Hij heeft het hen zelf verteld vanochtend.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Is dat nieuws al in Utopia beland over Arjuna?
Pfff en dat moet zij op haar FB noemen. Overbodig, stuur hem gewoon zelf een bericht.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:20 schreef sjampoeh het volgende:
Wat is t trieste nieuws van Arjuna ?
[ afbeelding ]
Daar zijn dus de SV voorquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:20 schreef sjampoeh het volgende:
Wat is t trieste nieuws van Arjuna ?
[ afbeelding ]
Nee grapje, nou goed. Domme vraag vind je ook nietquote:
Dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:24 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Pfff en dat moet zij op haar FB noemen. Overbodig, stuur hem gewoon zelf een bericht.
Een douche is al in gebruik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:25 schreef freaky40 het volgende:
Die badkamer gaat echt niet af komen voor de markt. Er zit nog geen tegel in.
Walgelijk gedrag over de rug van een ander. IMO dan he (daarom hou ik niet van FB (Fakebook))quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:25 schreef a_b het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet.
Zelfs nu ze er uit is zoekt ze nog de aandacht op
dome vraag is het maar nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:25 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nee grapje, nou goed. Domme vraag vind je ook niet
Hier ben ik even stil van...quote:
Gebeuren ook veel mooie dingen op fb.... heb heel veel steun gehad van m'n vrienden in de tijdquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:26 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Walgelijk gedrag over de rug van een ander. IMO dan he (daarom hou ik niet van FB (Fakebook))
Dan heb je niet goed gekekenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:25 schreef freaky40 het volgende:
Die badkamer gaat echt niet af komen voor de markt. Er zit nog geen tegel in.
en nog maar een keer.. zal wel goed bedoeld zijnquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:26 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Walgelijk gedrag over de rug van een ander. IMO dan he (daarom hou ik niet van FB (Fakebook))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |