Er zitten op meerdere plekken al tegelsquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er is maar liefst 1 douche af begrijp ik...
Tuulk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gebeuren ook veel mooie dingen op fb.... heb heel veel steun gehad van m'n vrienden in de tijd
dat ik moest vechten tegen de kanker 2 jaar geleden. En daar ben ik ze heel dankbaar voor
Echt??quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Johan Cruijf overleden............ sorry OT
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Johan Cruijf overleden............ sorry OT
Dikke kus ookquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en nog maar een keer.. zal wel goed bedoeld zijn
[ afbeelding ]
Er zijn belangrijker dingen om je druk om te makenquote:
En dan vanavond weerr gezellig met Bas in de caravan liggenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:33 schreef Dotteke het volgende:
Do vraagt advies van Vic
Ze voelt zich echt niet lekker maar wil wel helpen, wat ze nu het beste kan doen
ALs jij er echt wil zijn voor de markt dan pak je nu je rust, zegt Vic
Dat advies neemt Do natuurlijk van harte aan
Godver hier schrik ik vanquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Johan Cruijff overleden............ sorry OT
dann moet hij niet zo en bemerking doenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:34 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Er zijn belangrijker dingen om je druk om te maken
En jij misschien nadenken voor je vragen stelt?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann moet hij niet zo en bemerking doen
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Johan Cruijff overleden............ sorry OT
Ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:34 schreef a_b het volgende:
[..]
En dan vanavond weerr gezellig met Bas in de caravan liggen
maar nog wel eerst een sigaretje rokenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:39 schreef a_b het volgende:
Do voelt zich niet goed , gaat even op bed liggen. maar kleed zich nog wel even om en kijkt 10x in de spiegel hoe ze er uit ziet.
Ik ben ff offline....quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:40 schreef sjampoeh het volgende:
oke maar weer ontopic.. niet geschikt voor hier ()
do voelt zich echt niet goed, gaat liggen, maar eerst roken
NWS / Johan Cruijff is overledenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:35 schreef freaky40 het volgende:
Wat een KUT dag, Johan Cruijff overleden...
ja grappigquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:41 schreef puzziepie het volgende:
Ziek maar kan wel roken![]()
![]()
[ afbeelding ]
laatst liep ze gewoon in dr bikini rond te springen?? Wat een walgelijk aanstellerig gedoe!quote:
Ik las het net hier op FOKquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:49 schreef mazaru het volgende:
Ook Johan Cruyff heeft zijn strijd verloren
Nauwelijks borstenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:44 schreef Bramenstruik het volgende:
Heeft Do iets aan dr lijf wat wij niet hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |