SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:26 schreef chufi het volgende:
Deze is nog voor Hut...De Spaanse uitvoering van The Passion, wat leuk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:26 schreef chufi het volgende:
Deze is nog voor Hut...Ik vind dat écht op de KKK lijken die gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik zat te wachten en er kwam niks.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij had je hem al gekaapt sneak, want ik kon niet openen
Dat was de kick adrenaline werkoverleg extra alert en overwerken. Nieuws begeleiden vanuit het startpunt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar wie voedt dat?
Ik bedoel, je kan de hele dag wel aan Twitter of een andere actuele Social Media groep gaan zitten lurken voor nieuws, maar dat ga je in de praktijk niet willen...
Alleen was dit waarschijnlijk al traditie voordat de KKK ooit werd opgerichtquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind dat écht op de KKK lijken die gasten
Mooi toch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was de kick adrenaline werkoverleg extra alert en overwerken. Nieuws begeleiden vanuit het startpunt.
Hoezo denk je dat dan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi toch?
Maar niet om in je uppie zelfstandig te doen, lijkt me...
Officiëel moet je 3 minuten wachten ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik zat te wachten en er kwam niks.
Toen heb ik 'm maar aangemaakt...
Hahahaha degene die graag de lapo pakt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Officiëel moet je 3 minuten wachten ofzo![]()
maar ja daar doen we hier niet aandus zal me verder worst zijn
ow... dan hebben die dat gepikt... daar kunnen ze in Spanje dan niks aan doen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen was dit waarschijnlijk al traditie voordat de KKK ooit werd opgericht
geen idee hoe je daar bij komt maar hou je daar vooral aan vastquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha degene die graag de lapo pakt.
Het zou mij een worst wezen iigquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
geen idee hoe je daar bij komt maar hou je daar vooral aan vast
Echt waarquote:
Juist de kerk was zn handen in onschuld.....quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dan hebben die dat gepikt... daar kunnen ze in Spanje dan niks aan doen.
Zit je slip te strak?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Officiëel moet je 3 minuten wachten ofzo![]()
maar ja daar doen we hier niet aandus zal me verder worst zijn
Nou...................... onschuldig zijn ze ook weer nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist de kerk was zn handen in onschuld.....
In je uppie al het laatste nieuws van de wereld vergaren en distribueren?quote:
Precies anders had ik het gedaan, wat een gelul op niks afquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je slip te strak?
Ik heb niet geteld, maar het leek lang. Van een officiële 3 minuten weet ik sowieso niks.
Volgende keer mag jij het nieuwe deel openen als ik de lapo heb...
Ik heb niet eens een slip aan, kan je nagaan ....quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je slip te strak?
Ik heb niet geteld, maar het leek lang. Van een officiële 3 minuten weet ik sowieso niks.
Volgende keer mag jij het nieuwe deel openen als ik de lapo heb...
Dat was mijn werk jaren geleden. Mijn verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In je uppie al het laatste nieuws van de wereld vergaren en distribueren?
Lijkt me praktisch ondoenlijk...
Ja daar houden we het op... Ik ben er niet van maar sinds ik de Semana Santa in Spanje heb mee gemaakt intrigeert het me.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou...................... onschuldig zijn ze ook weer nietmaar in dit geval kunnen ze er niks aan doen, laten we het daar maar op houden
Jankmuilquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een slip aan, kan je nagaan ....
en ik zal nooit meer de lapo pakken als het zo'n probleem is of als het daar ook maar enigzins op lijkt dat ik die wil hebben![]()
BIj deze is dat beloofd, heb ik per ongeluk wél de lapo kan iemand anders een nieuwe openen
Probleem?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik zal nooit meer de lapo pakken als het zo'n probleem is of als het daar ook maar enigzins op lijkt dat ik die wil hebben![]()
BIj deze is dat beloofd, heb ik per ongeluk wél de lapo kan iemand anders een nieuwe openen
Helemaal in je uppie?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was mijn werk jaren geleden. Mijn verantwoordelijkheid.
weer eenquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik was verantwoordelijk voor de wires ANP AP EPD Reuters de hele teringzooi. Eén van mijn taken bij de krantquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helemaal in je uppie?
Niet onderverdeeld per regio/onderwerp/aandachtsgebied of wat dan ook per persoon?
quote:
Niet of wel in je uppie?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik was verantwoordelijk voor de wires ANP AP EPD Reuters de hele teringzooi. Eén van mijn taken bij de krant
's avonds en 's nachts wel jaquote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:
The dramaquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Sas, laat Fann even een TT roepen, wil jij die veranderen en eventueel ook post 1 met de inhoud van Fann haar gading?
Alsof ik een topic zou willen kapen...
In de nacht was het meer standby voor de systemen. Ik ben best wel blij met mijn sloopwerk nuquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Dan wordt de papier krant al gedrukt en online zijn er ook niet zoveel updates.
Overdag moet dat natuurlijk volop gevoed worden voor de website en de krant van de volgende dag.
</aanname>
Elk voordeel heb ze nadeel...quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
In de nacht was het meer standby voor de systemen. Ik ben best wel blij met mijn sloopwerk nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |