Normaal gesproken worden Smith - Taylor & Thornton - Lewis ook niet spannend.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
godsamme wordt het zo'n avond ja? dan ga ik over een half uurtje pitten.
Wade is echt debiel saai ja. En wat Stijn zegt tegen Suljo altijd genotquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Gerrie zet hem even in een hogere versnelling. Doei Wade.
Of Mark Webster. Da's ook een kuttegenstander voor dat format.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wade is echt debiel saai ja. En wat Stijn zegt tegen Suljo altijd genot
quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Mark Webster. Da's ook een kuttegenstander voor dat format.
Spidergod. Heb al zin in de Matchplay. Nog 2,5 maandquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier overigens de momentele rankings. Kan nog genoeg veranderen maar schat dat 21000pond op de Pro Tour ranking genoeg is om zeker te zijn. Veel leuke wedstrijden in potentiequote:
Wordt een zeer drukke zomer.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Spidergod. Heb al zin in de Matchplay. Nog 2,5 maand
Die valt inmiddels half over de oche met zijn dartyfus.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt ontzettend mee, Mani.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die valt inmiddels half over de oche met zijn dartyfus.
Nee, dat valt helemaal niet ontzettend mee, Stijn.quote:
Ik maak me meer zorgen over de mentale gesteldheid van Newton, Hamilton en Dolan.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, dat valt helemaal niet ontzettend mee, Stijn.
"een diesel die op stoom moet komen"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |