quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:08 schreef Bolasie het volgende:
De show duurt trouwens tot 21:00, daarna uitmelkerij
Om Half Negen The Passion-genot.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:08 schreef Bolasie het volgende:
De show duurt trouwens tot 21:00, daarna darts.
Ik weiger om dat te kijken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om Half Negen The Passion-genot.
Onderweg naar Havannaquote:
waar ligt Havanna?!quote:
Optreden van de Stones.quote:
Ben nu met bestralingen bezig, eind september ben ik met alles klaar. gaat hartstikke goedquote:
Echt heel goed om te horen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben nu met bestralingen bezig, eind september ben ik met alles klaar. gaat hartstikke goed
quote:
Hugo Borst is een held. Sinds zijn vertrek bij SV is dat programma bergafwaarts gegaan.quote:
Hugo Borst die even Van Gaal aanpakte omdat die mensen met een beperking als minderwaardig zagquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hugo Borst is een held. Sinds zijn vertrek bij SV is dat programma bergafwaarts gegaan.
Ik vind Aad altijd wel fascinerend. Lijkt alsof die man totaal in z'n eigen wereldje leeft.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:20 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nog niet zo onder de indruk.van deze uitzending, jullie?
Haten op Aad wordt hier op FOK! niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
Welke speler neemt Aad nou serieus?
Nee, beetje verplicht nummertje lijkt het.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:20 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nog niet zo onder de indruk.van deze uitzending, jullie?
Was DWDD ook al.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, beetje verplicht nummertje lijkt het.
Ik hou het ook voor gezien.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:23 schreef Bolasie het volgende:
ik zap weg jongens
lekker voetbal kijken zo
True, wel leuk om de verhalen te horen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Aad altijd wel fascinerend. Lijkt alsof die man totaal in z'n eigen wereldje leeft.
Naar de Stones in Cuba.quote:
Dan kan je net zo goed VI niet uitzenden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:41 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk neemt Wilfred Aad in de zeik in een begrafenisuitzending. Dat kan niet.
Ja, dat doen we. Klap erop.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Camp Nou naamsverandering naar Cruijff? zeg het maar jongens.
Als ik erover ga praten dan ben ik opeens in BNW, dus ik laat mijn mening over die ziekte voor mezelf.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:00 schreef xzaz het volgende:
Goede uitzending. Wat is kanker toch een kut ziekte.
Prima.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik erover ga praten dan ben ik opeens in BNW, dus ik laat mijn mening over die ziekte voor mezelf.
Ik ben nu naar TV / The Passion 2016 #2 in Amersfoort! aan het kijken.quote:
Dooie boel denk ik. later terugkijken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
Dit gaat een hele saaie aflevering worden.
En na 2400 Cruijff-Meiden van Hollandquote:Op donderdag 24 maart 2016 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Ach na een Cruijff-Journaal, Cruijff-EénVandaag, Cruijff-Sportjournaal, Cruijff-De Wereld Draait Door, Cruijff-extra Voetbal Inside, Cruijff-Nieuwsuur kan een Cruijff-Pauw er ook nog wel bij.
dat is ook helemaal waar dentziequote:Op donderdag 24 maart 2016 23:44 schreef DrDentz het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)2dd-f2b976b2dade.mp4
Je moet gewoon bij de jongens van sigaarblogpuntcom kijken, die hebben altijd de mp4.
Nee, wel echt voetbal.quote:
Voetbal dus.quote:
Niet normaal, echt een heel ander mens.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Die dikke Johan was nog uit de tijd dat hij hele schalen bitterballen weg werkten
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maandag gaat Gijp zich ergeren aan alle lofuitingen die over Cruijff zijn gedaan.
Misschien niet als Genee hem voor de uitzending vraagt om het een beetje netjes te houden neequote:
Gijp zal het wel gewoon terecht vinden dat er zoveel wordt stil gestaan bij de dood van Cruijff.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien niet als Genee hem voor de uitzending vraagt om het een beetje netjes te houden nee
Vraag me wel af waarom Gijp er niet bij was tijdens de extra uitzending
twitter:
Dat is z'n dochterquote:Op zondag 27 maart 2016 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lekkere vrouw heeftie trouwens![]()
[ afbeelding ]
Je kan je toch niet voorstellen dat zij de genen van Aad heeft.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2016 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lekkere vrouw heeftie trouwens![]()
[ afbeelding ]
Wellicht was mijn conclusie ietwat vooringenomen en te snel inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]![]()
![]()
Je loopt met je eigen domheid te koop.
Denk jij dat Aad gek isquote:Op zondag 27 maart 2016 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Maar is Aad getrouwd met zijn dochter? Anders snap ik die foto niet.
quote:Op zondag 27 maart 2016 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Maar is Aad getrouwd met zijn dochter? Anders snap ik die foto niet.
quote:Op zondag 27 maart 2016 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk jij dat Aad gek is?
[ afbeelding ]
Ik wilde net gaan luisteren. Wat heeft dit voor nut zonder Johan Derksenquote:
Commercie , anders is het mosterd na de maaltijd bij dat tuigquote:Op zondag 27 maart 2016 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan luisteren. Wat heeft dit voor nut zonder Johan Derksen
Kan gebeurenquote:Op zondag 27 maart 2016 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wellicht was mijn conclusie ietwat vooringenomen en te snel inderdaad.
Ben toch wel blij met die commercie. Ik ben uit nieuwsgierigheid nog even die DWDD-uitzending gaan terugkijken en dat is zo verschrikkelijk slijmerig. Ze willen het niet over moeilijke episodes hebben, zoals de strijd bij Ajax, of de afscheidswedstrijd tegen Bayern. Bij VI gaan ze ook niet kritisch over Cruijff praten, maar het is tenminste een normaal gesprek. Niet dat hijgerige. Gewoon omdat er ook wat niet-Amsterdammers aan tafel zitten, en een Wim Kieft die zelf profvoetballer was toen hij Cruijff meemaakte. Die ook een bewonderaar was, maar niet een journalistieke slippendrager. Of een Aad de Mos, die allemaal dingen gaat vertellen 'die nog nooit onthuld zijn', maar die ook helemaal niet interessant zijn, wat eigenlijk wel een beetje vertederend is. Ik vond het verrassend prettige tv voor zo'n dag.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Commercie , anders is het mosterd na de maaltijd bij dat tuig
Ze hadden ook kunnen kiezen voor Albert Verlinde, Beau en Winston de Pool.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:24 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ben toch wel blij met die commercie. Ik ben uit nieuwsgierigheid nog even die DWDD-uitzending gaan terugkijken en dat is zo verschrikkelijk slijmerig. Ze willen het niet over moeilijke episodes hebben, zoals de strijd bij Ajax, of de afscheidswedstrijd tegen Bayern. Bij VI gaan ze ook niet kritisch over Cruijff praten, maar het is tenminste een normaal gesprek. Niet dat hijgerige. Gewoon omdat er ook wat niet-Amsterdammers aan tafel zitten, en een Wim Kieft die zelf profvoetballer was toen hij Cruijff meemaakte. Die ook een bewonderaar was, maar niet een journalistieke slippendrager. Of een Aad de Mos, die allemaal dingen gaat vertellen 'die nog nooit onthuld zijn', maar die ook helemaal niet interessant zijn, wat eigenlijk wel een beetje vertederend is. Ik vond het verrassend prettige tv voor zo'n dag.
Co Adriaanse op visite bij Aad ?quote:Op zondag 27 maart 2016 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk jij dat Aad gek is?
[ afbeelding ]
Waar ging het over?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:58 schreef superniger het volgende:
Derksen is nu te zien bij RTL Boulevard.
ga je schamen x 3quote:Op maandag 28 maart 2016 19:32 schreef Pino0 het volgende:
Hele lage verwachtingen, dan kan het alleen nog maar meevallen.
Hansie Hansie is net als van der Gijp een karikatuur van zichzelf geworden. Hansie word expres boos en van der Gijp met al zijn 'Bruna' teksten, terwijl hij natuurlijk echt wel weet dat hij Bruma heet![]()
Nogmaals, de glans van dit programma is er vanaf, en dat laten de kijkcijfers ook wel blijken.
Er zijn nog regelmatig uitzendingen waarin er veel over voetbal wordt gesproken vind ik (vooral bij afwezigheid van Gijp), volgens mij wisselen dat expres af om iedereen tevreden te houden. D.w.z. de mensen die houden van schijtlol (heb je in dit topic een hoop van), en daarnaast de mensen die serieuze gesprekken over voetbal willen.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:32 schreef Pino0 het volgende:
Hele lage verwachtingen, dan kan het alleen nog maar meevallen.
Hansie Hansie is net als van der Gijp een karikatuur van zichzelf geworden. Hansie word expres boos en van der Gijp met al zijn 'Bruna' teksten, terwijl hij natuurlijk echt wel weet dat hij Bruma heet![]()
Nogmaals, de glans van dit programma is er vanaf, en dat laten de kijkcijfers ook wel blijken.
Waarom zou het niet over Cruijff mogen gaanquote:Op maandag 28 maart 2016 20:01 schreef Bolasie het volgende:
Hansie vandaag
Als het maar niet té lang over JC gaat vandaag, dan zap ik weg
Waar zeg ik dat het niet over JC mag gaan?quote:Op maandag 28 maart 2016 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou het niet over Cruijff mogen gaan
we weten nu wel dat ie dood isquote:Op maandag 28 maart 2016 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou het niet over Cruijff mogen gaan
Niet meer dan normaal dat Derksen, Gijp en Hans ook hun zegje erover willen doen.quote:
Dat mag ook, ik geef ook aan dat ze het er gewoon over mogen hebben.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal dat Derksen, Gijp en Hans ook hun zegje erover willen doen.
Het is niet zomaar iemand die overleden is.
Veel meer valt er ook niet te bespreken. Beetje wat over het Nederlands Elftal en dat is het dan.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:07 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat mag ook, ik geef ook aan dat ze het er gewoon over mogen hebben.
Het gaat er mij om dat het niet té lang moet duren, op een gegeven moment heb je alle beelden gezien en alle verhalen gehoord de afgelopen dagen (wat terecht is natuurlijk).
Tuurlijk, maar dan natuurlijk wel in country-western stijl.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 20:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb Derksen niet vaak direct over de persoon Cruijff gehoord, zonder dat het over bijvoorbeeld in de context van de jeugdopleiding-discussie was, dus benieuwd wat hij erover gaat zeggen.
Wilfred is ook benieuwd.twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 28-03-2016 om 17:41:36Vanavond Johan Derksen voor het eerst over Johan Cruijff. Ben benieuwd naar zijn herinneringen @RTL7 @VoetbalInside #legende reageer retweet
quote:Op maandag 28 maart 2016 20:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]Wilfred is ook benieuwd.twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 28-03-2016 om 17:41:36Vanavond Johan Derksen voor het eerst over Johan Cruijff. Ben benieuwd naar zijn herinneringen @RTL7 @VoetbalInside #legende reageer retweet
Een combinatie is perfect, het lijkt alsof ze tegenwoordig met de rem erop aan tafel zitten. Ook gaat het soms 15 minuten over 1 onderwerp terwijl er andere onderwerpen veel relevanter zijn (objectief gezien).quote:Op maandag 28 maart 2016 20:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er zijn nog regelmatig uitzendingen waarin er veel over voetbal wordt gesproken vind ik (vooral bij afwezigheid van Gijp), volgens mij wisselen dat expres af om iedereen tevreden te houden. D.w.z. de mensen die houden van schijtlol (heb je in dit topic een hoop van), en daarnaast de mensen die serieuze gesprekken over voetbal willen.
Ze zouden eigenlijk een hele aflevering moeten besteden om de hele selectie van het Nederlands elftal stuk voor stuk tot aan de enkels toe af te zagen.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:18 schreef bascross het volgende:
Gewoon de hele uitzending over Cruijff. Waar moeten ze het anders over hebben? De nobodies die van iedereen verliezen en niet naar het EK gaan?
JanCees komt gewoon samen met ons VI kijken hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 20:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het niet over JC mag gaan?
En terecht.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:20 schreef Pino0 het volgende:
En ja, word weer een Cruijff inside... nu geloof ik het wel weer hoor.
Dan hoef je alleen Van Oostveen af te zeiken. De rest kan simpelweg niet beter, inclusief Danny Blind.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk een hele aflevering moeten besteden om de hele selectie van het Nederlands elftal stuk voor stuk tot aan de enkels toe af te zagen.
Same.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind er weinig aan.
Doe mij Sensi maar.
quote:Op maandag 28 maart 2016 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JanCees komt gewoon samen met ons VI kijken hoor
Jij hebt gewoon geen smaak.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind er weinig aan.
Doe mij Sensi maar.
Mooi en leuk, alleen mij iets te leuk.quote:
Schattig wel.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sensi "anders gaat de chips overal heen vliegen"
ik mis de tijden van the a-team en the dukes of hazzard op 7quote:Op maandag 28 maart 2016 20:25 schreef DrDentz het volgende:
Eindelijk is dat programma waar de boetes nog in guldens worden betaald afgelopen.
Daar ging het toch om?quote:Op maandag 28 maart 2016 20:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je hebt alleen op de korte termijn wat aan haar, de volgende dag moet je haar direct lozen.
ik wil ook wel met Sensi spelenquote:Op maandag 28 maart 2016 20:25 schreef DrDentz het volgende:
Sensi is een act. Sensi speelt Sensi. En dat doet ze met verve.
Ik zal het die avond al doen. Even je kwark dumpen en hup t huis uitquote:Op maandag 28 maart 2016 20:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je hebt alleen op de korte termijn wat aan haar, de volgende dag moet je haar direct lozen.
Dat wel ja.quote:
Cullen is echt los dit jaar. Gaan we nog veel van horen dit tv seizoenquote:Op maandag 28 maart 2016 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Anderson whitewash gekregen van Cullen
https://www.youtube.com/channel/UCxOG2GP5vaf_N8zJrFm9lOwquote:Op maandag 28 maart 2016 20:27 schreef luckass het volgende:
wat is het youtube-kanaal van Sensi ook alweer
En toen werd je wakker met een vieze onderbroekquote:Op maandag 28 maart 2016 20:27 schreef DrDentz het volgende:
Sensi kwam eens bij me staan in de kroeg, vroeg ze of ze me een keertje mocht pijpen. Toen zei ik nee en ben ik aan de andere kant gaan staan. Omdat ik daar gewoon niet van gediend ben.
Als Sensi ooit komt te overlijden worden al haar filmpjes de hele avond herhaald.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:27 schreef luckass het volgende:
wat is het youtube-kanaal van Sensi ook alweer
lekker hoor ik moet alleen altijd zo boeren van de spa roodquote:Op maandag 28 maart 2016 20:25 schreef KingRoland het volgende:
Even een glaasje spa citroen halen brb.
thanksquote:Op maandag 28 maart 2016 20:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCxOG2GP5vaf_N8zJrFm9lOw
Die dikzak zal Lays wel weer komen promotenquote:Op maandag 28 maart 2016 20:29 schreef Nober het volgende:
Het begint dus KingRoland gaat eten. Of doet hij die act niet meer?
Nee, misschien vrijdag.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:29 schreef Nober het volgende:
Het begint dus KingRoland gaat eten. Of doet hij die act niet meer?
heeft hij ook een shirt aan met boordreclame van lays??quote:Op maandag 28 maart 2016 20:30 schreef luckass het volgende:
[..]
Die dikzak zal Lays wel weer komen promoten
Lays is HEEL ERG lekkerquote:Op maandag 28 maart 2016 20:30 schreef luckass het volgende:
[..]
Die dikzak zal Lays wel weer komen promoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Wat een troela blijft dat toch ook.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCxOG2GP5vaf_N8zJrFm9lOw
quote:Op maandag 28 maart 2016 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lays is HEEL ERG lekkerCrocky >>> LaysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen eten, alle winkels dicht met Pasen hier.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:31 schreef Koffieplanter het volgende:
VI met het bord op schoot, niks mis mee.
dorp?quote:Op maandag 28 maart 2016 20:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb geen eten, alle winkels dicht met Pasen hier.
Biblebelt?quote:Op maandag 28 maart 2016 20:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja vergeten dat het maandag ook nog Pasen is.
Ohquote:Op maandag 28 maart 2016 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JanCees komt gewoon samen met ons VI kijken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |