De deelnemers voor 2016quote:VETGEDRUKT = LIVEREGISTRATIE RTL7
FEBRUARY
4 Leeds Premier League Darts 1
11 Newcastle Premier League Darts 2
18 Dublin, Ireland Premier League Darts 3
25 Aberdeen Premier League Darts 4
MARCH
3 Exeter Premier League Darts 5
10 Nottingham Premier League Darts 6
17 Glasgow Premier League Darts 7
24 Liverpool Premier League Darts 8
31 Cardiff Premier League Darts 9
APRIL
7 Sheffield Premier League Darts 10
14 Belfast Premier League Darts 11
21 Bournemouth Premier League Darts 12
28 Birmingham Premier League Darts 13
MAY
5 Manchester Premier League Darts 14
12 Rotterdam, Netherlands Premier League Darts 15
19 London Premier League Darts Play-Offs
Order Of Playquote:1. Michael van Gerwen
2. Gary Anderson
3. Adrian Lewis
4. Phil Taylor
5. Peter Wright
6. James Wade
7. Michael Smith
8. Raymond van Barneveld
9. Dave Chisnall
10. Robert Thornton
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smith gaat het zeker niet halenquote:Op donderdag 24 maart 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dus alleen nog 'spannend' voor de 8e plaats @ Judgement Night.
1 en 5 in een paar beurtenquote:
Welnee dat valt wel meequote:Op donderdag 24 maart 2016 23:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat een waardeloze gozer die Dagoduck joh
Uitstekende postquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je niet kan winnen, moet je zorgen dat je niet verliest.
Zoiets zal Thornton vast denken.
Jij neemt moeiteloos de teksten van J.C. overquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je niet kan winnen, moet je zorgen dat je niet verliest.
Zoiets zal Thornton vast denken.
Ik ben in blakende vorm vandaag.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij neemt moeiteloos de teksten van J.C. over
Het is maar de competitiefase. Als hij in de zeventiende week met de beker staat, klaag jij ook niet.quote:
Gary gaat weer 2 keer pieken in een jaarquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is maar de competitiefase. Als hij in de zeventiende week met de beker staat, klaag jij ook niet.
Zeer zeker nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is maar de competitiefase. Als hij in de zeventiende week met de beker staat, klaag jij ook niet.
Vertel eens waar het misging bij Phil?quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:27 schreef F.M.D. het volgende:
twee keer achter elkaar niet winnen is gewoon slecht voor michael en z'n spel was nummer 1 onwaardig vandaag.
Jij bent wel heel snel kritisch zeg.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:27 schreef F.M.D. het volgende:
twee keer achter elkaar niet winnen is gewoon slecht voor michael en z'n spel was nummer 1 onwaardig vandaag.
Blijft hilarisch hoe selectief jouw geheugen is.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:27 schreef F.M.D. het volgende:
Met het zicht van iemand die 's nachts door een weiland loopt zonder licht.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:26 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Gary gaat weer 2 keer pieken in een jaar
F.M.D. loopt al sinds de opkomst van Van Gerwen opvallend veel Taylor te verdedigen en Van Gerwen te bashen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blijft hilarisch hoe selectief jouw geheugen is.
is waar, maar vandaag was wel een off day en natuurlijk hij kan niet 52 weken top zijn, maar tegen Thornton.... pfffffffquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Van Gerwen in de PL ooit tegen Whitlock speelde. Die was dramatisch bezig en toch zette hij uit het niets een goede pot neer tegen MvG. Mentaliteit kan je beste maar ook je slechtste vriend zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is waar, maar vandaag was wel een off day en natuurlijk hij kan niet 52 weken top zijn, maar tegen Thornton.... pfffffff
klopt....quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Van Gerwen in de PL ooit tegen Whitlock speelde. Die was dramatisch bezig en toch zette hij uit het niets een goede pot neer tegen MvG. Mentaliteit kan je beste maar ook je slechtste vriend zijn.
Daar doelde ik ook op. Hij loopt hier continu Taylor op te hemelen en doet net alsof die in zijn hoogtijdagen nooit een gemiddelde onder de 100 gooide, terwijl dit natuurlijk verre van de waarheid is.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
F.M.D. loopt al sinds de opkomst van Van Gerwen opvallend veel Taylor te verdedigen en Van Gerwen te bashen.
Ach, wat mij betreft gaat hij lekker uitwapperen op de Atlantische Oceaan en gaat hij zich lekker voorbereiden op de World Matchplay 2016. Volgens mij is er geen dag dat hij rustig op het bankje zit en eens niet aan darten doet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt....
En hij zag er ook heel grieperig uit
Het eerste jaar dat het WK in het Alexandra Palace gooide, is daar een heel goed voorbeeld van. Wat was Taylor toen slecht zeg. Wel meteen het laatste WK dat hij met slanke barrels gooide.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op. Hij loopt hier continu Taylor op te hemelen en doet net alsof die in zijn hoogtijdagen nooit een gemiddelde onder de 100 gooide, terwijl dit natuurlijk verre van de waarheid is.
Raybarquote:Raymond van Barneveld beseft dat hij donderdagavond een extreem hoog niveau moet halen om kans te maken op een zege tegen Michael van Gerwen in de Premier League Darts.
"Natuurlijk probeer ik elke week op mijn best te spelen, maar zeker in duels met Michael is dat broodnodig", blikt Van Barneveld in gesprek met Sky Sports vooruit op de negende speelavond van de prestigieuze dartscompetitie.
"Ik kan niet even terugschakelen, want de man is in topvorm. Het is bizar."
Eind vorig jaar zorgde Van Barneveld voor een grote verrassing door Van Gerwen uit te schakelen op het WK in Londen.
"Iedereen sprak toen lovende woorden. Toch was het gewoon een wedstrijd die ik won. Ik was trots, maar uiteindelijk maakte het weinig uit omdat ik de titel niet won. Vorig jaar versloeg hij me dertien keer en won ik vier keer van hem."
Embassy
Van Barneveld vermoedt dat hij onder Nederlandse dartsfans populairder is dan Van Gerwen, de recente successen van de jongste van het tweetal ten spijt.
"Niemand vergeet 1998 en 1999", verwijst de Hagenaar naar zijn overwinningen op de toenmalige Embassy.
"Mensen in Nederland volgen darts wel, maar ze kijken vooral naar het WK en de Premier League. En op het laatste WK klopte ik Michael. Hoe het in Engeland zit met de populariteit weet ik niet. Als we demonstraties doen, zie ik heel veel mensen die om zijn handtekening vragen of met hem op de foto willen."
Dat deed even pijn. Ik ben er inmiddels overeen gegroeid.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog steeds een trauma aan december.
Als je dat artikel ook leest: hij kickt alleen op toernooien waar de media-aandacht mega is.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:38 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie Febo vanavond wel weer alles gooien om vervolgens niks meer te presteren
Klopt, maar dat is best lang bekend toch? Matchplay, UK Open, WGP presteert hij vaak geen reet laat staan de vloertoernooien.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je dat artikel ook leest: hij kickt alleen op toernooien waar de media-aandacht mega is.
En dan doet hij het vaak nog sterk op de GSoD en dat was het wel.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is best lang bekend toch? Matchplay, UK Open, WGP presteert hij vaak geen reet laat staan de vloertoernooien.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog steeds een trauma aan december.
Moet Chisnall minstens een punt pakken en Thornton er liefst met 0-7 afgezwieberd worden. Zou het zonde vinden als Chizzy eruit vliegt.quote:
Ohja ik ook. Want hij heeft zo'n opzwepend nummer. Als Chizzy het podium betreed ben ik al minstens 3x in mijn onderbroekje klaargekomen van opwinding.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou het zonde vinden als Chizzy eruit vliegt.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is geen .gifquote:
20:00 gewoon.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is geen .gif
Je bent af.
Hoelaat begint het dartsen op RTL7 vanavond ? Tripod in de studio ?
lex emmers kan dit ook #lexnaarallypallyquote:
Ahoy>Wembleyquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:58 schreef de_boswachter het volgende:
.!!!!!
Hij gaat liever dartsen kijken dan de Play Off finale halen
Hij heeft wel gelijk dat dit niet echt boeitquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:10 schreef Max23 het volgende:
"Nu eerst de partij tegen James Wade en Gary Anderson"
Marcel zit er weer
Nou ja, er volgen hierna nog 7 speelrondesquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat dit niet echt boeit
laatste potquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Wanneer MVG tegen de Knar ?
De eerste krijgt een award
Had het meer over de eerste de beste chauvinist/''dartsliefhebber'' die dit gaat vragenquote:
hollandse avondquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Had het meer over de eerste de beste chauvinist/''dartsliefhebber'' die dit gaat vragen
De laatste leuke wedstrijden zijn geweest toen hij Taylor eraf mepte op de WGP 2014 en op de WMP2015.quote:
Normaal gesproken worden Smith - Taylor & Thornton - Lewis ook niet spannend.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
godsamme wordt het zo'n avond ja? dan ga ik over een half uurtje pitten.
Wade is echt debiel saai ja. En wat Stijn zegt tegen Suljo altijd genotquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Gerrie zet hem even in een hogere versnelling. Doei Wade.
Of Mark Webster. Da's ook een kuttegenstander voor dat format.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wade is echt debiel saai ja. En wat Stijn zegt tegen Suljo altijd genot
quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Mark Webster. Da's ook een kuttegenstander voor dat format.
Spidergod. Heb al zin in de Matchplay. Nog 2,5 maandquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier overigens de momentele rankings. Kan nog genoeg veranderen maar schat dat 21000pond op de Pro Tour ranking genoeg is om zeker te zijn. Veel leuke wedstrijden in potentiequote:
Wordt een zeer drukke zomer.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Spidergod. Heb al zin in de Matchplay. Nog 2,5 maand
Die valt inmiddels half over de oche met zijn dartyfus.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt ontzettend mee, Mani.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die valt inmiddels half over de oche met zijn dartyfus.
Nee, dat valt helemaal niet ontzettend mee, Stijn.quote:
Ik maak me meer zorgen over de mentale gesteldheid van Newton, Hamilton en Dolan.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, dat valt helemaal niet ontzettend mee, Stijn.
"een diesel die op stoom moet komen"quote:
Ik heb ooit een plaatje gezien wat Mani gemiddeld wegschrokt voor hij een rondje gaat fietsen.quote:
lekker een kwartiertje kukidentreclame, wie wil dat nou nietquote:
WK 2008 tegen Taylor?quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mogen raden tijdens welke wedstrijd dit was.
En toch gooi ik aardig wat pijltjes. Ik weet niet waar het mis gaat.quote:
Ik had ooit de wedstrijd op YouTube achteraf gezien.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme.
Hoe weet je dat zo schnell
De schoorsteen moet wel blijven roken he.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een plaatje gezien wat Mani gemiddeld wegschrokt voor hij een rondje gaat fietsen.
Dat is niet gezond.
Dat was een walgelijk WK. Taylor zwijnde drie wedstrijden op rij tegen de meest krankzinnig slechte tegenstanders. Van Gerwen uitgezonderd. Daarna Walsh en Tabernquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik had ooit de wedstrijd op YouTube achteraf gezien.
Ja dat was echt ongelofelijk toen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was een walgelijk WK. Taylor zwijnde drie wedstrijden op rij tegen de meest krankzinnig slechte tegenstanders. Van Gerwen uitgezonderd. Daarna Walsh en Tabern
Ja nu herinner ik het me weer.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist jij dat Van Barnevelds eerste PDC WK-wedstrijd tegen een net 16 jarige jongen was?
WTFquote:
Hij moest darten tegen het broertje van Raya van Mattaveld.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16 jaar en #gezelligrond. Topshow.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zomaar even geskipt naar 6 minuten en Lewis zweet al als een varken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jullie weten ook vast niet dat de enige echte Anthony Fleet ook op het PDC WK heeft gegooid.
2006 is een leugen want het was het WK 2007.
rip Jawsquote:
Ik ben nog steeds verdrietig om Jawsquote:
Vermist sinds het WK2014quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verdrietig om Jaws
Barney op het WKquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk gooit er iemand een keer een 9-dart tegen Taylor.
Talentje die Jan.quote:
En dat Taylor dan ook gewoon eerst een 9-darter mist in die leg op de dubbelquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een sudden-death-leg zou het leukst zijn.
Ik hoop dat ie niet op je landt.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:23 schreef luckass het volgende:
doei even samen met smis van een brug springen
ik ben overigens viesdunquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou een krater van formaat worden, poeh
Ruk ze ouwe papzakquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:31 schreef Bolasie het volgende:
Helaas, dikzak. Ik zap overigens even naar NPO1, tijd voor Katjagodin.
och ja, dat welquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:35 schreef luckass het volgende:
[..]
ze is gewoon nog steeds lekker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |