Er zit een enorme discrepantie tussen wat ik op internet lees en wat ik in het dagelijks leven om me heen hoor. Bijna elke vorm van sociale buffer of filtering is natuurlijk ook afwezig online, zeker op anonieme fora, en er gaat ook een catalyserend, zelfversterkende werking uit van online discussies / reacties waar de één nog extremere dingen roept dan de ander.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
Mja misschien focussen wij ons wederom teveel op wat mensen op internet zeggen.
Dat is helemaal waar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit een enorme discrepantie tussen wat ik op internet lees en wat ik in het dagelijks leven om me heen hoor. Bijna elke vorm van sociale buffer of filtering is natuurlijk ook afwezig online, zeker op anonieme fora, en er gaat ook een catalyserend, zelfversterkende werking uit van online discussies / reacties waar de één nog extremere dingen roept dan de ander.
Ik was vandaag even buiten in Rotterdam en heb al twee gesprekken gehoord tussen toevallig Marokkaanse dames en Nederlandse oudere mannen over de aanslagen en dat het verschrikkelijk is maar ook jammer dat je erop wordt aangekeken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zit een enorme discrepantie tussen wat ik op internet lees en wat ik in het dagelijks leven om me heen hoor. Bijna elke vorm van sociale buffer of filtering is natuurlijk ook afwezig online, zeker op anonieme fora, en er gaat ook een catalyserend, zelfversterkende werking uit van online discussies / reacties waar de één nog extremere dingen roept dan de ander.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:25 schreef robin007bond het volgende:
Laatst werd ik nog communist genoemd toen ik pleitte voor vrije software.
Red baiting is echt mensen.
Klopt. Als een maat onderuit gezakt bij je op de bank een biertje zit te drinken en zou aankomen met teksten als "pff, en al die sukkels wachten de volgende aanslag maar lijdzaam af hequote:Op donderdag 24 maart 2016 10:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat bij jullie eens voorgekomen?quote:
Als je D66'er bent denkt elke gereformeerde dit van je.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is dat bij jullie eens voorgekomen?
Er zit een gereformeerde jongen in mijn klas die me echt lijkt te zien als de progressieve atheïst wiens doel het is om de christelijke maatschappij omver te werpen. Beetje wat de republikeinen denken van Obama als hij niet negatief is over het homohuwelijk.
Hahaha, dat klopt ja.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je D66'er bent denkt elke gereformeerde dit van je.
Ach, ik heb genoeg vrienden die botte racistische opmerkingen maken, al dan niet grappig bedoeld, maar de pure haat die je online vaak gespuid ziet worden is toch wel afwezig.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. Als een maat onderuit gezakt bij je op de bank een biertje zit te drinken en zou aankomen met teksten als "pff, en al die sukkels wachten de volgende aanslag maar lijdzaam af he", gevolgd door een slok bier, dan zou je keihard lachen en hem een paar tikken geven.
En dan te bedenken dat remlof er vanavond vrijwillig heengaat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik was net in de V&D. Het was verschrikkelijk. Ik ga slachtofferhulp bellen denk ik.
Nog wat gehaald?quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:53 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik was net in de V&D. Het was verschrikkelijk. Ik ga slachtofferhulp bellen denk ik.
Er is echt niets meer over dan. Mensen doen alsof alles gratis is en er staan fijne tot het einde van de winkel. Voor maar 20% kortingquote:Op donderdag 24 maart 2016 10:53 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat remlof er vanavond vrijwillig heengaat.
Wtf?quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:51 schreef Disana het volgende:
David Letterman is een beetje veranderd
[ afbeelding ]
Mensen worden een beetje raar als er iets te halen valt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Er is echt niets meer over dan. Mensen doen alsof alles gratis is en er staan fijne tot het einde van de winkel. Voor maar 20% korting![]()
Op zich wel een passend einde voor een warenhuis.
Wat ook vreemd is : alle kortingen en bijbehorende uitleg was in het Engels.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen worden een beetje raar als er iets te halen valt.
Dat lijkt me inderdaad zeer vervreemdend.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat ook vreemd is : alle kortingen en bijbehorende uitleg was in het Engels.
"You see" "you pay" "up tot 20%" etc.
Wat het einde-van-een-tijdperk gevoel volledig maakte.
Dit is zo'n contrast met wat ik net zag.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:54 schreef robin007bond het volgende:
Ik voel me schuldig als ik naar V&D ga.
Dat komt door Sun Capital. die die toko naar de knoppen heeft geholpen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat ook vreemd is : alle kortingen en bijbehorende uitleg was in het Engels.
"You see" "you pay" "up tot 20%" etc.
Wat het einde-van-een-tijdperk gevoel volledig maakte.
Wel vreemd dat Sun Capital niet op de hoogte is van de voertaal in Nederland.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat komt door Sun Capital. die die toko naar de knoppen heeft geholpen.
Die Engelstalige bordjes hadden ze waarschijnlijk nog liggen van het vorige faillissement dat ze veroorzaakt hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2016 11:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Sun Capital niet op de hoogte is van de voertaal in Nederland.
Wat jammer.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:10 schreef Gutmensch het volgende:
Leandra wat doe je, je was juist zo'n verademing op NWS
MED / Leandra verhuist naar WGR
quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:10 schreef Gutmensch het volgende:
Dit staat dan in dat ingezonden stuk op Geenstijl. Als je het hebt over een 'groot deel van de moslims in Europa', dan gaat het dus over honderdduizenden mensen.quote:De daders achter de aanslagen in Parijs en Brussel hebben steun gehad van een groot deel van de islamitische populatie binnen Europa
Er is nog geen vervanger aangekondigd. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:10 schreef Gutmensch het volgende:
Het is ook een beetje een sneu gezicht vind ik. Dat mensen even denken te profiteren van een failliet bedrijf.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit is zo'n contrast met wat ik net zag.
Wel meer dan dat. Er zijn nu vijftig miljoen moslims in Europa.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit staat dan in dat ingezonden stuk op Geenstijl. Als je het hebt over een 'groot deel van de moslims in Europa', dan gaat het dus over honderdduizenden mensen.
Laat die gasten van Defensie het denken lekker over laten aan mensen die wel hersens hebben.
Wat moeten ze anders? De voorraad verbranden en de schuldeisers een dikke vinger geven?quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een sneu gezicht vind ik. Dat mensen even denken te profiteren van een failliet bedrijf.
20% korting is niet eens zo heel extreem. Denk dat V&D heel blij was geweest met al die profiteurs.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een sneu gezicht vind ik. Dat mensen even denken te profiteren van een failliet bedrijf.
Ja, I know.. Maar het is gewoon een sneu gezicht.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders? De voorraad verbranden en de schuldeisers een dikke vinger geven?
Jij hebt ook altijd wel wat te klagen hè. Man man man.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, I know.. Maar het is gewoon een sneu gezicht.
Hij schudt ergens ook het percentage van 80 procent uit z'n mouw. Geen idee waar dat op is gebaseerd, maar we moeten een onbekende beunhaas maar op z'n woord geloven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wel meer dan dat. Er zijn nu vijftig miljoen moslims in Europa.![]()
Maakt verder voor het punt niet uit natuurlijk, die gast heeft duidelijk geen idee waar hij over praat.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt ook altijd wel wat te klagen hè. Man man man.
De ondergang van NWS tenzij Janneke alsnog mod wordt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:10 schreef Gutmensch het volgende:
Welkom in deze SC Chai.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
De ondergang van NWS tenzij Janneke alsnog mod wordt.
Ik werd Grunberg genoemd en begreep niet waarom en ging even mycroften. En toen zag ik dat in deze SC een paar keer voorbij komen en Kaas- lijkt mijn geestelijk vader te zijn.quote:
Heeft die homo toch nog wat materiaal doorgegeven.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik werd Grunberg genoemd en begreep niet waarom en ging even mycroften. En toen zag ik dat in deze SC een paar keer voorbij komen en Kaas- lijkt mijn geestelijk vader te zijn.
Ah, oké. Grappig. Dat stukje van Grunberg was wel heel goed laatst. Zei je iets met een soortgelijke strekking?quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik werd Grunberg genoemd en begreep niet waarom en ging even mycroften. En toen zag ik dat in deze SC een paar keer voorbij komen en Kaas- lijkt mijn geestelijk vader te zijn.
Michele Bachman is een intens domme vrouw.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:20 schreef robin007bond het volgende:
Bachmann: 'God gebruikt terroristen als straf voor Obama'
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Michele Bachman is een intens domme vrouw.
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 06-05-2012 om 02:57:59Diner gehad met lid US Congress Michele Bachmann, geweldige vrouw! Mooie afsluiting VS-boektour, morgen terug naar NL. http://t.co/5foQ0BAE reageer retweet
Waarschijnlijk wilde niet iedereen met hem praten?quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:26 schreef robin007bond het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 06-05-2012 om 02:57:59Diner gehad met lid US Congress Michele Bachmann, geweldige vrouw! Mooie afsluiting VS-boektour, morgen terug naar NL. http://t.co/5foQ0BAE reageer retweet
!!!!
Dat zou goed kunnen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde niet iedereen met hem praten?
Hoi Chai.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
De ondergang van NWS tenzij Janneke alsnog mod wordt.
Er was inderdaad sprake van een bedreiging aan het adres van andere users. Inmiddels is de aanstichter gesanctioneerd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:00 schreef Gutmensch het volgende:
Ik meende hier net een gequote bedreiging aan mijn adres te lezen?
Ja iets over een complot om een politiestaat op te richten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, oké. Grappig. Dat stukje van Grunberg was wel heel goed laatst. Zei je iets met een soortgelijke strekking?
Was het die hersendode?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Er was inderdaad sprake van een bedreiging aan het adres van andere users. Inmiddels is de aanstichter gesanctioneerd.
Hier gaan echt zoveel pubers op fappen, niet normaal.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:57 schreef Euribob het volgende:
Weet nou niet helemaal wat ik hiervan moet vinden.
Noooooooooooooquote:Op donderdag 24 maart 2016 11:10 schreef Gutmensch het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:20 schreef robin007bond het volgende:
Bachmann: 'God gebruikt terroristen als straf voor Obama'
LOL. Typisch VS-gekkie.quote:Eerder zei ze bijvoorbeeld dat The Lion King homoseksuele propaganda is en dat de wetenschap het eens is met de creationistische beweging.
quote:
quote:In 2004, she decried the popular movie The Lion King as an opportunity for gay propaganda. Elsewhere, she has said: "If you're involved in the gay and lesbian lifestyle, it's bondage. It is personal bondage, personal despair, and personal enslavement."
http://www.theatlantic.co(...)e-hadnt-said/241120/
Je moet dit soort mentaal gestoorde geen podium geven.quote:
Als in daddy?quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Geblokkeerd door teveel mensen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:12 schreef xpompompomx het volgende:
Shit, ik moet nog mailen naar forum@fok.nl om weer te mogen DM'en.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:13 schreef robin007bond het volgende:
Het is me wel een beetje 'cheesy' allemaal.
Snap je hem, Kaas- cheesy hihi
Ooit een keer een onvrijwillige fokvakantie gehad.quote:
Raap - me - opquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:13 schreef robin007bond het volgende:
Het is me wel een beetje 'cheesy' allemaal.
Snap je hem, Kaas- cheesy hihi
Oh alleen dat van Grunberg eigenlijk, zag zijn naam verschillende keren in combinatie met die van jou genoemd worden hier.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid, op basis waarvan?Ik heb je heel eerlijk gezegd nog nooit zien posten.
Oh, ook nooit gezien geloof ik.quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh alleen dat van Grunberg eigenlijk, zag zijn naam verschillende keren in combinatie met die van jou genoemd worden hier.
En ik werd dat genoemd vanwege een topic waarin ik het had over een politiestaat en complot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |