongebruikelijk om eerst je stelling te plaatsen en dan daarna pas 'Stelling:' te typen.
Het ligt er vooral aan dat Frankrijk geen kut doetquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
De invallers gaan nog niet lekker. Ik druk me zachtjes uit. Maar dit is wat een juiste formatie iig kan doen.
Blind.
Ik las "ik vindt" en flipte maar het klopte wel #failquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat we allemaal autistische trekjes hebben
Oke!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:28 schreef KingRoland het volgende:
De hype rond Pogba was wel lachen eerlijk gezegd.
Lolololquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:27 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik las "ik vindt" en flipte maar het klopte wel #fail
Desnoods zet je er gewoon Klaassen neer en Wijnaldum op 10. Een 5-3-2 moet niet verplicht met buitenspelers. Depay is gewoon bezig aan een dieptriest seizoen. Te lachwekkend voor woorden dat die keer op keer op mag blijven draven. Hij heeft totaal geen idee waar hij mee bezig is. Hij speelt zoveel wedstrijden en het enige is leuk opvallen tegen Brugge/Midtjyllandquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die kon er niet veel van iddquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:28 schreef KingRoland het volgende:
De hype rond Pogba was wel lachen eerlijk gezegd.
Ik zeg niet dat Nederland goed speelt maar er zijn tenminste mogelijkheden gecreëerd de tweede helft.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ligt er vooral aan dat Frankrijk geen kut doet
Ik reageer maar even, want verder doet niemand het. En dan heb je al deze moeite voor niks gedaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
gidnahno njiz dleeblegeips ni negnillets: gnilletS
De Jonge Hondquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:28 schreef inslagenreuring het volgende:
De jong is zo vies traag hè. Weg met die hond
En dat is omdat Frankrijk nu geen neuk geeft en het gewoon uitspeeltquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Nederland goed speelt maar er zijn tenminste mogelijkheden gecreëerd de tweede helft.
Ja leuk, maar ook Klaassen heb je geen reet aan internationaal. Dan nog liever een Memphis, hoe triest ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Desnoods zet je er gewoon Klaassen neer en Wijnaldum op 10. Een 5-3-2 moet niet verplicht met buitenspelers. Depay is gewoon bezig aan een dieptriest seizoen. Te lachwekkend voor woorden dat die keer op keer op mag blijven draven. Hij heeft totaal geen idee waar hij mee bezig is. Hij speelt zoveel wedstrijden en het enige is leuk opvallen tegen Brugge/Midtjylland
lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb vanavond stoofvlees gegeten. Elke keer als ik een boertje laat komt het heerlijke aroma zo weer naar boven.
net als ajax in 95 inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Nederland heeft gewoon te veel (luie) zwarten in het elftal. U las het hier.
Moet je dan ook steeds weer aan je moeder denken?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb vanavond stoofvlees gegeten. Elke keer als ik een boertje laat komt het heerlijke aroma zo weer naar boven.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Terwijl ik bezig was had ik zo'n momentje van 'is dit alle moeite wel waard, het is eigenlijk niet echt grappig', maar een doorzetter als ik ben heb ik het toch afgemaakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik reageer maar even, want verder doet niemand het. En dan heb je al deze moeite voor niks gedaan.
Nee. Gewoon nee tegen Memphis, de meest teleurstellende speler van 2015-2016quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ook Klaassen heb je geen reet aan internationaal. Dan nog liever een Memphis, hoe triest ook.
Hmmmquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:29 schreef Zipportal het volgende:
En wij hebben duidelijk 1 mongool te veel op het forum.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Wat ben je toch een heldquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik reageer maar even, want verder doet niemand het. En dan heb je al deze moeite voor niks gedaan.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Ik boer altijd naar mezelf toe.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je dan ook steeds weer aan je moeder denken?
(ik vraag dit omdat zijn moeder de stoofvlees heeft gemaakt, niet omdat z'n moeder de hele dag van zich af boert)
Bedankt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Terwijl ik bezig was had ik zo'n momentje van 'is dit alle moeite wel waard, het is eigenlijk niet echt grappig', maar een doorzetter als ik ben heb ik het toch afgemaakt.
Ricazio, Paxcon en ik zijn het met je eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Hoe kan je dit stellen als Memphis internationaal al helemaal.compleet door de mand zakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ook Klaassen heb je geen reet aan internationaal. Dan nog liever een Memphis, hoe triest ook.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ricazio, Paxcon en ik zijn het met je eens.
Van de mannenliefde he.quote:
Ja leuk, maar wij hebben geen betere spelers op die plek. Kun je wel met Klaassen aan komen maar dat is lachwekkend op die plek.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je dit stellen als Memphis internationaal al helemaal.compleet door de mand zakt.
''Ja maar Klaassen heb je geen reet aan internationaal''
Wat heeft Depay dan bewezen? Vrijwel niets. Het enige wat hij doet is vanuit alle hoeken en standen schieten en zichzelf als een mongool gedragen. Totaal geen idee waar hij mee bezig is. Je speelt bij Manchester United, het enige wat je kan is Club fucking Brugge dollen of de rechtsback van Midtjylland.
Deze post is te lang. Derhalve leest niemand hem.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je dit stellen als Memphis internationaal al helemaal.compleet door de mand zakt.
Wat heeft Depay dan bewezen? Vrijwel niets. Het enige wat hij doet is vanuit alle hoeken en standen schieten en zichzelf als een mongool gedragen. Totaal geen idee waar hij mee bezig is. Je speelt bij Manchester United, het enige wat je kan is Club fucking Brugge dollen of de rechtsback van Midtjylland.
Ik heb deze post gelezen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
AJACIED422 VERWIJDERDE EEN POST MET 'NIET GELEZEN'
Hij heeft Nederland de overwinning gebracht tegen Australie op het wk. Dat is het eigenlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4 toch nuquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij elke vrije trap staat er een Afrikaan vrij ondanks 5 verdedigers..
Ja ik zag het ook hoor Kopsterkquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
En hij loopt erbij alsof hij de Here God is. Vreselijk irritant, met z'n maniertjes en z'n zelfvoldane gezichtsuitdrukking. Alleen omdat meneer bij het slechtste Manchester United van de afgelopen 50 jaar speelt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genomineerd tot grootste talent wk 2014.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha leuke pogingquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En hij loopt erbij alsof hij de Here God is. Vreselijk irritant, met z'n maniertjes en z'n zelfvoldane gezichtsuitdrukking. Alleen omdat meneer bij het slechtste Manchester United van de afgelopen 50 jaar speelt.
uhh neequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Oei nu gaat het los tussen GGMM en Ajacied422
Janssen > Huntelaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:33 schreef Tagliano het volgende:
Vincent Janssen in het Nederlands Elftal, hef de boel maar op
hallonquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Kreeg ook gelijk allemaal DM's van hem.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Oei nu gaat het los tussen GGMM en Ajacied422
Fok!FeelGood momentje dit.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Terwijl ik bezig was had ik zo'n momentje van 'is dit alle moeite wel waard, het is eigenlijk niet echt grappig', maar een doorzetter als ik ben heb ik het toch afgemaakt.
Oh god, daar hebben we onze Memphis fapper weer. Begint het niet wat genant te worden, die act van je?quote:
Dat WK waar De Vrij de beste verdediger was en Messi was verkozen tot speler van het toernooi?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Genomineerd tot grootste talent wk 2014.
Net welk type je nodig hebt. Maar goed, allebei verre van wat ideaal zou zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |