Pa Tokkie gespot.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh die wel he nou is goed hoor!!!111!!!
KOMT WEL DICHTBIJ ZO!quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
Collega gisteren tegen mij: vind jij het niet een beetje eng dan? Jij landde vorige week dinsdag nog in Eindhoven?
Wat de neuk lul je nou, bitch?
Ik was in maart 2004 nog in Brussel, stel je voor dat ik 12 jaar later was gegaanquote:
Laat je toch twijfelen over wie nu de gevaarlijkste mensen zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:50 schreef Disana het volgende:
Ik zat vandaag met iemand in het ziekenhuis te wachten die het maar eng vindt dat er wel zo'n 500 Syrische vluchtelingen in de stad zijn opgevangen. 'Want daar kunnen ze tussen zitten.'
quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:48 schreef Disana het volgende:
Met zo'n TT moet ik wel even uit lurkstand komen.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:50 schreef Disana het volgende:
Ik zat vandaag met iemand in het ziekenhuis te wachten die het maar eng vindt dat er wel zo'n 500 Syrische vluchtelingen in de stad zijn opgevangen. 'Want daar kunnen ze tussen zitten.'
Omg, ik in 2014 nog! Trauma!quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik was in maart 2004 nog in Brussel, stel je voor dat ik 12 jaar later was gegaan
Angst is het gevaarlijkst. Na haat.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laat je toch twijfelen over wie nu de gevaarlijkste mensen zijn.
Het doet je wel twijfelen aan het gezonde verstand van de Hollander.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laat je toch twijfelen over wie nu de gevaarlijkste mensen zijn.
Pax en kast, snappie. Hihihaho.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke, geen idee, maar ook bij nader inzien lijkt het dus op geen enkele wijze grappig te zijn.
Ach man, dat is toch gewoon een beetje babbelen over niets. Of bedoelde die knakker het serieus?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
Collega gisteren tegen mij: vind jij het niet een beetje eng dan? Jij landde vorige week dinsdag nog in Eindhoven?
Wat de neuk lul je nou, bitch?
Wat deed je daar helemaal? Groningen heeft toch ook genoeg goede ziekenhuizen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Het doet je wel twijfelen aan het gezonde verstand van de Hollander.
Ik antwoordde dat de mensen die worden opgevangen goed gescreend worden en papieren moeten hebben, en dat ik erop vertrouw dat onze overheid goed de vinger aan de pols houdt. Want dat las ik vandaag ergens, dat onze inlichtingendiensten en wijkagenten voor ons oppassen. Maar niet iedereen is daar dus gerust op.quote:
Ik dacht altijd dat het deel van de provincie Groningen buiten de stad Groningen Ommeland genoemd werd.quote:
Nederlander, bedoel ik. Ik was trouwens in het Martini, en eens niet in het UMCG. Was even wennen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat deed je daar helemaal? Groningen heeft toch ook genoeg goede ziekenhuizen?
Het is een vrouw. Natuurlijk bedoelt die het serieus.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach man, dat is toch gewoon een beetje babbelen over niets. Of bedoelde die knakker het serieus?
Wel een mooi antwoord van je.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik antwoordde dat de mensen die worden opgevangen goed gescreend worden en papieren moeten hebben, en dat ik erop vertrouw dat onze overheid goed de vinger aan de pols houdt. Want dat las ik vandaag ergens, dat onze inlichtingendiensten en wijkagenten voor ons oppassen. Maar niet iedereen is daar dus gerust op.
Zuurpruim.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Echt zoooo niet grappig, gevat of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |