Jij ergert je wel heel veel in één uurtje rijden.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lijkt me ook een rare vraag he
Hou je bek *insert vraagteken*
Het is ook wel een beetje aangedikt (hihihahahoho dik) Voor YouTube natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij ergert je wel heel veel in één uurtje rijden.
Vind het ook niet slim om zo te focussen op anderen alleen maar voor een vlogje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje aangedikt (hihihahahoho dik) Voor YouTube natuurlijk.
Zó erg is het niet, maar ik kan mij wél zeker ergeren aan bijvoorbeeld zo`n VW bestuurder die op een rotonde niet weet wat 'ie wil.
Daar heb je toch geen last van? Je bent maximaal 3 seconden op een rotondequote:Op woensdag 23 maart 2016 15:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zó erg is het niet, maar ik kan mij wél zeker ergeren aan bijvoorbeeld zo`n VW bestuurder die op een rotonde niet weet wat 'ie wil.
Je wilde bijna een kindje op haar fietsje aanrijden...quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zo te focussen op anderenquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het ook niet slim om zo te focussen op anderen alleen maar voor een vlogje.
Voor je vlog moet je het toch uitspreken en zo? Dat is een extra focus op anderen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zo te focussen op anderenDat valt best wel mee, ik dik het alleen wat aan, hou sowieso wel gewoon m`n overzicht en rij gewoon fatsoenlijk met het overige verkeer mee.
Sorry? Als je echt oprecht denkt dat ik dát wilde doen (Terwijl ik in m`n filmpje zeker 3-4 meter afstand heb, én er neer heb gezet dat ik het gevaarlijk vind om zo`n kindje alleen te laten fietsen wat zo slingert...) Moet je het filmpje nog even een keer kijken. Wat een achterlijke aanname ditquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:38 schreef Firuze het volgende:
[..]
Je wilde bijna een kindje op haar fietsje aanrijden...
Ja voor m`n vlog moet je het inderdaad uitspreken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor je vlog moet je het toch uitspreken en zo? Dat is een extra focus op anderen.
Ze leek helemaal bang en nerveus terug de stoep op. Echt zielig voor zo'n klein meisje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sorry? Als je echt oprecht denkt dat ik dát wilde doen (Terwijl ik in m`n filmpje zeker 3-4 meter afstand heb, én er neer heb gezet dat ik het gevaarlijk vind om zo`n kindje alleen te laten fietsen wat zo slingert...) Moet je het filmpje nog even een keer kijken. Wat een achterlijke aanname dit
Ja fucking vervelend, werk gewoon mee denk ik dan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt he, pas na negen keer roepen komt ie
Ze werd door een vriendinnetje dat wél op de stoep fietste juist geattendeerd op mij, je hoort ook een stemmetje "autoooo, autooo" Roepen, en tóen werd ze nerveus en ging ze de stoep op.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:41 schreef Firuze het volgende:
[..]
Ze leek helemaal bang en nerveus terug de stoep op. Echt zielig voor zo'n klein meisje.
Wil ze nu al meeten?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ze werd door een vriendinnetje dat wél op de stoep fietste juist geattendeerd op mij, je hoort ook een stemmetje "autoooo, autooo" Roepen, en tóen werd ze nerveus en ging ze de stoep op.
Oké je gaat mijn punt toch niet snappen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja voor m`n vlog moet je het inderdaad uitspreken.
Maar dat leer je tegenwoordig ook goed bij het autorijden, aandacht verdelen.
Dit is niet heel anders dan wanneer je met iemand naast je een gesprek hebt. Dan ben je ook aan't praten terwijl je op de weg let. Dus ik zie niet echt verschil. *
* Behalve dat ik nu tegen een camera aan het lullen ben.
Nietes...quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze heeft hem uitgenodigd bij haar thuis
quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké je gaat mijn punt toch niet snappen.![]()
Is misschien niet de ideale mindset, en zo zit ik ook niet constant in de auto, alleen nu voor die "De Zeurende Chauffeur" filmpjes dan (quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké je gaat mijn punt toch niet snappen.Maar bij andere dashcammers heb ik weleens het idee dat ze minder geneigd zijn te anticiperen, want de fout van de ander wordt toch wel vastgelegd en door minder te anticiperen wordt die fout ook nog eens mooi uitvergroot.
Iig de hele tijd opmerken (al is het neutraal) wat anderen doen vind ik niet de ideale mindset.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |