Zieke gekquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hopen dat wat familieleden van jou dan bij de volgende aanslag betrokken zijn (als slachtoffer of dader), voor wat realiteitszin.
wat een bazenfotowquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weer zo'n voorbeeldige imam
Zo eentje moet eens uitgenodigd worden:
[ afbeelding ]
Met Witteman gebeurde dat nog wel eens.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat dezelfde dude?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat die wegloopgast uit P&W?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom kijk ik alleen nog maar Shownieuws en RTL Boulevard.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:14 schreef SpaceOddity het volgende:
Gosh, wat verlang ik naar onschuldige talkshows van vroegah. Over BNers, bekende wereld sterren. Lekker kletsen over hun carieere en verder niks.
AIVD ingelichtquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nog wel ja, maar we groeien en groeien
Trollen 2.0quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Die man zit gewoon aan tafel bij Pauw.
Is dat niet diezelfde man die net dat bordje omhoog hieltquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Die man zit gewoon aan tafel bij Pauw.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat moest de NPO bingokaart zijn.
Noem je iedereen hier nou ziek en verdorvenquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niks mis mee, dat denkt iedereen hier.
Klopte niks van van wat hij zei inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:22 schreef Paxcon het volgende:
De ene broer was toch niet ook op het vliegveld maar bij die metro
nouja boeiend ook
Ik ga ook een kaart maken, die wordt veel beterquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Allochtoon met een mening, check.
Het schijnt dat er een heel AZC in Heleen van Royen heeft gewoond.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:23 schreef vincenzo78 het volgende:
Is dit die dame die jarenlang in een AZC heeft gewoond?
Is aflevering 2 uit ja?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:24 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik ga geordie shore kijken.
Even weg van dit kansloze gepraat over islam terrorimse, even weg van de realileit.
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:24 schreef SpaceOddity het volgende:
Even weg van dit kansloze gepraat over islam terrorimse, even weg van de realileit.
Ik heb zo'n vermoeden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga ook een kaart maken, die wordt veel beter
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:24 schreef SpaceOddity het volgende:
megaoperatiesquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:25 schreef DrDentz het volgende:
De islamitische gemeenschap moet deze terroristen steun bieden, je kunt niet ongezien zulke mega-operaties plannen en met jerrycans over straat gaan en niemand die iets ziet.
Ja best een eindgod, en dikke selfiesquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een Amerikaan was bij de aanslagen in Boston, Parijs en Brussel. Dit geloof je toch niet?
Ah, het echte doelwit?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een Amerikaan was bij de aanslagen in Boston, Parijs en Brussel. Dit geloof je toch niet?
Was Regilio Tuur er ook?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Doet me denken aan de film Unbreakable. Misschien is hij op zoek naar de ultieme superheld.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
CIA/FBI * Houtenbeen pakt aluhoedjequote:Op woensdag 23 maart 2016 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
In ieder geval een bommenmaker minder.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:26 schreef Physsic het volgende:
Trouwens, op verschillende media staat dat die dude met die witte jas ook dood is.
22.11 uur: Volgens een anonieme Franse politie-official zou Najim Laachraoui, een van de omgekomen aanslagplegers op Brussels Airport woendag, mogelijk de zelfmoordvesten hebben gemaakt waarmee de aanslagen in Parijs werden gepleegd, zo meldt persbureau AP
Ik snap het niet.
Bedankt Hansquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Doet me denken aan de film Unbreakable. Misschien is hij op zoek naar de ultieme superheld.
Witte jas is niet Najimquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:26 schreef Physsic het volgende:
Trouwens, op verschillende media staat dat die dude met die witte jas ook dood is.
22.11 uur: Volgens een anonieme Franse politie-official zou Najim Laachraoui, een van de omgekomen aanslagplegers op Brussels Airport woendag, mogelijk de zelfmoordvesten hebben gemaakt waarmee de aanslagen in Parijs werden gepleegd, zo meldt persbureau AP
Ik snap het niet.
Voor wie ben jij op het EK?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat rare Belgen ervan vinden is niet echt boeiend
Hebben ook heel Europa verkendquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zij waren ook in Amerika, in Frankrijk, in België. Verdacht?
Ons als kinderen klaargestoomd voor de eenwording van de Europese unie. Het was smerige propaganda.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hebben ook heel Europa verkend
[ afbeelding ]
Maar ze zijn ook in Amerika geweestquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ons als kinderen klaargestoomd voor de eenwording van de Europese unie. Het was smerige propaganda.
LMFAOquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we het morgen weer over meerdere nuttige dingen hebben of is dan bekend dat het Kabinet Rutte II gevallen is?
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Joezi het volgende:
Bij dit soort shows mis je toch een scherpe Witteman
Daar kon ik ook wel van genieten. Vooral de laatste aflevering waar ze al die pretparken bezoeken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar ze zijn ook in Amerika geweest
[ afbeelding ]
Je mist inderdaad een bejaarde die stilzwijgend zijn luier zit vol te schijten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Joezi het volgende:
Osdorp Possequote:Op woensdag 23 maart 2016 23:29 schreef Joezi het volgende:
het verschil tussen kennen kunnen kennen we niet
Waarom 6 uur op 5 dvd's?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar ze zijn ook in Amerika geweest
[ afbeelding ]
Die mogelijkheid had ik al in gedachte, dus googlede ik de naam voor de zekerheid en toen kreeg ik de man in de witte jas te zien.quote:
Die zou nu waarschijnlijk het "Die zien we nooit meer terug!" hebben ingestart.quote:
Misschien staat er wel een geheime boodschap op dat bordjequote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou Hans dat bordje nog gaan neerleggen deze uitzending?
Dat moet je aan BOL.com vragenquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom 6 uur op 5 dvd's?
Het is niet eens HD of breedbeeld.
Beter dat ze Peter R. als presentator naast Pauw neerzetten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Joezi het volgende:
Of Eva om iedereen hier te trollen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Beter dat ze Peter R. als presentator naast Pauw neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |