SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, zat ook te wachten op Odima, maar waarschijnlijk gemist dat hij de laatste post hadquote:
quote:
Uit een l*l komt nog meer nuttigsquote:
Ook weer waar,het is een misselijkmakend mannetje...quote:
Dat hoop ik ook,want Cemal had gewoon gelijk...quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:18 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoop dat cemal t toch wel doorheeft wat v lul bjorn is
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:20 schreef freaky40 het volgende:
Jankbek heeft voor de afwisseling, en op de valreep voor zijn vertrek eens zowaar gelijk over Shemale...
Ik snap je ik snap jequote:Op donderdag 24 maart 2016 13:20 schreef kkka3 het volgende:
Vic zegt steeds al ja, voordat Cees zijn zin af heeft.
Een druiper danquote:
Jemig hoezo capsonesquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:20 schreef sjampoeh het volgende:
Wat is t trieste nieuws van Arjuna ?
[ afbeelding ]
Arjuna heeft kankerquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:20 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft het hen zelf verteld vanochtend.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Is dat nieuws al in Utopia beland over Arjuna?
Pfff en dat moet zij op haar FB noemen. Overbodig, stuur hem gewoon zelf een bericht.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:20 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zijn dus de SV voorquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:20 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Nee grapje, nou goed. Domme vraag vind je ook nietquote:
Dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:24 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Pfff en dat moet zij op haar FB noemen. Overbodig, stuur hem gewoon zelf een bericht.
Een douche is al in gebruik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:25 schreef freaky40 het volgende:
Die badkamer gaat echt niet af komen voor de markt. Er zit nog geen tegel in.
Walgelijk gedrag over de rug van een ander. IMO dan he (daarom hou ik niet van FB (Fakebook))quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:25 schreef a_b het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet.
Zelfs nu ze er uit is zoekt ze nog de aandacht op
dome vraag is het maar nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:25 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nee grapje, nou goed. Domme vraag vind je ook niet
Hier ben ik even stil van...quote:
Gebeuren ook veel mooie dingen op fb.... heb heel veel steun gehad van m'n vrienden in de tijdquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:26 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Walgelijk gedrag over de rug van een ander. IMO dan he (daarom hou ik niet van FB (Fakebook))
Dan heb je niet goed gekekenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:25 schreef freaky40 het volgende:
Die badkamer gaat echt niet af komen voor de markt. Er zit nog geen tegel in.
en nog maar een keer.. zal wel goed bedoeld zijnquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:26 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Walgelijk gedrag over de rug van een ander. IMO dan he (daarom hou ik niet van FB (Fakebook))
Er zitten op meerdere plekken al tegelsquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er is maar liefst 1 douche af begrijp ik...
Tuulk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gebeuren ook veel mooie dingen op fb.... heb heel veel steun gehad van m'n vrienden in de tijd
dat ik moest vechten tegen de kanker 2 jaar geleden. En daar ben ik ze heel dankbaar voor
Echt??quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Johan Cruijf overleden............ sorry OT
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Johan Cruijf overleden............ sorry OT
Dikke kus ookquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en nog maar een keer.. zal wel goed bedoeld zijn
[ afbeelding ]
Er zijn belangrijker dingen om je druk om te makenquote:
En dan vanavond weerr gezellig met Bas in de caravan liggenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:33 schreef Dotteke het volgende:
Do vraagt advies van Vic
Ze voelt zich echt niet lekker maar wil wel helpen, wat ze nu het beste kan doen
ALs jij er echt wil zijn voor de markt dan pak je nu je rust, zegt Vic
Dat advies neemt Do natuurlijk van harte aan
Godver hier schrik ik vanquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Johan Cruijff overleden............ sorry OT
dann moet hij niet zo en bemerking doenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:34 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Er zijn belangrijker dingen om je druk om te maken
En jij misschien nadenken voor je vragen stelt?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann moet hij niet zo en bemerking doen
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Johan Cruijff overleden............ sorry OT
Ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:34 schreef a_b het volgende:
[..]
En dan vanavond weerr gezellig met Bas in de caravan liggen
maar nog wel eerst een sigaretje rokenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:39 schreef a_b het volgende:
Do voelt zich niet goed , gaat even op bed liggen. maar kleed zich nog wel even om en kijkt 10x in de spiegel hoe ze er uit ziet.
Ik ben ff offline....quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
oke maar weer ontopic.. niet geschikt voor hier ()
do voelt zich echt niet goed, gaat liggen, maar eerst roken
NWS / Johan Cruijff is overledenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:35 schreef freaky40 het volgende:
Wat een KUT dag, Johan Cruijff overleden...
ja grappigquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:41 schreef puzziepie het volgende:
Ziek maar kan wel roken![]()
![]()
[ afbeelding ]
laatst liep ze gewoon in dr bikini rond te springen?? Wat een walgelijk aanstellerig gedoe!quote:
Ik las het net hier op FOKquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:49 schreef mazaru het volgende:
Ook Johan Cruyff heeft zijn strijd verloren
Nauwelijks borstenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:44 schreef Bramenstruik het volgende:
Heeft Do iets aan dr lijf wat wij niet hebben?
De aanstelsterquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:56 schreef mario390 het volgende:
Dootje heeft echt zo weinig zelfsbewusstzijn is echt onzeker ook als ze zich ander kleding (Bikini) anlegd
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:02 schreef ndid het volgende:
Do: ik ben vrij vandaag, moest wel even in overleg maar ik ben vrij vandaag.
Ik heb wel onze was in de machine gedaan, die moet jij straks centrifugeren, want ik ben vrij vandaag.
Ik speel de griepkaart uit
Bas: steek mij dan ook even aan, kan ik die kaart ook uitspelen
Diep en hard,daar knapt ze van op...quote:
Hek over! Desnoods met Bas erbijquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]rot op naar je caravan,gordijn ervoor..moven
Ik moet lachequote:Op donderdag 24 maart 2016 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Born zal wel met stoere verhalen komen dat hij Johan Cruyff persoonlijk kende.
Een bekende in de scenequote:Op donderdag 24 maart 2016 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Born zal wel met stoere verhalen komen dat hij Johan Cruyff persoonlijk kende.
zegt ze dat ????quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:27 schreef ndid het volgende:
Do: ik kan moeilijk over je heen plassen om mijn territorium af te bakenen.
ik kan niet meerquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:28 schreef ndid het volgende:
[..]nadat ze het had over een 'Do-kenmerk' en Bas vroeg of dat nodig was.
oh mijn god wat en verhalenquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:28 schreef Bramenstruik het volgende:
Do: Ik kan moeilijk over je heen plassen om mijn territorium af te bakenen....................
ongelooflijke aandachtshoerquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:27 schreef ndid het volgende:
Piswijfquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:27 schreef ndid het volgende:
Ik weet niet hoe ze het zei.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:28 schreef Bramenstruik het volgende:
Do: Ik kan moeilijk over je heen plassen om mijn territorium af te bakenen....................
Vaginaquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:44 schreef Bramenstruik het volgende:
Heeft Do iets aan dr lijf wat wij niet hebben?
ze zei het letterlijk zoquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:36 schreef a_b het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze het zei.
maar lijkt me niet dat je zoiets zegt als je gepest bent en de pesters hebben over je heen geplast.
vind ik ook zo een dooddoener idd, zit je helemaal niet op te wachten denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat zit die Nicole nou weer te balken met het word weer licht, dat hoop je maar dan met kanker
Ik bedoel meer van waar ze het over hadden.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:39 schreef ndid het volgende:
Als ik nou schuin ga liggen en onder een rood dekentje ziet niemand dat ik weer in mijn bed lig!
[ afbeelding ]
quote:
van Arjuna? Hodgkinquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet iemand wat voor soort kanker het is?
Er waren kus geluiden te horen en toen maakte Bas een opmerking, Do zei toen: dat is een Do-kenmerk en toen vroeg Bas of dat nodig was en daarna volgde dus die opmerking.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:39 schreef a_b het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van waar ze het over hadden.
Was het over hoe honden hun territorium afbakenen , dus zij kan laten zien dat Bas van haar is.
Nicole is toch dat mens met haar vreselijke grote muil dat dat ze Ivan niet meer moest hebben ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vind ik ook zo een dooddoener idd, zit je helemaal niet op te wachten denk ik
Maakt dat wat uit , het allemaal erg !quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet iemand wat voor soort kanker het is?
Ja maakt wel uit met overlevings kansen jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:42 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit , het allemaal erg !
op zich maakt dat wel uit, je hebt soorten, de ene is beter te genezen dan de anderequote:Op donderdag 24 maart 2016 14:42 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit , het allemaal erg !
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:42 schreef Inca het volgende:
[..]
24 uur bewaking stel je voor dat er over haar gepist word
Ik vind het een vreselijke ziekte ongeacht welke vorm.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
op zich maakt dat wel uit, je hebt soorten, de ene is beter te genezen dan de andere
Ja duh iedereen maar toch liever een geneesbare variant danquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:44 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijke ziekte ongeacht welke vorm.
er is ook niemand die zegt van nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:44 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijke ziekte ongeacht welke vorm.
Dat bedoel ik, als dat verhaal van pesten en plassen waar is dan maak je geen grapjes over "over iemand heen plassen als kenmerk"quote:
Do heeft wat dat betreft nog steeds het voordeel van de twijfel bij mij, iedereen weet inmiddels hoe ver sommige schuimpjes kunnen gaanquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:47 schreef Inca het volgende:
[..]ze is gewoon fake zielig verhaaltje ophangen om zo utopia binnen te komen
Als ik op Facebook neerplemp dat ik Do ken en dat de verhalen die ze vertelt helaas wel waar zijn, krijg ik lang niet zoveel aandacht en waarschijnlijk word ik nog weggezet als leugenaar ook, dan de sensatieverhalen van de moeder van de buurvrouw en daar de dochter van.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Het zou wel is fijn zijn als er een aantoonbaar klas genootje is wat zei, ipv de moeder en daar de zuster weer van
Ja bij mij ook maar er gaat wel steeds meer niet kloppen aan haar verhaal welquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Do heeft wat dat betreft nog steeds het voordeel van de twijfel bij mij, iedereen weet inmiddels hoe ver sommige schuimpjes kunnen gaan
Do heeft veel last van het feit dat ze sociaal heel onhandig en impulsief is en daardoor komt er regelmatig iets raars/verkeerds uit d'r giecheltje.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja bij mij ook maar er gaat wel steeds meer niet kloppen aan haar verhaal wel
haar gedrag strookt niet met wat men van haar verwacht, thats all, en ze wekt irritatie op, wat de wil om haar te geloven weg neemt, ik gruwel van haar, maar blijf wel relativerenquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja bij mij ook maar er gaat wel steeds meer niet kloppen aan haar verhaal wel
Zo dan, en juist dit zeggen wat ze bij haar gedaan zouden hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:27 schreef ndid het volgende:
Ze geilt erop.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:36 schreef a_b het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze het zei.
maar lijkt me niet dat je zoiets zegt als je gepest bent en de pesters hebben over je heen geplast.
Zo voel ik het ook D,weet even niet wat te doen...quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:40 schreef DeNiAs het volgende:
[..]als je dan het nieuws leest van Arjuna en het nieuws hoort van Johan Cruyff , dan zie goed wat een lamzakken daar zitten . Allemaal ikke ikke en de rest kan stikken. Naar volk.
Ook nog niet eerder gebeurd. ( Ruud heeft dat al een keer gedaan)quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:56 schreef ndid het volgende:
Wat ik ervan begrijp gaat Rowena (mbv de kist van Ramona, die zij en Gabs vanmorgen naar de Wellness hebben gebracht) net doen of ze een nieuwe bewoner is,
Ik lig nu al in een deuk, wat een grap
Hilarischquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:56 schreef ndid het volgende:
Wat ik ervan begrijp gaat Rowena (mbv de kist van Ramona, die zij en Gabs vanmorgen naar de Wellness hebben gebracht) net doen of ze een nieuwe bewoner is,
Als kerel?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:56 schreef ndid het volgende:
Ze vond net een paar loeihoge hakken bij het kippenhok....( tja waarom nietquote:
O, vandaar dat ze het over een pruik heeftquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:56 schreef ndid het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:00 schreef ndid het volgende:
[..]
Ze vond net een paar loeihoge hakken bij het kippenhok....( tja waarom niet) die gaat ze geloof ik aan doen. Gabs merkte nog iets op van: dan moet je heel erg overdreven doen.
Ehm, het valt ook niet op (ze ligt schuin in bed en verstopt onder een rood dekentje) maar Romana ligt daar te snurkenquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Rowena sluipend op de vide, waar voor de rest niemand is.![]()
Wat een Bassie en Adriaan script.
Dat is toch het bed van Gina?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:00 schreef ndid het volgende:
[..]
Ehm, het valt ook niet op (ze ligt schuin in bed en verstopt onder een rood dekentje) maar Romana ligt daar te snurken
Nee hoor, die ene ligt wederom te slapenquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Rowena sluipend op de vide, waar voor de rest niemand is.![]()
Wat een Bassie en Adriaan script.
Geen idee of dat het bed van Gina is...... enneh Romana's plannetje is dus gelukt, niemand die haar in haar bed ziet liggenquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is toch het bed van Gina?
(Inderdaad, ik zag niemand)
Zien ze wel hoor, maar ze weten niet beter daar dat iedereen op hun nest ligtquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:03 schreef ndid het volgende:
[..]
Geen idee of dat het bed van Gina is...... enneh Romana's plannetje is dus gelukt, niemand die haar in haar bed ziet liggen
ach ..als je zoooo onzeker bent, ga je toch niet in een rls zitten ??quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
haar gedrag strookt niet met wat men van haar verwacht, thats all, en ze wekt irritatie op, wat de wil om haar te geloven weg neemt, ik gruwel van haar, maar blijf wel relativeren
met een zak over je hoofd lopen wel?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ach ..als je zoooo onzeker bent, ga je toch niet in een rls zitten ??
eh nee,maar de aandacht, camera's opzoeken..?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met een zak over je hoofd lopen wel?
Ik heb geen idee, ze had het over een trenchcoat van Gabs helemaal strak doen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Wat voor kleren gaat ze aan doen, iedereen kent haar kleren toch
misschien is ze moediger dan je zo op het oog zou denken? Ik weet het ook niet......quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
eh nee,maar de aandacht, camera's opzoeken..?
Denk je?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:10 schreef LLgetikt het volgende:
dan denk ik wel dat eerdaags een nieuwe komt eigenlijk
ja, alvast een zogenaamd spannend opzetjequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:17 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind het toch wel een beetje grappig........................... Bjorn......... blond...... vrouw
Als ze der smoel al open trektquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:17 schreef LLgetikt het volgende:
dat gezicht is zo markant, die herken je toch gelijk
Oh is dat voor de kwartels?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:17 schreef Inca het volgende:
Word ook maar een klein hokje voor de kwartels wat Bas aan het maken is
Ik denk ook niet dat haar ex de pathologische leugenaar in hun relatie was.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:44 schreef a_b het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, als dat verhaal van pesten en plassen waar is dan maak je geen grapjes over "over iemand heen plassen als kenmerk"
Watquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:19 schreef ndid het volgende:
Row: het gaat vooral om de mannen dat die er wel intrappen
Gabs: eh 2 minuten, kun je dat timen? Ik tel tot 100
Ehmm..quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Nou als iemand hier in trapt sporen ze niet
is ze nu Blond?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:21 schreef ndid het volgende:
Al tellend huppelt Row naar buiten.
[ afbeelding ]
Lijkt wel een hoertjequote:Op donderdag 24 maart 2016 15:21 schreef ndid het volgende:
Al tellend huppelt Row naar buiten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:23 schreef freaky40 het volgende:
Teken dat het niet lang meer duurt en er echte nieuwe bewoner naar binnen wandelt. Vermoedelijk morgen...
Ja, Ivan heeft bijna al zijn kleding daar achtergelaten, dit jasje was van hem.quote:
Staat Cees goedquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, Ivan heeft bijna al zijn kleding daar achtergelaten, dit jasje was van hem.
Geniet je niet van de ideale samenleving?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:30 schreef Dotteke het volgende:
Man o man wat een overdreven gedoe zeg
Achter moet wel wanhopig zijn dat ze geen betere verhaallijnen meer kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:30 schreef Dotteke het volgende:
Man o man wat een overdreven gedoe zeg
Op het moment dat ik jouw post lees hoor ik: Victoria ZKquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Achter moet wel wanhopig zijn dat ze geen betere verhaallijnen meer kunnen verzinnen.
Daar komt weer een briljante plotwending.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:33 schreef ndid het volgende:
[..]
Op het moment dat ik jouw post lees hoor ik: Victoria ZK
Het zijn qua originaliteit nooit uitblinkers geweestquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Achter moet wel wanhopig zijn dat ze geen betere verhaallijnen meer kunnen verzinnen.
Nee, niet echt, kijk af en toe even maar het is echt niets meerquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:31 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Geniet je niet van de ideale samenleving?
Echt he, het wordt met de dag triesterquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:33 schreef moffel33 het volgende:
Do is ziek, maar maakt een behoorlijk bord eten klaar
Ik vond die stunt met Ivan die iemand weg moest sturen wel even spannend.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:34 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Het zijn qua originaliteit nooit uitblinkers geweest
Toch scoort het op tv nog steeds. Dus wij zullen wel wat missen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, het wordt met de dag triester
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:36 schreef ndid het volgende:
Cees: ik zag haar zo moeilijk doen en dacht, dat is een oudere vrouw die kan die kist niet tillen.
Geen tjid om te sporten, zei ze tegen Arjuna, ben altijd drukquote:
Het ligt weer. Wat een pleuris hekel begin ik toch te krijgen aan dat mokkel, alleen die stem al.quote:
Die heeft ook goede kuitenquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:42 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben wel allemaal heel goed op de kuiten van Row gelet zeg.
Dit kan niet anders dan gewenning zijn, ze doet het vanaf dag 1, lijkt me sterk dat ze hiervoor een fulltime baan had.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen tjid om te sporten, zei ze tegen Arjuna, ben altijd druk
Ze heeft ook wel een paar mooie benen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:42 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben wel allemaal heel goed op de kuiten van Row gelet zeg.
bedenken altijd iets op laatste momentquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:45 schreef ndid het volgende:
De zakjes voor de friet waren dus op. Moest even hals over kop nieuwe worden besteld.
Is natuurlijk ook wel heel plotseling die markt.
In een keer weer he , het is toch niet te filmenquote:
Grappige woordspeling.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In een keer weer he , het is toch niet te filmen
Een walvis moet je ook niet al te lang buiten het water houden hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |