vind ik ook zo een dooddoener idd, zit je helemaal niet op te wachten denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat zit die Nicole nou weer te balken met het word weer licht, dat hoop je maar dan met kanker
Ik bedoel meer van waar ze het over hadden.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:39 schreef ndid het volgende:
Als ik nou schuin ga liggen en onder een rood dekentje ziet niemand dat ik weer in mijn bed lig!
[ afbeelding ]
quote:
van Arjuna? Hodgkinquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet iemand wat voor soort kanker het is?
Er waren kus geluiden te horen en toen maakte Bas een opmerking, Do zei toen: dat is een Do-kenmerk en toen vroeg Bas of dat nodig was en daarna volgde dus die opmerking.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:39 schreef a_b het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van waar ze het over hadden.
Was het over hoe honden hun territorium afbakenen , dus zij kan laten zien dat Bas van haar is.
Nicole is toch dat mens met haar vreselijke grote muil dat dat ze Ivan niet meer moest hebben ?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vind ik ook zo een dooddoener idd, zit je helemaal niet op te wachten denk ik
Maakt dat wat uit , het allemaal erg !quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet iemand wat voor soort kanker het is?
Ja maakt wel uit met overlevings kansen jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:42 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit , het allemaal erg !
op zich maakt dat wel uit, je hebt soorten, de ene is beter te genezen dan de anderequote:Op donderdag 24 maart 2016 14:42 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit , het allemaal erg !
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:42 schreef Inca het volgende:
[..]
24 uur bewaking stel je voor dat er over haar gepist word
Ik vind het een vreselijke ziekte ongeacht welke vorm.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
op zich maakt dat wel uit, je hebt soorten, de ene is beter te genezen dan de andere
Ja duh iedereen maar toch liever een geneesbare variant danquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:44 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijke ziekte ongeacht welke vorm.
er is ook niemand die zegt van nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:44 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijke ziekte ongeacht welke vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |