twitter:ADSportwereld twitterde op donderdag 24-03-2016 om 13:27:25Johan Cruijff is overleden reageer retweet
twitter:HartvNL twitterde op donderdag 24-03-2016 om 13:29:12BREAKING: Voetballegende Johan Cruijf (68) is overleden. reageer retweet
quote:Cruyff Quotes:
1. Je moet schieten, anders kun je niet scoren.
2. Alleen kan je niks, je moet het samen doen.
3. Als je niet kan winnen, moet je zorgen dat je niet verliest.
4. Als wij de bal hebben, kunnen hun niet scoren.
5. Voetbal is simpel, maar simpel voetballen blijkt vaak het moeilijkste wat er is.
6. Als Italianen één kans krijgen, maken ze er twee.
7. Je gaat het pas zien als je het door hebt.
8. Voetbal is simpel: je bent op tijd of je bent te laat. Als je te laat bent moet je eerder vertrekken.
9. Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken.
10. Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander.
11. Kijk, de bal is een essentieel onderdeel van het spel.
12. Voetbal is een spel van fouten. Wie de minste fouten maakt wint.
13. Elk nadeel heb zijn voordeel.
14. In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk
quote:Cruijff overleden, NPO past programmering aan
Donderdagmiddag werd bekend dat Johan Cruijff op 68-jarige leeftijd in zijn woonplaats Barcelona is overleden. De Nederlandse Publieke Omroep past op zowel televisie als radio de programmering aan en op npo.nl is een speciale pagina te vinden met programma’s waarin de voetballegende te zien was.
Tot 18.00 uur zijn doorlopend extra uitzendingen van het NOS Journaal op NPO 1 te zien. Deze extra uitzendingen zijn hier te volgen. Tussen 18.00 en 18.30 uur is een extra lang NOS Journaal, inclusief sport. Vervolgens EenVandaag (AVROTROS) en DWDD (VARA). Na een extra lang journaal van 20.00 uur is The Passion (EO/KRO-NCRV) om 20.40 uur live te zien op NPO 1.
Hallo Nederland (MAX) om 16.35 uur en Tijd voor Max (MAX) om 17.10 uur verhuizen van NPO 1 naar NPO 2. Van 20.30 tot 22.00 uur is een ingelaste Studio Sport Extra (NOS) met beelden en gasten.
Op alle radiozenders wordt aandacht besteed aan Johan Cruijff. Op NPO Radio 1 verzorgt de NOS de komende uren een speciale uitzending over Cruijff.
Ben zelf niet zo van de dodenverheerlijking, dus is dit echt zo nodig?quote:
Dat kan toch geen toeval zijn!!!111!!quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, 7+7, 2+12, 9+5 enz..
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat kan toch geen toeval zijn!!!111!!
Een fatsoenlijke naam voor dat gedrocht, het mocht eens tijd worden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:57 schreef Hathor het volgende:
Amsterdam Arena binnenkort Johan Cruyff stadion.
Aanslagen in Brussel, dood van Johan Cruijff, en nog gaat The Passion gewoon door. Wat moet er DAN gebeuren om daar vanaf te komen?quote:
quote:
staat gewoon een bericht op hun facebook... rustig maar...quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:26 schreef Em31 het volgende:
Zo ongeveer elke voetbalclub tweet erover, met uitzondering van Real Madrid.![]()
hoe lang had ie die al klaar liggen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:01 schreef biertapper het volgende:
http://binnenland.eenvand(...)smeets_johan_is_dood
twitter:HermanvdZandt twitterde op donderdag 24-03-2016 om 15:06:20Vanavond op NPO2 van 20.30 tot 22 uur een extra uitzending ivm overlijden Johan Cruijff. #14 reageer retweet
Dat stuk op Ajax.nl is ook te gênant voor woordenquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:26 schreef Em31 het volgende:
Zo ongeveer elke voetbalclub tweet erover, met uitzondering van Real Madrid.![]()
Zou kunnen. Weet je niet, kan ook gaandeweg de uitzending gebeuren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
De NOS had de draaiboeken al klaar liggen, lijkenpikkers. Complete docu's ineens in elkaar gestoken binnen 2 uur.!!!
Lijkt me logisch als iemand een dodelijke ziekte heeftquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
De NOS had de draaiboeken al klaar liggen, lijkenpikkers. Complete docu's ineens in elkaar gestoken binnen 2 uur.!!!
Ik verwacht dat er binnen ajax een aantal mensen een stuk geruster zijn nu...quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat stuk op Ajax.nl is ook te gênant voor woorden
Een uur na de bekendwording een stukje van 3 regels
het zou juist behoorlijk suf zijn als je pas wat in elkaar gaat flansen op het moment dat hij echt dood gaat...quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Cruijff was niet overhypedquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:51 schreef TheThirdMark het volgende:
Hij was vroeger een goede voetballer. Daarna niets meer dan een overhypte man die niets zinnigs te zeggen had, niets meer presteerde en toch geliefd was omdat hij als een Don Quichot zijn eigen ding deed.
RIP, en nu graag iets belangrijkers. De groei van aarsmaden op de kont van een kalf ofzo.
Als hij zondag weer opstaat... Dan is het echt de verlosser..quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aanslagen in Brussel, dood van Johan Cruijff, en nog gaat The Passion gewoon door. Wat moet er DAN gebeuren om daar vanaf te komen?
+1quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Cruijff was niet overhyped
Hij was een geweldige voetballer en een geweldige trainer. En die aarsmaden op je kont presteren waarschijnlijk meer dan jij ooit zal doen
Zou wel een stunt zijn jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:55 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als hij zondag weer opstaat... Dan is het echt de verlosser..
Niet eens op NPO1.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:42 schreef golfer het volgende:
twitter:HermanvdZandt twitterde op donderdag 24-03-2016 om 15:06:20Vanavond op NPO2 van 20.30 tot 22 uur een extra uitzending ivm overlijden Johan Cruijff. #14 reageer retweet
1983 jaar na de dood van JCquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:55 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als hij zondag weer opstaat... Dan is het echt de verlosser..
Maar shit. Wat een voetballer was het. En een nare dood. Hopelijk heeft hij niet teveel geleden. Een Hollandse held is niet mee.
1+9+8+3=21quote:
1983quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
1+9+8+3=21
dit zijn 2 cijfers
opgeteld is dat 3
2/3 * 21 = ........14
Wel creepy...
Of het nieuwe FC Barcelona stadion wordt na hem vernoemdquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:57 schreef Hathor het volgende:
Niks mis mee om voorbereid te zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Ik neem aan dat Matthijs dit toch ook wel opgepikt heeft?quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Niks mis mee om voorbereid te zijn.
1983 = 1+9+8+3 = 1 * (9+8) - 3 = 14.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
1+9+8+3=21
dit zijn 2 cijfers
opgeteld is dat 3
2/3 * 21 = ........14
Wel creepy...
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het ging beter met Johan. En de NOS bleef het maar herhalen op Studio Sport.
Maar wel stiekem alvast de draaiboeken hebben klaar liggen. ALLES VOOR DE KIJKCIJFERS MENSEN !!11111
De EO hebben hun eigen avondvullende programma met hun verlosser die ook ongeveer deze dagen stierf...quote:
Special rondom Johan Cruijff. Met Jack, Frits, Mart en Jan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:14 schreef Cynix ® het volgende:
Ik neem aan dat Matthijs dit toch ook wel opgepikt heeft?
JC de verlosser?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:17 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
De EO hebben hun eigen avondvullende programma met hun verlosser die ook ongeveer deze dagen stierf...
Ik kijk naar npo 2quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:17 schreef thesiren.nl het volgende:
De EO hebben hun eigen avondvullende programma met hun verlosser die ook ongeveer deze dagen stierf...
de draaiboeken liggen voor Beatrix ook al klaar hoor,en die is nog kerngezondquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Maar wel stiekem alvast de draaiboeken hebben klaar liggen. ALLES VOOR DE KIJKCIJFERS MENSEN !!11111
Voor bijna alle belangrijke mensen hebben ze wel een archiefje alvast klaarliggen, je wilt toch niet iedere keer met je bek vol tanden staan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
quote:
twitter:BeatrixPrinses twitterde op donderdag 24-03-2016 om 14:15:55Heeft Patricia Paay de redactie van #dwdd al gebeld? reageer retweet
Oh, dus je mag niet geschokt zijn als je dit nieuws krijgt?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Johan Cruijff: rookt in zijn vitale jaren 80 sigaretten per dag
in 1991, op 44 jarige leeftijd krijgt hij aderverkalking aan het hart.
in 2015, op 68 jarige leeftijd, krijgt hij te horen dat hij longkanker heeft.
in 2016, op 68 jarige leeftijd, overlijdt hij.
Het zal mij benieuwen wie vanavond het woord "geschokt", en "onverwacht" in de mond neemt….
quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:41 schreef golfer het volgende:
twitter:BeatrixPrinses twitterde op donderdag 24-03-2016 om 14:15:55Heeft Patricia Paay de redactie van #dwdd al gebeld? reageer retweet
Dat iemand met issues heeft met zijn gezondheid is heel iets anders dan iemand die al jarenlang op sterven ligt. Cruyff was ziek maar het idee bestond dat het naar omstandigheden Goed met hem ging. Het is dus nog enigszins onverwacht te noemen en geschokt mag iedereen voor zichzelf bepalen in deze.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Johan Cruijff: rookt in zijn vitale jaren 80 sigaretten per dag
in 1991, op 44 jarige leeftijd krijgt hij aderverkalking aan het hart.
in 2015, op 68 jarige leeftijd, krijgt hij te horen dat hij longkanker heeft.
in 2016, op 68 jarige leeftijd, overlijdt hij.
Het zal mij benieuwen wie vanavond het woord "geschokt", en "onverwacht" in de mond neemt….
Ahh matching klokkiesquote:
Mag wel.....quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh, dus je mag niet geschokt zijn als je dit nieuws krijgt?
"naar omstandigheden goed"quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:49 schreef Slaro het volgende:
RIP en sterkte voor de nabestaanden.
[..]
Dat iemand met issues heeft met zijn gezondheid is heel iets anders dan iemand die al jarenlang op sterven ligt. Cruyff was ziek maar het idee bestond dat het naar omstandigheden Goed met hem ging. Het is dus nog enigszins onverwacht te noemen en geschokt mag iedereen voor zichzelf bepalen in deze.
Die andere J.C. is op npo1 de verlosser op npo2.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
NPO14!!!
1+4=5 - 1 - 1 - 1 = 2
Dus vandaar NPO 2 wsch.
Toch kwam het einde ook voor zijn naasten onverwacht snel:quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
"naar omstandigheden goed"
Zoiets heb ik in eigen kennissen en familiekring al zo vaak gehoord.
Uiteindelijk is "kanker in combinatie met een bepaalde leeftijd" in mijn ervaring altijd een verloren strijd en een kwestie van tijd.
Dus nee, ik ben zelf zelden "geschokt".
Ik ken het enkel bij jonge mensen en dan bij zelfmoord of een verkeersongeval.
quote:Er is nog geen besluit genomen over de uitvaart van Johan Cruijff, zo meldt zijn manager Carole Thate aan de NOS. "We zijn zeer verrast door deze enorme terugslag. Toen wij naar buiten kwamen met het bericht dat de uitslagen positief waren, was dat ook echt zo. De familie heeft nog geen beslissing genomen over de uitvaart van Cruijff."
ah oke, mijn excuusquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:57 schreef FANN het volgende:
[..]
man ik was al verder, ik dacht toen nog écht dat het een foutje was
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:57 schreef Hathor het volgende:
Bronquote:Burgemeester Van der Laan meent dat veel Amsterdammers een Johan Cruijff-stadion wel zien zitten.
'Het is nog vroeg, maar ik denk dat veel Amsterdammers wel in hun hoofd hebben om de Arena voortaan het Johan Cruijff-stadion te noemen', stelt Van der Laan. 'Ik denk dat je kan volhouden dat de Arena er nooit geweest zou zijn zonder Cruijff. Ik stel het niet voor, maar ik denk er aan. En ik weet zeker dat een heleboel mensen dit in hun hoofd zullen hebben.'
Ze kunnen er toch nog wel snel een apostel nr 14 aan toevoegen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:17 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
ziet er niet gezond uit nee. Medicijnenquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:49 schreef Onnoman het volgende:
ik schrok beetje van deze foto
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:50 schreef RedFever007 het volgende:
ziet er niet gezond uit nee. Medicijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |