Jij ergert je wel heel veel in één uurtje rijden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lijkt me ook een rare vraag he
Hou je bek *insert vraagteken*
Het is ook wel een beetje aangedikt (hihihahahoho dik) Voor YouTube natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij ergert je wel heel veel in één uurtje rijden.
Vind het ook niet slim om zo te focussen op anderen alleen maar voor een vlogje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje aangedikt (hihihahahoho dik) Voor YouTube natuurlijk.
Zó erg is het niet, maar ik kan mij wél zeker ergeren aan bijvoorbeeld zo`n VW bestuurder die op een rotonde niet weet wat 'ie wil.
Daar heb je toch geen last van? Je bent maximaal 3 seconden op een rotondequote:Op woensdag 23 maart 2016 15:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zó erg is het niet, maar ik kan mij wél zeker ergeren aan bijvoorbeeld zo`n VW bestuurder die op een rotonde niet weet wat 'ie wil.
Je wilde bijna een kindje op haar fietsje aanrijden...quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zo te focussen op anderenquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het ook niet slim om zo te focussen op anderen alleen maar voor een vlogje.
Voor je vlog moet je het toch uitspreken en zo? Dat is een extra focus op anderen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zo te focussen op anderenDat valt best wel mee, ik dik het alleen wat aan, hou sowieso wel gewoon m`n overzicht en rij gewoon fatsoenlijk met het overige verkeer mee.
Sorry? Als je echt oprecht denkt dat ik dát wilde doen (Terwijl ik in m`n filmpje zeker 3-4 meter afstand heb, én er neer heb gezet dat ik het gevaarlijk vind om zo`n kindje alleen te laten fietsen wat zo slingert...) Moet je het filmpje nog even een keer kijken. Wat een achterlijke aanname ditquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:38 schreef Firuze het volgende:
[..]
Je wilde bijna een kindje op haar fietsje aanrijden...
Ja voor m`n vlog moet je het inderdaad uitspreken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor je vlog moet je het toch uitspreken en zo? Dat is een extra focus op anderen.
Ze leek helemaal bang en nerveus terug de stoep op. Echt zielig voor zo'n klein meisje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sorry? Als je echt oprecht denkt dat ik dát wilde doen (Terwijl ik in m`n filmpje zeker 3-4 meter afstand heb, én er neer heb gezet dat ik het gevaarlijk vind om zo`n kindje alleen te laten fietsen wat zo slingert...) Moet je het filmpje nog even een keer kijken. Wat een achterlijke aanname dit
Ja fucking vervelend, werk gewoon mee denk ik dan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt he, pas na negen keer roepen komt ie
Ze werd door een vriendinnetje dat wél op de stoep fietste juist geattendeerd op mij, je hoort ook een stemmetje "autoooo, autooo" Roepen, en tóen werd ze nerveus en ging ze de stoep op.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:41 schreef Firuze het volgende:
[..]
Ze leek helemaal bang en nerveus terug de stoep op. Echt zielig voor zo'n klein meisje.
Wil ze nu al meeten?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze werd door een vriendinnetje dat wél op de stoep fietste juist geattendeerd op mij, je hoort ook een stemmetje "autoooo, autooo" Roepen, en tóen werd ze nerveus en ging ze de stoep op.
Oké je gaat mijn punt toch niet snappen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja voor m`n vlog moet je het inderdaad uitspreken.
Maar dat leer je tegenwoordig ook goed bij het autorijden, aandacht verdelen.
Dit is niet heel anders dan wanneer je met iemand naast je een gesprek hebt. Dan ben je ook aan't praten terwijl je op de weg let. Dus ik zie niet echt verschil. *
* Behalve dat ik nu tegen een camera aan het lullen ben.
Nietes...quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft hem uitgenodigd bij haar thuis
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké je gaat mijn punt toch niet snappen.![]()
Is misschien niet de ideale mindset, en zo zit ik ook niet constant in de auto, alleen nu voor die "De Zeurende Chauffeur" filmpjes dan (quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké je gaat mijn punt toch niet snappen.Maar bij andere dashcammers heb ik weleens het idee dat ze minder geneigd zijn te anticiperen, want de fout van de ander wordt toch wel vastgelegd en door minder te anticiperen wordt die fout ook nog eens mooi uitvergroot.
Iig de hele tijd opmerken (al is het neutraal) wat anderen doen vind ik niet de ideale mindset.
Jij gaat er nu vanuit dat al die dingen heel bewust gebeuren. Terwijl het imo juist tricky is dat het ook onbewust al kan gebeuren daardoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is misschien niet de ideale mindset, en zo zit ik ook niet constant in de auto, alleen nu voor die "De Zeurende Chauffeur" filmpjes dan () Daarom ook die naam.
En ik ben niet iemand die expres niet gaat anticiperen zodat de fout van een ander beter uit komt.
Als ik een fout maak, en dat staat op beeld dan ben ik ook wel zo sportief om die gewoon online te gooien
En ik ben ook niet iemand die mensen gaat opjagen en gaat treiteren puur voor leuke beelden.
Maar misschien mis ik alsnog je punt.
Denk dat in elk geval een valide punt is dat als je als (beginnend) bestuurder tijdens het rijden van alles en nog wat doet naast het rijden dat dat niet ten goede komt van de verkeersveiligheid.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is misschien niet de ideale mindset, en zo zit ik ook niet constant in de auto, alleen nu voor die "De Zeurende Chauffeur" filmpjes dan () Daarom ook die naam.
En ik ben niet iemand die expres niet gaat anticiperen zodat de fout van een ander beter uit komt.
Als ik een fout maak, en dat staat op beeld dan ben ik ook wel zo sportief om die gewoon online te gooien
En ik ben ook niet iemand die mensen gaat opjagen en gaat treiteren puur voor leuke beelden.
Maar misschien mis ik alsnog je punt.
quote:
Heb je zeker gelijk in, maar er is tot nu toe niks fout gegaan, en je rij-instructeur leert je ook niet voor niets om gewoon ook op tom tom te rijden, en die praat veel met je, puur omdat je dan je aandacht kan verdelen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat in elk geval een valide punt is dat als je als (beginnend) bestuurder tijdens het rijden van alles en nog wat doet naast het rijden dat dat niet ten goede komt van de verkeersveiligheid.
Mensen kunnen gewoon niet 2 dingen tegelijk. Ik kom ze dagelijks tegen op de weg.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb je zeker gelijk in, maar er is tot nu toe niks fout gegaan, en je rij-instructeur leert je ook niet voor niets om gewoon ook op tom tom te rijden, en die praat veel met je, puur omdat je dan je aandacht kan verdelen.
Ik zit echt niet met m`n telefoon in m`n hand, of te rommelen in m`n dashboardkastje onder het rijden. Maar mee krijsen met muziek, of met iemand ouwe hoeren wel. Maar ik let ook gewoon prima op, tot nu toe is er nog niks gebeurd óók niet tijdens de rit in Duitsland afgelopen weekend.
Heb toch echt nergens last van tot nu toe, als ik met een maatje in de auto zit te lullen óf als ik muziek zit mee te schreeuwen. Gaat prima.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen kunnen gewoon niet 2 dingen tegelijk. Ik kom ze dagelijks tegen op de weg.
Alleen praten met je buurvrouw/man is echt al zeer afleidend.
Dan zorg je er toch voor dat je gewoon niks meer van mij leest?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Het is echt bizar maar zodra ik probeer een stukje tekst van Braddie te lezen worden m'n ogen na drie-vier woorden glazig. Die stukken tekst krijg ik nooit fatsoenlijk mee.
bewust niet, nee. Maar ik sluit me maar bij de anderen aan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb toch echt nergens last van tot nu toe, als ik met een maatje in de auto zit te lullen óf als ik muziek zit mee te schreeuwen. Gaat prima.
Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Nou ja dat gebeurt dus automatisch.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan zorg je er toch voor dat je gewoon niks meer van mij leest?
Heel simpel.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan doe je maar thuisbezorgd.nl, ondankbaar wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je nooit meer op forums zitten?quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:05 schreef MrBradge het volgende:
Mensen kunnen ook gewoon over mijn posts heen lezen, niet zo moeilijk. Bespaart een hele hoop frustraties en veel gedoe.
Via m`n YouTube account kom je dan wel weer te weten hoe ik op de weg ben, als je dat wil weten (vast wel, want dit is het FOK! forum, en wat is er dan leuker dan iemand tot in den treuren afzeiken en tot in den treuren gaan zitten zeiken op een dingetje wat iemand toevallig niet goed doet, goed kan. Zal ok nooit veranderen)
Ik ga hier iig geen linkjes meer posten.
Of dergelijke info.
Nee wat ideaal is, is helemaal niet zo verschillend, dat is best wel hetzelfde. En iets wat negatieve invloed heeft leidt niet direct tot wanprestaties.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb toch echt nergens last van tot nu toe, als ik met een maatje in de auto zit te lullen óf als ik muziek zit mee te schreeuwen. Gaat prima.
De zeurende chauffeur #1quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:05 schreef MrBradge het volgende:
Mensen kunnen ook gewoon over mijn posts heen lezen, niet zo moeilijk. Bespaart een hele hoop frustraties en veel gedoe.
Via m`n YouTube account kom je dan wel weer te weten hoe ik op de weg ben, als je dat wil weten (vast wel, want dit is het FOK! forum, en wat is er dan leuker dan iemand tot in den treuren afzeiken en tot in den treuren gaan zitten zeiken op een dingetje wat iemand toevallig niet goed doet, goed kan. Zal ok nooit veranderen)
Ik ga hier iig geen linkjes meer posten.
Of dergelijke info.
Wat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:57 schreef Firuze het volgende:
Ik houd al op met lezen bij het woordje 'maar'
Ga nou niet doen alsof iemand met de diagnose autisme goed is in het doen van twee dingen tegelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso niet hoor. Heeft niks met autisme te maken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof iemand met de diagnose autisme goed is in het doen van twee dingen tegelijk.
ja.quote:
Heel mad, zo te zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongool. Kankerkneus. Oprotten.
Is geen kloon is net nieuw en vond dit topic toevallig enzoquote:
Ah, dat gebeurt niet vaakquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is geen kloon is net nieuw en vond dit topic toevallig enzo
Sporadisch idd.quote:
geklikt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:26 schreef madeliefff het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)4&id=130827373623810
Staan in USquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dm eerst een foto van jezelf. Om maar even mee te beginnen
Had foto in US, kreeg alleen maar DM's van mensen die m'n pet niet mooi vonden welke ik een week lang niet kon beantwoorden omdat ik niet terug kon DM'en.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dm eerst een foto van jezelf. Om maar even mee te beginnen
Hij heeft er zelf nog op gereageerdquote:
Oh barcaquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:30 schreef Firuze het volgende:
[..]
Had foto in US, kreeg alleen maar DM's van mensen die m'n pet niet mooi vonden welke ik een week lang niet kon beantwoorden omdat ik niet terug kon DM'en.
viva > cosmopolitanquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:30 schreef madeliefff het volgende:
http://www.cosmopolitan.n(...)t-spoelde-niet-door/
het zal je maar overkomen
vrouw is op een date ...poept en t toilet spoelt niet door...ze stopt het poep in haar tas .
WAT zouden jullie gedaan hebben?
pet?quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:30 schreef Firuze het volgende:
[..]
Had foto in US, kreeg alleen maar DM's van mensen die m'n pet niet mooi vonden welke ik een week lang niet kon beantwoorden omdat ik niet terug kon DM'en.
Ik denk dat niet. Ik zeg alleen dat je gereageerd hebt op haar post waarin ze een pic post van haarzelf. Hoef je niet voor te analyseren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik net als Chai elke user ga anal(yseren)
carequote:Op woensdag 23 maart 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
jongens hallo reageer op mijn poepverhaal
Ja, er is niks te zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat niet. Ik zeg alleen dat je gereageerd hebt op haar post waarin ze een pic post van haarzelf. Hoef je niet voor te analyseren.
Maar de pic heeft weinig indruk gemaakt, dat is duidelijk
Al een oud verhaal die al jaren wordt verteld op online forums door mannen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
niet gelezenquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
Wel, zeer weinig bovenlip.quote:
Hopelijk hoe je hier permanent uitlogtquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klopt, je moeder wilde me wat dingen leren.
vrouwen poepen nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
zo gemeenquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk hoe je hier permanent uitlogt
Zou je moeder aan meer mensen moeten leren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk hoe je hier permanent uitlogt
maar t is wel kut als t je overkomtquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al een oud verhaal die al jaren wordt verteld op online forums door mannen.
Vrouw wil nu ook even grappig doen.
Maar oud verhaal dus
Lijkt me echt een shit situatie ja.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar t is wel kut als t je overkomt
quote:
ik ben 12, wat is dit?quote:
hey madeliefffffffquote:
ligt aan je doelquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:49 schreef Firuze het volgende:
Fitness en dan eten, of eten en dan fitness?
wat dan?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:07 schreef Oberkullie het volgende:
Hoi mensen, ben vandaag op het nippertje aan de dood ontsnapt. Heel heftig allemaal naar nu gaat het wel weer hoor gr
hee wie ben jijquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:49 schreef Firuze het volgende:
wanneer eten een van de opties is altijd eerst voor eten kiezen! want foodquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:49 schreef Firuze het volgende:
niks mis mee, is goede combiquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:17 schreef HPLC het volgende:
Vandaag lekker aardappelen met wortels. Fuck jullie #tattaleef #besteleef
geen vlees of vis?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:17 schreef HPLC het volgende:
Nee pharkus is lui en niet de juiste persoon.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:22 schreef madeliefff het volgende:
zou pharkus al een muzieknootje aan t regelen zijn? ik heb weer een liedje in mijn hoofd
chicken beste vlees.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
kip, maar durfde ik niet te typen met zeer erbij
wrm doe je mij na :s ;squote:Op woensdag 23 maart 2016 17:17 schreef HPLC het volgende:
o. echt kut ditquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee pharkus is lui en niet de juiste persoon.
Samen eten?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik eet ook wortelen en aardappels. Dit komt dichtbij
die regelt enkel muzieknotesquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:22 schreef madeliefff het volgende:
zou pharkus al een muzieknootje aan t regelen zijn? ik heb weer een liedje in mijn hoofd
quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Had iemand jou maar gered van zuurstoftekort bij je geboorte
je bent zelf een klootzakquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon neerlands trots klootzak
TRquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
stik jij nou eens tijdens het zien van dickpics
1 2 3 4...quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoge vijf dan man... laat me ook eens meetellen hier
gisteren teveel apenkopjes gehad? en eigenlijk heb ik weer zin om keihard te zuipen en een beetje emoties weg drinken enzo.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Mcg kom apenkop shotjes doen in de negende cirkel, moet minder caren
nee niet overgegeven, dus ik denk het nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:07 schreef McGrath het volgende:
WCH, heb je me zaterdag nog in de stad gezien?
ik snap deze belediging niet,quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee niet overgegeven, dus ik denk het niet
Ik was vet nuchter omdat ik nog naar iemands studentenkamer moest fietsen met haar achteropquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
gisteren teveel apenkopjes gehad? en eigenlijk heb ik weer zin om keihard te zuipen en een beetje emoties weg drinken enzo.
wow, is het weer zover, alsof het altijd is.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was vet nuchter omdat ik nog naar iemands studentenkamer moest fietsen met haar achterop. Is het weer zo ver, je kan me altijd appen he
laatste weekjes wel toch ;$$$quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, is het weer zover, alsof het altijd is.
Verklaart wel alle edits van vannacht jaquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was vet nuchter omdat ik nog naar iemands studentenkamer moest fietsen met haar achterop. Is het weer zo ver, je kan me altijd appen he
ik pest iedereen, als ik je niet pest moet je je zorgen makenquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Wch pest mcg niet zo hij wordt er depressief van, kale
Hjbquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verklaart wel alle edits van vannacht ja
Ik dacht dat je altijd lief tegen mij deed ;squote:Op woensdag 23 maart 2016 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik pest iedereen, als ik je niet pest moet je je zorgen maken
quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht dat je altijd lief tegen mij deed ;s
hahaquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee niet overgegeven, dus ik denk het niet
GC-fan gspotquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
liever 100.000 etsus dan 1 hplc
nee maar nu 20% dus ga me maichael kors tasje scoreeeeeeeequote:
ja gvd stel niet van die moeilijke vragen, gansquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijken dozen scheel ;s
TK?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
smeren jullie me nou een TK aan?
godvergeten tuig
Hey etsu, die akelige mensen hier doen me steeds een topickill aan, terwijl ik hplc niet ben hequote:
Ik zou er een TR van maken, dan worden ze wel hard aangepakt door Pharkus.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey etsu, die akelige mensen hier doen me steeds een topickill aan, terwijl ik hplc niet ben he
al gedaan...quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou er een TR van maken, dan worden ze wel hard aangepakt door Pharkus.
Nice.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja een lege bovenkamer, bij jou
JA EN HEELDEBIELquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SCHREEUW NIET ZO BEN AL HALFDOOF
JIJ SCHREEUWDE EERSTquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SCHREEUW NIET ZO BEN AL HALFDOOF
zelf maken is lekkerderquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb de verse van bazar, erg lekker. heb gister 300 gram opgehaald.
wat zou t uitmaken als t vers is die door die mensen zelfgemaakt is en zelf maken?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelf maken is lekkerder
kost alleen tijd
Zit zoiezo sperma inquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat zou t uitmaken als t vers is die door die mensen zelfgemaakt is en zelf maken?
het is wel beter dan supermarkttroep
en zou niet eens weten hoe t moet
zelf maken is aanpassen aan je eigen smaakquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat zou t uitmaken als t vers is die door die mensen zelfgemaakt is en zelf maken?
het is wel beter dan supermarkttroep
en zou niet eens weten hoe t moet
Hopelijk schaffen ze de eerste kamer af, zoals Geert het wilquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja helaas jij ook, in je hart.. hoer
klinkt echt ingewikkeldquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelf maken is aanpassen aan je eigen smaak
is goed, wel langzaam aub, heb niet zoveel ervaringquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wil wel bij je langskomen om het uit te leggen
nee, ik zal het rustig maar later kei en keihard uitleggenquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
is goed, wel langzaam aub, heb niet zoveel ervaring
Whats up !!!!quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je bek en flikker op
Maar ik houuuuuu van jouuuuuuquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja die aidsuser... helemaal klaar mee
plak zijn mond dichtquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja die aidsuser... helemaal klaar mee
ettoquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:42 schreef HPLC het volgende:
Zin om Etto in elkaar te slaan en naar België te schoppen.
Hahahahaha !!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de enige die je lokt met jouw lokroep, en vooral kop, is een debiele walibi
maar je was er alquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de enige die je lokt met jouw lokroep, en vooral kop, is een debiele walibi
Wow men, jij ben echt een kei boze hamsterquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je achterlijke herpesbek dicht
als je oma wiet herkent heb je een goeie oma, vraag of ze je binnenstebuiten wil leren draaienquote:
mijn oma is van voor de oorlogquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je oma wiet herkent heb je een goeie oma, vraag of ze je binnenstebuiten wil leren draaien
Nee, das LETMEINquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Was jij niet die gozer die aan poep ruikt ?
Mijn oma is gewoon dood.quote:
1935quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja en? volwassen genoeg om met volle teugen van de 60's te genieten dus
Misschien van voor de tachtigjarige oorlogquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja en? volwassen genoeg om met volle teugen van de 60's te genieten dus
wil jij mij eens niet zo beledigen joh halve gekquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien van voor de tachtigjarige oorlog
nah niet zo hij was jarig op 10 mei... toen hij 7 werd mocht hij niet trakteren... doffe ellende, zijn leven en dan mij als kind krijgen... het zat hem echt niet meequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nah niet zo hij was jarig op 10 mei... toen hij 7 werd mocht hij niet trakteren... doffe ellende, zijn leven en dan mij als kind krijgen... het zat hem echt niet mee
eh okquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wil jij mij eens niet zo beledigen joh halve gek
Neen! Want dan moet ik men poep nog kei lang ophouden.quote:
Ingredienten:quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lekker voor je, hoop dat je allergisch bent
JIJ BENT EEN CHAGRIJNIGE KUT HAMSTER VANDAAG !!!quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lekker voor je, hoop dat je allergisch bent
jammerquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ingredienten:
Genipe Americana, Phytosqualane, Xantan Gum, Potassium Sorbate, Citric Acid.
I dont think sooo
Hoi Working_Class_Heroquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hoi cipjeblij dat je er weer bent hoor
hvj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |