Ik was vet nuchter omdat ik nog naar iemands studentenkamer moest fietsen met haar achteropquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
gisteren teveel apenkopjes gehad? en eigenlijk heb ik weer zin om keihard te zuipen en een beetje emoties weg drinken enzo.
wow, is het weer zover, alsof het altijd is.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was vet nuchter omdat ik nog naar iemands studentenkamer moest fietsen met haar achterop. Is het weer zo ver, je kan me altijd appen he
laatste weekjes wel toch ;$$$quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, is het weer zover, alsof het altijd is.
Verklaart wel alle edits van vannacht jaquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was vet nuchter omdat ik nog naar iemands studentenkamer moest fietsen met haar achterop. Is het weer zo ver, je kan me altijd appen he
ik pest iedereen, als ik je niet pest moet je je zorgen makenquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Wch pest mcg niet zo hij wordt er depressief van, kale
Hjbquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verklaart wel alle edits van vannacht ja
Ik dacht dat je altijd lief tegen mij deed ;squote:Op woensdag 23 maart 2016 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik pest iedereen, als ik je niet pest moet je je zorgen maken
quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik dacht dat je altijd lief tegen mij deed ;s
hahaquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee niet overgegeven, dus ik denk het niet
GC-fan gspotquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
liever 100.000 etsus dan 1 hplc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |