Omdat dat compleet kansloos is? Ook linkse democraten zijn niet dom, die weten ook best wel dat een verkiezing niet alleen gewonnen kan worden door een enkele flank van een partij.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:18 schreef DUTCHKO het volgende:
Ik heb Sanders interview met TYT eens goed bekeken maar de interviewer stuurde eigenlijk erop aan, dat als Sanders niet wint, WAAROM zou hij zich dan niet afscheiden en een eigen partij beginnen?..... best wel een interressante gedachte.....en waarom ook niet...
Neuh. Daar is hij bij lange na niet populair genoeg voor. Een groot gedeelte van de mensen die nu op hem stemmen zijn Democraten die niet zomaar de partij zullen verlaten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als hij dat doet, betekent dat dan dat het vrijwel zeker is dat er een Republikeinse president komt?
Populairder dan Nader en die was toch één van de redenen dat Bush in 2000 won. Bovendien hoef je ook niet gigantisch veel stemmen weg te trekken. Vaak is 5 a 10% al voldoende.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Neuh. Daar is hij bij lange na niet populair genoeg voor. Een groot gedeelte van de mensen die nu op hem stemmen zijn Democraten die niet zomaar de partij zullen verlaten.
Ok, maar is er iets dat er op wijst dat Sanders dat in z'n eentje zou kunnen doen?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Populairder dan Nader en die was toch één van de redenen dat Bush in 2000 won. Bovendien hoef je ook niet gigantisch veel stemmen weg te trekken. Vaak is 5 a 10% al voldoende.
Zijn huidige campagne bijvoorbeeld. Genoeg third party kandidaten die dat lukt.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok, maar is er iets dat er op wijst dat Sanders dat in z'n eentje zou kunnen doen?
75%?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:25 schreef Monolith het volgende:
De resultaten voor de caucusen van vandaag komen en klein beetje binnen:
http://www.politico.com/2(...)p/president?cmpid=sf
Washington met 7% van de stemmen geteld op ongeveer 75/25 voor Sanders.
Iets minder nu met 12% maar nog steeds ongeveer 75/25. Alaska inmiddels ook 15% binnen en Sanders op 80%.quote:
Vooral Washington tikt wel aardig aan. Nou was een redelijk verlies volgens mij wel ingecalculeerd door de Clintoncampagne, maar het lijkt me toch dat ze eerder iets van hooguit een 35/65 verdeling verwachtten daar.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:20 schreef Montov het volgende:
Als Sanders de 3 staten wint met 75% vs 25%, dan loopt ie toch weer 70 delegates in deze avond. Daarmee wordt Wisconsin en vooral New York toch weer belangrijk voor Clinton om te tonen dat Sanders niet enorme momentum heeft gekregen.
Dat is DC inderdaad, Washington ligt in het noordwesten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:39 schreef fixatoman het volgende:
Heeft Washington niet veel Afro-Amerikanen? Of is dat D.C.?
Dat blijkt ja haha. Ik dacht voor een splitseconde dat Sanders opeens alle minorities achter zich had gekregen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is DC inderdaad, Washington ligt in het noordwesten.
Schijnt een redelijk 'liberal' bolwerk te zijn.
Het enige waar ik Washington van ken is dat deze drie 'fine young men from Seattle' er vandaan komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:42 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Dat blijkt ja haha. Ik dacht voor een splitseconde dat Sanders opeens alle minorities achter zich had gekregen.
Goede smaakquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het enige waar ik Washington van ken is dat deze drie 'fine young men from Seattle' er vandaan komen.
Klopt. Washington is behoorlijk progressief in haar denken.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is DC inderdaad, Washington ligt in het noordwesten.
Schijnt een redelijk 'liberal' bolwerk te zijn.
Dat en Twin Peaks.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het enige waar ik Washington van ken is dat deze drie 'fine young men from Seattle' er vandaan komen.
En Nintendo en Microsoft hebben er hun hoofdkwartier, als we toch bezig zijn.quote:
Ik ben er geweest en was niet onder de indruk. Alleen de oudere districten zoals Queen Anne vind ik interessant.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
En Nintendo en Microsoft hebben er hun hoofdkwartier, als we toch bezig zijn.
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:28 schreef isax het volgende:
Bernie is op weg naar een sweep. Wat een strijd
Was ook wel verwacht hoor in dit soort liberale blanke Caucus staten, al lijkt met name Washington mij toch een iets grotere nederlaag te worden dan het team van Clinton gehoopt zal hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:28 schreef isax het volgende:
Bernie is op weg naar een sweep. Wat een strijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |