Geen idee of dat het bed van Gina is...... enneh Romana's plannetje is dus gelukt, niemand die haar in haar bed ziet liggenquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is toch het bed van Gina?
(Inderdaad, ik zag niemand)
Zien ze wel hoor, maar ze weten niet beter daar dat iedereen op hun nest ligtquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:03 schreef ndid het volgende:
[..]
Geen idee of dat het bed van Gina is...... enneh Romana's plannetje is dus gelukt, niemand die haar in haar bed ziet liggen
ach ..als je zoooo onzeker bent, ga je toch niet in een rls zitten ??quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
haar gedrag strookt niet met wat men van haar verwacht, thats all, en ze wekt irritatie op, wat de wil om haar te geloven weg neemt, ik gruwel van haar, maar blijf wel relativeren
met een zak over je hoofd lopen wel?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ach ..als je zoooo onzeker bent, ga je toch niet in een rls zitten ??
eh nee,maar de aandacht, camera's opzoeken..?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met een zak over je hoofd lopen wel?
Ik heb geen idee, ze had het over een trenchcoat van Gabs helemaal strak doen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Wat voor kleren gaat ze aan doen, iedereen kent haar kleren toch
misschien is ze moediger dan je zo op het oog zou denken? Ik weet het ook niet......quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:10 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
eh nee,maar de aandacht, camera's opzoeken..?
Denk je?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:10 schreef LLgetikt het volgende:
dan denk ik wel dat eerdaags een nieuwe komt eigenlijk
ja, alvast een zogenaamd spannend opzetjequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:17 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind het toch wel een beetje grappig........................... Bjorn......... blond...... vrouw
Als ze der smoel al open trektquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:17 schreef LLgetikt het volgende:
dat gezicht is zo markant, die herken je toch gelijk
Oh is dat voor de kwartels?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:17 schreef Inca het volgende:
Word ook maar een klein hokje voor de kwartels wat Bas aan het maken is
Ik denk ook niet dat haar ex de pathologische leugenaar in hun relatie was.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:44 schreef a_b het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, als dat verhaal van pesten en plassen waar is dan maak je geen grapjes over "over iemand heen plassen als kenmerk"
Watquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:19 schreef ndid het volgende:
Row: het gaat vooral om de mannen dat die er wel intrappen
Gabs: eh 2 minuten, kun je dat timen? Ik tel tot 100
Ehmm..quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:20 schreef Dotteke het volgende:
Nou als iemand hier in trapt sporen ze niet
is ze nu Blond?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:21 schreef ndid het volgende:
Al tellend huppelt Row naar buiten.
[ afbeelding ]
Lijkt wel een hoertjequote:Op donderdag 24 maart 2016 15:21 schreef ndid het volgende:
Al tellend huppelt Row naar buiten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:23 schreef freaky40 het volgende:
Teken dat het niet lang meer duurt en er echte nieuwe bewoner naar binnen wandelt. Vermoedelijk morgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |