quote:De selectie van het Nederlands Elftal
Jasper Cillessen
Kenneth Vermeer
Jeroen Zoet
Rick Karsdorp
Joël Veltman
Jeffrey Bruma
Virgil van Dijk
Timo Letschert
Daley Blind
Jetro Willems
Patrick van Aanholt
Wesley Sneijder
Ibrahim Afellay
Georginio Wijnaldum
Jordy Clasie
Davy Klaassen
Riechedly Bazoer
Klaas-Jan Huntelaar
Memphis Depay
Luciano Narsingh
Luuk de Jong
Quincy Promes
Vincent Janssen
Vrijdag 25 maartquote:De selectie het Frans voetbalelftal
Hugo Lloris
Steve Mandanda
Benoît Costil
Christophe Jallet
Patrice Evra
Raphaël Varane
Mamadou Sakho
Jérémy Mathieu
Bacary Sagna
Lucas Digne
Laurent Koscielny
Yohan Cabaye
Lassana Diarra
Blaise Matuidi
Moussa Sissoko
Paul Pogba
N'Golo Kanté
Antoine Griezmann
Dimitri Payet
Olivier Giroud
André-Pierre Gignac
Anthony Martial
Kingsley Coman
De keeper ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:09 schreef CrashO het volgende:
Ik was eindelijk eens optijd
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap die relatie voor geen meter.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik merk vandaag wat frictie tussen GGMM en Stijn.
Terwijl zij toch jarenlang een band hadden als vader en zoon. Misschien is dit wel de zogenaamde "puberfase".
Dat was hij ook bij PSV.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is die Memphis een domme voetballer zeg.
Ik dacht omdat 'ie de zoon van de trainer was. Dat was vroeger bij de F'jes ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat niemand anders daarvoor geschikt is, zal Danny Blind wel vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
boetius is beterquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is die Memphis een domme voetballer zeg.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen in AfrikaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boeetsiusquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
boetius is beter
aldus kapiteintje en hmf
Tsja, volgens mij is Daley bijna de speler met de meeste ERVARING (!!!!) in deze formatie.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik dacht omdat 'ie de zoon van de trainer was. Dat was vroeger bij de F'jes ook.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen in AfrikaAls dit het WK steigerzitten is klopt de stand niet helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het probleem preciesquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:12 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ze spelen allemaal weer met die lompe hartslagmeters onder hun shirts. Je ziet die "bobbels"bij schouders heel erg.
Jij mag hem Vincent noemen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:14 schreef Joezi het volgende:
Misschien Vincent straks eens testen als pinchhitter
Schandalig dat hij speelt en niet Wijnaldum.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
Klaassen is de gevaarlijkste man bij Nederland.
Kan het slechter dan die dwaas van een Memphis die op de linksachterpositie kapt en draait en de bal verliest.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
boetius is beter
aldus kapiteintje en hmf
Davy halfgodquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
Klaassen is de gevaarlijkste man bij Nederland.
neequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schandalig dat hij speelt en niet Wijnaldum.
jaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan het slechter dan die dwaas van een Memphis die op de linksachterpositie kapt en draait en de bal verliest.
Bij jou zie je de "bobbels" op je voorhoofd heel erg.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:12 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ze spelen allemaal weer met die lompe hartslagmeters onder hun shirts. Je ziet die "bobbels"bij schouders heel erg.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij jou zie je de "bobbels" op je voorhoofd heel erg.
hihi NIG-GERquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in de wedstrijd Niger - Duitsland
Speelt toch top premier League...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij is Daley bijna de speler met de meeste ERVARING (!!!!) in deze formatie.
neequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
Zouden Depay en Willems gisteravond ook gezellig 'The Passion' hebben gekeken?
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:13 schreef Zipportal het volgende:
Depay speelt net als zijn vader. Die nam ook geen verantwoordelijkheid.
Die denken nu: Patience kaartspelquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, gewoon eens die hele KNVB-top schoonvegen. Wishful thinking natuurlijk. Lekker zien hoe heel Nederland kapot wordt gemaakt op voetbalgebied.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Speelt toch top premier League...
Maarja. Misschien moeten we de selectie eens helemaal omgooien. Sturen we Jong Oranje naar de volgende oefeninterlands.
Deze mannen hebben er duidelijk geen zin in.
Ik denk dat die twee elkaar aanspreken met mr.dr.niqqahquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
Wat ben je recalcitrant vandaag. Moet je niet in een of ander dorp in het plaatselijke café de dansvloer murderen?quote:
Gaan we samen kijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in de wedstrijd Niger - Duitsland
Alternatieve voetbalbond oprichtenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gewoon eens die hele KNVB-top schoonvegen. Wishful thinking natuurlijk. Lekker zien hoe heel Nederland kapot wordt gemaakt op voetbalgebied.
Ik vind het geen engnek maar ik vind het pijnlijk dat hij zichzelf zo voor schut zet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:17 schreef Typisch het volgende:
moeten jullie ook binnensmonds kotsen trouwens als jullie danny blind zien?
wat een eng nek
Echt de grootste fout die de KNVB had kunnen maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:17 schreef Typisch het volgende:
wat een eng nek
neequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je recalcitrant vandaag. Moet je niet in een of ander dorp in het plaatselijke café de dansvloer murderen?
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:17 schreef Typisch het volgende:
wat een eng nek
was ook weinig beschikbaarquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt de grootste fout die de KNVB had kunnen maken.
Ronald Koeman.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
was ook weinig beschikbaar
enige die ik mij kan bedenken is fredsj
of stevens
een van de weinige nederlanders die in vorm isquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
Wie heeft eigenlijk bepaald dat Promes opeens een aanwinst is voor het Nederlands elftal?
Misschien is het idee van bondscoach zijn geen eens een slecht idee voor Fredsj.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
was ook weinig beschikbaar
enige die ik mij kan bedenken is fredsj
of stevens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |