abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160927735
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Jij bent niet een van de slimste, hé?

Rutte creëert een klimaat voor nieuwe aanslagen door terug gekeerde Jihadisten ongemoeid te laten of ze zelfs te laten lopen wanneer ze worden uitgeleverd door een land als Turkije.

Rutte heeft het bloed van die drie omgekomen Nederlanders aan zijn handen kleven en daarvoor dienen Rutte en van der Steur strafrechtelijk te worden vervolgd. Als ik nabestaande zou zijn geweest was ik een strafzaak begonnen.
Ik zie niet in hoe Rutte deze mannen heeft laten lopen, aangezien dit volledig onder Van der Steur valt, maar ongetwijfeld kun jij mij dat beter uitleggen. Jij bent immers, in tegenstelling tot mij, duidelijk wel een van de slimsten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160927740
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Jij bent niet een van de slimste, hé?

Rutte creëert een klimaat voor nieuwe aanslagen door terug gekeerde Jihadisten ongemoeid te laten of ze zelfs te laten lopen wanneer ze worden uitgeleverd door een land als Turkije.

Rutte heeft het bloed van die drie omgekomen Nederlanders aan zijn handen kleven en daarvoor dienen Rutte en van der Steur strafrechtelijk te worden vervolgd. Als ik nabestaande zou zijn geweest was ik een strafzaak begonnen.
Daar hoef je geen nabestaande voor te zijn hoor. Dus hou ons op de hoogte van het verloop. Succes!
pi_160927783
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die knul was niet aangemerkt als jihadist. Daardoor kon hij ongestoord uit het vliegtuig stappen en de trein naar Brussel pakken.

En denk je nou werkelijk dat teruggekeerde Syriegangers niet worden gevolgd?
Onzin, Turkije heeft deze gast niet zonder reden uitgezet. Dan was een vervolgonderzoek wel het minste geweest. Dat is niet gebeurd met deze verschrikkelijke aanslagen tot gevolg. Als verantwoordelijken kun je dan onmogelijk nog blijven zitten. Bovendien is het een rits aan geblunder en doofpotaffaires. Dan kun je maar één conclusie trekken, dit kabinet treedt af.
pi_160927843
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:43 schreef Elzies het volgende:

[..]

Onzin, Turkije heeft deze gast niet zonder reden uitgezet. Dan was een vervolgonderzoek wel het minste geweest. Dat is niet gebeurd met deze verschrikkelijke aanslagen tot gevolg. Als verantwoordelijken kun je dan onmogelijk nog blijven zitten. Bovendien is het een rits aan geblunder en doofpotaffaires. Dan kun je maar één conclusie trekken, dit kabinet treedt af.
Nee sorry, ik vond de uitleg van Van der Steur redelijk plausibel. Die knul was niet aangemerkt als potentiële dreiging en kon daardoor ongestoord terugkeren naar Europa. Turkije heeft blijkbaar onvoldoende duidelijk gemaakt dat die gozer een gevaar vormde.

En zelfs als er fouten zijn gemaakt, dan is het Van der Steur die af moet treden, niet het complete kabinet.

Je wil te graag.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_160927854
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zie niet in hoe Rutte deze mannen heeft laten lopen, aangezien dit volledig onder Van der Steur valt, maar ongetwijfeld kun jij mij dat beter uitleggen. Jij bent immers, in tegenstelling tot mij, duidelijk wel een van de slimsten.
Als minister president ben je ook verantwoordelijk voor de veiligheid van Nederland. Bovendien is dit niet het eerste incident met dezelfde bewindslieden waarbij er flink is geblunderd en gelogen. Nog maar een paar maanden geleden moest Rutte door het stof voor een andere doofpot. Al eerder moesten Opstelten en Teeven aftreden. De politieke carrière van van der Steur hing al aan een zijden draadje. Het is genoeg geweest. Dit kabinet moet opstappen, het tijdperk Wilders is aangebroken. Dat is de politieke werkelijkheid die men maar moet accepteren.
pi_160927871
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:47 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als minister president ben je ook verantwoordelijk voor de veiligheid van Nederland. Bovendien is dit niet het eerste incident met dezelfde bewindslieden waarbij er flink is geblunderd en gelogen. Nog maar een paar maanden geleden moest Rutte door het stof voor een andere doofpot. Al eerder moesten Opstelten en Teeven aftreden. De politieke carrière van van der Steur hing al aan een zijden draadje. Het is genoeg geweest. Dit kabinet moet opstappen, het tijdperk Wilders is aangebroken. Dat is de politieke werkelijkheid die men maar moet accepteren.
Uitstekende uitleg over de schuld van Rutte. Dankjewel, ik ben het nu met je eens.
pi_160927890
quote:
het tijdperk Wilders is aangebroken. Dat is de politieke werkelijkheid die men maar moet accepteren.
Of we daar zo blij mee moeten zijn.
pi_160927930
quote:

Dit kabinet moet opstappen, het tijdperk Wilders is aangebroken.
Een beetje zoals dit:
pi_160927933
Ik krijg bij termen als 'het tijdperk Wilders' wel echt zo'n Game of Thrones-gevoel trouwens.
pi_160927935
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee sorry, ik vond de uitleg van Van der Steur redelijk plausibel. Die knul was niet aangemerkt als potentiële dreiging en kon daardoor ongestoord terugkeren naar Europa. Turkije heeft blijkbaar onvoldoende duidelijk gemaakt dat die gozer een gevaar vormde.

En zelfs als er fouten zijn gemaakt, dan is het Van der Steur die af moet treden, niet het complete kabinet.

Je wil te graag.
Hoeveel bewindslieden van hetzelfde kabinet zijn intussen afgetreden? Nog nooit heeft zo'n incompetent kabinet zichzelf zolang de hand boven het hoofd gehouden. Vorige kabinetten stapte voor veel minder op. Rutte speelt wel degelijk een rol als minister president waar hij keer op keer faalt. Letterlijk dingen verdraait, er zijn hand niet voor omdraait om te liegen. Dan is het niet een kwestie van te graag willen maar een kwestie van de enige conclusie durven trekken.

De geloofwaardigheid van dit kabinet is volkomen verdwenen. In deze roerige tijden wil ik als Nederlander geen bestuurders van zo'n dergelijk amateuristisch corrupt niveau. Dit raakt de veiligheid van alle Nederlanders.
pi_160927937
Of Lord of the Rings inderdaad.
pi_160927946
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:53 schreef Elzies het volgende:

[..]
In deze roerige tijden wil ik als Nederlander geen bestuurders van zo'n dergelijk amateuristisch corrupt niveau.
Maar toch wil je wel dat Wilders de kamer gaat vullen met PVV'ers?
pi_160927964
quote:

[..]

Hoeveel bewindslieden van hetzelfde kabinet zijn intussen afgetreden? Nog nooit heeft zo'n incompetent kabinet zichzelf zolang de hand boven het hoofd gehouden. Vorige kabinetten stapte voor veel minder op. Rutte speelt wel degelijk een rol als minister president waar hij keer op keer faalt. Letterlijk dingen verdraait, er zijn hand niet voor omdraait om te liegen. Dan is het niet een kwestie van te graag willen maar een kwestie van de enige conclusie durven trekken.

De geloofwaardigheid van dit kabinet is volkomen verdwenen. In deze roerige tijden wil ik als Nederlander geen bestuurders van zo'n dergelijk amateuristisch corrupt niveau. Dit raakt de veiligheid van alle Nederlanders.
Jaja, je hoopt dat het kabinet Wilders I zich aan zal dienen. Gaat niet gebeuren, beste knul. Zelfs als de PVV de grootste wordt, zal Wilders geen premier worden. Sterker, de PVV gaat niet waarschijnlijk niet eens regeren.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 10:04:24 #264
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_160928062
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:52 schreef Ludachrist het volgende:
Ik krijg bij termen als 'het tijdperk Wilders' wel echt zo'n Game of Thrones-gevoel trouwens.
We leven in "Wilderiaanse Tijden" :P
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_160928094
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jaja, je hoopt dat het kabinet Wilders I zich aan zal dienen. Gaat niet gebeuren, beste knul. Zelfs als de PVV de grootste wordt, zal Wilders geen premier worden. Sterker, de PVV gaat niet waarschijnlijk niet eens regeren.
Door het walgelijke cordon sanitaire natuurlijk! Ondemocratisch verraad van de kiezer!

Dan is dat alvast gezegd voordat Elzies een heel betoog hierover hoeft te typen, scheelt hem weer werk. Graag gedaan Elzies.
pi_160928114
quote:

[..]

Je snapt geloof ik niet zo goed waarom kabinetten over het algemeen vallen. Dat is zelden omdat een los bewindspersoon opstapt omdat hij gefaald heeft. Over het algemeen valt een kabinet wanneer het de steun van de kamer is verloren. Daar is hier natuurlijk geen sprake van. Ja, de PVV zal het vertrouwen nog verder verloren zijn maar die dienen bijna elke maand een motie van wantrouwen in, dat telt niet zo.
pi_160928134
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 09:52 schreef Ludachrist het volgende:
Wilders is momenteel het beste alternatief om Nederland te leiden.

Er is onomstotelijk aangetoond dat terroristen die hier in Europa aanslagen hebben gepleegd zijn meegereisd met diezelfde stroom economische gelukzoekers van islamitische origine. Dat werd eerst nog volop ontkent of doodgezwegen.

Er is onomstotelijk aangetoond dat terug gekeerde Jihadisten aanslagen hebben gepleegd in Europa. Werd voorheen door diezelfde linkse kerk ook bespot en doodgezwegen.

De wegkijkcultuur wordt in België nu als grootste oorzaak beschouwd voor het klimaat waarin deze aanslagen kunnen plaats vinden. Dezelfde wegkijkcultuur die we ook nog in Nederland kennen. Dan is het juist goed dat er partijen aan de macht komen die deze wegkijkcultuur doorbreken, problemen durven benoemen en nieuwe aanpassingskaders presenteren.
pi_160928198
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 10:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wilders is momenteel het beste alternatief om Nederland te leiden.
Ik kan kort zijn: nee.

Wilders is een plaag. Oprotten met die malloot.
pi_160928207

[ Bericht 50% gewijzigd door Elzies op 25-03-2016 10:17:41 ]
pi_160928230
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 10:15 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, dit is niet het eerste incident rondom Rutte en zijn veiligheidsminister. Het is een vervolg aan een rits van incidenten. In deze tijd zulke fouten blijven maken is onacceptabel. Dan verlies je iedere geloofwaardigheid. Dan rest slechts een keuze, het kabinet stapt op en nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven.

Natuurlijk zullen alle Wilders-haters nu hysterisch op hun linkse koppies gaan stuiteren want Wilders maakt in deze tijd (vol aanslagen) de meeste kans op de functie van minister-president. Net als bij het bespotten van Trump in de VS komt het nu toch akelig dichterbij. Ik hoor ze denken. Het zal toch niet? :)
pi_160928235
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 10:15 schreef Elzies het volgende:

[..]

Nogmaals, dit is niet het eerste incident rondom Rutte en zijn veiligheidsminister. Het is een vervolg aan een rits van incidenten. In deze tijd zulke fouten blijven maken is onacceptabel. Dan verlies je iedere geloofwaardigheid. Dan rest slechts een keuze, het kabinet stapt op en nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven.

Natuurlijk zullen alle Wilders-haters nu hysterisch op hun linkse koppies gaan stuiteren want Wilders maakt in deze tijd vol aanslagen de meeste kans op de functie van minister-president. Net als bij het bespotten van Trump in de VS komt het nu toch wel akelig dichterbij. Ik hoor ze denken. Het zal toch niet? :)
Het kabinet valt pas als een meerderheid in de Tweede Kamer het vertrouwen in Rutte opzegt. Dat betekent dat ofwel de VVD of de PvdA de stekker eruit moet trekken. Zie jij dat snel gebeuren?
pi_160928289
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 10:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het kabinet valt pas als een meerderheid in de Tweede Kamer het vertrouwen in Rutte opzegt. Dat betekent dat ofwel de VVD of de PvdA de stekker eruit moet trekken. Zie jij dat snel gebeuren?
Ik denk dat ze uiteindelijk zelf die keuze gaan maken. Want blijven zitten betekent straks zo'n electoraal verlies. Dat risico zullen ze niet nemen. Bovendien zijn beide partijen op elkaar uitgekeken. Asscher zal Samson opvolgen en ik denk dat Rutte ook niet meer als lijsttrekker terug komt.

Feit blijft overeind staan dat Wilders de beste kaarten in handen heeft. Wilders geniet de meeste steun vanuit de bevolking.
pi_160928361
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 10:21 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik denk dat ze uiteindelijk zelf die keuze gaan maken. Want blijven zitten betekent straks zo'n electoraal verlies. Dat risico zullen ze niet nemen. Bovendien zijn beide partijen op elkaar uitgekeken. Asscher zal Samson opvolgen en ik denk dat Rutte ook niet meer als lijsttrekker terug komt.

Feit blijft overeind staan dat Wilders de beste kaarten in handen heeft. Wilders geniet de meeste steun vanuit de bevolking.
Wederom een flink staaltje wensdenken.

Beide coalitiepartijen hebben niets te winnen bij een voortijdig einde van het kabinet. Rutte gokt erop dat de Turkije-deal effect gaat sorteren met als gevolg dat de vluchtelingenstroom minder zal worden. Als dat gebeurt, dan is dat natuurlijk in het voordeel van de huidige coalitie. De VVD en PvdA gaan dan met meer vertrouwen de verkiezingen in.

Tel daarbij dat er geen echte aanleiding is om het kabinet te laten klappen, en ik kan niet anders dan concluderen dat je nog even geduld moeten hebben. In maart 2017 mag je weer stemmen op je grote held.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 10:46:37 #274
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160928648
Dus de Turken vergeten op te volgen en dat is de schuld van Nederland?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 25 maart 2016 @ 10:48:17 #275
8369 speknek
Another day another slay
pi_160928671
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 10:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Denken dat je links moet zijn om Wilders abject en ingaan te vinden :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')