Ohquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:00 schreef Divje het volgende:
[..]
God neegeen drugs meer voor mij. Alleen nog high van de liefde.
Une petite Crack_
Weet nooit wat ik moet zeggen op shit dat eindigt op '.. denk ik'quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:02 schreef Divje het volgende:
Ik ga m'n dirty mind in slaap sussen denk ik..
'Je weet zelf wat het beste voor je is.'quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet nooit wat ik moet zeggen op shit dat eindigt op '.. denk ik'
Wat zeg ik, zo ben ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:06 schreef Divje het volgende:
Rumag
ennnn. slaap lekker Crack_ helemaal energiek van de wijn enzo
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik lul maar wat, zie edit.
Edit je post efkes please
De wiet inwisselen voor drank jij komt er welquote:
Hahaha Mikeyquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De wiet inwisselen voor drank jij komt er wel
Ik ga ook minderen met wiet zodat ik meer kan gaan sportenquote:
Dat is wel een goede dealquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga ook minderen met wiet zodat ik meer kan gaan sporten
Niet eens ging me wel moeien daarna.quote:
Ik had begrepen dat Etsu weigert aan het ontvangende einde te staan, dus ik vermoed van niet.quote:
Een beetje. Maar hij was niet smerig. En bijna helemaal droog.quote:
Die 2 houden wel van een pintje.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Een beetje. Maar hij was niet smerig. En bijna helemaal droog.
We kwamen Fokkie en yats nog tegen. Yats was een beetje dronken volgens mij.
Pff wat een neppert.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 09:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Etsu weigert aan het ontvangende einde te staan, dus ik vermoed van niet.
Ik ga hier toch even op reagerne, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Staat zo in de koran maar zet mij maar weg als rechtse gekkie dat is makkelijker he.
Hoe bevalt het burgerlijk leven?quote:
Reageer eens op m`n andere postquote:
Momenteel niet veel tijd vriendinnetje is jarig. Verder is het wel bekend dat de meeste moslims neerkijken op niet moslims hoe je dat wil omschrijven mag iedereen zelf weten.quote:
Oke, je blijft dus ongenuanceerd reageren. Prima. Maar dan moet je de volgende keer niet huilen dat iedereen zo vervelend op je reageert mkay?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verder is het wel bekend dat de meeste moslims neerkijken op niet moslims hoe je dat wil omschrijven mag iedereen zelf weten.
Mooi merk je al dat je weer gewoon natuurlijk moe begint te worden? Succes met de zomertijd btw altijd een hekel aan gehad als ik werkte.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke, je blijft dus ongenuanceerd reageren. Prima. Maar dan moet je de volgende keer niet huilen dat iedereen zo vervelend op je reageert mkay?
En verder prima
Was vergeten dat die vannacht is omgezet inderdaadquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi merk je al dat je weer gewoon natuurlijk moe begint te worden? Succes met de zomertijd btw altijd een hekel aan gehad als ik werkte.
Euh, die is nog niet omgezet. Altijd zaterdag op zondag.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was vergeten dat die vannacht is omgezet inderdaad
Oh, ook goedquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, die is nog niet omgezet. Altijd zaterdag op zondag.
Bogie was trouwens niet zo vies. Alleen een beetje vochtig nog. Het viel allemaal wel mee.quote:
Ah gelukkig. Hij had zich al flink uitgeschud over mijn broekquote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Bogie was trouwens niet zo vies. Alleen een beetje vochtig nog. Het viel allemaal wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |