SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Je schaamt je toch kapot... Plaatsvervangende schaamte gewoon... Het aantal opgevangen asielzoekers staat precies gelijk aan het gemiddeld aantal hersencellen.
Ja,quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
"Ik kan niet meer in de tuin zitten"
Whut
Het is ook gewoon rotzooi hoor oogklepjes nog dicht?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja,.
- U noemt vluchtelingen rotzooi mevrouw?
"JA WAT IS HET DAN, WAT IS HET DAN"
Euhhh, nou mensen die niet meer in eigen land kunnen wonen omdat te onveilig![]()
Jij vind het alleen rotzooi omdat jij misschien je wajong kwijt raakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is ook gewoon rotzooi hoor oogklepjes nog dicht?
Sure mikeyquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is ook gewoon rotzooi hoor oogklepjes nog dicht?
Haha nee hoor maar van die vluchtende figuren ons probleem maken is wel kut omdat Europese leiders met die stink stiefel Merkel voorop heeft besloten dat wij die lui moeten helpen krijgt die mevrouw uit Oss die troep in de straat laat Merkel ze zelf in de tuin opvangen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij vind het alleen rotzooi omdat jij misschien je wajong kwijt raakt.
Ik hou me ook gewoon stil nu. Moet toch even wat anders doen.quote:
Ja, het is dom en nergens op gebaseerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou me ook gewoon stil nu. Moet toch even wat anders doen.
Je weet dat Europa mede niet meer veilig is door dit soort idealen he. Je weet ook dat de meeste moslims waaronder veel van die vluchtelingen niet gelovigen als niet mensen zien?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je weet dat Europa mede niet meer veilig is door dit soort idealen he. Je weet ook dat de meeste moslims waaronder veel van die vluchtelingen niet gelovigen als niet mensen zien?
Why the fuck zou je die mensen dan wel helpen? Ze zien ons als minder omdat we niet geloven laat ze dan ook lekker de rambam krijgen als ze veiligheid zoeken.
Wat is dit voor onzin dan? Ik heb nog NOOIT een vluchteling meegemaakt die mij niet mocht omdat ik niet geloof in godquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je weet dat Europa mede niet meer veilig is door dit soort idealen he. Je weet ook dat de meeste moslims waaronder veel van die vluchtelingen niet gelovigen als niet mensen zien?
Why the fuck zou je die mensen dan wel helpen? Ze zien ons als minder omdat we niet geloven laat ze dan ook lekker de rambam krijgen als ze veiligheid zoeken.
Dat zeg ik, pure onzin, nergens op gebaseerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin dan? Ik heb nog NOOIT een vluchteling meegemaakt die mij niet mocht omdat ik niet geloof in god! En ja ik spreek ze met regelmaat.
Staat zo in de koran maar zet mij maar weg als rechtse gekkie dat is makkelijker he.quote:
Hou toch je mondquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Staat zo in de koran maar zet mij maar weg als rechtse gekkie dat is makkelijker he.kijken hoeveel metrostations er nog de lucht in moeten gaan en hoeveel onschuldige burgers het leven moeten laten want ja wij moeten goed zijn natuurlijk.
Inderdaad, want zijn echt duizenden mensen die meehelpen met terroristen. Iedere dag wel een aanval, door honderden moslims gepleegd!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Staat zo in de koran maar zet mij maar weg als rechtse gekkie dat is makkelijker he.kijken hoeveel metrostations er nog de lucht in moeten gaan en hoeveel onschuldige burgers het leven moeten laten want ja wij moeten goed zijn natuurlijk.
Ah dus omdat jij er eentje kent die wel oke was zijn het allemaal lieve jongensquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hou toch je mondGa eerst eens met die mensen praten voor je bullshit praat.
Je hebt helemaal gelijk, GRENZEN DICHTquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap niet hoe je dat nog kan verdedigen terwijl je weet dat door die mensen te helpen je eigen volk het minder goed gaat krijgen hoe je meer kan geven om de vijand dan om je eigen mensen je eigen vlees en bloed.
NEE, ALLES HATEN!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah dus omdat jij er eentje kent die wel oke was zijn het allemaal lieve jongens.
Ik snap wel waarom hij boos is om die herkeuring. Iedereen kan zien dat hij een Wajong nodig heeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:37 schreef Amarantha het volgende:
Als Mikey geen wajong herkeuring kreeg zat hij nu niet zo te huilen.
Ja ik ken er maar één.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah dus omdat jij er eentje kent die wel oke was zijn het allemaal lieve jongens.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom hij boos is om die herkeuring. Iedereen kan zien dat hij er een nodig heeft.
Nog een keer dan maar voor Mikey.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:35 schreef Amarantha het volgende:
En ik help ze 2x per week (al jaren lang). Dus ik weet wel wat van vluchtelingen af.
Je zou je stil houden Ama.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou me ook gewoon stil nu. Moet toch even wat anders doen.
De wereld was beter voor die moffen hoer van die vluchtelingen ons probleem maakte. Van mij mag ze ook best aangeklaagd en opgepakt worden na dit alles en terecht staan voor haar daden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
NEE, ALLES HATEN!!!!
PAS OP, WE WILLEN GEEN BETERE WERELD, ALLES HATEN!!
Ama, please.quote:
Ja, groot gelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De wereld was beter voor die moffen hoer van die vluchtelingen ons probleem maakte. Van mij mag ze ook best aangeklaagd en opgepakt worden na dit alles en terecht staan voor haar daden.
Heb vandaag nog eens 3 moestuintjes voor je gescoord. Courgette, Radijs en nog eentje.quote:
Sorry ik weet hetquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ama, please.
Doe gewoon mee en haat ze gewoon zeg, niet zo flauw. Je weet dat het allemaal beter wordt als je ze gewoon gaat haten! Maakt niet uit of dat je geen reden hebt, verzin je er maar eentje
Die heb ik allemaal al volgens mijquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb vandaag nog eens 3 moestuintjes voor je gescoord. Courgette, Radijs en nog eentje.
Nouen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al volgens mijIk ben al ver met alles compleet.
Oh wacht 10% van Syrie is al dood.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:40 schreef Crack_ het volgende:
Kunnen we niet naar hun land toe om daar iedereen gewoon overhoop te knallen? Zijn we er meteen van af. OHWACHT, er is al oorlog. OOOOOOOH SHIT
Waar?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:41 schreef Crack_ het volgende:
Wie wil er voor mijn piercing betalen?Dan zal ik hem zetten
.
Dat roep ik nergens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, groot gelijk.
Alles oppakken, pas dan komt er vrede op aarde!!!!!!!!!!
Nogmaals. Ga jij even in de hoofdstad van Syrie zitten?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat roep ik nergens.
Maar waar komt je gevoel vandaag dat die mensen ooh zo zielig zijn en je ze moet helpen het leven is geen Disney film.
Waarom zeg je dat steeds?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nogmaals. Ga jij even in de hoofdstad van Syrie zitten?
Groot gelijk, het leven is een saving private Ryan (oid). Mensen die dit niet weten, tering ey. Zeker opgegroeid in het westenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat roep ik nergens.
Maar waar komt je gevoel vandaag dat die mensen ooh zo zielig zijn en je ze moet helpen het leven is geen Disney film.
Christina piercing, en het is wel een piercing waarbij ik dat kan zeggen omdat er vast iemand is die er voor wil betalenquote:
Die heb ik ook gehad. Maar ik had hem gratis omdat iemand in opleiding het ging doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:44 schreef Crack_ het volgende:
Christina piercing, en het is wel een piercing waarbij ik dat kan zeggen omdat er vast iemand is die er voor wil betalen maar durf gewoon niet S
Echt?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad. Maar ik had hem gratis omdat iemand in opleiding het ging doen.
Het leven is als Calafornacation.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Groot gelijk, het leven is een saving private Ryan (oid). Mensen die dit niet weten, tering ey. Zeker opgegroeid in het westen![]()
![]()
![]()
[..]
Christina piercing, en het is wel een piercing waarbij ik dat kan zeggen omdat er vast iemand is die er voor wil betalen![]()
maar durf gewoon niet
S
Was niet plezierig nee. Maar ik vind alle piercings die ik heb gehad kut. Alleen lip viel beetje mee.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt?En? Deed pijn? Veel pijn bedoel ik?
En nu alweer weg? Groeide uit of geen zin meer in?
Welke film is ditquote:
Ohhhh zondeeeequote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:46 schreef Amarantha het volgende:
Maar heb hem na 2 weken met mijn knetter stonende kop eruit gehaald toen ik naar de wc moest omdat het bovenste bolletje in een soort kuiltje zat en ik hem telkens goed moest doen.
Ohquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was niet plezierig nee. Maar ik vind alle piercings die ik heb gehad kut. Alleen lip viel beetje mee.
Snap ik, mijn beste vriendin ging toen mee.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil eigenlijk ook gewoon iemand mee![]()
dat is makkelijker dan
Pauper alertquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt bijna overal in mijn lichaam piercings laten zetten in het verleden.
Serie over hank moody schat drugs drank sex en rock and roll.quote:
Geordie Shore nog gezien die tattoo domheid was echt next level shit.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt bijna overal in mijn lichaam piercings laten zetten in het verleden.
Uhu.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geordie Shore nog gezien die tattoo domheid was echt next level shit.
ja, ik ga binnenkort ook met vriendinnetje doen denk ik :d maar draag altijd strakke broeken bijna dus moet losse broeken kopen en dan nog goed nadenken of ik hem echt wil omdat het ook half jaar helingtijd kost en omg. Maar vind zoooooo mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik, mijn beste vriendin ging toen mee.
Maar waarom die? Er zijn zoveel andere plekkenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, ik ga binnenkort ook met vriendinnetje doen denk ik :d maar draag altijd strakke broeken bijna dus moet losse broeken kopen en dan nog goed nadenken of ik hem echt wil omdat het ook half jaar helingtijd kost en omg. Maar vind zoooooo mooi
Omdat ik die sexy vindquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom die? Er zijn zoveel andere plekken
Ik vond het allemaal maar kut ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ik die sexy vinden omdat ik geen andere plek weet die ik zou willen
![]()
al twijfel ik wel een beetje omdat het best een lastige is.. Had jij daar last van
Ik vind het bij kleine borsten wel schattigquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Ja, tepel vind ik ook wel mooi maar ik heb hele kleine borsten en ook echt mini tepeltjes dus dat vind ik dan al gauw te groot of te ruig of whatevah.
quote:
Hou op, straks haal je me overquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het bij kleine borsten wel schattig
Echt?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:53 schreef Bolasie het volgende:
Vind piercings echt 3 keer niks, net als tattoos een afknapper
Ja, vind ik ook mooi maar geen zin dat iedereen richting mn tieten gaat te kijken en dan voel ik me net aandachtshoertjequote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit nog wel. Maar dan misschien 1.
Maar je moet het natuurlijk zelf wetenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:53 schreef Crack_ het volgende:
Hou op, straks haal je me over
Nee, tepel staat me niet, mn lieve tepeltjes . Hahahah nee vind niet schattig denk ik misschien als ik een leuke piercing zie maar mwehwemweh.
Even hulp boekje downloaden dan.quote:
Ja dat herken ik welquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook mooi maar geen zin dat iedereen richting mn tieten gaat te kijken en dan voel ik me net aandachtshoertje
Jaa, ga ik ook doen. Wil hem nu al twee maanden maar houdt me toch tegen dat gedoetjes erbij.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je moet het natuurlijk zelf wetenMaar ik wil toch wel zeggen denk er even goed over na.
Vind het zo pauperquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt?
Dat je het niks vind dat kan, maar afknapper ja?Waarom dan?
Why?!quote:
Dit is wel een piercing die meer zorg nodig is dan een neuspiercing, lippiercing etc.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, ga ik ook doen. Wil hem nu al twee maanden maar houdt me toch tegen dat gedoetjes erbij.
Zonde van die dame zeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit nog wel. Maar dan misschien 1.
Ik heb nog nooit een mooie tat of piercing gezien.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Why?!![]()
Sommige tats en piercings snap ik wel dat je die pauper vindt, maar alles?!
Ja, veel meer. En ik draag redelijk strakke kleren dus en beweeg ook wel veel dusja. En mweh mweh.. maar weet jequote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is wel een piercing die meer zorg nodig is dan een neuspiercing, lippiercing etc.
Nee, dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mooie tat of piercing gezien.
Ben je niet volwassen genoeg om normaal te doen tegen iemand met een andere mening?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:55 schreef Crack_ het volgende:
Mikey leeft in een droomwereld, je kan zeggen wat je wil.
VEEL CHOCOLA ETEN MIKEY!WERKT KEI GOED!!
Als je het echt wil moet je het gewoon doenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, veel meer. En ik draag redelijk strakke kleren dus en beweeg ook wel veel dusja. En mweh mweh.. maar weet jeals ik iets echt heel leuk vind doe ik het vaak uiteindelijk toch wel. Gewoon omdat ik niet kan laten
maar mja, misschien wel kei stom
Altijd.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me voorstellen.
Maar heb je ooit een tat of piercing gezien die je niet meteen een afknapper vond en waarvan je enkel dacht 'nee dat had niet gehoeven van mij' of altijd afknapper?
3 tattoo's en 2 piercings hier.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Altijd.
Als je een tat of piercing hebt, houdt het op bij mij en kom je in de categorie pauper.
Nouja, hoe volwassen moet je zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je niet volwassen genoeg om normaal te doen tegen iemand met een andere mening?
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je het echt wil moet je het gewoon doen![]()
Maar ik zeg wel eerlijk.. ik was echt zo blij dat hij er uit was na 2 weken.
hehe okequote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Altijd.
Als je een tat of piercing hebt, houdt het op bij mij en kom je in de categorie pauper.
Toch fijn dat ik iemand geholpen heb vandaag!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
3 tattoo's en 2 piercings hier.Yes ben een pauper.
Zal eens kijken of ik voor jou een uitzondering kan maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben godverdomme geen pauper, ik werk hard en ben slim. Ben ik nu pauper af?!
En mijn tattoo heb ik zelf gezet toen ik 15 was en bestaat uit drie kleine streepjes, IS TOCH SCHATTIGquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik voor jou een uitzondering kan maken.
Dus die mensen vinden professionaliteit geen valide reden, of hoe moet ik dat interpreteren.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Al twijfel ik soms wel om mn piercing uit te doen juist omdat school en professioneel blabla, maar iedereen die ik dit zeg die zegt 'als dat je reden is neit doen' maar soms denk ik wel van ja, maarja.
Als je gaat solliciteren/werken later zou ik het wel verbergen, op school maakt het toch niet echt uit. Zie genoeg mensen met een trainingspak op de uni bij mij, is ook net zo pauper.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Al twijfel ik soms wel om mn piercing uit te doen juist omdat school en professioneel blabla, maar iedereen die ik dit zeg die zegt 'als dat je reden is neit doen' maar soms denk ik wel van ja, maarja.
Dan heb je het pauperniveau naar een hoger plan gebracht.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als je gaat solliciteren/werken later zou ik het wel verbergen, op school maakt het toch niet echt uit. Zie genoeg mensen met een trainingspak op de uni bij mij, is ook net zo pauper.
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus die mensen vinden professionaliteit geen valide reden, of hoe moet ik dat interpreteren.
Ik vind het wel een valide reden.
Ja, denk het ook. Al vinden mensen het ook wel leuk omdat eigen persoonlijkheid blabla, maar dat komt natuurlijk niet enkel door neuspiercingquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als je gaat solliciteren/werken later zou ik het wel verbergen, op school maakt het toch niet echt uit. Zie genoeg mensen met een trainingspak op de uni bij mij, is ook net zo pauper.
Naar school gaan in een trainingspak vind ik wel pauper jaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan heb je het pauperniveau naar een hoger plan gebracht.
Rotterdam
Doe het heeel soms aan met boodschappen, dat vind ik al écht pauper en heb altijd spijt als ik er dan sta in die broekquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Naar school gaan in een trainingspak vind ik wel pauper jaOm te sporten moet het wel kunnen
Eens. Op school zou ik het zelf niet doen, maar ach, weinig mis mee opzich.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:07 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ik ook
Nu kan nog wel omdat opleiding dus probeer er nu nog eventjes van te genieten.. Maar ik vind het ook niet professioneel straks. Tenminste, denk dat ik epidemioloog wordt gewoon dusja.. Misschien als ik niet extern hoef, maar lijkt me wel
.
Ik ga soms de hond uitlaten in trainingspak en uggs.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe het heeel soms aan met boodschappen, dat vind ik al écht pauper en heb altijd spijt als ik er dan sta in die broek![]()
![]()
Ik ben de alternatiefste van mijn uni.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben trouwens echt fan van uni-volk. Geen idee of dat overal is, maar mijn uni is wel echt mega alternatief. Nee is vast niet overal, Amsterdam enzo zal wel stuk minder zijn.
Wageningennnnnnnn![]()
Gewoon yogapants dragen als meisjequote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe het heeel soms aan met boodschappen, dat vind ik al écht pauper en heb altijd spijt als ik er dan sta in die broek![]()
![]()
Uggs, echt?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga soms de hond uitlaten in trainingspak en uggs.
Lekker hoor.
Whut, en ik heb geen hoe alternatief jij bent he.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben de alternatiefste van mijn uni.
Ja, dat doen er genoeg. Vooral beetje gezette meisjes, oh wat heerlijk zegquote:
JA OK, sommige plekkenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
En Amsterdam juist wel, daar zitten nogal veel kraakhippies enzo die gaan demonstreren en bezetten.
Echt 0,0 alternatief.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Whut, en ik heb geen hoe alternatief jij bent he.
Ja, maar zoveel geld neerleggen voor zo relatief gezien weinig comfortquote:
Wat voor uni zit je eigenlijk op, welke vakgebieddingens?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt 0,0 alternatief.
Dan moet je nagaan hoe conservatief mijn uni is.
Genieten.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uggs, echt?
[..]
Whut, en ik heb geen hoe alternatief jij bent he.
Bij mij echt van die hippies met kleren zo tering wijd, van die mensen waarvan je dacht dat ze waren uitgestorven
[..]
Ja, dat doen er genoeg. Vooral beetje gezette meisjes, oh wat heerlijk zeg![]()
Ik vind niet zo veel meisjes leuk. Zijn beetje allemaal hetzelfde?quote:
Godsdienst en cultuurwetenschappen op een Conservatief-Christenlijke uni.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Wat doe je eigenlijk ook al weer, zo tering zeg sorry.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Godsdienst en cultuurwetenschappen op een Conservatief-Christenlijke uni.
Dan weet je het wel.
Ik vind het wel worth voor schoenen die ik dagelijks draag. Lekker warm genotquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Ja, maar zoveel geld neerleggen voor zo relatief gezien weinig comfort![]()
Het is echt tering blank. Zo blank heb ik nog nooit een school of uni gezien.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Gezellig zeg, al ligt mijn school wel net buiten Bible-belt?
Hetzelfde?!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind niet zo veel meisjes leuk. Zijn beetje allemaal hetzelfde?
Oh, ik ging er niet van uit dat je ze dagelijks droeg. Maar dan eensquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel worth voor schoenen die ik dagelijks draag. Lekker warm genot
Dat is ook wel bijzonder mja, school wel goed verder?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is echt tering blank. Zo blank heb ik nog nooit een school of uni gezien.
Binnen als sloffen, en als ik even hond uit moet laten. En ach, niemand die het ziet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik ging er niet van uit dat je ze dagelijks droeg. Maar dan eensal zo lelijk, vind je niet erg?
[..]
Dat is ook wel bijzonder mja, school wel goed verder?
Inso heb jij tips voor strakke buik i need to step up my game.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
En Amsterdam juist wel, daar zitten nogal veel kraakhippies enzo die gaan demonstreren en bezetten.
Uggs enkel voor binnen sloffen zou ik zelf nooit doen, maar ik doe andere dingenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Binnen als sloffen, en als ik even hond uit moet laten. En ach, niemand die het ziet.
Ja uitstekend hoor, kleinschalig, veel individuele begeleiding. Hoogaangeschreven in het vakgebied.
Ja, maar dat weet niemand want dat zie je niet echt. HIGHGIGHIquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, jij bent toch ook anders met je tat en piercing.
Nee, zometeen naar die airport.quote:
Ah spannendquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, zometeen naar die airport.
Hele ochtend bezig geweest dingen te zoeken die nog mee moesten
OMG PAUPER ALERTquote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Bolasie, ik heb mijn neuspiercing verandert van klein knopje naar ringetje. Maakt dat het extra pauper?![]()
Yes, vertelquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Haaaai
Kan ik hier mijn gal spuien over mensen?
Okay okayquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Okay okay
Heb weinig gal te spuienalleen.. haat aan vrouwen met het borderlinewitch-syndroom.
Kutje. Ik ben in de war met de benamingenquote:
Oh, maar wat zegt ze dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Kutje. Ik ben in de war met de benamingenbedoel: borderline queens zijn HEL.
Ben lekker bezig. Alles weer een beetje op de rit. Een ex merkt dat en gaat direct weer berichtjes sturenterwijl ze zelf allang weer verder is gegaan met haar leven en een nieuw vriendje heeft.
LAAT. ME. MET. RUST.
Nou neequote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar wat zegt ze dan?
Bedoel, ze kan het niet gewoon aardig bedoelen?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Divje op 25-03-2016 16:13:03 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Woww, sorry. Kreeg bezoek en was vergeten dat ik dit had gevraagd
![]()
sorry.
Maarja, dat is wel een kut streek. Helemaal als zij al een ander heeft en dan nog even laten weten ja euhm. Misschien als je een kut vriend was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:46 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Ik had zo m'n momentjesmaar dat was niks vergeleken bij dat rand-gedrag van haar
Achja, moet kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen zijn soms gemeen, en soms wat vaker. Maar expres gaat wel wat te ver ja, kusjes. Hopelijk snel beter
. Kuthoeren
Baby darling doll face honey
ja is lang geledenquote:
KOMT ALLEMAAL GOEDquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, moet kunnen.
Mensen zijn soms gemeen, en soms wat vaker. Maar expres gaat wel wat te ver ja, kusjes. Hopelijk snel beter
. Kuthoeren
Nee, doe ik ook bewust niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:50 schreef Sked het volgende:
Volgens mij moet je niet al te vaak drinken, Crack
Ja, twee glazen wijn.quote:
Wat? Crack proberen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook aangeschoten
i would too
God neequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? Crack proberen?
Nee dat zou ik nooit doen hoor, ik ben best drugsschuw![]()
![]()
Lees; enkel wiet en hoef niks anders en ook nooit wat anders gedaan (alcohol voor zeurpietjes)
Ohquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:00 schreef Divje het volgende:
[..]
God neegeen drugs meer voor mij. Alleen nog high van de liefde.
Une petite Crack_
Weet nooit wat ik moet zeggen op shit dat eindigt op '.. denk ik'quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:02 schreef Divje het volgende:
Ik ga m'n dirty mind in slaap sussen denk ik..
'Je weet zelf wat het beste voor je is.'quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet nooit wat ik moet zeggen op shit dat eindigt op '.. denk ik'
Wat zeg ik, zo ben ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:06 schreef Divje het volgende:
Rumag
ennnn. slaap lekker Crack_ helemaal energiek van de wijn enzo
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik lul maar wat, zie edit.
Edit je post efkes please
De wiet inwisselen voor drank jij komt er welquote:
Hahaha Mikeyquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De wiet inwisselen voor drank jij komt er wel
Ik ga ook minderen met wiet zodat ik meer kan gaan sportenquote:
Dat is wel een goede dealquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga ook minderen met wiet zodat ik meer kan gaan sporten
Niet eens ging me wel moeien daarna.quote:
Ik had begrepen dat Etsu weigert aan het ontvangende einde te staan, dus ik vermoed van niet.quote:
Een beetje. Maar hij was niet smerig. En bijna helemaal droog.quote:
Die 2 houden wel van een pintje.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Een beetje. Maar hij was niet smerig. En bijna helemaal droog.
We kwamen Fokkie en yats nog tegen. Yats was een beetje dronken volgens mij.
Pff wat een neppert.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Etsu weigert aan het ontvangende einde te staan, dus ik vermoed van niet.
Ik ga hier toch even op reagerne, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Staat zo in de koran maar zet mij maar weg als rechtse gekkie dat is makkelijker he.
Hoe bevalt het burgerlijk leven?quote:
Reageer eens op m`n andere postquote:
Momenteel niet veel tijd vriendinnetje is jarig. Verder is het wel bekend dat de meeste moslims neerkijken op niet moslims hoe je dat wil omschrijven mag iedereen zelf weten.quote:
Oke, je blijft dus ongenuanceerd reageren. Prima. Maar dan moet je de volgende keer niet huilen dat iedereen zo vervelend op je reageert mkay?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verder is het wel bekend dat de meeste moslims neerkijken op niet moslims hoe je dat wil omschrijven mag iedereen zelf weten.
Mooi merk je al dat je weer gewoon natuurlijk moe begint te worden? Succes met de zomertijd btw altijd een hekel aan gehad als ik werkte.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, je blijft dus ongenuanceerd reageren. Prima. Maar dan moet je de volgende keer niet huilen dat iedereen zo vervelend op je reageert mkay?
En verder prima
Was vergeten dat die vannacht is omgezet inderdaadquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi merk je al dat je weer gewoon natuurlijk moe begint te worden? Succes met de zomertijd btw altijd een hekel aan gehad als ik werkte.
Euh, die is nog niet omgezet. Altijd zaterdag op zondag.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was vergeten dat die vannacht is omgezet inderdaad
Oh, ook goedquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, die is nog niet omgezet. Altijd zaterdag op zondag.
Bogie was trouwens niet zo vies. Alleen een beetje vochtig nog. Het viel allemaal wel mee.quote:
Ah gelukkig. Hij had zich al flink uitgeschud over mijn broekquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Bogie was trouwens niet zo vies. Alleen een beetje vochtig nog. Het viel allemaal wel mee.
Hehe.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Hij had zich al flink uitgeschud over mijn broek
iVaultquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die weet hoe je foto's kan verbergen op een Nokia Lumia?
je wilt nudies van je buurvrouw verbergen zodat je vriendin ze niet kan zien?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor wie?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stuur ze naar mij en verwijder ze.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha niet van de buurvrouw.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
je wilt nudies van je buurvrouw verbergen zodat je vriendin ze niet kan zien?
anders gwn op dropbox gooienquote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha niet van de buurvrouw.
@fokkie thanks zou eens kijken
Die is gek dat mens vermoord me.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
anders gwn op dropbox gooien
Kerels die pics van naakte chica doorsturen zijn echt klootzakken.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hoe weet ze dat jij t op dropbox heb staan?
ja ik heb ook maar ik stuur t niet doorquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kerels die pics van naakte chica doorsturen zijn echt klootzakken.
En wat als vrouwen dat doen?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kerels die pics van naakte chica doorsturen zijn echt klootzakken.
Bitches al kan dat wel voordeel geven denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bitches al kan dat wel voordeel geven denk ik.
Als je naakt lelijk bent sturen ze dat niet door denk ik geen idee ben geen vrouw misschien hebben Crack of Amarantha hier een antwoord op.quote:
Zit wel een verschil in, of helemaal naakt, of alleen een dickpic.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je naakt lelijk bent sturen ze dat niet door denk ik geen idee ben geen vrouw misschien hebben Crack of Amarantha hier een antwoord op.
Dickpic is voordeel denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit wel een verschil in, of helemaal naakt, of alleen een dickpic.
En exen sturen alles door waar ze je mee kunnen pakken, als het labiele meiden zijn iig.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Ikea
Had kastje hierzo, meer kreeg deurtje neit en ik zou zweren dat het deurtje gewoon niet pastmaar uiteindelijk ging ik doorduwen en deurtje kapot
. Maar, Ikea verkoopt het deurtje niet los, enkel samen met kastje
.
Dus ik klantenservice, nou blabla.. het gewoon toegegeven 'ja ik zou zeggen dat deurtje te groot is maar dat zeggen ze allemaal..en ik heb gewoon doorgeduwd' en toen kreeg ik nieuw deurtje hIHIGHIG
en hij zei 'ja als het niet lukt niet doorduwen maar gewoon terug komen he
'
Ik blijf erbij, paste gewoon nietquote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
for what it's worth ik zou hetzelfde hebben gedaan hoor crackie
Dat is wel een faal actie van media markt, maar wel lekker voor jouw!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Media markt is tof kan dinsdag mijn 2e nieuwe ps4 controller ophalen terwijl die controller die ik had ingeleverd helemaal niet van mij was![]()
En had er al een opgehaald omdat de tijd verstreken was heeft sony na de deadline toch contact gehad met Media Markt.
En nu kan ik dus zonder bon die andere ophalen.
Maar nu de grote vraag: past het nieuwe deurtje nou wel of nietquote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:14 schreef Crack_ het volgende:
Ikea
Had kastje hierzo, meer kreeg deurtje neit en ik zou zweren dat het deurtje gewoon niet pastmaar uiteindelijk ging ik doorduwen en deurtje kapot
. Maar, Ikea verkoopt het deurtje niet los, enkel samen met kastje
.
Dus ik klantenservice, nou blabla.. het gewoon toegegeven 'ja ik zou zeggen dat deurtje te groot is maar dat zeggen ze allemaal..en ik heb gewoon doorgeduwd' en toen kreeg ik nieuw deurtje hIHIGHIG
en hij zei 'ja als het niet lukt niet doorduwen maar gewoon terug komen he
'
Ja, maar zo houdt je de economie wel draaiende natuurlijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb nog een leuk verhaal over de media markt.
Had ooit een kabeltje gekocht, ging na een half jaar stuk, dus ik terugbrengen. Hadden ze hem opgestuurd naar een reparatiebedrijf, en dat bedrijf vroeg 43 euro reparatiekosten (terwijl het kabeltje 20 euro nieuw kostte), maar daar was de MM het niet mee eens omdat de schade volgens hun onder garantievoorwaarden viel. Dus de MM betaalde die 43 euro voor mij in ipv een nieuw kabeltje uit de schappen te halen.
_____ Dat reparatiebedrijf stuurde overigens gewoon een nieuwe kabel terug.
Dat wel ja, één goede weldoener die media marktquote:Op zondag 27 maart 2016 17:41 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ja, maar zo houdt je de economie wel draaiende natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |