quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:40 schreef Crack_ het volgende:
Woww, sorry. Kreeg bezoek en was vergeten dat ik dit had gevraagd
![]()
sorry.
Maarja, dat is wel een kut streek. Helemaal als zij al een ander heeft en dan nog even laten weten ja euhm. Misschien als je een kut vriend was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:46 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Ik had zo m'n momentjesmaar dat was niks vergeleken bij dat rand-gedrag van haar
Achja, moet kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen zijn soms gemeen, en soms wat vaker. Maar expres gaat wel wat te ver ja, kusjes. Hopelijk snel beter
. Kuthoeren
Baby darling doll face honey
ja is lang geledenquote:
KOMT ALLEMAAL GOEDquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, moet kunnen.
Mensen zijn soms gemeen, en soms wat vaker. Maar expres gaat wel wat te ver ja, kusjes. Hopelijk snel beter
. Kuthoeren
Nee, doe ik ook bewust niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:50 schreef Sked het volgende:
Volgens mij moet je niet al te vaak drinken, Crack
Ja, twee glazen wijn.quote:
Wat? Crack proberen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook aangeschoten
i would too
God neequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? Crack proberen?
Nee dat zou ik nooit doen hoor, ik ben best drugsschuw![]()
![]()
Lees; enkel wiet en hoef niks anders en ook nooit wat anders gedaan (alcohol voor zeurpietjes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |