De aanstelsterquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:56 schreef mario390 het volgende:
Dootje heeft echt zo weinig zelfsbewusstzijn is echt onzeker ook als ze zich ander kleding (Bikini) anlegd
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:02 schreef ndid het volgende:
Do: ik ben vrij vandaag, moest wel even in overleg maar ik ben vrij vandaag.
Ik heb wel onze was in de machine gedaan, die moet jij straks centrifugeren, want ik ben vrij vandaag.
Ik speel de griepkaart uit
Bas: steek mij dan ook even aan, kan ik die kaart ook uitspelen
Diep en hard,daar knapt ze van op...quote:
Hek over! Desnoods met Bas erbijquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]rot op naar je caravan,gordijn ervoor..moven
Ik moet lachequote:Op donderdag 24 maart 2016 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Born zal wel met stoere verhalen komen dat hij Johan Cruyff persoonlijk kende.
Een bekende in de scenequote:Op donderdag 24 maart 2016 14:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Born zal wel met stoere verhalen komen dat hij Johan Cruyff persoonlijk kende.
zegt ze dat ????quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:27 schreef ndid het volgende:
Do: ik kan moeilijk over je heen plassen om mijn territorium af te bakenen.
ik kan niet meerquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:28 schreef ndid het volgende:
[..]nadat ze het had over een 'Do-kenmerk' en Bas vroeg of dat nodig was.
oh mijn god wat en verhalenquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:28 schreef Bramenstruik het volgende:
Do: Ik kan moeilijk over je heen plassen om mijn territorium af te bakenen....................
ongelooflijke aandachtshoerquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:27 schreef ndid het volgende:
Piswijfquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:27 schreef ndid het volgende:
Ik weet niet hoe ze het zei.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:28 schreef Bramenstruik het volgende:
Do: Ik kan moeilijk over je heen plassen om mijn territorium af te bakenen....................
Vaginaquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:44 schreef Bramenstruik het volgende:
Heeft Do iets aan dr lijf wat wij niet hebben?
ze zei het letterlijk zoquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:36 schreef a_b het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze het zei.
maar lijkt me niet dat je zoiets zegt als je gepest bent en de pesters hebben over je heen geplast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |