SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:26 schreef chufi het volgende:
Deze is nog voor Hut...De Spaanse uitvoering van The Passion, wat leuk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:26 schreef chufi het volgende:
Deze is nog voor Hut...Ik vind dat écht op de KKK lijken die gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik zat te wachten en er kwam niks.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij had je hem al gekaapt sneak, want ik kon niet openen
Dat was de kick adrenaline werkoverleg extra alert en overwerken. Nieuws begeleiden vanuit het startpunt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar wie voedt dat?
Ik bedoel, je kan de hele dag wel aan Twitter of een andere actuele Social Media groep gaan zitten lurken voor nieuws, maar dat ga je in de praktijk niet willen...
Alleen was dit waarschijnlijk al traditie voordat de KKK ooit werd opgerichtquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind dat écht op de KKK lijken die gasten
Mooi toch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was de kick adrenaline werkoverleg extra alert en overwerken. Nieuws begeleiden vanuit het startpunt.
Hoezo denk je dat dan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi toch?
Maar niet om in je uppie zelfstandig te doen, lijkt me...
Officiëel moet je 3 minuten wachten ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik zat te wachten en er kwam niks.
Toen heb ik 'm maar aangemaakt...
Hahahaha degene die graag de lapo pakt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Officiëel moet je 3 minuten wachten ofzo![]()
maar ja daar doen we hier niet aandus zal me verder worst zijn
ow... dan hebben die dat gepikt... daar kunnen ze in Spanje dan niks aan doen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen was dit waarschijnlijk al traditie voordat de KKK ooit werd opgericht
geen idee hoe je daar bij komt maar hou je daar vooral aan vastquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha degene die graag de lapo pakt.
Het zou mij een worst wezen iigquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
geen idee hoe je daar bij komt maar hou je daar vooral aan vast
Echt waarquote:
Juist de kerk was zn handen in onschuld.....quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dan hebben die dat gepikt... daar kunnen ze in Spanje dan niks aan doen.
Zit je slip te strak?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Officiëel moet je 3 minuten wachten ofzo![]()
maar ja daar doen we hier niet aandus zal me verder worst zijn
Nou...................... onschuldig zijn ze ook weer nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist de kerk was zn handen in onschuld.....
In je uppie al het laatste nieuws van de wereld vergaren en distribueren?quote:
Precies anders had ik het gedaan, wat een gelul op niks afquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je slip te strak?
Ik heb niet geteld, maar het leek lang. Van een officiële 3 minuten weet ik sowieso niks.
Volgende keer mag jij het nieuwe deel openen als ik de lapo heb...
Ik heb niet eens een slip aan, kan je nagaan ....quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je slip te strak?
Ik heb niet geteld, maar het leek lang. Van een officiële 3 minuten weet ik sowieso niks.
Volgende keer mag jij het nieuwe deel openen als ik de lapo heb...
Dat was mijn werk jaren geleden. Mijn verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In je uppie al het laatste nieuws van de wereld vergaren en distribueren?
Lijkt me praktisch ondoenlijk...
Ja daar houden we het op... Ik ben er niet van maar sinds ik de Semana Santa in Spanje heb mee gemaakt intrigeert het me.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou...................... onschuldig zijn ze ook weer nietmaar in dit geval kunnen ze er niks aan doen, laten we het daar maar op houden
Jankmuilquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een slip aan, kan je nagaan ....
en ik zal nooit meer de lapo pakken als het zo'n probleem is of als het daar ook maar enigzins op lijkt dat ik die wil hebben![]()
BIj deze is dat beloofd, heb ik per ongeluk wél de lapo kan iemand anders een nieuwe openen
Probleem?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik zal nooit meer de lapo pakken als het zo'n probleem is of als het daar ook maar enigzins op lijkt dat ik die wil hebben![]()
BIj deze is dat beloofd, heb ik per ongeluk wél de lapo kan iemand anders een nieuwe openen
Helemaal in je uppie?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was mijn werk jaren geleden. Mijn verantwoordelijkheid.
weer eenquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik was verantwoordelijk voor de wires ANP AP EPD Reuters de hele teringzooi. Eén van mijn taken bij de krantquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helemaal in je uppie?
Niet onderverdeeld per regio/onderwerp/aandachtsgebied of wat dan ook per persoon?
quote:
Niet of wel in je uppie?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik was verantwoordelijk voor de wires ANP AP EPD Reuters de hele teringzooi. Eén van mijn taken bij de krant
's avonds en 's nachts wel jaquote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:
The dramaquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Sas, laat Fann even een TT roepen, wil jij die veranderen en eventueel ook post 1 met de inhoud van Fann haar gading?
Alsof ik een topic zou willen kapen...
In de nacht was het meer standby voor de systemen. Ik ben best wel blij met mijn sloopwerk nuquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Dan wordt de papier krant al gedrukt en online zijn er ook niet zoveel updates.
Overdag moet dat natuurlijk volop gevoed worden voor de website en de krant van de volgende dag.
</aanname>
Elk voordeel heb ze nadeel...quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
In de nacht was het meer standby voor de systemen. Ik ben best wel blij met mijn sloopwerk nu
quote:
Jou hints zijn best dooszichtigquote:
Ook leuk dat je een nieuwe smiley hebt gevondenquote:
Ben je het al zatquote:
Bleu bleuquote:
Prima groentje wat mij betreft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Die laat zich kaas niet van het brood vreten.quote:
Gespleten persoonlijkheid. Handigquote:
Ben vaker in Antwerpen, Brussel vind ik geen fijne stad., Parijs alleen wanneer je weet hoe uit de buurt van toeristen te blijven.quote:
ze hebben net boeven opgepakt in Parijs, oppassen de komende dagenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben vaker in Antwerpen, Brussel vind ik geen fijne stad., Parijs alleen wanneer je weet hoe uit de buurt van toeristen te blijven.
Ben op de straat opgegroeid, wat dat betreft ben ik redelijk bijdehand.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:03 schreef sacha het volgende:
[..]
ze hebben net boeven opgepakt in Parijs, oppassen de komende dagen
Ik blijf gewoon binnen ...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:03 schreef sacha het volgende:
[..]
ze hebben net boeven opgepakt in Parijs, oppassen de komende dagen
Je woont wel in gevaarlijke buurt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar je weet toch nooit waar ze dan iets doen
Ja en? wat lul je nou. Blijf je binnen ofquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar je weet toch nooit waar ze dan iets doen
Buren te vriend houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je woont wel in gevaarlijke buurt.
Volgens mij was er al ter spraken dat de Arena Johan Cruijf zou worden. Dat hadden ze destijds al moeten doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:20 schreef chufi het volgende:
Morgen schijnt de zon weer.. En hebben we 2 JC stadions
Nee dat doen ze alleen wanneer iemand pas dood is ... En ook in Barcelona natuurlijk,,,,quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij was er al ter spraken dat de Arena Johan Cruijf zou worden. Dat hadden ze destijds al moeten doen.
Moeten ze alle bordjes weer veranderenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat doen ze alleen wanneer iemand pas dood is ... En ook in Barcelona natuurlijk,,,,
Leuk toch en weer extra kosten voor souvenirs etcquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten ze alle bordjes weer veranderen
Met één F net zoals ikquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk toch en weer extra kosten voor souvenirs etcZo houden ze de Chinese economie in stand...
Het is Cruijff met 2 effen weet ik veelquote:
Ah op die manier of is het Cruyff ? Dat zie je ook welquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is Cruijff met 2 effen weet ik veel
Je bent al bezig bedoel jequote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bekijk het maar ik ga plaatjes draaien.
zit op 50 procent van mijn leeftijd om hier te komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan ben je hier op de goede plek.
Dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
zit op 50 procent van mijn leeftijd om hier te komen.
Zo wat... Heb je vragen die je je ouders niet durft te stellen . zit je hier goedquote:Op vrijdag 25 maart 2016 00:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
zit op 50 procent van mijn leeftijd om hier te komen.
Nee denk zo maar is te gaan slapen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo wat... Heb je vragen die je je ouders niet durft te stellen . zit je hier goed
Afwisselend zou ik zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee denk zo maar is te gaan slapen.
Al heb ik wel een vraag. Hoe werkt een trio met 2 meiden ;p
Dat wordt hard werken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee denk zo maar is te gaan slapen.
Al heb ik wel een vraag. Hoe werkt een trio met 2 meiden ;p
nog nietquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Nergens waar je je zorgen om hoeft te maken .. Of ging het ergens fout?
Grijp je kans.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
tjaa. ik kon niet kiezen en zei als grapje tegelijk ze willen het nog doen oook
Juist ,,, doen en dan mag je het ons hier later vertellen hoe het wasquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
ofcourse ik ben nog jong en vrijgezel.
goed plan enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist ,,, doen en dan mag je het ons hier later vertellen hoe het was
Ja voor 2 moet je wel goed uitgerust zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:08 schreef tailfox het volgende:
Damn al zo laat ik vlucht naar mijn nest
is sws niet morgen. geen tijd dan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja voor 2 moet je wel goed uitgerust zijn
Mwah wel beetje zwaktebod ineens.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:08 schreef tailfox het volgende:
Damn al zo laat ik vlucht naar mijn nest
De jeugd van tegenwoordig is niet meer zoals het vroeger wasquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mwah wel beetje zwaktebod ineens.
Ik vind dat nog best wel meevallen, ben jong van geest en kan prima door de bocht met die jeugd tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig is niet meer zoals het vroeger was
De wereld is veel veranderd vergeleken met de tijd toen ik nog jong was.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:41 schreef chufi het volgende:
Ik zeg alleen dat ze anders zijn verder niets.. Ben ook nog jong van geest
Ja dat is inderdaad een feitquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De wereld is veel veranderd vergeleken met de tijd toen ik nog jong was.
Jij hebt en je dochter en je kleinzoon... Ik moet het doen met mn dochter op afstand,,, Maar ik doe mn bestquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe mijn best om het beetje te volgen en ben daar best wel goed in.
Dat lijkt me best wel lullig lijkt me, die van mij woont dichtbij.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt en je dochter en je kleinzoon... Ik moet het doen met mn dochter op afstand,,, Maar ik doe mn best
Ja dat is niet leuk. maar goed, ik ben er inmiddels aan gewendquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lijkt me best wel lullig lijkt me, die van mij woont dichtbij.
Met muts en dochter hebben we team samen, schoonzoon en kleinzoon horen er nu ook bij.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is niet leuk. maar goed, ik ben er inmiddels aan gewend
Gezelligquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met muts en dochter hebben we team samen, schoonzoon en kleinzoon horen er nu ook bij.
Ja, ik was oppas voor kleinzoon op dochter haar verjaardag.quote:
Bad granddad.. Daar zijn ook wel films overquote:Op vrijdag 25 maart 2016 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, ik was oppas voor kleinzoon op dochter haar verjaardag.
Ze is nu nog bezig om al die verkeerde dingen weer af te leren.
Die kinderen van tegenwoordig groeien veel te beschermd op, afharden die handel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Bad granddad.. Daar zijn ook wel films over
Goed zo ...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 02:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kinderen van tegenwoordig groeien veel te beschermd op, afharden die handel.
2e Paasdag moet ie weer mee de hele dag kijken hoe dat werkt met paarden.
Het valt hier nog mee.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 02:32 schreef chufi het volgende:
Als mijn kind hier op straat zou opgroeien weet ik niet of ik nog wat zou verstaan... Zeker hier met die straattaal
je valt in herhalingquote:
O jaquote:
Wat maakt een mens precies tot held eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zie ondertussen de beelden van Cruyff weer en denk, jeetje, de zoveelste 'held' uit mijn prille jeugd die er niet meer is.
vandaagquote:
Charisma? Bepaalde daden?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat maakt een mens precies tot held eigenlijk?
Ik vond Johan Neeskens beter eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zie ondertussen de beelden van Cruyff weer en denk, jeetje, de zoveelste 'held' uit mijn prille jeugd die er niet meer is.
Die zag ik ook altijd graag, zijn voetbalstijl was ietwat rauwer.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vond Johan Neeskens beter eerlijk gezegd.
ok wat is jouw charisma en heb je in je leven ook bepaalde daden gedaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:37 schreef drakin het volgende:
[..]
ok wat is jouw charisma en heb je in je leven ook bepaalde daden gedaan?
Waarom ben jij zelf dan niet een heldBen ik niet, was ook nooit mijn streven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Is dat je charisma?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ik niet, was ook nooit mijn streven.
Nee, en ik stel mezelf ook nooit zulke vragen.quote:
Ik was op het veld een kruising tussen JC en JNquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik blijf erbij, Johan Neeskens was beter, geen geklooi met penalties, de keeper stond nog stil en dan lag bal al snoeihard in het net.
Ik was rechtsbuiten, kwam altijd als reserve de laatste 20 minuten in het veld omdat ik nooit op de training kwamquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was op het veld een kruising tussen JC en JN
Ik speelde links op het middenveld, omdat ik een van de weinige "2 benige" spelers wasquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was rechtsbuiten, kwam altijd als reserve de laatste 20 minuten in het veld omdat ik nooit op de training kwam
Man uitspelen kon ik niet, de bal ging diep, ik kon hard rennen en wanneer ik 'm dan had gaf ik 'm gelijk voor.
De spits die wist dat en rende ook mee.
Met ijshockey was ik veel beter maar kwam gewicht tekort, na bodycheck moest ik altijd op de bank weer ff bijkomen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik speelde links op het middenveld, omdat ik een van de weinige "2 benige" spelers was
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik blijf erbij, Johan Neeskens was beter, geen geklooi met penalties, de keeper stond nog stil en dan lag bal al snoeihard in het net.
Heb alleen op voetbalclub gezeten, ijshockey was met school en we wonnen alles want we hadden gozer in team die later in Canada is gaan spelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:23 schreef chufi het volgende:
Bij mij hield het, op mn 17e, op na een zware knieblessure tijdens de kampioenswedstrijd aan het einde van het seizoen....
IJshockey van school, dat hoor je niet vaak.. Maar ja als er een ijsbaan is dan zou dat kunnen,, Helaas waren wij afhankelijk van natuurijs.. Ik kreeg ooit wel een ijshockey stick met pucks, mn zus had een vriendje die ijshockeydequote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb alleen op voetbalclub gezeten, ijshockey was met school en we wonnen alles want we hadden gozer in team die later in Canada is gaan spelen.
In mijn tijd waren de Tilburg Trappers groot en wanneer de vijver bevroren was dan ging het los daar, kwamen zelfs spelers van 1e TT meedoen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:39 schreef chufi het volgende:
[..]
IJshockey van school, dat hoor je niet vaak.. Maar ja als er een ijsbaan is dan zou dat kunnen,, Helaas waren wij afhankelijk van natuurijs.. Ik kreeg ooit wel een ijshockey stick met pucks, mn zus had een vriendje die ijshockeyde
Op de Havo was ik erg goed met honkbalquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wij deden op de middelbare school alleen heel af en toe zaalhockey, dat was meestal geen succes met die sticks.
Ik probeerde de gymles sowieso zoveel mogelijk te vermijden.
Ik wist dat er een team in Tilburg zat. Ik had geen eens ijshockey schaatsen.. Ik zat wel op gewoon schaatsen, daarvoor moesten we altijd op zondags trainen in Assenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In mijn tijd waren de Tilburg Trappers groot en wanneer de vijver bevroren was dan ging het los daar, kwamen zelfs spelers van 1e TT meedoen.
Daarnaast was er ook een hal met baan.
De Trappers tegen de Flyers, dat waren wel de wedstrijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In mijn tijd waren de Tilburg Trappers groot en wanneer de vijver bevroren was dan ging het los daar, kwamen zelfs spelers van 1e TT meedoen.
Daarnaast was er ook een hal met baan.
Ja, alles met een stick of bat was fun, daar kon je mee meppen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de Havo was ik erg goed met honkbal
Nederland is in die tijd ook nog een keer erg ver gekomen op WK en zaten ze ff in de hoofdpoule.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Trappers tegen de Flyers, dat waren wel de wedstrijden.
Amsterdam deed in de marge ook wat mee, maar Tilburg en Heerenveen waren de topclubs.
Met Larry van Wieren bij de Flyers als uitblinker...
Klopt, met al die halve Canadezen die hier speelden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nederland is in die tijd ook nog een keer erg ver gekomen op WK en zaten ze ff in de hoofdpoule.
Hockey is sowieso een drama sport.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Zaalhockey vond ik zo'n drama op de middelbare school,elke keer die sticks en ballen op je enkels, wij gingen dan gewoon in de andere zaal turnen, bankenvoetbal doen of ik ging oefenen op een eenwieler
In Tilburg hadden we ook geheim wapen op de tribune langs de boarding:quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, met al die halve Canadezen die hier speelden.
Ging vaak kijken bij de Tigers als ze tegen Tilburg of Heerenveen moesten.
Vaak flink klop dan, maar dat was ingecalculeerd...
En niemand die er iets van zei?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Tilburg hadden we ook geheim wapen op de tribune langs de boarding:
Rooie Stien met baksteen in de handtas en die knalde ze er regelmatig in
Ha, zo hadden we bij Ajax 'Ajax Moe' of 'Ajax Moeders'.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Tilburg hadden we ook geheim wapen op de tribune langs de boarding:
Rooie Stien met baksteen in de handtas en die knalde ze er regelmatig in
Bij ijshockey heb je weleens een opstootje langs de boarding en dan ging Stien vrolijk meemeppen met haar handtas.quote:
Moest het natuurlijk wel in de buurt zijn of kroop ze de boarding over?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij ijshockey heb je weleens een opstootje langs de boarding en dan ging Stien vrolijk meemeppen met haar handtas.
Je kon daar langs de boarding rond lopen en ze had er een neus voor waar ze moest staan.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 14:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Moest het natuurlijk wel in de buurt zijn of kroop ze de boarding over?
Typisch Hollandschse koopjesjagers?quote:De bedrijfsleider van het V&D-filiaal in Rijswijk heeft vandaag zijn winkel gesloten omdat hij de veiligheid van de mensen binnen niet kon garanderen. De massale toestroom was het gevolg van V&D's laatste Prijzencircus. Volgens Omroep West zou ook zijn gevochten in de winkel.
In Spanje is dat heel normaal.. Daar wordt een overledene meestal binnen 2 dagen begraven of gecremeerd. Soms is dat wel lullig voor verre familieleden die dan mogelijk niet op tijd kunnen komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Johan Cruyff wordt vanmiddag al gecremeerd.
Ze laten er geen gras over groeien
Ik hoorde dat vanmorgen inderdaad al, maar vind na 24 uur wel erg snel. Als je bedenkt hoe lang het in NL weleens duurt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje is dat heel normaal.. Daar wordt een overledene meestal binnen 2 dagen begraven of gecremeerd. Soms is dat wel lullig voor verre familieleden die dan mogelijk niet op tijd kunnen komen.
De zwaan uit de Jordaanquote:
paar weken terugquote:
Dat is m.i. soms veel te lang, langer dan een week......quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat vanmorgen inderdaad al, maar vind na 24 uur wel erg snel. Als je bedenkt hoe lang het in NL weleens duurt.
Het lijk wordt met een speciaal koel-systeem voor ontbinding behoed.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is m.i. soms veel te lang, langer dan een week......
De reden weet ik ook niet precies.. Mogelijk het klimaat, maar dat is tegenwoordig niet meer van invloed.. Ze hebben gewoon koelkamers heb ik gezien...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat vanmorgen inderdaad al, maar vind na 24 uur wel erg snel. Als je bedenkt hoe lang het in NL weleens duurt.
Ik ben niet wezen kijken hier in Amsterdam... Ik heb gewoon niets nodig,quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Typisch Hollandschse koopjesjagers?
Mijn (ex, toen nog niet) schoonvader lag een week lang thuis in de woonkamer op ijs, ik vond dat een lugubere bedoeling.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het lijk wordt met een speciaal koel-systeem voor ontbinding behoed.
http://www.devene.nl/webw(...)ler/products_detail/
Ik ook niet, ik was aan het denken om voor de laatste keer even te gaan kijken, maar als ik over de drukte lees heb ik geen zin meer.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben niet wezen kijken hier in Amsterdam... Ik heb gewoon niets nodig,
hij blijft toch een paar weken open? Dus de drukte zal vast wel weer afnemen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik was aan het denken om voor de laatste keer even te gaan kijken, maar als ik over de drukte lees heb ik geen zin meer.
Ik had al zulkse toestanden verwacht en dan pas ik ook, misschien volgende week of zo...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik was aan het denken om voor de laatste keer even te gaan kijken, maar als ik over de drukte lees heb ik geen zin meer.
Hier tot 16 april las ik, misschien dat ik ook nog wel een keer binnenloop, mocht ik er toevallig langs komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:48 schreef drakin het volgende:
[..]
hij blijft toch een paar weken open? Dus de drukte zal vast wel weer afnemen.
volgende week of over twee weken ga ik kijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier tot 16 april las ik, misschien dat ik ook nog wel een keer binnenloop, mocht ik er toevallig langs komen.
Dat is een eigen keuze, je mag ook in de koelkast van het uitvaartcentrum...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn (ex, toen nog niet) schoonvader lag een week lang thuis in de woonkamer op ijs, ik vond dat een lugubere bedoeling.
Ik zag vanmiddag beelden van de V&D in Haarlem.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Typisch Hollandschse koopjesjagers?
Daar wil jij je, net als ik, toch niet tussen begeven lijkt me zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag beelden van de V&D in Haarlem.
Alsof er een tornado doorheen gegaan was, een enorme bende.
Triest...
Ik heb een aantal weken al afscheid genomen van V&D.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar wil jij je, net als ik, toch niet tussen begeven lijkt me zo.
Bij mijn neef waren de boeketten nog groter dan het ventje zelf.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn (ex, toen nog niet) schoonvader lag een week lang thuis in de woonkamer op ijs, ik vond dat een lugubere bedoeling.
De roltrapquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:12 schreef chufi het volgende:
Zo te zien valt er volgende week weinig meer te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 83% gewijzigd door Treehut362 op 25-03-2016 17:46:48 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik heb nog maar tot en met 4quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:11 schreef chufi het volgende:
Even de laatste aflevering gekeken Vinyl (TV Series 2016– ) - IMDb
Ik kijk de Engelse versie en stream het ipv downloadquote:
Oh ok ik heb wel even geduld toffe serie. Ah wel met engelse sub's Ook goedquote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk de Engelse versie en stream het ipv download
De aflevering van de 20 maart was een tribute aan Bowie
Dit lijkt me ook wel wat ... 11.22.63 (TV Mini-Series 2016) - IMDbquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok ik heb wel even geduld toffe serie. Ah wel met engelse sub's Ook goed
8,8 sterretjesquote:Op vrijdag 25 maart 2016 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook wel wat ... 11.22.63 (TV Mini-Series 2016) - IMDb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Je kunt inmiddels weer op je benen staan?quote:
beetje duizelig nog, en misselijk van geuren van eten, de Aap heeft volgens mij het ergste gehad, ik ben er bijnaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kunt inmiddels weer op je benen staan?
Het is daar elke 2 week wel raak...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:58 schreef sacha het volgende:
[..]
beetje duizelig nog, en misselijk van geuren van eten, de Aap heeft volgens mij het ergste gehad, ik ben er bijna
achterover?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
IK zal kijken wat er te drukken valt voor jou
The Voice Kidsquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:21 schreef sacha het volgende:
is er nog iets op tv () of zal ik hier blijven?
oh jaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Of je kunt het Nederlands elftal af zien gaan
goede reden om weer misselijk te wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het al te laat en staan ze op -4
Ik kan me er niet druk om maken.. Vind het alleen wel respectloos richting JC om zo slecht te presterenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:53 schreef sacha het volgende:
[..]
goede reden om weer misselijk te worden
ik ben ook misselijk nu. echt vervelend weet niet hoe het komt.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:53 schreef sacha het volgende:
[..]
goede reden om weer misselijk te worden
virusje skattiequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:06 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik ben ook misselijk nu. echt vervelend weet niet hoe het komt.
ja ik denk het, en volgens mij is dat virus naar me hoofd gestegen want heb nu ook hoofdpijn. bah! ik heb waarschijnlijk teveel nagedacht.quote:
het zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:19 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja ik denk het, en volgens mij is dat virus naar me hoofd gestegen want heb nu ook hoofdpijn. bah! ik heb waarschijnlijk teveel nagedacht.
ooh jee! ik begin nu ook al te hoesten hiero. zeker teveel sigareten gerookt vandaag.quote:
Wat moet je hier zo laat nog doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:26 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh jee! ik begin nu ook al te hoesten hiero. zeker teveel sigareten gerookt vandaag.
pfff en ik moet straks ook nog naar amsterdam rijden. ik ben eigenlijk gewoon te moe.![]()
![]()
.........................
ik zeg toch ik moet waker blijfen want ik moet straks naar amsterdam toe. ik moet daar zijn om kwart voor 12.quote:
Ik vraag alleen maar wat je zo laat komt doen...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:35 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik zeg toch ik moet waker blijfen want ik moet straks naar amsterdam toe. ik moet daar zijn om kwart voor 12.
in amsterdam bedoel je?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar wat je zo laat komt doen...
ja tuurlijk doe ik voorzichtig. moet alleen opassen dat ik niet in slaap val achter het stuur.quote:
Ah ok dan hoef je de binnenstad iig niet in.. Hoe ver moet je rijden dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:40 schreef matthias24 het volgende:
[..]
aha oke. ja ik moet iemand ophalen vandaar. amsterdam sloterdijk.
drie kwartier ongeveer. ja gelukig hoef ik idd niet naar de binnenstad te rijden. lijkt me helemaal niet fijn zo midden in de drukte.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok dan hoef je de binnenstad iig niet in.. Hoe ver moet je rijden dan?
Nee zeker met al dat voetbalvolk dat de stad intrekt of afdruipt....quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:43 schreef matthias24 het volgende:
[..]
drie kwartier ongeveer. ja gelukig hoef ik idd niet naar de binnenstad te rijden. lijkt me helemaal niet fijn zo midden in de drukte.
ja dank je wel man.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zeker met al dat voetbalvolk dat de stad intrekt of afdruipt....
Maar goede reis
Doe voorzichtig en goede reisquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:50 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jaaja ik ga ook zo hoor.fijne avond alvast.
Nee nog niet .. tis weekend weet je.. Maar op zich geen bezwaar. Geschikt met een vinkjequote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:56 schreef sacha het volgende:
heb je de adoptie papieren voor matthias al klaar sjoef?
ow gelukkig, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen zometeenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog niet .. tis weekend weet je.. Maar op zich geen bezwaar. Geschikt met een vinkje
Ja slaap maar lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ow gelukkig, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen zometeen
Je mag van mij ook wakker blijven hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:03 schreef sacha het volgende:
[..]
zet jij alles in de slaapstand?![]()
[ afbeelding ]
ik stort inquote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag van mij ook wakker blijven hoor
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk.. Hier zal er weinig gebeuren..
wiee?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Hey jij weer.. Ken je Anonymousz ook?
paspoortcontrole danquote:
Waar?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Iemand deed een verzoekje onder die naam, volgens mij voor jou
maar zoooo cutequote:
Net op R49 en het is een haar als ik het goed hebquote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
Waar?
Ik ken hem niet denk ik.
Welk verzoekje?
ik luister wel mee maar welk verzoekje was het dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Net op R49 en het is een haar als ik het goed heb
Ja dat weet ik niet meer.. Ik schakelde net in en bij de refresh was het verdwenenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik luister wel mee maar welk verzoekje was het dan?
ik zeg... doenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 01:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt? Dan geef ik hem een aai over zijn bol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |