Hebben ook heel Europa verkendquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zij waren ook in Amerika, in Frankrijk, in België. Verdacht?
Ons als kinderen klaargestoomd voor de eenwording van de Europese unie. Het was smerige propaganda.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hebben ook heel Europa verkend
[ afbeelding ]
Maar ze zijn ook in Amerika geweestquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ons als kinderen klaargestoomd voor de eenwording van de Europese unie. Het was smerige propaganda.
LMFAOquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we het morgen weer over meerdere nuttige dingen hebben of is dan bekend dat het Kabinet Rutte II gevallen is?
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Joezi het volgende:
Bij dit soort shows mis je toch een scherpe Witteman
Daar kon ik ook wel van genieten. Vooral de laatste aflevering waar ze al die pretparken bezoeken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar ze zijn ook in Amerika geweest
[ afbeelding ]
Je mist inderdaad een bejaarde die stilzwijgend zijn luier zit vol te schijten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Joezi het volgende:
Osdorp Possequote:Op woensdag 23 maart 2016 23:29 schreef Joezi het volgende:
het verschil tussen kennen kunnen kennen we niet
Waarom 6 uur op 5 dvd's?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar ze zijn ook in Amerika geweest
[ afbeelding ]
Die mogelijkheid had ik al in gedachte, dus googlede ik de naam voor de zekerheid en toen kreeg ik de man in de witte jas te zien.quote:
Die zou nu waarschijnlijk het "Die zien we nooit meer terug!" hebben ingestart.quote:
Misschien staat er wel een geheime boodschap op dat bordjequote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou Hans dat bordje nog gaan neerleggen deze uitzending?
Dat moet je aan BOL.com vragenquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom 6 uur op 5 dvd's?
Het is niet eens HD of breedbeeld.
Beter dat ze Peter R. als presentator naast Pauw neerzetten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Joezi het volgende:
Of Eva om iedereen hier te trollen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Beter dat ze Peter R. als presentator naast Pauw neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |