Dat is het al zelfsquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt weer een prima Willy-filmpje.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:13 schreef tralalala het volgende:
wtf, is dat een hoedje of echt haar die met dat bordje?
RTL late nightquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:14 schreef SpaceOddity het volgende:
Gosh, wat verlang ik naar onschuldige talkshows van vroegah. Over BNers, bekende wereld sterren. Lekker kletsen over hun carieere en verder niks.
Ga naar RTL 4 om een uur of 22:30quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:14 schreef SpaceOddity het volgende:
Gosh, wat verlang ik naar onschuldige talkshows van vroegah. Over BNers, bekende wereld sterren. Lekker kletsen over hun carieere en verder niks.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:13 schreef matthijst het volgende:
Wel handig die ogen: kan ze uit d'r ooghoeken altijd de terroristen spotten.
Probeer dat maar eens aan een Amerikaan uit te leggen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Teruggekeerde Syriegangers vrij rond laten lopen. Wat een beleid.
Wat doe jij hier?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Je was me voorquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt weer een prima Willy-filmpje.
Er zitten ook terroristen tussen die 'vluchtelingen' hoor. Hele bergen Syriërs binnenlaten en denken dat het alleen maar zielige vluchtelingen zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar wij willen graag meer aanslagen denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zitten ook terroristen tussen die 'vluchtelingen' hoor. Hele bergen Syriërs binnenlaten en denken dat het alleen maar zielige vluchtelingen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |