joh wat een inkopper ....quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:43 schreef HulkHeld het volgende:
Dit overkomt meerdere mensen deze dag..
Opgezet hoofd door de medicatie,had ik ook.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Van deze foto schrok ik eigenlijk wel.
welke foto?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opgezet hoofd door de medicatie,had ik ook.
Kutnieuws.
Vanavond live op Ned 1 gaat ook die andere JC er live aanquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Dinsdag: België
Woensdag: V&D
Donderdag: Cruijff dood
Vrijdag: ? ? ?
jezus aan het kruis genageldquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Dinsdag: België
Woensdag: V&D
Donderdag: Cruijff dood
Vrijdag: ? ? ?
Maar bij de één staan we er meer bij stil dan een ander.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vanavond live op Ned 1 gaat ook die andere JC er live aan
daarom heb je oorlogenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:47 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Maar bij de één staan we er meer bij stil dan een ander.
Het zou toch niet hequote:Op donderdag 24 maart 2016 13:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Die andere JC kwam na drie dagen weer terug rond dezelfde tijd 2016 jaar geleden.
Klopt Yvonne, komt van de medicatiequote:Op donderdag 24 maart 2016 13:45 schreef yvonne het volgende:
Opgezet hoofd door de medicatie,had ik ook.
Kutnieuws.
welke jc?quote:
tja.. straks vieren we met pasen dat Johan is herrezenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Johan = jezus dus. Herrijst waarschijnlijk een dag te vroeg.
Bedoel je Passion? dat komt op npo1quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:46 schreef MrBadGuy het volgende:
jezus!quote:
pushbericht vind ik niet gek voor een idool als Cruijff, maar extra nieuws-uitzending vind ik ook een beetje over the topquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:51 schreef nattermann het volgende:
Ja, rip enzo.
Maar een extra nieuwsuitzending en pushberichten?
Terecht.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:51 schreef nattermann het volgende:
Ja, rip enzo.
Ja, dit is wereldnieuws.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:51 schreef nattermann het volgende:
Ja, rip enzo.
Npo 1 is ned 1quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bedoel je Passion? dat komt op npo1
Nou nee ik niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:47 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Maar bij de één staan we er meer bij stil dan een ander.
jawel.. ook jijquote:
Beetje afwisseling in the passionquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:51 schreef Onnoman het volgende:
[..]
tja.. straks vieren we met pasen dat Johan is herrezen
Moest even nadenken maar goede woordspelingquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje hè, als Rintje Ritsma overlijdt komt er ook geen extra nieuwsuitzending.quote:
Dit lijkt me wel terecht. Wereldnieuws natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:51 schreef nattermann het volgende:
Ja, rip enzo.
Ja dat zei ik ook al. Uniek. Of het nou debiel was of niet. Het was gewoon uniek en nu wordt het cult.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:53 schreef Hexagon het volgende:
Naast voetbal is natuurlijk ook Cruijffiaans taalgebruik een van de dingen die niet vergeten gaat worden
cnn ookquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel terecht. Wereldnieuws natuurlijk
Vergeet de live blog niet van de NOS. niet de N.O.S maar zoals Johan dat alleen kon uitspreken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:51 schreef nattermann het volgende:
Ja, rip enzo.
Rintje Ritsma met Johan Cruijff vergelijkenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje hè, als Rintje Ritsma overlijdt komt er ook geen extra nieuwsuitzending.
Alsof iemand in zuid Amerika weet wie Rintje Ritsma isquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje hè, als Rintje Ritsma overlijdt komt er ook geen extra nieuwsuitzending.
Plus wat hij allemaal niet voor sport in het algemeen deed met de courts, cruijff school etc etc. Ultieme held en opperbaasquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:54 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al. Uniek. Of het nou debiel was of niet. Het was gewoon uniek en nu wordt het cult.
Noshquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
Vergeet de live blog niet van de NOS. niet de N.O.S maar zoals Johan dat alleen kon uitspreken.
Oh?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak er een topic over, kan het hier over Johan gaan.
Cremeren misschien.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zal hij begraven worden in Spanje of NEderland?
50/50quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zal hij begraven worden in Spanje of NEderland?
Nog maar een extra minuut stilte dan. 2 rouwbanden om.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:55 schreef iBenny het volgende:
Morgen moet het NL's elftal tegen Frankrijk... Daar zal dan ook wel flink wat aandacht naartoe gaan
doe normaal..quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:32 schreef FANN het volgende:
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)d-door-de-volkskrant
of toch niet?
Achja rintje heeft meer tournooien gewonnenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Rintje Ritsma met Johan Cruijff vergelijken
Een praalgrafquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, die krijgt een graf, kan niet anders...
We hebben Mart nog. Maar voor hoe lang.quote:
door de chemo waarschijnlijk?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Van deze foto schrok ik eigenlijk wel.
Nu is het aan iemand om een cruijfiaans grafschrift te bedenken.quote:
68 zelfsquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:57 schreef Onnoman het volgende:
69 veel te jong eigenlijk
ik hoop toch wel ouder te worden
Dit vind ik een mooie ...quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nu is het aan iemand om een cruijfiaans grafschrift te bedenken.
Nog lang mag ik hopen. Dan wil ik ook niet meer levenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben Mart nog. Maar voor hoe lang.
Klopt toen kanker geconstateerd werd zei hij "Ik weet niet alleen dat ik kanker heb" of iets in die trant, die man had wel een manier met woorden die uniek was ja.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:57 schreef MrSalazar het volgende:
Ik heb wel vaker naar zijn hoofd gekeken. Maar nu pas kijk ik echt naar zn gezicht. Voor het eerst in mn leven. Hij was op tv sinds mn geboorte. Lulde wel veel onzin, maar de zinnen die ie bedacht... Uniek.
Mafklapperquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hetzelfde voor maradonna, de paus, jezus christus of wie dan ook, ik vind dat eigenlijk bij niemands overlijden een extra nieuwsbericht van toepassing is. Tenzij het een door een moord is.quote:
Ok.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hetzelfde voor maradonna of wie dan ook, ik vind dat eigenlijk bij niemands overlijden een extra nieuwsbericht van toepassing is. Tenzij het een door een moord is.
je hebt een punt vind ikquote:
Misschien eerst eens leren om de naam van die beste man te leren spellen.quote:
Zoals je al merkt heb ik niets met voetbal zou dus ook niet weten hoe je de man zijn naam spelt, zou hem denk ik niet eens herkennen op een foto.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:02 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Misschien eerst eens leren om de naam van die beste man te leren spellen.
Leer er maar mee leven dat miljoenen mensen in dit kader een andere mening hebben dan de jouwe. Ik vind dat eigenlijk niet iets om hier uitgebreid over te gaan discussiëren. Zoals jij het vanzelfsprekend vindt dat er ruim aandacht is voor de dood van een muzikale grootheid als David Bowie, vinden sportliefhebbers ruime aandacht voor de dood van Cruijff vanzelfsprekend. Het gaat hier over waarschijnlijk de bekendste en sowieso één van de allerbeste sporters die Nederland ooit heeft voortgebracht.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hetzelfde voor maradonna, de paus, jezus christus of wie dan ook, ik vind dat eigenlijk bij niemands overlijden een extra nieuwsbericht van toepassing is. Tenzij het een door een moord is.
De beste man kwam toch aardig dichtbij perfectie. Niet alleen in zijn spel en visie, maar vooral in wat hij allemaal voor deze aardkloot deed naast het voetbal. Dankzij hem is ons voetbal zoals het is en ook in Spanje plukken ze daar de vruchten van. Tevens een zeer vriendelijk en warmhartig persoon die ook buiten voetbal veel voor sporters in het algemeen deed. Er was en is niemand zoals Johan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:01 schreef Onnoman het volgende:
[..]
je hebt een punt vind ik
ik vind die godenverheerlijking ook een beetje overdreven
Eens.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |