Er zit een enorme discrepantie tussen wat ik op internet lees en wat ik in het dagelijks leven om me heen hoor. Bijna elke vorm van sociale buffer of filtering is natuurlijk ook afwezig online, zeker op anonieme fora, en er gaat ook een catalyserend, zelfversterkende werking uit van online discussies / reacties waar de één nog extremere dingen roept dan de ander.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mja misschien focussen wij ons wederom teveel op wat mensen op internet zeggen.
Dat is helemaal waar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit een enorme discrepantie tussen wat ik op internet lees en wat ik in het dagelijks leven om me heen hoor. Bijna elke vorm van sociale buffer of filtering is natuurlijk ook afwezig online, zeker op anonieme fora, en er gaat ook een catalyserend, zelfversterkende werking uit van online discussies / reacties waar de één nog extremere dingen roept dan de ander.
Ik was vandaag even buiten in Rotterdam en heb al twee gesprekken gehoord tussen toevallig Marokkaanse dames en Nederlandse oudere mannen over de aanslagen en dat het verschrikkelijk is maar ook jammer dat je erop wordt aangekeken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit een enorme discrepantie tussen wat ik op internet lees en wat ik in het dagelijks leven om me heen hoor. Bijna elke vorm van sociale buffer of filtering is natuurlijk ook afwezig online, zeker op anonieme fora, en er gaat ook een catalyserend, zelfversterkende werking uit van online discussies / reacties waar de één nog extremere dingen roept dan de ander.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:25 schreef robin007bond het volgende:
Laatst werd ik nog communist genoemd toen ik pleitte voor vrije software.
Red baiting is echt mensen.
Klopt. Als een maat onderuit gezakt bij je op de bank een biertje zit te drinken en zou aankomen met teksten als "pff, en al die sukkels wachten de volgende aanslag maar lijdzaam af hequote:Op donderdag 24 maart 2016 10:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat bij jullie eens voorgekomen?quote:
Als je D66'er bent denkt elke gereformeerde dit van je.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is dat bij jullie eens voorgekomen?
Er zit een gereformeerde jongen in mijn klas die me echt lijkt te zien als de progressieve atheïst wiens doel het is om de christelijke maatschappij omver te werpen. Beetje wat de republikeinen denken van Obama als hij niet negatief is over het homohuwelijk.
Hahaha, dat klopt ja.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je D66'er bent denkt elke gereformeerde dit van je.
Ach, ik heb genoeg vrienden die botte racistische opmerkingen maken, al dan niet grappig bedoeld, maar de pure haat die je online vaak gespuid ziet worden is toch wel afwezig.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. Als een maat onderuit gezakt bij je op de bank een biertje zit te drinken en zou aankomen met teksten als "pff, en al die sukkels wachten de volgende aanslag maar lijdzaam af he", gevolgd door een slok bier, dan zou je keihard lachen en hem een paar tikken geven.
En dan te bedenken dat remlof er vanavond vrijwillig heengaat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik was net in de V&D. Het was verschrikkelijk. Ik ga slachtofferhulp bellen denk ik.
Nog wat gehaald?quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik was net in de V&D. Het was verschrikkelijk. Ik ga slachtofferhulp bellen denk ik.
Er is echt niets meer over dan. Mensen doen alsof alles gratis is en er staan fijne tot het einde van de winkel. Voor maar 20% kortingquote:Op donderdag 24 maart 2016 10:53 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat remlof er vanavond vrijwillig heengaat.
Wtf?quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:51 schreef Disana het volgende:
David Letterman is een beetje veranderd
[ afbeelding ]
Mensen worden een beetje raar als er iets te halen valt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Er is echt niets meer over dan. Mensen doen alsof alles gratis is en er staan fijne tot het einde van de winkel. Voor maar 20% korting![]()
Op zich wel een passend einde voor een warenhuis.
Wat ook vreemd is : alle kortingen en bijbehorende uitleg was in het Engels.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen worden een beetje raar als er iets te halen valt.
Dat lijkt me inderdaad zeer vervreemdend.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat ook vreemd is : alle kortingen en bijbehorende uitleg was in het Engels.
"You see" "you pay" "up tot 20%" etc.
Wat het einde-van-een-tijdperk gevoel volledig maakte.
Dit is zo'n contrast met wat ik net zag.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:54 schreef robin007bond het volgende:
Ik voel me schuldig als ik naar V&D ga.
Dat komt door Sun Capital. die die toko naar de knoppen heeft geholpen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat ook vreemd is : alle kortingen en bijbehorende uitleg was in het Engels.
"You see" "you pay" "up tot 20%" etc.
Wat het einde-van-een-tijdperk gevoel volledig maakte.
Wel vreemd dat Sun Capital niet op de hoogte is van de voertaal in Nederland.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat komt door Sun Capital. die die toko naar de knoppen heeft geholpen.
Die Engelstalige bordjes hadden ze waarschijnlijk nog liggen van het vorige faillissement dat ze veroorzaakt hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2016 11:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Sun Capital niet op de hoogte is van de voertaal in Nederland.
Wat jammer.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:10 schreef Gutmensch het volgende:
Leandra wat doe je, je was juist zo'n verademing op NWS
MED / Leandra verhuist naar WGR
quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:10 schreef Gutmensch het volgende:
Dit staat dan in dat ingezonden stuk op Geenstijl. Als je het hebt over een 'groot deel van de moslims in Europa', dan gaat het dus over honderdduizenden mensen.quote:De daders achter de aanslagen in Parijs en Brussel hebben steun gehad van een groot deel van de islamitische populatie binnen Europa
Er is nog geen vervanger aangekondigd. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:10 schreef Gutmensch het volgende:
Het is ook een beetje een sneu gezicht vind ik. Dat mensen even denken te profiteren van een failliet bedrijf.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit is zo'n contrast met wat ik net zag.
Wel meer dan dat. Er zijn nu vijftig miljoen moslims in Europa.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit staat dan in dat ingezonden stuk op Geenstijl. Als je het hebt over een 'groot deel van de moslims in Europa', dan gaat het dus over honderdduizenden mensen.
Laat die gasten van Defensie het denken lekker over laten aan mensen die wel hersens hebben.
Wat moeten ze anders? De voorraad verbranden en de schuldeisers een dikke vinger geven?quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een sneu gezicht vind ik. Dat mensen even denken te profiteren van een failliet bedrijf.
20% korting is niet eens zo heel extreem. Denk dat V&D heel blij was geweest met al die profiteurs.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een sneu gezicht vind ik. Dat mensen even denken te profiteren van een failliet bedrijf.
Ja, I know.. Maar het is gewoon een sneu gezicht.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders? De voorraad verbranden en de schuldeisers een dikke vinger geven?
Jij hebt ook altijd wel wat te klagen hè. Man man man.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, I know.. Maar het is gewoon een sneu gezicht.
Hij schudt ergens ook het percentage van 80 procent uit z'n mouw. Geen idee waar dat op is gebaseerd, maar we moeten een onbekende beunhaas maar op z'n woord geloven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wel meer dan dat. Er zijn nu vijftig miljoen moslims in Europa.![]()
Maakt verder voor het punt niet uit natuurlijk, die gast heeft duidelijk geen idee waar hij over praat.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd wel wat te klagen hè. Man man man.
De ondergang van NWS tenzij Janneke alsnog mod wordt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:10 schreef Gutmensch het volgende:
Welkom in deze SC Chai.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
De ondergang van NWS tenzij Janneke alsnog mod wordt.
Ik werd Grunberg genoemd en begreep niet waarom en ging even mycroften. En toen zag ik dat in deze SC een paar keer voorbij komen en Kaas- lijkt mijn geestelijk vader te zijn.quote:
Heeft die homo toch nog wat materiaal doorgegeven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik werd Grunberg genoemd en begreep niet waarom en ging even mycroften. En toen zag ik dat in deze SC een paar keer voorbij komen en Kaas- lijkt mijn geestelijk vader te zijn.
Ah, oké. Grappig. Dat stukje van Grunberg was wel heel goed laatst. Zei je iets met een soortgelijke strekking?quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik werd Grunberg genoemd en begreep niet waarom en ging even mycroften. En toen zag ik dat in deze SC een paar keer voorbij komen en Kaas- lijkt mijn geestelijk vader te zijn.
Michele Bachman is een intens domme vrouw.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:20 schreef robin007bond het volgende:
Bachmann: 'God gebruikt terroristen als straf voor Obama'
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Michele Bachman is een intens domme vrouw.
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 06-05-2012 om 02:57:59Diner gehad met lid US Congress Michele Bachmann, geweldige vrouw! Mooie afsluiting VS-boektour, morgen terug naar NL. http://t.co/5foQ0BAE reageer retweet
Waarschijnlijk wilde niet iedereen met hem praten?quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:26 schreef robin007bond het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 06-05-2012 om 02:57:59Diner gehad met lid US Congress Michele Bachmann, geweldige vrouw! Mooie afsluiting VS-boektour, morgen terug naar NL. http://t.co/5foQ0BAE reageer retweet
!!!!
Dat zou goed kunnen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde niet iedereen met hem praten?
Hoi Chai.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
De ondergang van NWS tenzij Janneke alsnog mod wordt.
Er was inderdaad sprake van een bedreiging aan het adres van andere users. Inmiddels is de aanstichter gesanctioneerd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:00 schreef Gutmensch het volgende:
Ik meende hier net een gequote bedreiging aan mijn adres te lezen?
Ja iets over een complot om een politiestaat op te richten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, oké. Grappig. Dat stukje van Grunberg was wel heel goed laatst. Zei je iets met een soortgelijke strekking?
Was het die hersendode?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Er was inderdaad sprake van een bedreiging aan het adres van andere users. Inmiddels is de aanstichter gesanctioneerd.
Hier gaan echt zoveel pubers op fappen, niet normaal.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:57 schreef Euribob het volgende:
Weet nou niet helemaal wat ik hiervan moet vinden.
Noooooooooooooquote:Op donderdag 24 maart 2016 11:10 schreef Gutmensch het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:20 schreef robin007bond het volgende:
Bachmann: 'God gebruikt terroristen als straf voor Obama'
LOL. Typisch VS-gekkie.quote:Eerder zei ze bijvoorbeeld dat The Lion King homoseksuele propaganda is en dat de wetenschap het eens is met de creationistische beweging.
quote:
quote:In 2004, she decried the popular movie The Lion King as an opportunity for gay propaganda. Elsewhere, she has said: "If you're involved in the gay and lesbian lifestyle, it's bondage. It is personal bondage, personal despair, and personal enslavement."
http://www.theatlantic.co(...)e-hadnt-said/241120/
Je moet dit soort mentaal gestoorde geen podium geven.quote:
Als in daddy?quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Geblokkeerd door teveel mensen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:12 schreef xpompompomx het volgende:
Shit, ik moet nog mailen naar forum@fok.nl om weer te mogen DM'en.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:13 schreef robin007bond het volgende:
Het is me wel een beetje 'cheesy' allemaal.
Snap je hem, Kaas- cheesy hihi
Ooit een keer een onvrijwillige fokvakantie gehad.quote:
Raap - me - opquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:13 schreef robin007bond het volgende:
Het is me wel een beetje 'cheesy' allemaal.
Snap je hem, Kaas- cheesy hihi
Oh alleen dat van Grunberg eigenlijk, zag zijn naam verschillende keren in combinatie met die van jou genoemd worden hier.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid, op basis waarvan?Ik heb je heel eerlijk gezegd nog nooit zien posten.
Oh, ook nooit gezien geloof ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh alleen dat van Grunberg eigenlijk, zag zijn naam verschillende keren in combinatie met die van jou genoemd worden hier.
En ik werd dat genoemd vanwege een topic waarin ik het had over een politiestaat en complot.
Je moet wat met je weekenden, het houdt me van de straat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:21 schreef Disana het volgende:
Loopt die Kaas- hier nou links en rechts kinderen te maken?
Die heb ik nooit gehoord op Hyves.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bent zeker te jong om het Hyves-jekentmeniet-grapje nu te maken?
Prima, maar het lijkt me niet de bedoeling dat ze je hier komen opzoeken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je moet wat met je weekenden, het houdt me van de straat.
Dat was vroegah een dingetje, op foto's van onbekende knappe mensen op Hyves reageren met "jekentmenietquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehoord op Hyves.
Wel: R&R is back.
Denk je dat je anoniem bent maar nee hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Prima, maar het lijkt me niet de bedoeling dat ze je hier komen opzoeken.
Haha.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat was vroegah een dingetje, op foto's van onbekende knappe mensen op Hyves reageren met "jekentmeniet" en dan zo'n streep door die tekst (ik weet ff niet uit m'n hoofd hoe je dat op fok doet).
Wat is R&R dan?
Beetje als die Matthias24 maar dan niet zo dom.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Die Robin is soms net een soort Bambi hé.
Wat? Robin???quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:25 schreef robin007bond het volgende:
Ik zocht naar plaatjes van Bambi en ik zag dit... Mijn sick mind dacht: "Zo zouden bepaalde mensen ook staan als ze genomen willen worden".
Godverdomme Robin, je hebt gewoon van BAMBI een snol weten te maken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:25 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zocht naar plaatjes van Bambi en ik zag dit... Mijn sick mind dacht: "Zo zouden bepaalde mensen ook staan als ze genomen willen worden".
[..]
Haha.
R&R staat voor "reactie en respect". Het gaf aan dat als jij een reactie en respect gaf, dat je die dan ook terugkreeg.
Ja, het gaat even niet goed. Michele Bachmann heeft me doen laten inzien hoe vol Disney zit van homoseksuele propaganda.quote:
Nee?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Met bepaalde mensen weten we allemaal welke SC'ers bedoeld worden.
Je mag ook wel gewoon zeggen dat je haar graag hard van achteren in haar gristelijke aars wil nemen hoor. Je bent hier onder vrienden tenslotte.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, het gaat even niet goed. Michele Bachmann heeft me doen laten inzien hoe vol Disney zit van homoseksuele propaganda.
Voor als mensen ooit deze post buiten de context gaan zien een disclaimer:
DIT IS NIET ECHT. MICHELE BACHMANN IS GEK. IK DISTANTIEER ME VAN IEDERE UITSPRAAK VAN HAAR. UITERAARD WAS DEZE POST OM DE SPOT MET HAAR ACHTERLIJKHEID TE DRIJVEN
Ewww, bah. Dat kwam echt nooit in me op. Bij jou wel?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon zeggen dat je haar graag hard van achteren in haar gristelijke aars wil nemen hoor. Je bent hier onder vrienden tenslotte.
Kan er niet wakker van liggen eerlijk gezegd.quote:
quote:Johan Cruijff is donderdag op 68-jarige leeftijd overleden.
DOOR: REDACTIE 24 MAART 2016, 13:30
Later meer.
Het grote relativeren is begonnen!!quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kan er niet wakker van liggen eerlijk gezegd.
quote:
quote:Johan Cruijff is donderdag op 68-jarige leeftijd overleden. Dat staat in een bericht op zijn eigen website.
Later meer.
Voetbal interesseert me gewoon helemaal niks. 0,0. Nadaquote:
Welke mannen vind jij leuk eigenlijk?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ewww, bah. Dat kwam echt nooit in me op. Bij jou wel?
Sommige mensen vinden Sarah Palin ook een knappe vrouw. Nou, dan heb ik toch echt een andere smaak.
#liveblogquote:Johan Cruijff is donderdag op 68-jarige leeftijd overleden. Dat staat in een bericht op zijn eigen website.
De legendarische voetballer leed sinds oktober aan longkanker.
"Op 24 maart is Johan Cruijff in het bijzijn van zijn familie in Barcelona overleden, na een zware strijd tegen kanker. Met grote droefheid vragen wij u de privacy van de familie te respecteren, tijdens hun periode van rouw," staat in het bericht.
Een kleine 2000 jaar geleden stond een andere verlosser ook weer na een paar dagen op.. Dus..quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Terwijl ik niet verwacht dat er nog veel verrassende ontwikkelingen zullen volgen.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Terwijl ik niet verwacht dat er nog veel verrassende ontwikkelingen zullen volgen.
6- / 10quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Een kleine 2000 jaar geleden stond een andere verlosser ook weer na een paar dagen op.. Dus..
Eet je er elke dag eentje?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:39 schreef Kaas- het volgende:
Haha, ik kocht een koekje in de AH en het meisje achter de kassa zei na het scannen letterlijk "huh dit klopt toch niet?", keek toen ter controle op de verpakking en zei "omg is die echt zo duur?" om uiteindelijk te concluderen met "ze zijn wel fucking lekker".
Zown chocoding?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:39 schreef Kaas- het volgende:
Haha, ik kocht een koekje in de AH en het meisje achter de kassa zei na het scannen letterlijk "huh dit klopt toch niet?", keek toen ter controle op de verpakking en zei "omg is die echt zo duur?" om uiteindelijk te concluderen met "ze zijn wel fucking lekker".
Neuh, maar ik had een vriend beloofd om die vanavond voor hem mee te nemen.quote:
Rezina?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neuh, maar ik had een vriend beloofd om die vanavond voor hem mee te nemen.Beetje veel moeite wel, maar ach.
Daar noemen ze alles breaking news.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:42 schreef Pokkelmans het volgende:
Op de BBC noemen ze het wel "breaking news".
"Gevulde koek".quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, die in een lichte kleur met amandel ofzo. Ik weet niet hoe die heet, heb die nooit.
Oh die viezequote:Op donderdag 24 maart 2016 13:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, die in een lichte kleur met amandel ofzo. Ik weet niet hoe die heet, heb die nooit.
Nu.nl noemde het ook breaking news.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:42 schreef Pokkelmans het volgende:
Op de BBC noemen ze het wel "breaking news".
Incorrect.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Daar noemen ze alles breaking news.
Maar geen headline. Die gaat over de aanhouding van een tenniscoach.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nu.nl noemde het ook breaking news.
Komt nog wel zo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar geen headline. Die gaat over de aanhouding van een tenniscoach.
Goede naam wel, die houd ik erin.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:45 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh ze hebben het nu toch omgewisseld.
Ik kom wel mee naar de Rave dan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goede naam wel, die houd ik erin.
Maar nee, gewoon wat Rotterdammers met wie ik daarna na die rave ga. Joey gaat ook mee trouwens voor het eerst, vet grappig lijkt me dat. Had je anders aangeschoven?
Ik heb echt een zwak voor Sam uit Supernatural.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke mannen vind jij leuk eigenlijk?
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb echt een zwak voor Sam uit Supernatural.
https://www.google.nl/sea(...)13.1302.mSpBjuJ9Ii4#
Heb je tickets?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik kom wel mee naar de Rave dan.
Aardige keuze.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb echt een zwak voor Sam uit Supernatural.
https://www.google.nl/sea(...)13.1302.mSpBjuJ9Ii4#
Echt he.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:56 schreef robin007bond het volgende:
Mannen die zogenaamd niet kunnen oordelen over het uiterlijk van andere mannen.
Die mensen hebben dan ook verstand politiek. Zij weten dingen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
De Tokkies in NWS rekenen weer eens op de val van het kabinet.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Echt he.Bij het douchen in zo'n gezamenlijke douche na het sporten vraag ik ook altijd aan willekeurige mannen terwijl ik naar beneden wijs of ze dit een mooie penis vinden en dan reageren ze ook al zo raar. Snap het niet.
Ze hopen dat hun Messias dan premier wordt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die mensen hebben dan ook verstand politiek. Zij weten dingen.
Mocht dat zo zijn dan is het eeeeeindelijk bijltjesdagquote:Op donderdag 24 maart 2016 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze hopen dat hun Messias dan premier wordt.
Tsja, never gonna happen.
Best wel divers. Verder niet echt bekende mensen ofzo, dus plaatjes erbij zoeken is wel lastig. Ik zou alleen niet kunnen vallen op iemand die langer of sterker is ofzo dan ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat is jouw smaak een beetje dan?
Helder. Hieruit maak ik op dat je een beetje een dominant type bent.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Best wel divers. Verder niet echt bekende mensen ofzo, dus plaatjes erbij zoeken is wel lastig. Ik zou alleen niet kunnen vallen op iemand die langer of sterker is ofzo dan ik.
Nou ja, ik zou in elk geval dergelijke types links laten liggen ja:quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helder. Hieruit maak ik op dat je een beetje een dominant type bent.
Hee, dat ben ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou in elk geval dergelijke types links laten liggen ja:
[ afbeelding ]
Ah, vandaar dat ik geen antwoord krijgquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:12 schreef xpompompomx het volgende:
Shit, ik moet nog mailen naar forum@fok.nl om weer te mogen DM'en.
Jij zag de foto van xpompompomx en dacht: "die moet ik hebben"?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik geen antwoord krijg
Nee, ik wou weten wie die bedreiging uitte.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jij zag de foto van xpompompomx en dacht: "die moet ik hebben"?
Zangief.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou in elk geval dergelijke types links laten liggen ja:
[ afbeelding ]
Slechts 48 interlands trouwens. Hoezo zo weinig?quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:19 schreef Gutmensch het volgende:
Hele vergadering net in rouw toen we allemaal een pushbericht kregen dat JC was overleden
Haha, lijkt er wel op. Die was wel klote om te verslaan altijd in Street Fighter. Had zo'n aanval dat je ineens voor 75% KO was.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, ik wou weten wie die bedreiging uitte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Bij mij sloeg de Care-o-meter ook niet uit eigenlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:22 schreef Ryon het volgende:
Hier werd licht cynisch op het overlijden van El Salvador gereageerd. En dat voor een Amsterdams bedrijf. Zaten zeker in het kamp van het bestuur.
Omdat het een zeikerd was. In een tijd dat nog niet alles in het voetbal om geld draaide kon dat nog gewoon.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slechts 48 interlands trouwens. Hoezo zo weinig?
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
[..]Niet verwacht dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Vaak ruzie met de KNVB, meestal om geld. Ook werden er vroeger minder interlands gespeeld, en heeft het Nederlands Elftal zich toen vaak niet geplaatst voor EKs en WKs.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slechts 48 interlands trouwens. Hoezo zo weinig?
[..]Wat een idioot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie ouwe tijd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, lijkt er wel op. Die was wel klote om te verslaan altijd in Street Fighter. Had zo'n aanval dat je ineens voor 75% KO was.
Die heb ik allebei incl. SNES. Is fantastisch man.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd.
Ben de laatste tijd erg nostalgisch. Zit ook te denken om een Super Nintendo te kopen met Street Fighter en Mario Kart. Lekker nostalgisch racen en kloppen na het kroegtijgeren.
Niet zo moeilijk doen:quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd.
Ben de laatste tijd erg nostalgisch. Zit ook te denken om een Super Nintendo te kopen met Street Fighter en Mario Kart. Lekker nostalgisch racen en kloppen na het kroegtijgeren.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die heb ik allebei incl. SNES. Is fantastisch man.Avondjes thuis met wat bier, een paar maten en die SNES is puur genot. Gaan al je maten mooi vinden.
Ja, het idee werd al met veel enthousiasme begroet. Probeer ze alleen nog zo ver te krijgen dat de kosten worden gedeeld.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die heb ik allebei incl. SNES. Is fantastisch man.Avondjes thuis met wat bier, een paar maten en die SNES is puur genot. Gaan al je maten mooi vinden.
Het gaat juist om de multiplayer.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen:
http://www.emuparadise.me(...)_Emulators/Windows/5
Kosten? Die setup kost een paar tientjes.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, het idee werd al met veel enthousiasme begroet. Probeer ze alleen nog zo ver te krijgen dat de kosten worden gedeeld.
Dat zijn toch ook kosten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kosten? Die setup kost een paar tientjes.
O ja, wiebetaaltwat.nl dan maar.quote:
Koop een Raspberry Pi, zet er wat emulators op en koop twee USB SNES-controllers.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat juist om de multiplayer.
Of ik koop gewoon een SNES.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Koop een Raspberry Pi, zet er wat emulators op en koop twee USB SNES-controllers.
Hoppa!
Redelijk oké plan. 7/10.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Koop een Raspberry Pi, zet er wat emulators op en koop twee USB SNES-controllers.
Hoppa!
Toch altijd meer gekloot dan je denkt en net niet, dat soort dingen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoppa!
Altijd beter dan een catridge erin flikkeren en erachter komen dat het baterijtje het niet meer doet om de savegames op te bewaren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Toch altijd meer gekloot dan je denkt en net niet, dat soort dingen.
Je moet dat soort dingen maar leuk vinden. Ik vind het leuk maar de meesten vinden het teveel gedoe allemaal.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:56 schreef robin007bond het volgende:
Heb je een Wii Koos? Die kun je ook modden om er SNES-games op te kunnen spelen.
Stoutert.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Tot wanneer houdt Nintendo het auteursrecht op de spellen? Anders zie ik wel een legaal handeltje in raspberry-SNESsen.
Nee ik doe het met hun samen natuurlijk. Maar die copyright zal nog wel even duren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Stoutert.
Maar dan word je denk ik weggeconcurreerd door mensen die er meerdere emulators opzetten. Je hebt namelijk ook....
http://www.lakka.tv/
Lakka
En RetroPie
Oh ik dacht al.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee ik doe het met hun samen natuurlijk. Maar die copyright zal nog wel even duren.
I know. Maar toch ergens een beetje louche allemaal.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:01 schreef robin007bond het volgende:
Kosmo... De emulators zelf zijn trouwens niet illegaal, de roms wel. Dus enkel een retroconsole Raspberry Pi leveren is helemaal legaal, zolang je de games er niet bijlevert.
Genant. Mensen maken wat, mensen beleven er plezier aan en er moet voor gelapt worden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:01 schreef robin007bond het volgende:
Ja ik vrees het ook. De corporate powers hebben het weer eens goed geregeld.
Heb jij Super Smash Brothers voor de Gamecube tegenwoordig eigenlijk? Doordat je hier over begint herinner ik ineens dat ik ruim een jaar terug ofzo dat spel wilde halen, maar dat het toen tyfusduur bleek.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je moet dat soort dingen maar leuk vinden. Ik vind het leuk maar de meesten vinden het teveel gedoe allemaal.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij Super Smash Brothers voor de Gamecube tegenwoordig eigenlijk? Doordat je hier over begint herinner ik ineens dat ik ruim een jaar terug ofzo dat spel wilde halen, maar dat het toen tyfusduur bleek.
Ja, maar dat was voor een vriend. Die heeft het al cadeau gekregen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb jij Super Smash Brothers voor de Gamecube tegenwoordig eigenlijk? Doordat je hier over begint herinner ik ineens dat ik ruim een jaar terug ofzo dat spel wilde halen, maar dat het toen tyfusduur bleek.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:07 schreef Disana het volgende:
Wat is dit? God Cruijff is dood en hier gaat het over spelletjes? Schande.
Welke van de oude RPGs vind je goed? Chrono Trigger?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:07 schreef Monolith het volgende:
Zo heel af en toe slinger ik nog wel eens een SNES of Megadrive emulator aan om één van die old-school RPGs te spelen e.d.
Oh, dat is wel cool. Ik was er ooit best goed in op de GC, maar vrienden spelen dat op de Wii en met die gare controllers bak ik er niks van.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is zo'n geweldig spel. Ik heb hem nog.
P.S. Kaas-
Je kunt Smash Brothers op de Gamecube echt prima spelen met Dolphin:
https://dolphin-emu.org/
Als je ergens nog een USB-controller hebt met genoeg knoppen dan kun je die gebruiken om Smash te spelen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dios Mios gewoon op de Wii gooien natuurlijk.
De voetballiefhebbers zijn er niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:07 schreef Disana het volgende:
Wat is dit? God Cruijff is dood en hier gaat het over spelletjes? Schande.
Oh no, dat komt dus nog.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De voetballiefhebbers zijn er niet.
10 jaar maximaal naar mijn mening. Dan moet het van iedereen worden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Genant. Mensen maken wat, mensen beleven er plezier aan en er moet voor gelapt worden.
Waarom 10? Waarom niet 8? Of 12?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
10 jaar maximaal naar mijn mening. Dan moet het van iedereen worden.
Er zijn er redelijk wat. CT inderdaad, maar daarnaast nog de FF en Phantasy Star reeksen, Secret of mana, Lufia, BoF, enzovoort.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welke van de oude RPGs vind je goed? Chrono Trigger?
10 is een mooier getal.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarom 10? Waarom niet 8? Of 12?
Mooie spellen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn er redelijk wat. CT inderdaad, maar daarnaast nog de FF en Phantasy Star reeksen, Secret of mana, Lufia, BoF, enzovoort.
Nou ja, ik ben er. Maar om het nou de hele tijd over iemands overlijden te hebben. Ik zou niet weten wat ik er nog aan moet toevoegen.quote:
Nou ja, het is natuurlijk niet zomaar een voetballertje. Maar ik hoop dat er vanavond op tv nog wat anders te zien zal zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben er. Maar om het nou de hele tijd over iemands overlijden te hebben. Ik zou niet weten wat ik er nog aan moet toevoegen.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom niet 8764 dagen 16 uur 52 minuten 8 seconden?
Dat is zo'n vervelend autistisch trekje dat ik heb. Als een volumeknop het volume in cijfertjes uitdrukt en ik wil hem iets harder zetten en dan is het 48 of 49 ofzo dan MOET ik er 50 van maken gvd want het moet altijd een mooi door 5 deelbaar cijfer zijnquote:
Jij hebt er volgens mij meer dan ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is zo'n vervelend autistisch trekje dat ik heb. [..]
Heb je digitaal? Dan kan je het pornokanaal proberen. Voor de rest weinig kans denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk niet zomaar een voetballertje. Maar ik hoop dat er vanavond op tv nog wat anders te zien zal zijn.
Geen zorgen, je blijft de enige echte Pieter hier hoor Kowloontje.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij hebt er volgens mij meer dan ik.
Ik heb Horizon Go en daar zit geen porno bij.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je digitaal? Dan kan je het pornokanaal proberen. Voor de rest weinig kans denk ik.
Ben je op zoek naar porno?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb Horizon Go en daar zit geen porno bij.
En was 'ie lief?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:20 schreef Kowloon het volgende:
Heb net de Surinamer in Amersfoort uitgeprobeerd.
Nostalgie ook vooral. Oude DOS-games als UFO: Enemy Unknown, Colonization, Transport Tycoon, enzovoort speel ik ook af en toe nog. Die hebben gewoon een replay waarde die ik in veel hedendaagse games mis. Ik koop af en toe nog wel eens wat op Steam, maar meestal red ik het ook niet tot het eind. Maar goed, dat kan ook gewoon de leeftijd zijn.quote:
Colonization en Transport Tycoon, daar heb ik goede herinneringen aan. Maar werken de oorspronkelijke versies nog op onze snelle computers?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nostalgie ook vooral. Oude DOS-games als UFO: Enemy Unknown, Colonization, Transport Tycoon, enzovoort speel ik ook af en toe nog. Die hebben gewoon een replay waarde die ik in veel hedendaagse games mis. Ik koop af en toe nog wel eens wat op Steam, maar meestal red ik het ook niet tot het eind. Maar goed, dat kan ook gewoon de leeftijd zijn.
Ben je niet beroofd?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo'n grote dikke Surinamer, ik vond het maar eng eigenlijk.
Tegenwoordig is er OpenTTD.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Colonization en Transport Tycoon, daar heb ik goede herinneringen aan. Maar werken de oorspronkelijke versies nog op onze snelle computers?
Jammer, ik heb helemaal niets bewaard.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er OpenTTD.Maar ook Transport Tycoon Original en Transport Tycoon Deluxe werken nog gewoon op de huidige computers.
OpenTTD is gratis en legaal te downloaden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, ik heb helemaal niets bewaard.
Hehe.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo'n grote dikke Surinamer, ik vond het maar eng eigenlijk.
Ik ben 8 Euro lichter, maar ik heb er wel drie broodjes (bakkeljauw, tempeh en pittig rundvlees) voor teruggekregen.quote:
Ik moet bekennen dat ik niet weet wat dat is. Wou net gaan zoeken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
OpenTTD is gratis en legaal te downloaden.
Op de originele graphics zit nog wel copyright. Daarom hebben ze op een alternatief graphicspakket gemaakt, maar dat is toch minder dan de stijl van de originele graphics vind ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
OpenTTD is gratis en legaal te downloaden.
Ga jij eens snel naar Kiem Foei.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:30 schreef Kaas- het volgende:
Oh bakkeljauw bestaat gewoon echt. Ik dacht dat die mensen kabeljauw gewoon raar uitspraken.
?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Op de originele graphics zit nog wel copyright. Daarom hebben ze op een alternatief graphicspakket gemaakt, maar dat is toch minder dan de stijl van de originele graphics vind ik.
https://wiki.openttd.org/Base_graphicsquote:Ever since OpenTTD was created, it used Transport Tycoon's graphics.
Kim Foei, Warung Mini, Cong's Place.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ga jij eens snel naar Kiem Foei.Erg lekker.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
OpenTTD is an open source simulation game based upon Transport Tycoon Deluxe.
Kiem Foeiquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ga jij eens snel naar Kiem Foei.Erg lekker.
De nieuwe base graphics zitten in het OpenGFX graphics pakket.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
?
[..]
https://wiki.openttd.org/Base_graphics
Dankjewel, ben net even wezen kijken en ik denk dat ik het eens ga proberen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
OpenTTD is an open source simulation game based upon Transport Tycoon Deluxe.
Net als voor de consoles heb je ook voor DOS emulators. Dosbox is de bekendste. Daarmee wordt feitelijk ook de 'snelheid' van oude PCs geëmuleerd, die je bovendien kunt configureren om het te tweaken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Colonization en Transport Tycoon, daar heb ik goede herinneringen aan. Maar werken de oorspronkelijke versies nog op onze snelle computers?
Is lekker eten daar hoor. Anders kunnen we samen gaan een keer.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kiem Foeidie naam
Nooit geweest trouwens, West-Kruiskade zie ik.
Klinkt goed, er zijn meerdere games die ik nog wel eens zou willen zien. Ik ga erover lezen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Net als voor de consoles heb je ook voor DOS emulators. Dosbox is de bekendste. Daarmee wordt feitelijk ook de 'snelheid' van oude PCs geëmuleerd, die je bovendien kunt configureren om het te tweaken.
En kennelijk is er ook iets dat FreeCol heet, een poging om de oude game te herbouwen.
Prima.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Is lekker eten daar hoor. Anders kunnen we samen gaan een keer.
Je kan ook nog op www.gog.com kijken, heel veel oude games die gegarandeerd op nieuwe PC's kunnen draaien.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt goed, er zijn meerdere games die ik nog wel eens zou willen zien. Ik ga erover lezen.
Ja, ik las het net. Die wikipagina is een beetje verwarrend.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De nieuwe base graphics zitten in het OpenGFX graphics pakket.
Dan is een Glide-emulator ook wel leuk. De spellen die het ondersteunen zien er dan nog een slagje beter uit.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Net als voor de consoles heb je ook voor DOS emulators. Dosbox is de bekendste. Daarmee wordt feitelijk ook de 'snelheid' van oude PCs geëmuleerd, die je bovendien kunt configureren om het te tweaken.
En kennelijk is er ook iets dat FreeCol heet, een poging om de oude game te herbouwen.
Ik lijk Cookie Clicker nu ook afgezworen te hebben. In de afgelopen 72 uur heb ik 3x die pagina stiekem weer geopend, om eigenlijk binnen een minuut "naaaahhhhh" te denken en hem weer weg te klikken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook nog op www.gog.com kijken, heel veel oude games die gegarandeerd op nieuwe PC's kunnen draaien.
Hehe. Toch aan het afkicken hè.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik lijk Cookie Clicker nu ook afgezworen te hebben. In de afgelopen 72 uur heb ik 3x die pagina stiekem weer geopend, om eigenlijk binnen een minuut "naaaahhhhh" te denken en hem weer weg te klikken.
Het werd gewoon vervelend zoveel aandacht als het opslokte, zonder dat het echt heel chill is ofzo.quote:
Dank, ik zal daar eens rondkijken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook nog op www.gog.com kijken, heel veel oude games die gegarandeerd op nieuwe PC's kunnen draaien.
Gewoon dit copy pasten bij import save en dan heb je het uitgespeeld. Klaar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik lijk Cookie Clicker nu ook afgezworen te hebben. In de afgelopen 72 uur heb ik 3x die pagina stiekem weer geopend, om eigenlijk binnen een minuut "naaaahhhhh" te denken en hem weer weg te klikken.
Is weer eens wat anders dan IDDQD.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gewoon dit copy pasten bij import save en dan heb je het uitgespeeld. Klaar.
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%3D%21END%21
Misschien geeft het de ultieme voldoening waarna je ophoudt. Je krijgt 832.678 miljard koekjes per seconde.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan IDDQD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |