Jij gaat er nu vanuit dat al die dingen heel bewust gebeuren. Terwijl het imo juist tricky is dat het ook onbewust al kan gebeuren daardoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is misschien niet de ideale mindset, en zo zit ik ook niet constant in de auto, alleen nu voor die "De Zeurende Chauffeur" filmpjes dan () Daarom ook die naam.
En ik ben niet iemand die expres niet gaat anticiperen zodat de fout van een ander beter uit komt.
Als ik een fout maak, en dat staat op beeld dan ben ik ook wel zo sportief om die gewoon online te gooien
En ik ben ook niet iemand die mensen gaat opjagen en gaat treiteren puur voor leuke beelden.
Maar misschien mis ik alsnog je punt.
Denk dat in elk geval een valide punt is dat als je als (beginnend) bestuurder tijdens het rijden van alles en nog wat doet naast het rijden dat dat niet ten goede komt van de verkeersveiligheid.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is misschien niet de ideale mindset, en zo zit ik ook niet constant in de auto, alleen nu voor die "De Zeurende Chauffeur" filmpjes dan () Daarom ook die naam.
En ik ben niet iemand die expres niet gaat anticiperen zodat de fout van een ander beter uit komt.
Als ik een fout maak, en dat staat op beeld dan ben ik ook wel zo sportief om die gewoon online te gooien
En ik ben ook niet iemand die mensen gaat opjagen en gaat treiteren puur voor leuke beelden.
Maar misschien mis ik alsnog je punt.
quote:
Heb je zeker gelijk in, maar er is tot nu toe niks fout gegaan, en je rij-instructeur leert je ook niet voor niets om gewoon ook op tom tom te rijden, en die praat veel met je, puur omdat je dan je aandacht kan verdelen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat in elk geval een valide punt is dat als je als (beginnend) bestuurder tijdens het rijden van alles en nog wat doet naast het rijden dat dat niet ten goede komt van de verkeersveiligheid.
Mensen kunnen gewoon niet 2 dingen tegelijk. Ik kom ze dagelijks tegen op de weg.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb je zeker gelijk in, maar er is tot nu toe niks fout gegaan, en je rij-instructeur leert je ook niet voor niets om gewoon ook op tom tom te rijden, en die praat veel met je, puur omdat je dan je aandacht kan verdelen.
Ik zit echt niet met m`n telefoon in m`n hand, of te rommelen in m`n dashboardkastje onder het rijden. Maar mee krijsen met muziek, of met iemand ouwe hoeren wel. Maar ik let ook gewoon prima op, tot nu toe is er nog niks gebeurd óók niet tijdens de rit in Duitsland afgelopen weekend.
Heb toch echt nergens last van tot nu toe, als ik met een maatje in de auto zit te lullen óf als ik muziek zit mee te schreeuwen. Gaat prima.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen kunnen gewoon niet 2 dingen tegelijk. Ik kom ze dagelijks tegen op de weg.
Alleen praten met je buurvrouw/man is echt al zeer afleidend.
Dan zorg je er toch voor dat je gewoon niks meer van mij leest?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
Het is echt bizar maar zodra ik probeer een stukje tekst van Braddie te lezen worden m'n ogen na drie-vier woorden glazig. Die stukken tekst krijg ik nooit fatsoenlijk mee.
bewust niet, nee. Maar ik sluit me maar bij de anderen aan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb toch echt nergens last van tot nu toe, als ik met een maatje in de auto zit te lullen óf als ik muziek zit mee te schreeuwen. Gaat prima.
Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Nou ja dat gebeurt dus automatisch.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan zorg je er toch voor dat je gewoon niks meer van mij leest?
Heel simpel.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan doe je maar thuisbezorgd.nl, ondankbaar wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je nooit meer op forums zitten?quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:05 schreef MrBradge het volgende:
Mensen kunnen ook gewoon over mijn posts heen lezen, niet zo moeilijk. Bespaart een hele hoop frustraties en veel gedoe.
Via m`n YouTube account kom je dan wel weer te weten hoe ik op de weg ben, als je dat wil weten (vast wel, want dit is het FOK! forum, en wat is er dan leuker dan iemand tot in den treuren afzeiken en tot in den treuren gaan zitten zeiken op een dingetje wat iemand toevallig niet goed doet, goed kan. Zal ok nooit veranderen)
Ik ga hier iig geen linkjes meer posten.
Of dergelijke info.
Nee wat ideaal is, is helemaal niet zo verschillend, dat is best wel hetzelfde. En iets wat negatieve invloed heeft leidt niet direct tot wanprestaties.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb toch echt nergens last van tot nu toe, als ik met een maatje in de auto zit te lullen óf als ik muziek zit mee te schreeuwen. Gaat prima.
De zeurende chauffeur #1quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:05 schreef MrBradge het volgende:
Mensen kunnen ook gewoon over mijn posts heen lezen, niet zo moeilijk. Bespaart een hele hoop frustraties en veel gedoe.
Via m`n YouTube account kom je dan wel weer te weten hoe ik op de weg ben, als je dat wil weten (vast wel, want dit is het FOK! forum, en wat is er dan leuker dan iemand tot in den treuren afzeiken en tot in den treuren gaan zitten zeiken op een dingetje wat iemand toevallig niet goed doet, goed kan. Zal ok nooit veranderen)
Ik ga hier iig geen linkjes meer posten.
Of dergelijke info.
Wat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:57 schreef Firuze het volgende:
Ik houd al op met lezen bij het woordje 'maar'
Ga nou niet doen alsof iemand met de diagnose autisme goed is in het doen van twee dingen tegelijk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso niet hoor. Heeft niks met autisme te maken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof iemand met de diagnose autisme goed is in het doen van twee dingen tegelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |