Groot gelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2016 07:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik...probeer dat maar als ik thuis ben, geloof ik.
ik weet niet wat ik mee van doen hebt😕?!quote:Op donderdag 31 maart 2016 08:25 schreef wolfrolf het volgende:
sander de heer is tijdelijk de baas bij bnn en nu gaat hij ekdom ontslaan en zelf weer de ochtendshow doen
haaibaaike, gedachtes?
Jij bent fan van eggdop tochquote:Op donderdag 31 maart 2016 09:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik mee van doen hebt😕?!
Kunnen we alvast wedden op welke plek dit dit jaar in de Top2000 binnenkomt?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:27 schreef Djeez het volgende:
Die plaat van Coldplay en Beyoncé net![]()
![]()
De slechtste band en de slechtste zangeres van deze eeuw die samen een nummer opnemen, dat kan alleen maar een kutnummer zijn
Ik gok op een een plek in de Top 50quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kunnen we alvast wedden op welke plek dit dit jaar in de Top2000 binnenkomt?
Ik vind Geertje wel geinig😀quote:Op donderdag 31 maart 2016 09:24 schreef wolfrolf het volgende:
Jij bent fan van eggdop toch
Ik zit maar te grappen hoor
Langzaam toewerken naar dit weekend.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:18 schreef Bronson het volgende:
Heeft Stenders vandaag een thema?
Al Green.
B.B. King.
Isaac Hayes.
Aangezien ik werkelijk geen flauw idee heb wie hij is, blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 08:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jannes Wiersema. Godverdomme. Krijgt ie nog niet genoeg aandacht op tv?
Hij is bijna dagelijks in Roels favoriete programma, namelijk RTL Weer.quote:Op vrijdag 1 april 2016 08:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aangezien ik werkelijk geen flauw idee heb wie hij is, blijkbaar niet.
Aha, vandaar da'k hem niet ken. Weersverwachtingen kijken op tv is redelijk 2005.quote:Op vrijdag 1 april 2016 08:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is bijna dagelijks in Roels favoriete programma, namelijk RTL Weer.
De hele komende werkweek kan je de volledige Zwarte Lijst luisteren op NPO Soul & Jazz, dus die hoef je niet te missen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:22 schreef ddx het volgende:
Jammer dat ze de zwarte lijst alleen in het weekend doen nu ipv hele week zoals op radio 6.
Terechte klacht.quote:Op maandag 4 april 2016 11:14 schreef JDude het volgende:
Hou toch eens op met deze draak van een zeikplaat.
Marco B., I presume?quote:Op maandag 4 april 2016 11:14 schreef JDude het volgende:
Hou toch eens op met deze draak van een zeikplaat.
QFTquote:
Niet te verwarren met deze meneer:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch lijkt de magie uit te werken. Voorheen werd dit toch wel redelijk hoog de hitparade ingepusht, maar dit is op nummer 28 gestrand in de Top40 en weer aan het zakken.quote:
Zowel Ekdom als Stenders heb ik in ieder geval geen moeite horen doen om te verbergen dat ze het ook helemaal niks vinden. Zo hard wordt er blijkbaar inderdaad niet meer gepushtquote:Op maandag 4 april 2016 11:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch lijkt de magie uit te werken. Voorheen werd dit toch wel redelijk hoog de hitparade ingepusht, maar dit is op nummer 28 gestrand in de Top40 en weer aan het zakken.
Oh ja, Rob Stenders die even uitgebreid koffie ging halen voordat dat werd ingestart.quote:Op maandag 4 april 2016 11:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Zowel Ekdom als Stenders heb ik in ieder geval geen moeite horen doen om te verbergen dat ze het ook helemaal niks vinden. Zo hard wordt er blijkbaar inderdaad niet meer gepusht.
Ik ben al preventief naar 3FM gezapt. Tegen tweeën wel weer naar 2.quote:Op maandag 4 april 2016 12:04 schreef Ferdo het volgende:
Oh, hij mag zo zijn musical gaan spammen bij Gijs Staverman.
Wees dan een DJ met ballen en draai die troep nietquote:Op maandag 4 april 2016 11:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Zowel Ekdom als Stenders heb ik in ieder geval geen moeite horen doen om te verbergen dat ze het ook helemaal niks vinden. Zo hard wordt er blijkbaar inderdaad niet meer gepusht.
ik vind twee meestal wel genoeg.quote:
Verdomme.quote:Op maandag 4 april 2016 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat je zapt van 3FM omdat je geen zin had in Lil Kleine en dat je dan dit op radio 2 krijgt
Ik schakel altijd 4 minuten uit zodra er een U2 nummer gedraaid wordt op de radio.quote:Op maandag 4 april 2016 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat je zapt van 3FM omdat je geen zin had in Lil Kleine en dat je dan dit op radio 2 krijgt
quote:Op maandag 4 april 2016 14:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik schakel altijd 4 minuten uit zodra er een U2 nummer gedraaid wordt op de radio.
quote:
quote:
Het is sowieso kut.quote:Op maandag 4 april 2016 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zoveel beter dan die kutversie met Kim Wilde
Nena > U2quote:
quote:
dit daarentegen is weer een stuk beter.quote:
Yup.quote:Op maandag 4 april 2016 14:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit daarentegen is weer een stuk beter.
Princegod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |