ja, ik ga binnenkort ook met vriendinnetje doen denk ik :d maar draag altijd strakke broeken bijna dus moet losse broeken kopen en dan nog goed nadenken of ik hem echt wil omdat het ook half jaar helingtijd kost en omg. Maar vind zoooooo mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik, mijn beste vriendin ging toen mee.
Maar waarom die? Er zijn zoveel andere plekkenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, ik ga binnenkort ook met vriendinnetje doen denk ik :d maar draag altijd strakke broeken bijna dus moet losse broeken kopen en dan nog goed nadenken of ik hem echt wil omdat het ook half jaar helingtijd kost en omg. Maar vind zoooooo mooi
Omdat ik die sexy vindquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom die? Er zijn zoveel andere plekken
Ik vond het allemaal maar kut ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ik die sexy vinden omdat ik geen andere plek weet die ik zou willen
![]()
al twijfel ik wel een beetje omdat het best een lastige is.. Had jij daar last van
Ik vind het bij kleine borsten wel schattigquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:51 schreef Crack_ het volgende:
Ja, tepel vind ik ook wel mooi maar ik heb hele kleine borsten en ook echt mini tepeltjes dus dat vind ik dan al gauw te groot of te ruig of whatevah.
quote:
Hou op, straks haal je me overquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het bij kleine borsten wel schattig
Echt?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:53 schreef Bolasie het volgende:
Vind piercings echt 3 keer niks, net als tattoos een afknapper
Ja, vind ik ook mooi maar geen zin dat iedereen richting mn tieten gaat te kijken en dan voel ik me net aandachtshoertjequote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit nog wel. Maar dan misschien 1.
Maar je moet het natuurlijk zelf wetenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:53 schreef Crack_ het volgende:
Hou op, straks haal je me over
Nee, tepel staat me niet, mn lieve tepeltjes . Hahahah nee vind niet schattig denk ik misschien als ik een leuke piercing zie maar mwehwemweh.
Even hulp boekje downloaden dan.quote:
Ja dat herken ik welquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook mooi maar geen zin dat iedereen richting mn tieten gaat te kijken en dan voel ik me net aandachtshoertje
Jaa, ga ik ook doen. Wil hem nu al twee maanden maar houdt me toch tegen dat gedoetjes erbij.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je moet het natuurlijk zelf wetenMaar ik wil toch wel zeggen denk er even goed over na.
Vind het zo pauperquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt?
Dat je het niks vind dat kan, maar afknapper ja?Waarom dan?
Why?!quote:
Dit is wel een piercing die meer zorg nodig is dan een neuspiercing, lippiercing etc.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, ga ik ook doen. Wil hem nu al twee maanden maar houdt me toch tegen dat gedoetjes erbij.
Zonde van die dame zeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit nog wel. Maar dan misschien 1.
Ik heb nog nooit een mooie tat of piercing gezien.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Why?!![]()
Sommige tats en piercings snap ik wel dat je die pauper vindt, maar alles?!
Ja, veel meer. En ik draag redelijk strakke kleren dus en beweeg ook wel veel dusja. En mweh mweh.. maar weet jequote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is wel een piercing die meer zorg nodig is dan een neuspiercing, lippiercing etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |