nee maar nu 20% dus ga me maichael kors tasje scoreeeeeeeequote:
ja gvd stel niet van die moeilijke vragen, gansquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijken dozen scheel ;s
TK?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
smeren jullie me nou een TK aan?
godvergeten tuig
Hey etsu, die akelige mensen hier doen me steeds een topickill aan, terwijl ik hplc niet ben hequote:
Ik zou er een TR van maken, dan worden ze wel hard aangepakt door Pharkus.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey etsu, die akelige mensen hier doen me steeds een topickill aan, terwijl ik hplc niet ben he
al gedaan...quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou er een TR van maken, dan worden ze wel hard aangepakt door Pharkus.
Nice.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja een lege bovenkamer, bij jou
JA EN HEELDEBIELquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SCHREEUW NIET ZO BEN AL HALFDOOF
JIJ SCHREEUWDE EERSTquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SCHREEUW NIET ZO BEN AL HALFDOOF
zelf maken is lekkerderquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb de verse van bazar, erg lekker. heb gister 300 gram opgehaald.
wat zou t uitmaken als t vers is die door die mensen zelfgemaakt is en zelf maken?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelf maken is lekkerder
kost alleen tijd
Zit zoiezo sperma inquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat zou t uitmaken als t vers is die door die mensen zelfgemaakt is en zelf maken?
het is wel beter dan supermarkttroep
en zou niet eens weten hoe t moet
zelf maken is aanpassen aan je eigen smaakquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat zou t uitmaken als t vers is die door die mensen zelfgemaakt is en zelf maken?
het is wel beter dan supermarkttroep
en zou niet eens weten hoe t moet
Hopelijk schaffen ze de eerste kamer af, zoals Geert het wilquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja helaas jij ook, in je hart.. hoer
klinkt echt ingewikkeldquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelf maken is aanpassen aan je eigen smaak
is goed, wel langzaam aub, heb niet zoveel ervaringquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wil wel bij je langskomen om het uit te leggen
nee, ik zal het rustig maar later kei en keihard uitleggenquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
is goed, wel langzaam aub, heb niet zoveel ervaring
Whats up !!!!quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je bek en flikker op
Maar ik houuuuuu van jouuuuuuquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja die aidsuser... helemaal klaar mee
plak zijn mond dichtquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja die aidsuser... helemaal klaar mee
ettoquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:42 schreef HPLC het volgende:
Zin om Etto in elkaar te slaan en naar België te schoppen.
Hahahahaha !!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de enige die je lokt met jouw lokroep, en vooral kop, is een debiele walibi
maar je was er alquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de enige die je lokt met jouw lokroep, en vooral kop, is een debiele walibi
Wow men, jij ben echt een kei boze hamsterquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je achterlijke herpesbek dicht
als je oma wiet herkent heb je een goeie oma, vraag of ze je binnenstebuiten wil leren draaienquote:
mijn oma is van voor de oorlogquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je oma wiet herkent heb je een goeie oma, vraag of ze je binnenstebuiten wil leren draaien
Nee, das LETMEINquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Was jij niet die gozer die aan poep ruikt ?
Mijn oma is gewoon dood.quote:
1935quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja en? volwassen genoeg om met volle teugen van de 60's te genieten dus
Misschien van voor de tachtigjarige oorlogquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja en? volwassen genoeg om met volle teugen van de 60's te genieten dus
wil jij mij eens niet zo beledigen joh halve gekquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien van voor de tachtigjarige oorlog
nah niet zo hij was jarig op 10 mei... toen hij 7 werd mocht hij niet trakteren... doffe ellende, zijn leven en dan mij als kind krijgen... het zat hem echt niet meequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nah niet zo hij was jarig op 10 mei... toen hij 7 werd mocht hij niet trakteren... doffe ellende, zijn leven en dan mij als kind krijgen... het zat hem echt niet mee
eh okquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wil jij mij eens niet zo beledigen joh halve gek
Neen! Want dan moet ik men poep nog kei lang ophouden.quote:
Ingredienten:quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lekker voor je, hoop dat je allergisch bent
JIJ BENT EEN CHAGRIJNIGE KUT HAMSTER VANDAAG !!!quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lekker voor je, hoop dat je allergisch bent
jammerquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ingredienten:
Genipe Americana, Phytosqualane, Xantan Gum, Potassium Sorbate, Citric Acid.
I dont think sooo
Hoi Working_Class_Heroquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hoi cipjeblij dat je er weer bent hoor
hvj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |