lekker een kwartiertje kukidentreclame, wie wil dat nou nietquote:
WK 2008 tegen Taylor?quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mogen raden tijdens welke wedstrijd dit was.
En toch gooi ik aardig wat pijltjes. Ik weet niet waar het mis gaat.quote:
Ik had ooit de wedstrijd op YouTube achteraf gezien.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme.
Hoe weet je dat zo schnell
De schoorsteen moet wel blijven roken he.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een plaatje gezien wat Mani gemiddeld wegschrokt voor hij een rondje gaat fietsen.
Dat is niet gezond.
Dat was een walgelijk WK. Taylor zwijnde drie wedstrijden op rij tegen de meest krankzinnig slechte tegenstanders. Van Gerwen uitgezonderd. Daarna Walsh en Tabernquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik had ooit de wedstrijd op YouTube achteraf gezien.
Ja dat was echt ongelofelijk toen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was een walgelijk WK. Taylor zwijnde drie wedstrijden op rij tegen de meest krankzinnig slechte tegenstanders. Van Gerwen uitgezonderd. Daarna Walsh en Tabern
Ja nu herinner ik het me weer.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist jij dat Van Barnevelds eerste PDC WK-wedstrijd tegen een net 16 jarige jongen was?
WTFquote:
Hij moest darten tegen het broertje van Raya van Mattaveld.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16 jaar en #gezelligrond. Topshow.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zomaar even geskipt naar 6 minuten en Lewis zweet al als een varken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jullie weten ook vast niet dat de enige echte Anthony Fleet ook op het PDC WK heeft gegooid.
2006 is een leugen want het was het WK 2007.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |