viva > cosmopolitanquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:30 schreef madeliefff het volgende:
http://www.cosmopolitan.n(...)t-spoelde-niet-door/
het zal je maar overkomen
vrouw is op een date ...poept en t toilet spoelt niet door...ze stopt het poep in haar tas .
WAT zouden jullie gedaan hebben?
pet?quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:30 schreef Firuze het volgende:
[..]
Had foto in US, kreeg alleen maar DM's van mensen die m'n pet niet mooi vonden welke ik een week lang niet kon beantwoorden omdat ik niet terug kon DM'en.
Ik denk dat niet. Ik zeg alleen dat je gereageerd hebt op haar post waarin ze een pic post van haarzelf. Hoef je niet voor te analyseren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik net als Chai elke user ga anal(yseren)
carequote:Op woensdag 23 maart 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
jongens hallo reageer op mijn poepverhaal
Ja, er is niks te zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat niet. Ik zeg alleen dat je gereageerd hebt op haar post waarin ze een pic post van haarzelf. Hoef je niet voor te analyseren.
Maar de pic heeft weinig indruk gemaakt, dat is duidelijk
Al een oud verhaal die al jaren wordt verteld op online forums door mannen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
niet gelezenquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
Wel, zeer weinig bovenlip.quote:
Hopelijk hoe je hier permanent uitlogtquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klopt, je moeder wilde me wat dingen leren.
vrouwen poepen nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
zo gemeenquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk hoe je hier permanent uitlogt
Zou je moeder aan meer mensen moeten leren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk hoe je hier permanent uitlogt
maar t is wel kut als t je overkomtquote:Op woensdag 23 maart 2016 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al een oud verhaal die al jaren wordt verteld op online forums door mannen.
Vrouw wil nu ook even grappig doen.
Maar oud verhaal dus
Lijkt me echt een shit situatie ja.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar t is wel kut als t je overkomt
quote:
ik ben 12, wat is dit?quote:
hey madeliefffffffquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |