Taqqiyaquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:02 schreef OProg het volgende:
Nu hij niet meer geradicaliseerd is heeft hij in plaats van een jurk een hoedje.
Ik dacht even dat ze familie van wat voetballers hadden uitgenodigd.quote:Sander van Hoorn
Mahmoud Tighadouini
Yamila Idrissi
Kan zijn dat hij nu lijdt aan SiSo.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:02 schreef OProg het volgende:
Nu hij niet meer geradicaliseerd is heeft hij in plaats van een jurk een hoedje.
''Wil jij nog een open deur?''quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:06 schreef luxerobots het volgende:
Edwin Bakker, altijd in voor een goede open deur.
Piëteit naar de daders.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:06 schreef Paxcon het volgende:
Waarom heeft die ex-jihadist zonzelfde hoedje opgedaan?
Undercover broer!quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:06 schreef Paxcon het volgende:
Moet een bewussie zijn, beetje apart inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:06 schreef Paxcon het volgende:
Zit een bom onder.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:06 schreef Paxcon het volgende:
We moeten eerst die kelder van je uitmesten!quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die hele wijk moet gewoon van deur tot deur uitgekamt worden.
twitter:ajboekestijn twitterde op woensdag 23-03-2016 om 23:01:57Waarom draagt iemand een hoed in een tv studio? reageer retweet
1) Geestelijk gewaad 2) Habijt 3) Kleding van geestelijke 4) Kledingstuk of schoeisel 5) Kleed van kloosterling 6) Kloostergewaad 7) Monikkengewaad 8) Monnikengewaad 9) Monnikskap 10) Monnikskleed 11) Opperkleed van monnik 12) Overkleed van monnik 13) Priestergewaad 14) Tabbaard 15) Weefsel of soort stofquote:
Ghehequote:Op woensdag 23 maart 2016 23:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
We moeten eerst die kelder van je uitmesten!
Kan wel merken dat je een allochtoon bent.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
1) Geestelijk gewaad 2) Habijt 3) Kleding van geestelijke 4) Kledingstuk of schoeisel 5) Kleed van kloosterling 6) Kloostergewaad 7) Monikkengewaad 8) Monnikengewaad 9) Monnikskap 10) Monnikskleed 11) Opperkleed van monnik 12) Overkleed van monnik 13) Priestergewaad 14) Tabbaard 15) Weefsel of soort stof
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kan wel merken dat je een allochtoon bent.
piëteit
de piëteit zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [pije'tɛit] eerbied Voorbeeld: `uit piëteit voor de doden`Synoniem: respect © Kernerman Dictionaries. SpellingCorrect gespeld: 'piëteit' komt voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taal...
Waarom gedraagt Arie zich als een VI-hooligan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajboekestijn twitterde op woensdag 23-03-2016 om 23:01:57Waarom draagt iemand een hoed in een tv studio? reageer retweet
Ik mis wel de aluhoedjes eigenlijkquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ik zie het al, 'Battle of the hoedjes'.
Die terroristen zijn wel erg rechtsch inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:12 schreef luxerobots het volgende:
Aanval op de open samenleving?
De terroristen zijn tegen de open samenleving?
Mooie framing om rechts de wind uit de zeilen (proberen) te houden.
Zo doorzichtig ja.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:12 schreef luxerobots het volgende:
Aanval op de open samenleving?
De terroristen zijn tegen de open samenleving?
Mooie framing om rechts de wind uit de zeilen (proberen) te houden.
Dat is het al zelfsquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt weer een prima Willy-filmpje.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:13 schreef tralalala het volgende:
wtf, is dat een hoedje of echt haar die met dat bordje?
RTL late nightquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:14 schreef SpaceOddity het volgende:
Gosh, wat verlang ik naar onschuldige talkshows van vroegah. Over BNers, bekende wereld sterren. Lekker kletsen over hun carieere en verder niks.
Ga naar RTL 4 om een uur of 22:30quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:14 schreef SpaceOddity het volgende:
Gosh, wat verlang ik naar onschuldige talkshows van vroegah. Over BNers, bekende wereld sterren. Lekker kletsen over hun carieere en verder niks.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:13 schreef matthijst het volgende:
Wel handig die ogen: kan ze uit d'r ooghoeken altijd de terroristen spotten.
Probeer dat maar eens aan een Amerikaan uit te leggen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Teruggekeerde Syriegangers vrij rond laten lopen. Wat een beleid.
Wat doe jij hier?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Je was me voorquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt weer een prima Willy-filmpje.
Er zitten ook terroristen tussen die 'vluchtelingen' hoor. Hele bergen Syriërs binnenlaten en denken dat het alleen maar zielige vluchtelingen zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar wij willen graag meer aanslagen denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zitten ook terroristen tussen die 'vluchtelingen' hoor. Hele bergen Syriërs binnenlaten en denken dat het alleen maar zielige vluchtelingen zijn.
Zieke gekquote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hopen dat wat familieleden van jou dan bij de volgende aanslag betrokken zijn (als slachtoffer of dader), voor wat realiteitszin.
wat een bazenfotowquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weer zo'n voorbeeldige imam
Zo eentje moet eens uitgenodigd worden:
[ afbeelding ]
Met Witteman gebeurde dat nog wel eens.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat dezelfde dude?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat die wegloopgast uit P&W?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom kijk ik alleen nog maar Shownieuws en RTL Boulevard.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:14 schreef SpaceOddity het volgende:
AIVD ingelichtquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nog wel ja, maar we groeien en groeien
Trollen 2.0quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Die man zit gewoon aan tafel bij Pauw.
Is dat niet diezelfde man die net dat bordje omhoog hieltquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Die man zit gewoon aan tafel bij Pauw.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat moest de NPO bingokaart zijn.
Noem je iedereen hier nou ziek en verdorvenquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niks mis mee, dat denkt iedereen hier.
Klopte niks van van wat hij zei inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:22 schreef Paxcon het volgende:
De ene broer was toch niet ook op het vliegveld maar bij die metro
nouja boeiend ook
Ik ga ook een kaart maken, die wordt veel beterquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Allochtoon met een mening, check.
Het schijnt dat er een heel AZC in Heleen van Royen heeft gewoond.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:23 schreef vincenzo78 het volgende:
Is dit die dame die jarenlang in een AZC heeft gewoond?
Is aflevering 2 uit ja?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:24 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik ga geordie shore kijken.
Even weg van dit kansloze gepraat over islam terrorimse, even weg van de realileit.
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:24 schreef SpaceOddity het volgende:
Even weg van dit kansloze gepraat over islam terrorimse, even weg van de realileit.
Ik heb zo'n vermoeden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga ook een kaart maken, die wordt veel beter
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:24 schreef SpaceOddity het volgende:
megaoperatiesquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:25 schreef DrDentz het volgende:
De islamitische gemeenschap moet deze terroristen steun bieden, je kunt niet ongezien zulke mega-operaties plannen en met jerrycans over straat gaan en niemand die iets ziet.
Ja best een eindgod, en dikke selfiesquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een Amerikaan was bij de aanslagen in Boston, Parijs en Brussel. Dit geloof je toch niet?
Ah, het echte doelwit?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een Amerikaan was bij de aanslagen in Boston, Parijs en Brussel. Dit geloof je toch niet?
Was Regilio Tuur er ook?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Doet me denken aan de film Unbreakable. Misschien is hij op zoek naar de ultieme superheld.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
CIA/FBI * Houtenbeen pakt aluhoedjequote:Op woensdag 23 maart 2016 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
In ieder geval een bommenmaker minder.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:26 schreef Physsic het volgende:
Trouwens, op verschillende media staat dat die dude met die witte jas ook dood is.
22.11 uur: Volgens een anonieme Franse politie-official zou Najim Laachraoui, een van de omgekomen aanslagplegers op Brussels Airport woendag, mogelijk de zelfmoordvesten hebben gemaakt waarmee de aanslagen in Parijs werden gepleegd, zo meldt persbureau AP
Ik snap het niet.
Bedankt Hansquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Doet me denken aan de film Unbreakable. Misschien is hij op zoek naar de ultieme superheld.
Witte jas is niet Najimquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:26 schreef Physsic het volgende:
Trouwens, op verschillende media staat dat die dude met die witte jas ook dood is.
22.11 uur: Volgens een anonieme Franse politie-official zou Najim Laachraoui, een van de omgekomen aanslagplegers op Brussels Airport woendag, mogelijk de zelfmoordvesten hebben gemaakt waarmee de aanslagen in Parijs werden gepleegd, zo meldt persbureau AP
Ik snap het niet.
Voor wie ben jij op het EK?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat rare Belgen ervan vinden is niet echt boeiend
Hebben ook heel Europa verkendquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zij waren ook in Amerika, in Frankrijk, in België. Verdacht?
Ons als kinderen klaargestoomd voor de eenwording van de Europese unie. Het was smerige propaganda.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hebben ook heel Europa verkend
[ afbeelding ]
Maar ze zijn ook in Amerika geweestquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ons als kinderen klaargestoomd voor de eenwording van de Europese unie. Het was smerige propaganda.
LMFAOquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we het morgen weer over meerdere nuttige dingen hebben of is dan bekend dat het Kabinet Rutte II gevallen is?
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Joezi het volgende:
Bij dit soort shows mis je toch een scherpe Witteman
Daar kon ik ook wel van genieten. Vooral de laatste aflevering waar ze al die pretparken bezoeken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar ze zijn ook in Amerika geweest
[ afbeelding ]
Je mist inderdaad een bejaarde die stilzwijgend zijn luier zit vol te schijten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Joezi het volgende:
Osdorp Possequote:Op woensdag 23 maart 2016 23:29 schreef Joezi het volgende:
het verschil tussen kennen kunnen kennen we niet
Waarom 6 uur op 5 dvd's?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die mogelijkheid had ik al in gedachte, dus googlede ik de naam voor de zekerheid en toen kreeg ik de man in de witte jas te zien.quote:
Die zou nu waarschijnlijk het "Die zien we nooit meer terug!" hebben ingestart.quote:
Misschien staat er wel een geheime boodschap op dat bordjequote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou Hans dat bordje nog gaan neerleggen deze uitzending?
Dat moet je aan BOL.com vragenquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom 6 uur op 5 dvd's?
Het is niet eens HD of breedbeeld.
Beter dat ze Peter R. als presentator naast Pauw neerzetten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Joezi het volgende:
Of Eva om iedereen hier te trollen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Beter dat ze Peter R. als presentator naast Pauw neerzetten.
Met Jantje Mulder als side-kick + kaasstengels op tafelquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Beter dat ze Peter R. als presentator naast Pauw neerzetten.
De Flodders ook:quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:35 schreef Joezi het volgende:
Ik had een Mighty Ducks petje ,wist ik veel wat dat was
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Er worden nu ook islamitische luchtbedden verkocht, erg handig, die blazen zichzelf op.
Pauw wacht tot hij zijn hoed af zetquote:
Zit eindelijk bij de tandarts.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom niet die andere ex-jihadi.
Dennis Abdelkarim Honingquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom niet die andere ex-jihadi.
Doen we hier ook 'mijn god' 'ohw my god' etcquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Iemand ligt te verrekken op straat
''Allah hu akbar''
In Amerika gillen ze altijd "Oh My God"quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Iemand ligt te verrekken op straat
''Allah hu akbar''
Ja en we racen er ook langsquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:39 schreef Baszh het volgende:
[..]
Doen we hier ook 'mijn god' 'ohw my god' etc
Ja maar niet God is the greatest! God is the greatest!quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
In Amerika gillen ze altijd "Oh My God"
Niet nodig, gewoon een beetje mompelen en klagen over het salaris.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kan deze mevrouw maatschappijleer geven? Ze spreekt niet eens vloeiend Nederlands.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Is goed. Ga ik morgen doen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Ga eens op een zwarte school de holocaust onderwijzen. Kan je lachen.
Nee jij deed nooit de hitlergroet op schoolquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon niet meer over hebben, is het opgelost.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Ja, dat heeft hij elke keer.:pquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Die kerel is goed nat aan het worden
Hij heeft een bomgordel omquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Die kerel is goed nat aan het worden
Naziquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:43 schreef Joezi het volgende:
Vond laatst eens een oude schoolagenda, vol hakenkruizen enzo
Waarom zou je de hitlergroet op school doenquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee jij deed nooit de hitlergroet op schoolDenk het ook niet nee.
Ik dacht dat we hadden afgesproken dat jij naar bed zou gaan! Log uit bij stormfront en een glas witte melk en oogjes toe!quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Waarom nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom zou je de hitlergroet op school doen
twitter:ANanninga twitterde op woensdag 23-03-2016 om 23:44:01Allahkeien voor de koning. Superliev. https://t.co/sEW9Ujf2j0 reageer retweet
twitter:VincentPKuipers twitterde op woensdag 23-03-2016 om 23:43:19@ANanninga Kijk hem gaan met z'n eigen Sharia-watch #vaanaartsenzagdatutgoedwas https://t.co/i9H0D0qrpm reageer retweet
Ik heb wel eens met een vriendje voor het hek bij de ingang van de school gestaan en toen als een soort kampcommandant de mensen linksaf en rechtsaf gestuurd. Best wel raar gedrag als ik er op terugkijk maar we hadden de grootste lol.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee jij deed nooit de hitlergroet op schoolDenk het ook niet nee.
Lol die nanninga is vies, die wil gewoon rechtsche piemelquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:45 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ANanninga twitterde op woensdag 23-03-2016 om 23:44:01Allahkeien voor de koning. Superliev. https://t.co/sEW9Ujf2j0 reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:VincentPKuipers twitterde op woensdag 23-03-2016 om 23:43:19@ANanninga Kijk hem gaan met z'n eigen Sharia-watch #vaanaartsenzagdatutgoedwas https://t.co/i9H0D0qrpm reageer retweet
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VincentPKuipers twitterde op woensdag 23-03-2016 om 23:43:19@ANanninga Kijk hem gaan met z'n eigen Sharia-watch #vaanaartsenzagdatutgoedwas https://t.co/i9H0D0qrpm reageer retweet
Jammer dat je niet eens terug kan kijken in je tienerbrein, toen had je echt schijt aan alles tochquote:Op woensdag 23 maart 2016 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een vriendje voor het hek bij de ingang van de school gestaan en toen als een soort kampcommandant de mensen linksaf en rechtsaf gestuurd. Best wel raar gedrag als ik er op terugkijk maar we hadden de grootste lol.
Gebruiken ze normaal bij steniging. Sharia4Life.quote:
Ook een YouTube geleerde?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik trek het Nederlanderschap van deze man wel in twijfel, ik zie hem nog niet zo meehossen bij een TROS muziekfeest op het plein.
Het was vooral dat alles Nazi zo ontzettend taboe werd gemaakt dat ik er met mijn recalcitrante gedrag juist zo hard mogelijk tegenaan wilde schoppen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jammer dat je niet eens terug kan kijken in je tienerbrein, toen had je echt schijt aan alles toch
Ik heb het niet over het topic, ik heb het over het onderwerp in Pauw.quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als dit topic je niet bevalt, dan alt f4 je toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |